Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 20:59 - СЕВЕРНИ ЖЕНИ - СЕКСИ БОГИНИ... и модели-мъже 2
Автор: germantiger Категория: Тя и той   
Прочетен: 44603 Коментари: 93 Гласове:
38

Последна промяна: 10.08.2012 02:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КРАСОТА - ПРЕКРАСНО

КАРТИНИ - ЕЛЕМЕНТИ - НАКРАТКО


В БЪДЕЩЕ ЩЕ ИМА КЛИП ВЪВ VBOX7

image
АЗ - нордически
 (всъщност лицето ми не е тъй издължено и светло, както "изглежда"), но ГЕРМАНСКИЯ ПОГЛЕД си го имам ;)

Бях планирал тази поредица постинги да е "сериозна" с допълнително инфо за раса, расология и антропология (не социалната и подобни), но ще се постарая този постинг да е ефектен и "несериозен" без инфо.

Литературата която имам и бих превел е:

РАСОЛОГИЯ НА ГЕРМАНСКИЯ НАРОД ОТ ЛЕМЕНС 1942Г. имам я от Виктор Кордон
АНТРОПОЛОГИЯ от Хрисанфова и Перевозчиков
РАСОЛОГИЯ от Авдеев
РАСА И ЕТНОС от Авдеев и Савелиянов
ОБРАЗА НА ВРАГА от Савелиев
ИНФО ОТ САЙТА WHITE HISTORY
ИЗСЛЕДВАНИЯТА НА Hans F. K. Gьnther
НА БЪЛГАРСКИ:
ЧОВЕШКИТЕ РАСИ И ТИПОВЕ
от Илдико Ханко и Марта Лацза
отделно АТЛАС НА АНТРОПОТИПОВЕТЕ

"НЕТИПИЧНО" започвам с мъж - германски модел
ПЪРВИЯ МИ ПОСТИНГ БЕ 90% FEMALE 

СЛЕД 50 ГОДИНИ КОГАТО ГЕРМАНИЯ БЪДЕ ОКОНЧАТЕЛНО ЛИКВИДИРАНА ДЕМОГРАФСКИ, КУЛТУРНО И МОРАЛНО ТАКИВА ПОЧТИ НЯМА ДА ИМА!

Aaron Brueckner - благодарение на ns4e

image

image

image

image

image

image

image

Mandy Graff - ГЕРМАНКА ОТ ЛЮКСЕМБУРГ, ПОЧТИ ЦЕЛИЯ ГЕРМАНОГОВОРЯЩ, малко френци и вече им измислиха нов език на държавата - Люксембуржоа...

 image

image

image

image

image

image

image

image

image

Lea Bosco - ФРАНЦУЗОЙКА (френско много не съзирам), НО ВСЪЩНОСТ ГЕРМАНСКИТЕ ФРАНКИ СА НЕЙНИ ДЕДИ ?! Благодарение на мое търсене и братовчедка ми - ограничени снимки в нета

 image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

СЛЕДВАТ ГЕРМАНСКИ ОЛИМПИЙЦИ ОТ ЛОНДОН 2012 МЕДАЛИСТИ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ ДНИ

Fabian Hambuechen - ЮНОША БЛЕДЕН, А ВЕЧЕ С МЕДАЛ

 image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Peter Joppich

image

image

image

Beniamin Kleibrink

 

image

Rene Enders

image

image

Robert Harting

image

image

Andreas Ihle

image

image

Karl Schulze

image

image

Tim Wieskoetter

 image

Eric Johannesen

image

image

image

image

Kurt Kuschela

image

image

image

image

image

И СЕГА ДАМИТЕ (някои все още момичета)

Carolin Leonhardt

image

Tina Dietze

image

Franziska Weber и Tina Dietze


image

image

Kristina Vogel и Miriam Welte

image

image

Britta Heidemann

image

image

Magdalena Neuner - ПОЗВОЛЯВАМ СИ ДВЕ ОТ МИНАЛОТО, ЕДНАТА БИАТЛОНИСТКА, ДРУГАТА ЛЕКОАТЛЕТКА...

 image

image

image

Susen Tiedcke-Green - ожени се за американец фамилията Грийн оттам


 

image


image

гхimage

Guenter Schlierkamp

 image

image

image

image

Chris Hemsworth - ВЕЛИКОЛЕПЕН НОРДИД ИЛИ АНГЛО-САКСОНЕЦ ОТ ХОЛЛИУУД

 image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Nick Heidfeld

 image

image

image

Nico Rozberg И Vivian Sibold

image

И "СРАВНЕНИЕ"... ДЕНИС ВОЛФ при дебели-арабели

image

 ЧЕСТИТА АБСОЛЮТНО ЗАСЛУЖЕНА БЪЛГАРСКА ПОБЕДА НАД ГЕРМАНИЯ ВЧЕРА НА ВОЛЕЙБОЛА С 3 : 0 АБСОЛЮТНО!
  
СЛЕДВА ВИДЕО НА ДВАМА ОЛИМПИЙЦИ ПРЕДИ ГОДИНИ - СЛЕД 1.00 ЗАЕДНО С ВОДЕЩИЯ СА ТРИМА НОРДИДИ В СТУДИОТО!






Гласувай:
40



1. dimenzed - Както винаги фантастичен постинг! ...
09.08.2012 21:34
Както винаги фантастичен постинг! Европейското винаги е било и винаги ще бъде на първо място!

И нещо не към темата:
http://vbox7.com/play:7d7072b5
цитирай
2. allvin - И този пост е добър!
09.08.2012 22:10
Много добре изглеждаш,Тигре! Личи си по лицето на човек кой е чел много и се е развивал вътрешно,а при тебе се вижда,че си много над ,,средното" ниво!!! Желая ти все така спокойно и с твърда ръка да ,,караш влака" и занапред!!! :)))

А що се отнася до германските спортисти,те винаги са на едни от първите места в доста спортове,а също така и в неофициалното класиране по медали. Но понеже тази Олимпиада почти не съм я следил,искам да те помоля,Тигре,ако имаш информация за неофициалното класиране на нациите по медали,да го отразиш тук в отговор на моя коментар,стига да не те затруднявам нещо,разбира се.

цитирай
3. liliyanaandreeva - В 2020 година двама германски ка...
09.08.2012 22:58
В 2020 година двама германски катаджии спират нарушител на пътното движение. взимат му шофьорската книжка и единият от тях възкликва:
- Я виж бе, Юсуф, тоя пък се казва Ханс!

Онзи ден ми разказаха този анекдот!
цитирай
4. germantiger - ...
09.08.2012 23:02
Знам такъв за българите и циганите, както и за французите и арабелите от магреба... за жалост тия вицове ще станат реалност, не в 2020, но след 2050 - да?!
цитирай
5. unknown1 - Гюнтер и Денис са генетични изкл...
09.08.2012 23:26
Гюнтер и Денис са генетични изключения и нека не забравяме,че те са професионални спортисти,които не се хранят само с храната от магазините.Генетиката на нордическата подраса в бялата раса е висок,слаб и жилест,с финна и лека костна система,дори и при мъжете:).
цитирай
6. germantiger - ...
09.08.2012 23:31
За културистите и въобще билдърите-химици съм абсолютно съгласен с теб, макар винаги да съм гласувал ЗА стероидите в спорта.

За костната аструктура на дало-нордическия тип обаче и различните варианти с дало- не си напълно права. При тях костаната структура е плътна, хората са едри с големи "надочни дъги", казано шеговито както са описвани често викингите.

Примерно северните жени често имат дебел кокал и на някой ще му се сторят кобили (на мен ми се нравят и нежните и "кобилите"), но моето мнение в случая е ирелевантно :)
цитирай
7. alexanderherzdorf - Mandy Graff sieht so geil aus!
09.08.2012 23:47
Mandy Graff sieht so geil aus!
цитирай
8. germantiger - ...
09.08.2012 23:49
Sie ist glaenzende, faszinierende Maedchen!

Или както казват Einfach toll!
цитирай
9. kostadin - За оформянето на етносите наверно е ...
09.08.2012 23:57
За оформянето на етносите наверно е изиграло роля и феодалното право на благородниците да отнемат девствеността на момичетата които минават под венчилото.
Интересно е ,че момиченцата имат съвсем славянски вид,което говори за произхода им.Генетичният материал при жените се предава без промяна.
цитирай
10. germantiger - ...
10.08.2012 00:06
Напротив драги ;)
Тук нито една няма славянски вид (дори Каролин Леонхардт) и именно за това съм ги подбрал!
Избери си коя да е и ще поспорим - всъщност ще покажа невежеството ти, прости ми самочувствието, но наистина би било удоволствие за мен да си поиграя с един мъж сливянин като теб, не със сливянско момиче ;)

...

Сещам се, че за теб АТЛАНТИТЕ СА СЛАВЯНИ И ВЪОБЩЕ ЗА ТЕБ СЛАВЯНИТЕ БЯХА ДОРИ ПРЕДИ ТРАКИТЕ - СЛАВЯНИТЕ СА ПЪРВИТЕ ХОРА И БЕШЕ ПИСАЛ, ЧЕ СА БИЛИ ОТ ДАЛЬНИЙ ВОСТОК ДО ИБЕРИЯ ВСЕ СЛАВЯНИ В ПРЕДИЗТОРИЧНИ ВРЕМЕНА!

