
Прочетен: 45101 Коментари: 114 Гласове:
Последна промяна: 20.11.2014 03:31


УВАЖАВАМ ВАШЕТО МНЕНИЕ, НО НЕ ГО СПОДЕЛЯМ!
Целия мач с видео и моя „коментар” – за бокса, публиката и дву/боя
НЕ КВАЛИФИЦИРАЙТЕ ЛИЧНОСТТА МИ – СПОРЕТЕ С АРГУМЕНТИТЕ МИ!
2 дни преди боя бях за Кубрат Пулев
В СРЕДАТА НА ПОСТИНГА – ЦЕЛИЯ МАЧ В ЛИНК С МАРКЕРИ-КОМЕНТАРИ И НА ФИНАЛА – ХУБАВОТО ЗА КОБРАТА
Истинските българи няма защо да се нервят - ПУЛЕВ Е СЛАВЯНИН - ЗАЯВИЛ ГО Е ОТ ИМЕТО НА ВСИЧКИ БЪЛГАРИ В ИНТЕРВЮ ЗА РУСКИ ВЕСТНИК
Кличко с визия на пич
ЗА ЧЕСТНОСТТА И РАВНОПОСТАВЕНОСТТА
INJIR БЕ ИЗУМЕНА ОТ ДОПИНГА В СПОРТА И ЕДВА ЛИ НЕ ОТРЕЧЕ ЦЕЛИЯ СПОР - напротив, аз намирам допинга за нормален и лицемерие е, когато всеки го ползва. Допинга е необходим, той ЗА МЕН НЕ дискредитира шампиона а просто е поредното средство към резулат и победа.
GETMANS ОТРЕЧЕ НЕРАВНОСПОСТАВЕНОСТТА НЕ САМО В СПОРТА, А И В ЖИВОТА - отговорих му с това от мен - за неравноспоставеността, аз я приемам - намирам, че човека отдолу, почти винаги трябва да се пребори с повече за да стигне върха и това е нормално - хората на върха често определят условията на една или друга дейност. Аз не търся честност, а практичност и според нея решавам живота, честността е фикция най-често. Обикновено съм бил в неравнопоставени "условия", но това не ме притеснява!
................
БЕЗРОДНИК ЛИ СЪМ – преценете
При мен чуждопоклонничество няма, има избор - АЗ СЪМ ГЕРМАНЕЦ ПО МАЙКА
1. МОЙ ПРАДЯДО Е УБИТ БЕЗ СЪД И ПРИСЪДА ОТ КОМУНЯГИТЕ, ДО ДНЕС НЕ МУ СЕ ЗНАЕ ГРОБА – нейде в Кюстендилско!
2. МОЙ ДЯДО Е СЪДЕН ОТ НАРОДНИЯ СЪД – оправдан е благодарение на единствената уважавана (от мен) комунистка – Валя Вичева.
3. ФАМИЛИЯТА НА ГЕРМАНСКАТА МИ РОДА Е ПРОМЕНЕНА ОТ GOTTLIEB НА БОГОЛЮБОВИ – макар това в превод да е „равнозначно”.
4. ИМЕТО НА МАЙКА МИ (тогава бебе) СЪЩО Е ПРОМЕНЕНО!
5. Проблема с намиране на работа и „наблюдение” на роднините ми в няколко поколения беше практика и ежедневие.
6. Лично за мен – сега няма да „драматизирам”, друг път съм споменавал!
АЗ СЪМ ИЗБРАЛ В СЪРЦЕТО И РАЗУМА СИ ГЕРМАНИЯ, ЗАЩОТО ПОСТИЖЕНИЯТА НА ГЕРМАНСКИЯ НАРОД ПРЕЗ ВЕКОВЕТЕ НАДМИНАВАТ ПОЧТИ ВЪВ ВСИЧКО НАПРАВЕНОТО ОТ БЪЛГАРИТЕ. Германия често е била световна сила, България (когато я е имало) най-често регионална. Съграденото от германци в наука, армия, икономика, изкуства, философия, дори теология е титанично и фундаментално.
В семплия ми живот съм научил една небългарка на сносен български език и сред десетки чужденци съм популяризирал различно българско - от природа, през исторически постижения, до любопитно инфо. Преди 2 години администрирах и бях мод по различно време в почти 15 български патриотични групи в сайта vbox7.com Отделно от това имам служба на 3 континента извън Европа почти 11 години в небългарска армия и издадена малка книжка - канен съм и в няколко телевизии, на които обаче отказах.