За написаното от теб, че генофонда или ГЕНЕТИЧНИ МАТЕРИАЛ се предавал при "момиченцата" без промяна ме хвърли в оркестъра! Лафа за правото на благородниците оконачателно ме ситуира при медните инструменти в оркестъра! Знаеш ли въобще къде го е имало това право (на няколко места по Европа-та), в кои исторически периоди и каква продължителност? ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ДЕФЛОРАЦИЯ И ЗАЧЕВАНЕ?

А ПРОПО ЗНАЕШ ЛИ КАКВО СА ПРАВИЛИ РУСНАЦИТЕ С "НЕМЧАТА"-ТА/ГЕРМАНСКИТЕ ДЕЦА НА ГЕРМАНСКИ ВОЙНИЦИ И РУСКИ ДЕВОЙКИ СЛЕД ПСВ, ЗНАЕШ ЛИ КАКЪВ УКАЗ Е ИЗДАДЕН И КАК СЕ Е ПРОЦЕДИРАЛО? Ако до утре не си проверил, ще ти дам джокер и ще помогна ;)

...

С тази цел ти пратих постинга ми - не за да те подразня, макар да бях почти убеден в това, а защото - тьi попал(чете се папал) на удочке(чете се удачке). Примерно на merlin му пратих постинга с абсолютно уважение и респект без "въдичка", към теб също, НО С РАЗЛИКАТА - ВИНАГИ СЕ ЧУДЯ КАК ПОД НЕЧИЙ ПОСТИНГ ТИ ВИНАГИ "ДОКАРВАШ" ДО СЛАВЯНИ И АТЛАНТИ, ей Богу :)

Неистовото ти желание всички да бъдат славяни, дори съществуващи или не атланти ВИНАГИ ЩЕ СЕ СБЛЪСКВА С ИСТИННОСТТА И МОЕТО ЗНАНИЕ, тук винаги ще има общност от хора и лично аз, които ще показваме панславянското вероломство и нагъл стремеж безогледно да си присвоява.

Оттам-нататък знаеш, че що се касае(с русизъм) за руска култура в сравнение с мен си калфа(аз майстор без извинение за егото), в което няма нищо лошо. Знаеш, че обожавам Куприн, че ценя "бол" руски творци, а ти тепърва ще ги откриваш и четеш или гледаш ако са на Шишкин колеги. Успех в това начинание, Костадине!

P.S.
Руснаците са микс от какво ли не, и сред този микс варяжките снандинавски гости, балтийските германци са засвидетелстван елемент. Като видиш фино и дало нордически типове в Русия ще се сетиш чий са. В този ред на мисли доста руски спортисти испортистки всъщност не са славяни ;)
цитирай
11. germantiger - И научи простата истина. Коце... поне!
10.08.2012 00:24
ИМА РАЗЛИКА МЕЖДУ РАСОВИ ТИПОВЕ, ЕТНОСИ И НАРОДИ, ОТДЕЛНО ЕЗИЦИ И ЕЗИКОВИ ГРУПИ

ТОВА СА ТРИ РАЗЛИЧНИ "НЕЩА"!

ИЗСЛЕДВАНЕТО ИМ МОЖЕ ДА БЪДЕ САМО ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНО!

Славяните са езикова група, спорно "понятие" появило се в новота време, в средновековието и края на античността склави, славяни дори няма, германката Екатерина Велика се е запътила към тяхното удревление и най-важното - преди да бъдат народност, а след това нация, в онези средновековни времена руснаците са били сбор от какво ли не, виж вече украинците може да ги "пишеш" гети и то с много въпросителни.

И още нещо Коце - пишеш момиченцата имали славянски вид - такъв вид няма, има натропологични типове характерни за славянските народи, за романските и германските също. Част от тях се срещат и при едните и другите, а някои антропотипове са преобладаващи в съответните народи.
цитирай
12. demograph - Снимките ти, както винаги са супер
10.08.2012 01:43
Е. Ако човек се позавърти с един хубав фотоапарат, из турските квартали по немско ще направи доста нордически снимки...досущ като нашите Филиповски ромеи.
Но коментарите ти издишат.Мисля си че четеш доста избирателно и ти е трудно да се издигнеш над пристрастията си.
Славяните са блестяща художествена измислица на Екатерина II.
Както е сияйна и идеята на София ПалеолоГовна и Роман/ови да се изгорят или преиначат българските църковни книги.
Какво Папско величие се крие в пушека на горящата човешка плът на добрите хора - катарите...особено ако е тракийска/демек славянска по немскому.
На една такава фалшификация от 1441г. се наслаждавам от доста време.
Колко гениално са изтрили паметта на огромни етноси..!
С каква елегантност физически изтриват от лицето на земята велики народи като немския.
Тъжна картина сме двамата с теб тигре. Каквито и да се зовем.
Какво да споря с теб за нордическия расов тип.
Когато самите викинги твърдят, че са родственици на троянците и на Константин 'велики', който е трак та дрънка, за какво да се дърляме.
Хората са добри или лоши, а във всеки човек се борят доброто и лошото.
За тия им думи близнаците ви - западните гети/готи са били изклани като щастливи кокошки от папата и копелетата му.
Разбирам защо храбрите германци са се изпокрили в миши дупки след клането на беси- готите в централна Франция.-Или латински или на кладата.
Това им е бил изборът.
И те храбро изгорили сребърната библия и забравили и майка и баща.
И сега стана така -удариха им кютека хамериканците и сега германците са пак по мишите дупки, но с гъза нагоре.
Но е тъжно, че ти си толкова отчаян за германците, колкото и аз за бъдещето на българите.
Да си жив и здрав за да подобряваш расата на българите и немците.
Ти + една мургавелка ще произведете бъдещият свръх човек, които ще презасели света. Успех.
цитирай
13. germantiger - ...
10.08.2012 02:04
За готите знаеш, спорили сме и ще спорим още, в което лошо няма, хубаво е да дискутираме с уважение и аргументи, мисля, че това го можем и сме го показали. Знаеш, че моята "подборка" аргументи за ГЕРМАНСКИТЕ готи никой не успя ясно да опровергае, дори мисля и опит нямаше. Това разбира се, не значи, че съм прав, може да си прав ти (поддържайки тракийския им произход) или втори, трети итн. За събитията които коментираш и катарите - правиш го твърде свободно, но пак няма лошо. В онова време гети няма, извори за такива и връзката им с катари няма, поне доколкото аз знам (може и да не знам), въобще категоричното свързване на антични траки със средновековни народи е лесно атакуемо!

Колкото до троянското потекло, то ТАКОВА СИ ПРИПИСВАТ ТУРЦИТЕ СЪЩО - Мехмед ІІ в писмо до Шарл VІІ - че османците имат троянско потекло. Тази лудост, както и лафа на шведите в "Инглинга сага"(не викингите, защото такива са още норвежци и датчани) е стремежа на различни в древността да си припишат героизчно минало! Та ако ще "правиш" шведите траки, ще трябва да направиш такива и турците. Впрочем троянско потекло сиприписват и други... кандидатите са много и като език и антропологични типове никак не приличат на българи. За това ти издишаш, не аз.

В бъдеще имам намерение да започна поредица базирана на извори, първо обаче епосите, защото с учудване установявам примерно, че някои в блог.бг пишат Беовулф трак, без да са чели въобще Беовулф... без да знаят 30-40 персонажа в епоса с германо-скандинавски имена, без да знаят народите засегнати в епоса - няколко и нито един от тях тракийски, без да сачели къде се ситуира произведението, а то е там където му е мястото - северна Европа итн итн итн

...

За другото по повод германци и българи ДНЕС, съм почти докрай съгласен с теб!

Освен тъжно е и ЗАКОНОМЕРНО това което се случва!

И все пак ето нещо НАИСТИНА ТРОГАТЕЛНО И МОЖЕ БИ ВЕЛИКО, преди минути го прочетох:

Станка през сълзи: Съжалявам, че ви разочаровах
След като загуби финала на Олимпиадата в категория до 72 килограма по свободна борба българката Станка Златева не успя да намери думи пред камерата на БНТ.
Сливналийката бе видимо много разочарована от развитието в мача за златния медал и през сълзи единствено сподели: "Нищо не става от мен. Знам, че ви разочаровах. Съжалявам."

И ЕТО КАКВО ПИШЕ ЕДИН КОМЕНТИРАЛ ПОД НОВИНАТА

Станка, мила, как можа да си го помислиш? Никого не си разочаровала, толкова горди се чувствахме тая вечер заради тебе. И сълзи имаше, но от радост. Победител си, момиче! И без златото. Такива хора, като тебе и Данчо, винаги ще бъдат в сърцата на хората като победители! Да си жива и здрава и продължавай нататък, ти имаш и възможности, и сила, а ние ще сме с тебе! Ти си победител!

ДОКАТО ИМА ТАКИВА СТАНКИ И ТАКИВА КОМЕНТИРАЩИ ЗНАЧИ ВСЕ ОЩЕ НИЩО НЕ Е УМРЯЛО! БРАВО!
цитирай
14. germantiger - БЛАГОДАРЯ НА КОСТАДИН БЕЗ ИРОНИЯ
10.08.2012 02:11
Съвсем сериозно благодаря на Костадин, че не е гласувал против постинга ми (независимо от нашите различия и спорове), макар това да е негово право и да не би ме подразнило и засегнало!
цитирай
15. анонимен - писмо
10.08.2012 07:39
Отлична работа, Тигре !
цитирай
16. letopisec - Много ми хареса постинга
10.08.2012 09:17
Много ми хареса постинга. Напомни ми, че нещата са очевидни. Не можеш да сбъркаш типичен италианец с типичен швед, напр...
цитирай
17. muerte - Откога го чакам тоя твой постинг.
10.08.2012 09:21
Ама можеше да позасилиш нежното присъствие. И не съм съгласен с ето тая твоя констатация - СЛЕД 50 ГОДИНИ КОГАТО ГЕРМАНИЯ БЪДЕ ОКОНЧАТЕЛНО ЛИКВИДИРАНА ДЕМОГРАФСКИ, КУЛТУРНО И МОРАЛНО ТАКИВА ПОЧТИ НЯМА ДА ИМА! Мисля, че определено не е така. Тъй както и Бг няма да бъде сегрегирана от циганите, каквото и да се говори.
цитирай
18. kostadin - Нима съм виновен, че повечето от тях ...
10.08.2012 10:16
Нима съм виновен ,че повечето от тях ги виждам ,като типични славянки...
При мъжете се забелязва видово еднообразие -явно благородниците са съхранили родовите си позиции доста векове.Откровено казано това не е добре за разнообразието на генетичният фонд в етноса.Вгледай се например в бюргерското им разбиране за ценостите в живота.Почти всичките са в плен на материалното добруване ,но душата им е изчезнала.Студената пресметливостне е характерна за запазилите се наследници на траките.
В крайна сметка е добре да вземеш под внимание и мнението и на негрите за свръх расовите немци.Расизъм винаги може да съществува и в едната и в другата посока.Както говорят в някой от славянските етноси :
- По вкус и цвет таварищи неть.

Името славяни не е измислено от техните племена.Българите са част от траките ,а някога сме живяли и в една държава с праотците на германите.
За да се отдели една общност в нов етност не е необходимо много време.Виждаш как македонците за едно столетие се превърнаха в народ.
За атланти и хипеборейци не сме си говорили
Добре е да вложиш и нови елементи в начина ти да оспорваш мнението на другите,изтъквайки колко е неориентиран и прост опонента.Нали разбираш ,че ако за нас китайците са жълти маймуни с дръпнати очи ,то за тях ние също сме маймуни- само ,че по белезникави и с грозни очи. А в съшност и едните и другите сме само хора,намиращи се под властта на Егото.
цитирай
19. sparotok - !
10.08.2012 10:41
Тигре, след българите най-много приятели имам сред северняците:)
Познавам северната красота много добре!

Поздрави!
цитирай
20. apostapostoloff - Хайде, хайде!
10.08.2012 10:45
Цял свят говори за der haessliche Deutsche, вие сте тръгнал да ни уверявате, че тези хорица са красиви. За 7 години, прекарани в тази отвратителна Германия, не можах да преспя с една единствена ДОБРЕ ПОДДЪРЖАНА германка. Ами какво да кажем за der deutsche Michel- оня със шкембето и огромния гъз?!
цитирай
21. анонимен - Знам, че няма да пуснеш коментара, ...
10.08.2012 10:50
Знам, че няма да пуснеш коментара, но ми се иска да те питам всички ли германци са толкова грозни? Защо се гордееш с това след като също изглеждаш доста зле? Толкова ли не можа да намериш поне една красива германка?
цитирай
22. gothic - Тигре,
10.08.2012 10:52
добави и Julius Brink/Jonas Reckermann, които снощи спечелиха титлата по плажен волейбол...
цитирай
23. анонимен - Германец, че то единият ми син е с ...
10.08.2012 11:16
Германец,че то единият ми син е с такава визия като твоите арийчета и какво следва от това?
цитирай
24. germantiger - ...
10.08.2012 11:46
анонимен написа:
Германец,че то единият ми син е с такава визия като твоите арийчета и какво следва от това?


Хората са го написали що следва - готското присъствие в България е дало своя плод... ;)

Келти при Тиле преди бол векове
Северняци в Добруджа, нови Англии и подобхни
Доста жени взети и родили (това е описано светли деца) от избитите първите кръстоносци ("сакън" не ги бъркай с балдуиновите по-късно)
Саксонските рудари на Иван Асен...

Траките знаеш ли, че са били често светлокоси и рижави... някак нетипично за днешния българин!

...

Вероятно синовете ти са антропотипове било балтийски, било други характерни за славяните... ДРУГИЯ ВАРИАНТ Е, ЧЕ СЛЕДВА САМО ЖЕНА ТИ ДА ЗНАЕ БАЩА ИМ, сещаш се нали, не си го слагай на сърце!
цитирай
25. germantiger - ;)
10.08.2012 11:48
анонимен написа:
Знам, че няма да пуснеш коментара, но ми се иска да те питам всички ли германци са толкова грозни? Защо се гордееш с това след като също изглеждаш доста зле? Толкова ли не можа да намериш поне една красива германка?


Ако тези тук не ти харесват, то...

... чувал съм за хора харесващи животни, за други копрофагия, за трети статуи, но мисля, че ако намираш всичко тук за грозно, наистина трябва да се ориентираш към животинския свят!
цитирай
26. germantiger - ...
10.08.2012 11:49
apostapostoloff написа:
Цял свят говори за der haessliche Deutsche, вие сте тръгнал да ни уверявате, че тези хорица са красиви. За 7 години, прекарани в тази отвратителна Германия, не можах да преспя с една единствена ДОБРЕ ПОДДЪРЖАНА германка. Ами какво да кажем за der deutsche Michel- оня със шкембето и огромния гъз?!


Е, хайде сега :)

И нито една германка не е успяла да преспи с вмирисан балкански субект като теб... разочароващо наистина!
цитирай
27. germantiger - За Костадин
10.08.2012 12:02
Коце, Коце маца ;)

Всички моми тук са долихокефален тип издължени лица или "черепи", очите им и зениците им са типичния германски поглед "точици" описани още от времето на Гайъс Джулиъс Сийзър ;)

Вдигнатите вежди също
- острия поглед, резките черти ТИНА ДИИТЦЕ, КАРОЛИН, ЛЕА
- носа или издължен (финонордиди) МАНДИ ГРАФФ, БРИТТА ХАЙДЕМАН, ЛЕА
- кожата често се зачервява и бързо изгаря, пигментацията пак розовее ЛЕА БОСКО И ВСИЧКИ ДРУГИ БЕЗ БРИТТА
- при някои долночелюстния ъгъл е издаден далонордиди ВИВИАН ЗИБОЛД, ДВЕТЕ КОЛОЕЗДАЧКИ
- тесни лица както казах, в Европа само динарския тип има по-тесни понякога лица ВСИЧКИ В ПОСТИНГА СА ТАКИВА, БЕЗ КАРОЛИН, ТЯ Е "ПО СРЕДАТА"
- косата е руса или с червеникав оттенък при посочените тук
въобще цветовата комплексност е светла ВСИЧКИ В ПОСТИНГА ДАМИ
- при някои по-древни типове носът завършва с удебеление МИКС ПРИ МАНДИ ГРАФФ, КОЛОЕЗДАЧКИТЕ (би могло да е от химията също)

И още нещо:

Хората от нордическата раса са високи и стройни.
С расовата стройност се отличават и нордическите жени, независимо от женствените форми на тялото. Тук се наблюдава ефект на т.нар. лъжлива мършавост: нордическите жени в дрехи изглеждат слаби въпреки развитите женски форми. (ДНЕС ВЕЧЕ С ПОЛУФАБРИКАТИ И НАБЛЪСКАНИ С ХИМИЯ ХРАНИ СЕ ЗАБЕЛЯЗВА И ДРУГОТО - ЗАТЛЪСТЯВАНЕ ВЕЧЕ НЕ САМО В ЗАПАДНИЯ, НО И В ИЗТОЧНИЯ СВЯТ)
Хората от нордическата раса имат дълъг череп и тясно лице. Чертите на нордическото лице в профил са ясно изразени. Челото е с наклон назад, очите са дълбоко сложени, носът повече или по-малко изпъква. Челюстите и зъбите са разположени вертикално. Особено рязко изпъква брадичката. Наличието на три изпъкващи части прави впечатление за агресивност.

Нордическият нос се развива от детския чип нос до 25ата година. Носовете на жените от всички раси са по-широки. При нордическата раса се среща и форма на носа, която в профил изглежда права, но леко вълниста. Силно изпъкващият напред нос при хората от нордическата раса, като например при норвежкия полярен изследовател Амундсен, бива обикновено и особено тесен.
Теснотата на нордическото лице е обусловено и от голямата извивка на роговиците на очите, и теснотата на челюстите и тясното разположение на зъбите, при което кучешките зъби се разполагат под ъгъл. Особена нордическа черта са големите и дълги предни резци.