Безродник ли съм – вероятно да (?!), ще пиша ли истини – "аха"!
РАЗБИРАМ ЛИ БОКСА – малко, малко, колко да е малко
Тренирал съм бокс за кратко в младежките ми години (твърде късно, за да се „захвана” с този спорт) с един от бгбратовчедите ми – Варна, при бай Димчо „лудия” винаги напред ;) Реших да видя и усетя как тренират, но треньорите се занимаваха със състезателите, не със закъснелите „желаещи”. Баща ми (Бог да го прости) е тренирал бокс в червено време, колкото до мен – от дете имах, както казват силен удар – един от скорошните кандидати за кметове на район във Варна – Станислав Василев като деца му зашуртя в кръв носа, друг известен побойник Недялко в у-ще също в стола си изтърва таблата и „физиономията”, а другарката учителка след дни пред класа ни сдобряваше итн итн итн. „Останалия” ми опит не е бокс – срб сборен ръкопашен бой в армията тук и навън, днес интереса ми е повече в т.нар. свободни боеве преди да се наричат mma, а ufc от времето когато братята Шамрок бяха млади, а Бас Руттен ми беше фаворит.
И сега често си правя „вариации” тренинг с боксови свръзки и комбинации, разбира се преди това или след това фитнесс, когато не ме мързеше и бягане в Морската градина – Варна. Преди самия бокс има бол тренинг, който тук няма да конкретизирам. БОКСА Е ВЕЛИК СПОРТ, АКО ЕДНА ЖЕНА ИСКА ДА ОТСЛАБНЕ, НЕКА ЗАБРАВИ ФИТНЕСА И ДА ПРОБВА БОКС – той е над всеки фитнес! „Чудил” съм се защо нашите политици и богаташи не тренират бокс, а все разцъкват тенис... що ли се чудя шушумиги ;)
с миньончето Hayden Panettiere
КОНКРЕТИКА, НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО – СРЕЩАТА КЛИЧКО – ПУЛЕВ
ОКОЛО РИНГА
Не разбирам от мъже, но само слепец не вижда истината
Кличко е представителен, Аполон, Херкулес, мускулатура, изчистеност, стойка, почти красота. Вижте лицето, носа му и после погледнете Пулев... и признайте. Бокса не е мистър Планета, но не пречи да спомена това, нали?!
Публиката – украинската изглеждаше човешка и нормална, друг би казал цивилизована, украинките тук-таме ще пропусна – за мен бяха явно по-красиви и чаровни от българките в залата. БГ публиката дори на вид беше... хунска (?!), да ме прощават историческите хуни! Помислете и признайте – истина ли пиша – да и несъмнено!
Публиката още – БГ публиката освирква химн (украинския), нещо повече – бг публиката освирка шампиона след победата му и човека не можа да си каже думата ;) – мислете, че това е героично и впечатляващо – вероятно в пъти по впечатляващо е филмираното от Лени Рифенщал – тогава германци кънтяха по стадиони, така както никой световен стадион и пулика никога не са крещяли. Гледайки бг публиката си помислих, че вероятно най-подивелите хора в зала не са турските асимилатори на Германия, а българските мигранти в този случай. Честито – поздравявам тази публика там – тя е поредната доказала какви мухльовци са днешните германци – без съмнение, ако Кубрат се биеше с германски боксер, положението щеше да е същото. Велики сте, разбира се, в историята е имало много по-велики в Колизеум, Райхстаг и дори на 9-и май.
Държаха ли се като лумпени бгфеновете в залата – да
Простаци ли бяха освирквайки химн и шампион – пак да
ДВАМАТА ПРЕДИ БОЯ/ и след побоя
МАФИЯТА – преди и сега след срещата Пулев постоянно нарича братята Кличко мафия в бокса – правилно или не – не знам. Знам друго – Пулев години наред бе близък и вероятно още е, до образи като Любо-Чука, познанставата му с други от бгъндърграунда също се коментират – истина или не, също не знам. Пулев, който сочи украинска мафия, със сигурност е по-близък до същинската такава в България.
Кличко се е бил с бол претенденти – едни човеци, други идиоти в държанието си. Пулев обаче надмина всички (така ми се струва). Не помня някой да е наричал шампиона случаен – 16 защити на титли и бол години на върха не са случайност. Не помня някой да е храчил по малкия брат Кличко наричайки го момиче – момиче да те бие не е престижно, но се случи. Чувал съм различни провокации към братята Кличко, но това за момичето не бях, може пък да не съм слушал внимателно години назад?!