Розово-бяла прави кожата преминаващата през нея кръв. Според римските писатели, кожата на германците е по-чувствителна към рани. За нежността на нордическата кожа свидетелства и нейната прозрачност. Израза "синя кръв" показвал на расовия произход на благородниците. Руменината на бузите, "кръв с мляко" - тези и други подобни изрази говорят за нордическия произход на европейския идеал за красота. Дори зърната на гърдите при мъжете и жените от нордическата раса са розови, а при другите европейци - кафеви. Само при нордическата раса устните са наистина червени. Но често се наблюдават лунички и при хората от нордическата раса.

И ЗАБЕЛЕЖИТЕЛНОТО ЗА ОЧИТЕ:

На нордическите очи е присъщ светлият цвят.
С тези свойства на нордическите очи е свързано особено впечатление, което създават. Тъмните очи се разглеждат, нордическите се наблюдават. Във възбудено състояние погледът на нордическите очи става "ужасен". Такъв поглед приписвали на варварите Цезар и Тацит. Контрастът със тъмната зеница със светлата рамка, наред със съответната мимика, прави погледа на варварина не само "ужасен", но и "остър", за което е писал също и Цезар. Това е свързано с това, че зеницата във възбудено състояние се разширява. Именно светлите нордически очи във възбудено състояние (радост, опиянение от борбата) придават особен бляксък, те започват да излъчват светлина. Римските войни в битките си с варварите трябвало да привикнат с този поглед, зада не се плашат от него. Цезар пише за галите, че те не можели да издържат на дивия поглед на германците. Хаген ("Песен за нибелунгите") имал същия ужасен поглед. Това свойство на народите от нордическата раса приписвали на героите, което е изразено в "Едата". Само нордическите очи могат да хвърлят ужасен поглед, очите на другите раси в възбудено състояние изглеждат зловещи, заплашителни, дори злобни, но мъжественият гняв могат да изразят само нордическите очи. Обикновеното им изражение е решимост, но диапазона на изразяване на чувства е голям, от мекост до твърда воля на господаря.
Общото впечатление на чертите на нордическото лице Гобино правилно нарича "малко суховато". Особено пир мъжете на средна възраст прави впечатление тази хладност, жестокост и деловитост на нордическите черти на лицето.

цитирай
28. анонимен - честно казано никога не съм си па...
10.08.2012 12:05
честно казано никога не съм си падала по блондини, а аз самата съм блондинка, а в рода ми няма чужденци. А носът ти е типично български. Немските са доста по-остри и кокалести. Мисля, че най-красивите представители на човешкия не са расовите, а Уличните превъзходни, т.е. смеските.
цитирай
29. nikita6864 - .
10.08.2012 12:09
Много гейски постинг.
цитирай
30. germantiger - ...
10.08.2012 12:12
nikita6864 написа:
Много гейски постинг.


Ако имаш сестра - да заповяда...

На мъжко до момента не съм се пробвал, но ако си навитак - заповядай!

Ако ти е харесал постинга - следващия път може да е "по-гейски", очаквах да напишеш "педалски" - това вече носи отрицателен "заряд".
цитирай
31. анонимен - Снимките сякаш са правени в Русия ...
10.08.2012 12:13
Снимките сякаш са правени в Русия или Украйна .
Аз видях само славяни по тях .
А и по плажовете на Зап Европа ,германката е ---нещо дебело разплуто с 3 ката корем и налита на всички мъже .
А на темата алкохолизъм ,ако лекари от Бургас и Варна напишат колко пияни свине с немски паспорти спасяват всяко лято ,ще стане чудо .
цитирай
32. germantiger - ...
10.08.2012 12:16
анонимен написа:
честно казано никога не съм си падала по блондини, а аз самата съм блондинка, а в рода ми няма чужденци. А носът ти е типично български. Немските са доста по-остри и кокалести. Мисля, че най-красивите представители на човешкия не са расовите, а Уличните превъзходни, т.е. смеските.


Вероятно за мискирането в немалко случаи си права, понякога е продуктивно, в други случаи не!

Като погледнеш избор бгнациоанлания по волейбол или по футбол ще видиш типични българи с тъмни коси и излъчване за нашите "геоширини". В този ред на мисли аз без да се кефя на мъжка хубост намирам бгнационалите по волейбол за готини пичове!
Колкото до теб - българките не са блондинки като преобладаващо мнозинство, тъкмо обратното!
цитирай
33. germantiger - ...
10.08.2012 12:20
анонимен написа:
Снимките сякаш са правени в Русия или Украйна .
Аз видях само славяни по тях .
А и по плажовете на Зап Европа ,германката е ---нещо дебело разплуто с 3 ката корем и налита на всички мъже .
А на темата алкохолизъм ,ако лекари от Бургас и Варна напишат колко пияни свине с немски паспорти спасяват всяко лято ,ще стане чудо .


Разбира се!

Руснаците са микс от угро-фини, от скандинавци каквито са бол от първите им князе, от същите тези варяги, Курникова е германо-скандинавски нордид, арапова също, но при нея широкото лице я прави миксирана! ОГРОМНА ЧАСТ ОТ РУСНАЦИТЕ СА ГЕРМАНО-СКАНДИНАВЦИ!

Вече широките лица брахиоцефалните типове, късокраките мамаши и монголоидното, което на моменти се среща в "братушките" сочи към степите на Украйна и равнинна Русия - там кой не е минавал и ги е минавал - факт!

Като спомена пияните германци се сетих за руските и украински шлюхи, които познатите ми мятат по Варна и курортите ;) а иначе БИТОВИЯ АЛКОХОЛИЗЪМ СЪМ ЗАБЕЛЯЗАЛ, ЧЕ У МОСКОВАТА И ЗА ЖАЛОСТ ТУК В БГ ДОРИ НА РАБОТНОТО МЯСТО Е НАЦИОНАЛЕН СПОРТ ;)

ОСВЕН КУРНИКОВА И ДЕМЕНТИЕВА Е ГЕРМАНО-СКАНДИНАВСКИ НОРДИД, актьора изиграл Щирлиц СЪЩО и това ясно им личи, бих могъл да направя анализ, а славяните анал лиз?!
цитирай
34. nikita6864 - .
10.08.2012 12:27
germantiger написа:
nikita6864 написа:
Много гейски постинг.


Ако имаш сестра - да заповяда...

На мъжко до момента не съм се пробвал, но ако си навитак - заповядай!

Ако ти е харесал постинга - следващия път може да е "по-гейски", очаквах да напишеш "педалски" - това вече носи отрицателен "заряд".


Уж не си пробвал на мъжко, но изявяваш желание и ме каниш, надявайки се, че съм мъж. Ще те разочаровам - не съм от мъжки пол.
цитирай
35. germantiger - ...
10.08.2012 12:30
Не ме разочароваш въобще!

Предполагам в третия ти коментар ще си травестит?!
цитирай
36. nikita6864 - .
10.08.2012 12:33
Не, в третия си коментар ще затвърдя мнението, че си хомосекс. и освен това си и доста глупав.
цитирай
37. kostadin - Разбирам даже подсъзнателният ти ...
10.08.2012 12:46
Разбирам даже подсъзнателният ти расизъм ,но не мога да ти помогна.Били сти част от славянското племе.За промяната ви е виновна реформацията.
цитирай
38. анонимен - Защо голямата част от мъжете на горните снимки
10.08.2012 13:04

изглеждат като гейове?
Странно!
цитирай
39. germantiger - ...
10.08.2012 13:11
nikita6864 написа:
Не, в третия си коментар ще затвърдя мнението, че си хомосекс. и освен това си и доста глупав.


Любимата ми е до мен в момента, не я наричам гадже - българския ориентализъм ме дразни.

Хомосекс не съм пробвал, но един Бог знае какво ще ни предложи бъдещето...

Не съм глупав, а понякога наивен, защото коментирам лични неща, както в първото изречение на коментара ми.

И ВСЕ ПАК ТИ СИ ТРАВЕСТИТ ;)
цитирай
40. germantiger - ...
10.08.2012 13:15
kostadin написа:
Разбирам даже подсъзнателният ти расизъм ,но не мога да ти помогна.Били сти част от славянското племе.За промяната ви е виновна реформацията.


Другарю ;)

В предизторични времена и преди Античността НЕ Е ИМАЛО ПЛЕМЕНА
Впоследствие са племената, народообразуващия процес - народност и след това нациите...

В Европа се разселват три "вълни" - келтогерманската е преди балто-славянската, макар повечето балти да не са славяни въобще. ССлавяните са след келто-германите. РЕФОРМАЦИЯТА ДРУЖЕ, Е МАРТИН ЛУТЕР ПРИЕЛ ИМЕТО ЙОРГ, ТЕЗИСИТЕ МУ ВЪВ ВИТЕНБЕРГ ДНЕС ИЗЛЯТИ В БРОНЗ И СПОРА МУ С ПАПСКИЯ НУНЦИЙ, КАКТО И ПРИСЪДАТА. ЧАСТ ОТ РОДНИНИТЕ МИ ИВАЪН БГ СА ПРОТЕСТАНТИ, КАКТО И ЕДНА БЪЛГАРКА ТУК В БЛОГ.БГ По времето на Лутер траки няма - марсианци и атланти също.

Расист понякога съм, не към славяните, защото обожавам руската литература, живопис и чета ежедневно на руски език.

Твоята заблуда и невежество не мога да поправя.

Едно време казвахме:
.УЙ ДА Е - ДА ТИ ГО НАБИЯ, НО АКЪЛ НЕ МОГА ;)
цитирай
41. poet - Я,
10.08.2012 13:17
поредният шпендел в блог.бг. Germantiger, стига се оправдава като ученичка. Нищо лошо няма в това да си гейче-арийче.
цитирай
42. germantiger - ...
10.08.2012 13:18
анонимен написа:

изглеждат като гейове?
Странно!


Може... за теб изглеждат гей, за други стрейт.
Може би си прав/а.
И какво?
цитирай
43. germantiger - ...
10.08.2012 13:21
poet написа:
поредният шпендел в блог.бг. Germantiger, стига се оправдава като ученичка. Нищо лошо няма в това да си гейче-арийче.


Е айде сега - "ти па си" траверс !

Повечето тук ме имат за мутра поради мускулнатъа маса, аверите от Варна и бившите гаджета за абсолютен стрейт, а ти ми вдигаш PR и ме правиш поливалентен - лошо няма. Чакам оферти мило захарно петле - поетесче!
цитирай
44. liliyanaandreeva - Аз пък мисля, че бялата раса се е п...
10.08.2012 13:39
Аз пък мисля, че бялата раса се е пръкнала на Балканите, а после са се разселили по цяла Европа и накрая в целия свят!
цитирай
45. nikita6864 - .
10.08.2012 13:41
germantiger написа:

Повечето тук ме имат за мутра


На мен лично ми приличаш на мутреса.
цитирай
46. kostadin - Разбирам даже подсъзнателният ти ...
10.08.2012 13:51
germantiger написа:
kostadin написа:
Разбирам даже подсъзнателният ти расизъм ,но не мога да ти помогна.Били сти част от славянското племе.За промяната ви е виновна реформацията.


Другарю ;)

В предизторични времена и преди Античността НЕ Е ИМАЛО ПЛЕМЕНА
Впоследствие са племената, народообразуващия процес - народност и след това нациите...

В Европа се разселват три "вълни" - келтогерманската е преди балто-славянската, макар повечето балти да не са славяни въобще. ССлавяните са след келто-германите. РЕФОРМАЦИЯТА ДРУЖЕ, Е МАРТИН ЛУТЕР ПРИЕЛ ИМЕТО ЙОРГ, ТЕЗИСИТЕ МУ ВЪВ ВИТЕНБЕРГ ДНЕС ИЗЛЯТИ В БРОНЗ И СПОРА МУ С ПАПСКИЯ НУНЦИЙ, КАКТО И ПРИСЪДАТА. ЧАСТ ОТ РОДНИНИТЕ МИ ИВАЪН БГ СА ПРОТЕСТАНТИ, КАКТО И ЕДНА БЪЛГАРКА ТУК В БЛОГ.БГ По времето на Лутер траки няма - марсианци и атланти също.

Расист понякога съм, не към славяните, защото обожавам руската литература, живопис и чета ежедневно на руски език.

Твоята заблуда и невежество не мога да поправя.

Едно време казвахме:
.УЙ ДА Е - ДА ТИ ГО НАБИЯ, НО АКЪЛ НЕ МОГА ;)


Не мога да разбера къде се скри нордическатата уравновесеност.Но разбирам ,че си усвоил типично нашенски начин на изразяване.

Няма как след потопа да е нямали племена.Няма как и в зората на раждането на човешките раси да е нямало племена .
Любовта ти къв руските забележителности е подсъзнателното ти признание за твоите и на баща ти корени.Ти приличаш на типичен руснак.
цитирай
47. анонимен - Автора е забравил да използва сн...
10.08.2012 14:20
Автора е забравил да използва снимките на новите немци
ОТ
--турско-германско
--арабо-германско
--афро-германско
--латино-германско потекло
--азиатско-германско потекло
Вчера се натресох на такива ,голям смях в първия момент не разбрах какви са тези китайци говорещи немски .
После видях ,че само майката е германка а бащата и децата са мечтата на ариеца .
Ниски ,кривокраки ,жълти и много ,,ДОЙЧ“ изглеждащи .

Имало навремето един ариец ,с мустачки ,чернокос и неук / три пъти не го приели да учи рисуване във Виена / ПОМНИШ ЛИ КАК СВЪРШИ .

А из нета има снимка на типичен ариец ,войник от ВСВ ,проблема е ,че е доказано баща му е бил 100% чист ЕВРЕИ .

А и от Хитлер и най близкото му обкръжение ,един не прилича на ариец ,по скоро са семити ,тоест арабо-чифутска дружба .
цитирай
48. анонимен - Красиви лица! Каквото и да пиш...
10.08.2012 15:30
Красиви лица!
Каквото и да пишете, това е истината!
цитирай
49. анонимен - Знам, че няма да пуснеш коментара, ...
10.08.2012 15:45
germantiger написа:
анонимен написа:
Знам, че няма да пуснеш коментара, но ми се иска да те питам всички ли германци са толкова грозни? Защо се гордееш с това след като също изглеждаш доста зле? Толкова ли не можа да намериш поне една красива германка?


Ако тези тук не ти харесват, то...

... чувал съм за хора харесващи животни, за други копрофагия, за трети статуи, но мисля, че ако намираш всичко тук за грозно, наистина трябва да се ориентираш към животинския свят!

Това сигурно означава, че отричаш всичко извън русо и бяло. В такъв случай как си обясняваш, че посоченият от теб тип рядко печели конкурси за красота? И от списанията личи, че обратното е по-харесвано - мургаво и тъмнокосо. От друга страна дори русите и белите се стремят към мургав тен, щом отиват на плаж.
цитирай
50. анонимен - Германец, че то единият ми син е с ...
10.08.2012 15:58
germantiger написа:
анонимен написа:
Германец,че то единият ми син е с такава визия като твоите арийчета и какво следва от това?


Хората са го написали що следва - готското присъствие в България е дало своя плод... ;)

Келти при Тиле преди бол векове
Северняци в Добруджа, нови Англии и подобхни
Доста жени взети и родили (това е описано светли деца) от избитите първите кръстоносци ("сакън" не ги бъркай с балдуиновите по-късно)
Саксонските рудари на Иван Асен...

Траките знаеш ли, че са били често светлокоси и рижави... някак нетипично за днешния българин!

...

Вероятно синовете ти са антропотипове било балтийски, било други характерни за славяните... ДРУГИЯ ВАРИАНТ Е, ЧЕ СЛЕДВА САМО ЖЕНА ТИ ДА ЗНАЕ БАЩА ИМ, сещаш се нали, не си го слагай на сърце!

Знам кой е баща им, а и за бабите съм сигурна ,че не са се омешвали с готи,англо-саксонци и прочие индивиди.
Остава тракийската кръв,което е най-възможното.
И не си го слагай на сърце,ама е доста по-красив от арийските модели,слава Богу!
цитирай
51. анонимен - Тайгър, сложи сега твоя снимка по ...
10.08.2012 17:19
Тайгър, сложи сега твоя снимка по гол уй, та да им затвориш устата.
Не ги е срам да ти викат педерас.
цитирай
52. анонимен - А Бале дришльо измекярина защо го ...
10.08.2012 17:23
А Бале дришльо измекярина защо го няма? Той е класи над тези.
цитирай
53. анонимен - А бе
10.08.2012 18:26
защо не си вървиш у вас, ами си дошъл тука у нас, за да се перчиш колко си красив! Я върви на майн...си!
цитирай
54. анонимен - Случайно да си брюнет
10.08.2012 18:34
с права зализана коса и с малки черни мустачки под носа ти приличащи на неправилен малък четириъгълник ? А името ти да не би да е с инициали А.Х.?
цитирай
55. linaviraassaamy - Красотата на света е
10.08.2012 18:47
в неговото разнообразие!
цитирай
56. zelas - Аз лично не виждам смисъл в расовите ...
10.08.2012 18:52
Аз лично не виждам смисъл в расовите изследвания. Интересни са, защото наистина се откриват общи черти, но това, че природата прави всеки да е с нещо по-различен от всички останали не е случайно. Видовете се усъвършенствуват чрез мутации, а не чрез уеднаквяване.

Природата не се стреми да създаде идеални индивиди, ами идеални растителни/животински видове. Така, че по-скоро би трябвало да слагаме ударението върху разликите между хората, отколкото върху техните прилики.

Този постинг щеше да е по-балансиран ако покажеше и други видове германци, а не само русите. Има много красиви хора от смесени гени.

Тъмната коса показва, че индивида е от по-топлите, слънчеви места и от там, съдържанието на витамин Д е по-голямо. Този витамин е един от най-важните за цялостното здраве на организма. За справка вижте Африканците и техните спринтьори на олимпиадата. Тоест по-тъмна кожа - по-добри гени. Друг е въпросът ако си тъмен а живееш на север, където слънцето е дефицитно. Там е по-добре да си рус. Ама дори и русите ходят на юг да се напичат на слънце, нали?

Тенденцията показва, че русите хора са на изчезване. Хората ще стават по-тъмни и лицата по-кръгли. Кръглото лице между другото се смята като признак за по-здравословен организъм - демек по-добри гени.

Българите като стара историческа група от хора, показват много добре тази тенденция. В миналото българите са били значително по-светли, но с времето са се смесили с по-тъмни.

Същите процеси сега протичат и в Германия. Няма нищо лошо в това, защото хората винаги са емигрирали и смесвали с местните. Германците след 50-100 години ще изглеждат досущ като сегашните българи.

Дали това ви харесва или не - процесите са необратими.

Човек по-природа е номад или както един поет беше казал - човек е човек, когато е на път. А па не може да ходиш насам натам и да не опиташ местното агнешко, нали? :))
цитирай
57. linaviraassaamy - Обожавах вашата раса
10.08.2012 19:05
и тайно си мечтаех да се омъжа за северняк, като немските мъже, но съдбата прави сякаш всичко напук, за да те научи на компромиси и да обичаш и уважаваш всичко и всички, които са творение на Бога. И по странно стечение на нещата безумно и нещастно се влюбвах в противоположна мъжка красота- мургави мъже с тъмни очи и тъмни коси. Е, ако това не са уроци на живота, не знам как бих могла да ги назова по друг начин ?
цитирай
58. анонимен - правилния отговор е че си
10.08.2012 19:43
гей и педофил, колко пъти на седмица те клецат и стига ли ти
цитирай
59. анонимен - Посмях се и позабавлявах от сърце:)))
10.08.2012 19:57
Жалко, че уж интелигентни хора са седнали да се занимават с малко глупави факти.
Не сме ли всички с един произход? Това ли е най-важното в момента, когато земята се люлее под краката ни?
Бъдете весели с красотата , както и където да я видите:)))
цитирай
60. germantiger - Бау дечко...
10.08.2012 20:55
nikita6864 написа:
germantiger написа:

Повечето тук ме имат за мутра


На мен лично ми приличаш на мутреса.


А ти си гумената кукла на баща си кукльото.
цитирай
61. germantiger - ...
10.08.2012 20:57
liliyanaandreeva написа:
Аз пък мисля, че бялата раса се е пръкнала на Балканите, а после са се разселили по цяла Европа и накрая в целия свят!


Всякакви изследвания показват "всякакво"!
Доколкото знам - науката твърди, че траките също са пришълци. Изследвани са три вълни миграционни в Европа и всички сме пришълци тук, с изключение спори се на баските примерно заварено население. Един Бог знае каква е истината!
Иначе ситуираха Ева в Африка.
цитирай
62. germantiger - ...
10.08.2012 20:59
анонимен написа:
защо не си вървиш у вас, ами си дошъл тука у нас, за да се перчиш колко си красив! Я върви на майн...си!


Тук със западни пари се живее все още добре, а и от българските дами оплаквания нямам, ти имаш ли или?! Иначе вървя почти където пожелая, имам роднини в Европа, южна Африка и Щатите.
цитирай
63. germantiger - ...
10.08.2012 21:02
анонимен написа:
с права зализана коса и с малки черни мустачки под носа ти приличащи на неправилен малък четириъгълник ? А името ти да не би да е с инициали А.Х.?


Чичо Адолф Хитлер с тези инициали е бил АВСТРИЕЦ, а аз съм половин германец. Те австрийците искат да направят Беетовен австриец, но той е германец, а Хитлер искат да изкарат германец, пък той си е австриец... И ТО СЪС СИНИ ОЧИ и не е брюнет, а тъмнокестеняв. Иначе историята познава велики германски брюнети - пиша го без ирония
цитирай
64. germantiger - ...
10.08.2012 21:05
анонимен написа:
гей и педофил, колко пъти на седмица те клецат и стига ли ти


Вчера си го набих до бъбреците в жена ти бременна, а нмеродената ти дъщеря ми духа - питай татевото дали му .ареса ;) аууу

P.S.
Съжалявам, че с цинизмите дискредитираме темата, но някои анонимни госткоментиращи вероятно ще са доволни.
цитирай
65. germantiger - ...
10.08.2012 21:07
анонимен написа:
А Бале дришльо измекярина защо го няма? Той е класи над тези.


Е, аз мислех, че Митьо-Пищова да сложа, но ми се стори кофти реклама - той не е представителна извадка за българския мъж в никой случай!
цитирай
66. germantiger - ;)
10.08.2012 21:09
анонимен написа:
Тайгър, сложи сега твоя снимка по гол уй, та да им затвориш устата.
Не ги е срам да ти викат педерас.


"А да бе"...
После освен вербално, ще искат да ми го поемат и орално!
Верно не ги е срам, ама и аз простак по техния акъл тюх.
цитирай
67. анонимен - Към germantiger
10.08.2012 21:12
Не са кахъри,турците не успяха с война да стигнат германия(има за какво да имат мерак) но го постигнаха с джамии и гастербайтери.Пишете се към тея с вазелина.За нас не се косете,и с шарлан са ни мазали,и с зехтин са ни поливали и устояхме.Ще ви видим германтигрите как виете китки.Времето напредва!!!
цитирай
68. germantiger - ...
10.08.2012 21:12
анонимен написа:
Жалко, че уж интелигентни хора са седнали да се занимават с малко глупави факти.
Не сме ли всички с един произход? Това ли е най-важното в момента, когато земята се люлее под краката ни?
Бъдете весели с красотата , както и където да я видите:)))


Подкрепям напълно - дистанцирано, да не кажа мъдро и дори позитивно!

Човек обича и мрази, това е нормално и присъщо, няма лошо да олабят жилата под мой постинг. ВЕРОЯТНО АЗ ГРЕША ОБАЧЕ ДА РАЗМИВАМ И ДИСКРЕДИТИРАМ ПОСТИНГА МИ С ПРОСТОТИЯТА ЧОВЕШКА, вероятно вселенска според Айнщайн.
цитирай
69. germantiger - ...
10.08.2012 21:19
анонимен написа:
Не са кахъри,турците не успяха с война да стигнат германия(има за какво да имат мерак) но го постигнаха с джамии и гастербайтери.Пишете се към тея с вазелина.За нас не се косете,и с шарлан са ни мазали,и с зехтин са ни поливали и устояхме.Ще ви видим германтигрите как виете китки.Времето напредва!!!


Това го "разбирам" като - нас българите ни .баха 5 века, ех че кеф да ви .бът запада 50 години до момента ;) И то .баха ни без вазелин 5+2 века?!

Бива ли така урболешката да ме провокирате?

Смъртта на кой да е бял народ не трябва да ви се струва забавление, още по-малко да предизвиква удоволствието Ви, а пропо да не Ви дразни, че живея в БГ и онождам наистина хубави и интелигентни български момичета и жени (пиша го с цялото уважение към тях макар с неподходяща лексика)! Не се кахърете - ще си намерите и Вие - пожелавам Ви успех в търсенията!
цитирай
70. germantiger - ...
10.08.2012 21:24
анонимен написа:
germantiger написа:
анонимен написа:
Знам, че няма да пуснеш коментара, но ми се иска да те питам всички ли германци са толкова грозни? Защо се гордееш с това след като също изглеждаш доста зле? Толкова ли не можа да намериш поне една красива германка?


Ако тези тук не ти харесват, то...

... чувал съм за хора харесващи животни, за други копрофагия, за трети статуи, но мисля, че ако намираш всичко тук за грозно, наистина трябва да се ориентираш към животинския свят!

Това сигурно означава, че отричаш всичко извън русо и бяло. В такъв случай как си обясняваш, че посоченият от теб тип рядко печели конкурси за красота? И от списанията личи, че обратното е по-харесвано - мургаво и тъмнокосо. От друга страна дори русите и белите се стремят към мургав тен, щом отиват на плаж.


Струва ми се, че не сте чели внимателно постинга - в него:

ДЕМОНСТРИРАМ НОРДИЧЕСКИ ТИП КРАСОТА (не е забранено, нали?!)
НЕ ОТРИЧАМ НИКАКВИ ДРУГИ ТИПОВЕ, ХУБОСТ ИЛИ ПРЕДПОЧИТАНИЯ (цитирайте ме къде ги отричам?!)
ПОВЕЧЕТО БЪЛГАРСКИ И МОМИЧЕТА С КОИТО СЪМ ИМАЛ УДОВОЛСТВИЕТО ДА БЪДА ВСЪЩНОСТ СА ТЪМНОКОСИ (иначе казано харесвам брюнетки също и категорично)

Конкурсите за красота всъщност не са конкурси за красота, а световните са какво ли не - лоби, PR, политика, знам ли?! Вероятно в световен мащаб сте прав/а, че се харесва повечето тъмното, е и? Нямам право да имам лични предпочитания и да ги демонстрирам явно пред бгпотребители? Още повече, че много българки и българи засвидетелстваха подкрепа на постинга!
цитирай
71. germantiger - ...
10.08.2012 21:31
анонимен написа:
Автора е забравил да използва снимките на новите немци
ОТ
--турско-германско
--арабо-германско
--афро-германско
--латино-германско потекло
--азиатско-германско потекло
Вчера се натресох на такива ,голям смях в първия момент не разбрах какви са тези китайци говорещи немски .
После видях ,че само майката е германка а бащата и децата са мечтата на ариеца .
Ниски ,кривокраки ,жълти и много ,,ДОЙЧ“ изглеждащи .

Имало навремето един ариец ,с мустачки ,чернокос и неук / три пъти не го приели да учи рисуване във Виена / ПОМНИШ ЛИ КАК СВЪРШИ .

А из нета има снимка на типичен ариец ,войник от ВСВ ,проблема е ,че е доказано баща му е бил 100% чист ЕВРЕИ .

А и от Хитлер и най близкото му обкръжение ,един не прилича на ариец ,по скоро са семити ,тоест арабо-чифутска дружба .


Абсолютно сте прав!

Това което коментирате аз гфо виждам ежедневно в БГ, минавам често през един дюнер и тук в БГ шефа фес се ползва от българка! Минавам и покрай няколко китайски ресторанта, в единия сервитьорки две са българки, като едната е пилето на шефа китаец, а аз си мислех, че всички китайски ресторанти са затворена система?! Ралица Агайн ли скрепи българо-албанската дружба вече на едно по-високо ниво?!

"Знаете ли"... като малък баба ми имаше квартирантки - две български момичета - ТА ЕДНАТА ХОДЕШЕ С БОГАТ СИРИЕЦ ОЩЕ ПО ЖИВКОВО, всъщност почти всеки арабин в България се е "обзавел" с няколко хубави наши жени.

Не ме изненадвате с войника еврейн!
Спори се дали 150 000 такива са били във Вермахта?!

Помаци са се били за България, цигани през ВСВ също.
Знаете, че Иван Шишман е половин еврейн по майка, знаете, че Асен и Петър, че и Калоян са кумани, вероятно обаче българи, знаете за споровете около родителите на светите братя Крил и Методий, А ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ В ЧЕТАТА НА БЕНКОВСКИ Е ИМАЛО ГЕРМАНЕЦ И ИТАЛИАНЕЦ?

КАТО НЕ ЗНАЕТЕ - ПИТАЙТЕ, НЕ Е СРАМНО! ЩЕ ПОМАГАМ.
цитирай
72. анонимен - Към . germantiger
10.08.2012 21:38
Има два вида онождане.
Със мерак, и насила.Пази се от второто!!!
цитирай
73. germantiger - КЪМ ZELAS
10.08.2012 21:41
Също съм попадал на футуристика коментираща изчезването на блондините след примерно 200 години - аз лично не вярвам в това.
Но това не е до вяра и моята или твоята увереност е ирелевантна към реалността.

Все пак не мисля, че това ще стане или мащабите се надявам да не са окончателни.

Дори рецесивно светлото в коса и очи ще се проявява въпреки доминантното тъмно като белези и мисля, че и след 100 години ще има разлика между българин и германец и между примерно както спомена летописеца - между швед и италианец. Тези разлики може да са по-рядко забележими и не така изразени. Какво ще ни предполжи бъдещето ние няма да разберем в далечното такова, а и все пак един Бог знае какво ще стане, слуховете за нечия смърт, не само писателска в миналото може да се окажат силно преувеличени!
цитирай
74. germantiger - ...
10.08.2012 21:42
анонимен написа:
Има два вида онождане.
Със мерак, и насила.Пази се от второто!!!


Забелязвам ИМАТЕ ОПИТ, надявам се много не Ви е боляло или вече привиквате?
цитирай
75. анонимен - Към germantiger
10.08.2012 21:47
Не.
При второто някой остава без топки!!!
цитирай
76. germantiger - ...
10.08.2012 21:52
анонимен написа:
germantiger написа:
анонимен написа:
Германец,че то единият ми син е с такава визия като твоите арийчета и какво следва от това?


Хората са го написали що следва - готското присъствие в България е дало своя плод... ;)

Келти при Тиле преди бол векове
Северняци в Добруджа, нови Англии и подобхни
Доста жени взети и родили (това е описано светли деца) от избитите първите кръстоносци ("сакън" не ги бъркай с балдуиновите по-късно)
Саксонските рудари на Иван Асен...

Траките знаеш ли, че са били често светлокоси и рижави... някак нетипично за днешния българин!

...

Вероятно синовете ти са антропотипове било балтийски, било други характерни за славяните... ДРУГИЯ ВАРИАНТ Е, ЧЕ СЛЕДВА САМО ЖЕНА ТИ ДА ЗНАЕ БАЩА ИМ, сещаш се нали, не си го слагай на сърце!

Знам кой е баща им, а и за бабите съм сигурна ,че не са се омешвали с готи,англо-саксонци и прочие индивиди.
Остава тракийската кръв,което е най-възможното.
И не си го слагай на сърце,ама е доста по-красив от арийските модели,слава Богу!


Не си го слагам на сърце, нито на друго!
Уважавам синовете Ви, както бих уважил и Вас - сърдечно!

Вероятно не знаете, че кандидаттрак Александър Велики е бил блондин?
друг кандидаттрак - Ахилеус е бил светлокос, че и синеок?
Един германец и някои след него е писал траките - древни германи като племена - тази теория също не я знаете, а тя е развита, но аз я смятам за неистинна и абсурдна.

Та траките като руси и рижави въобще не са българи, поне на "пръв поглед"!

НЯМА ТРАКИЙСКА ИЛИ ГЕРМАНСКА ИЛИ БЪЛГАРСКА КРЪВ!

ТЯ Е САМО А, B, AB, +/-, Rh резус фактор...
Единствено по самосъзнание тя е германска, българска или друга по избор.
А синовете Ви са на вид нордиди, ако е така, то те не са "типични" българи ВЪОБЩЕ - ФАКТ!

За бабите си не знаете, никой не знае и за дедовците, като се погледнем в огледалото обаче се вижда, та щом сина Ви приличат на тези в постинга...
цитирай
77. germantiger - ...
10.08.2012 21:53
анонимен написа:
Не.
При второто някой остава без топки!!!


Аверите ми от ТИМ - Варна са Ви барнали, съжалявам и съчувствам!
И как се чувствате като скопец?
цитирай
78. germantiger - ...
10.08.2012 21:58
kostadin написа:
germantiger написа:
kostadin написа:
Разбирам даже подсъзнателният ти расизъм ,но не мога да ти помогна.Били сти част от славянското племе.За промяната ви е виновна реформацията.


Другарю ;)

В предизторични времена и преди Античността НЕ Е ИМАЛО ПЛЕМЕНА
Впоследствие са племената, народообразуващия процес - народност и след това нациите...

В Европа се разселват три "вълни" - келтогерманската е преди балто-славянската, макар повечето балти да не са славяни въобще. ССлавяните са след келто-германите. РЕФОРМАЦИЯТА ДРУЖЕ, Е МАРТИН ЛУТЕР ПРИЕЛ ИМЕТО ЙОРГ, ТЕЗИСИТЕ МУ ВЪВ ВИТЕНБЕРГ ДНЕС ИЗЛЯТИ В БРОНЗ И СПОРА МУ С ПАПСКИЯ НУНЦИЙ, КАКТО И ПРИСЪДАТА. ЧАСТ ОТ РОДНИНИТЕ МИ ИВАЪН БГ СА ПРОТЕСТАНТИ, КАКТО И ЕДНА БЪЛГАРКА ТУК В БЛОГ.БГ По времето на Лутер траки няма - марсианци и атланти също.

Расист понякога съм, не към славяните, защото обожавам руската литература, живопис и чета ежедневно на руски език.

Твоята заблуда и невежество не мога да поправя.

Едно време казвахме:
.УЙ ДА Е - ДА ТИ ГО НАБИЯ, НО АКЪЛ НЕ МОГА ;)


Не мога да разбера къде се скри нордическатата уравновесеност.Но разбирам ,че си усвоил типично нашенски начин на изразяване.

Няма как след потопа да е нямали племена.Няма как и в зората на раждането на човешките раси да е нямало племена .
Любовта ти къв руските забележителности е подсъзнателното ти признание за твоите и на баща ти корени.Ти приличаш на типичен руснак.


Аз съм "типичен руснак" а Курникова и Дементиева типични германо-скандинавки!
ПРИЕМАМ ;)

Иначе Костадине пак да ти спомена - в халколит, в неолит е нямало племена и формирани народности, това става векове по-късно.

Колкото до българското ми изразяване - благодаря за комплимента! БЪЛГАРСКОТО В МЕН МИ Е ДАЛО МНОГО КАЧЕСТВА И СИЛА, а мисля, че точно този ми подход с простаците (не с теб, ти не си такъв) е задължителен и наложителен, МАКАР ДА РАЗМИВА И ПОНЯКОГА ДА ДИСКРЕДИТИРА ПОСТИНГИТЕ МИ!

Целта на някои коментиращи е това, но на мен ми доставя още по-голямо удоволствие да ги "храня" по български!
цитирай
79. germantiger - ...
10.08.2012 22:21
ПРЕДИ ВРЕМЕ БЯХ НАПИСАЛ ТОВА ПОД ВСЕКИ МОЙ ПОСТИНГ:

Цинични коментари ще трия!
Такива с провокация и ирония - също!
Неможеш да дефилираш из живота и да обиждаш хората, все някога попадаш на някой с достойнство и "плюеш зъби"... Не си го научил по лесния начин, ще го усетиш по мъжкия - болезнено!

Простотията, дечко, на лс!
Тук да дискредитира темата - НЕ!!!
"АЙДЕ БАСТА"

...

Предполагам ще започна да терия и неодобрявам циничните коментари под постинга ми с цел предполагам пак да дискредитират инфото или както е лафа "да размият" темата.

...

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ НАПИСАЛИ ПОЛОЖИТЕЛНИ КОМЕНТАРИ, ГЛАСУВАЛИ ЗА ПОСТИНГА МИ, ПРОЩАВАЙТЕ, ЧЕ ОБЪРНАХ ВНИМАНИЕ НА ОТРИЦАТЕЛНИТЕ И С ТЯХ ПОЛЕМИЗИРАХ!

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПИСАЛИ НА ЛС В МОЯ ПОДКРЕПА!
цитирай
80. germantiger - И помнете другари!
10.08.2012 22:40
Времето, когато имаше само една "истина" - умря!

Времето, когато имаше само един "филм", партия и голям червен и руски брат - умря!

Аз (нескромно) и още като мен стоим тук, ЗАЩОТО СПРАВЕДЛИВОСТТА И ИСТИННОСТТА са наша кауза - не е грандоманско - достойно Е !

Ако трябва арогантно като Вас, дори нагло, най-често интелигентно ще посочваме вашето (без главна буква) невежество, ще разобличаваме лъжите ви!

Това не само е дълг пред нечия историческа памет (в историческите ми постинги), това доставя удоволствие, това дори дърви другари, а вие бяхте железни - то и желязото омеква, нея се пУашите, ей ;)

АНГАЖИРАМ СЕ, ДА СЪЗДАВАМ ОЩЕ ПОСТИНГИ, МОТИВИРАТЕ МЕ И ЗА КОЕТО БЛАГОДАРЯ!

Имам знанието и помоща на роднини на 3 континента, познати и бивши колеги на два континента, както и на няколко прекрасни българки и българи от общността "ми" тук!

P.S.

Рода ми по майчина линия е загубил родината си Ост Пройссен днес в полша и русия поделена, родното място Льотцен - днес с име Гижицко!

В България името им е сменено от Gottlieb на Боголюбови, макар в превод "равнозначно"!

Прадядо ми е убит без съд и присъда от комунистите след 9-и и гроба му не се знае някъде в Кюстендилско!

Дядо ми пък - германец е служил в 36id (mot.) и е ранен при Захарово край Москва, преди това е свалил доста калпаци...

И аз да спра, да се притесня от коментари, да се поколебая да пиша - айде бе ;)
"Нема начин" другари, гумените кукли сте ми вие!

Ако някой търси германско

http://www.vbox7.com/user:german_tiger?p=collections
цитирай
81. dmv - http://www. youtube. com/watc...
11.08.2012 00:13
http://www.youtube.com/watch?v=NNNR8UX7oKk&feature=related
цитирай
82. odisey - Аз мисля...
11.08.2012 07:50
че за всичко е виновно слънцето и неговата топлина и светлина. Колкото по на север, толкова хората са по-високи, по-стройни по-бяли и по-светлокоси.
И колкото по на юг слизаме, толкова хората са по-тъмни, по-ниски и трътлести... ;):)
Да ти кажа честно germantiger и мен децата ме биеха едно време, въпреки, че съм с чист граовски произход. Просто хората са лоши и злобни и не харесват различните, които се открояват от стадото. За това говорят и просташките коментари, които са направени под поста ти. Забавлявай се и остави анонимните мишки да си църкат от тъмното.:) Все пак са само мишки!:):):)
цитирай
83. germantiger - ...
11.08.2012 22:50
Не винаги е така!

Уелсците са тъмни и забележимо окосмени - такъв е Том Джоунс изпълнителя и Райън Гигс футблоиста. Уелс е в Англия - иначе казано на север. Тъмен народ северно.

Сърбите са доста светли, а се намират на Балканите - до тях ние-българите и особено гърците сме забележимо по тъмни. Кастилците в Испания също мисля бяха светли, а сана Иберийския п-ов, където испанци и постугалци видимо тъмнеят.

Няма спор обаче, че климата на север и храната дори влияят, като изследвания показват, че африканци живеещи в северна Европа едва забележимо изсветляват и все пак тъмното в тях не изчезва примерно. От друга страна бели и светли хора в южна Африка не потъмняват!
цитирай
84. linaviraassaamy - С огромно съжаление
12.08.2012 08:06
и истинска тъга съм написала моят разказ ,,Раса,, както и разказът ми ,,Стена,,. Намери ги и ги прочети в сайт с псевдоним Eve Virassamy и ми кажи не съм ли права. В интерес на истината разказа ,,Стена,, е написан върху истински случай. Искренно съжалявам за това което виждат очите ми било в немски филми или другаде, където все по-рядко се наблюдават мъже и жени със сини очи и руси коси. Когато чуя ,че някой говори на немски език и се обърна и го погледна и той няма тези физически данни ми става наистина тъжно и за сетен път се убеждавам в правотата на съмненията си, които съм описала в разказа си ,,Раса,,.
цитирай
85. linaviraassaamy - Знаеш ли
12.08.2012 08:10
мисля си, че ще дойде ден когато хората сами ще определят цвета на очите си, косите си, формната на лицето си и ред други качества които за момента са само в сферата на фантастиката. И тогава всичките тези сегашни тревоги за вид раса ще отпаднат.
цитирай
86. germantiger - ;)
13.08.2012 10:07
ТАЗИ ВЕЧЕР ЩЕ ПОТЪРСЯ СПОМЕНАТОТО И НАПИСАНО ОТ ТЕБ, ако не го намеря - ще ти пиша на лс и благодаря !
Същата болка като теб изпитвам и аз, а вероятно и не само ние.
цитирай
87. анонимен - - germantiger
15.08.2012 18:04
Г-н germantiger
Имам 2 въпроса към вас :
1.Какви са кмета на Берлин Вовераит и външния ви министер Гуидо Вестервеле по пол?
2.Какво впечатление ви прави на вас немския турист лятото по бермуда,сандали и чорапи до колената?


цитирай
88. анонимен - Тигър или хамелеон?
15.08.2012 18:22
Г-н germantiger
Тигър или хамелеон? Защо въпреки всички четки и навеждания които правите на мургавия психопат помак гуру-то,той нагло ви изтри изказването за турчина в расисткия постинг за "гръцкия геноцид"?
Ако сте мъж с топки,благодаря ви предварително за отговора. Надявам се,че това ще бъде от интерес за целия български народ.
цитирай
89. germantiger - ...
15.08.2012 19:57
"Госин" анонимни?!

Предполагам иде реч за гея или педала както биха казали в БГ кмет на Берлин?!
Германския турист има много "лица" от идиот, до прекрасен с който съм говорил - няколко семейства това лято - едното в алба варна, другото в мол варна до автогарата.

Ако ми споменете Вашия род и родина - гръцки, български или друг - по избор мога да Ви спомена за български, гръцки педали или за емигранта по избро балкански - "картината" ще е още по-отвратителна и трагикомична.

Ако имате освен топки и мъдна торба - посочете какъв сте етнически?

...

Питах спароток защо коментара ми беше изтрит (преди това ми одобри три редакции на споменатия) и получих отговор на който засега вярвам - коментара ми е бил изтрит от админите на блог.бг.

Четки на спароток не съм правил, тъкмо обратното - спорили сме често. Също така в бъдеще ще започна поредица за която инфо имам и съм чел достатъчно - защо северните саги, богове и епоси не са тракийски както съм чел "мнения" (не на Спароток, а на други). Самия Спароток го уважавам заради знанията, стремежа му и заради някои неща, които съм научил от неговия блог!
цитирай
90. анонимен - Гусин germantiger: Все пак ви ...
15.08.2012 21:44
Гусин germantiger:
Все пак ви благодаря за отговора.
Що се касае за първия въпрос О.К.
За втория, мога да добавя само:
Блажени са вярващите!
Просто опипваше почвата и вие неволно го настъпахте по мюсюлманския мазол.

цитирай
91. germantiger - ...
15.08.2012 21:56
Признавам, че се замислих за споменатото от Вас - чел съм коментари за това кого би могъл да обслужва т.нар. тракедонизъм евентуално смразване между съседите в интерес на дюнерите. За сега не съм убеден нито в едното, нито в другото - патротизма или обслужването.

"Стоя и гледам", най-вече се стремя да мисля за видяното и по-малко за чутото.

Да сме живи и здрави - ще разберем!
цитирай
92. анонимен - Кръвта вода не става.
15.08.2012 22:13
Гусин germantiger:
А защо приемате, че админите а не мургавия гуру е изтрил вашия патриотичен отговор на този мангал.
Нали знаете - Кръвта вода не става.
До там стигна наглоста на този "тракийски" мерзавец,
цитирай
93. nbrakalova - Издържано!
05.09.2012 02:03
Подвеждащо идеализирано, но съпричастно с уважението и респекта пред красивото и постигнатото!
Поздравления за водещата снимка.
цитирай
94. анонимен - без значение кои
17.09.2012 19:12
има една наука наречена Телегония като инфо ви го давам ако не знаете за тези изследвания
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4611481
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031