Кубрат наговори вагон глупости, а идиотското е, че продължава! Паднал си – покажи респект, мъжество, приеми, преглътни, уважи. ВПРОЧЕМ КУБРАТ Е БУТАН ОТ СЪДИИ – АКО НЯКОИ ИМАТ СИЛНА ПАМЕТ ЩЕ СЕ СЕТЯТ КАК ПУЛЕВ БЕ ПОЧТИ БИТ НА ЕДИН ОТ ТУРНИРИТЕ „СТРАНДЖАТА” КАТО АМАТЬОР, НО ПОБЕДАТА БЕ ПРИСЪДЕНА НЕ ЗА РУСНАКА ИЛИ УКРАИНЕЦА ТОГАВА (не помня името и националността), а победата бе дадена на Кубрат Пулев. Лошо няма, българите са често ощетявани от съдии, така-че нищо против, когато рядко са подкрепени, но когато лалаш за мафия и съдии преди мача, сещай се и за себе си!
НА ЕДИН ЛАФ ОТ ЩАБА НА КЛИЧКО, АЗ ЧУВАХ ПО ПЕТ ОТ ТОЗИ НА ПУЛЕВ
НА НЯКОЛКО ПРОВОКАЦИИ ОТ ПУЛЕВ, КЛИЧКО ЕВЕНТУАЛНО ОТГОВАРЯШЕ С ЕДНА
ЛАФОВЕТЕ НА ПУЛЕВ ЗА МАФИЯ И МОМИЧЕ – НЯМАТ РАВЕН ОТГОВОР ОТ КЛИЧКО И СИЕ.
Б О Я – МАРКЕРИ, които ще покажат/докажат:
ПУЛЕВ ИГРА ПЪРВИ МРЪСНО
ПУЛЕВ ИГРА ПОВЕЧЕ МРЪСНО
ПУЛЕВ БЕ ЯВНО ПО-СЛАБ ВЪВ ВСЯКО ОТНОШЕНИЕ
Ще бъда лаконичен – нямам потенциала да анализирам „мота-мо” всичко и формата постинг не е подходяща за това, ще „щрихирам” моята позиция
20 минути ЦЕЛИЯ БОЙ без рекламите по Нова ТВ и с повторения на попадения в почивките
http://www.vbox7.com/play:6bfdbf03e1
- след 1.20 Пулев БЛЪСКА ПЪРВИ, повтарям ПЪРВИ с костта на предмищницата лицето на Кличко – можеше да му „разкъса” устна или нос
Феновете на Пулев споменават лакет на Кличко много след това
- след 1.45 пак ПЪРВИ Пулев нанася нечисти и НЕПОЗВОЛЕНИ удари, те са степен по-мръсни от клинча на Кличко
За феновете на Пулев – клинча е факт десетки пъти във всеки боксов мач, клинча е естествен след сближаване и да – тактика е при хора като Кличко на дълга дистанция с дълги ръце, които не предпочитат близка и чрез клинча я изключват почти. Клинча е нищо, сравнен с ударите на Кубрат ПРЕЗ ЦЕЛИЯ МАЧ В ТИЛА И БЪБРЕЦИТЕ
- 1.53 дори не е крос/кроше, това е „кука” разбира се отново крос, но не класиката със силно усукване от гръб, в случая куката е великолепна и ТЯ НЯКОЛКО ПЪТИ РАБОТЕШЕ, ТЯ ПРЕДИЗВИКА И НОКАУТА. Майстор на куките беше белия Томми Моррисън, но с телодвижение напред, а украинеца е феноменален, прави я толкова СИЛНА, почти от място.
- 7.30 Пулев натиска, така както Кличко ДО МОМЕНТА ВЪОБЩЕ НЕ ГО Е НАТИСКАЛ, но нямам против – това прави Кличко срещу Поветкин половин мач
- разбира се, украинката (или някаква друга) на 8.07 ;)
- след 10.44 е правия и лакета на Кличко – ШРЕСМЯТАЙ КОЛКО МИНУТИ И ДВА РУНДА СЛЕД ТОЗИ НА ПУЛЕВ...
- 10.57 ПАК „КУКАТА”
- СЛЕД 17.17 Е КАКВО... КАКВО... Това е Пулев който няма равен като мръсна игра в целия мач и точно в този момент – удар в тила, удари след намеса на рефера – НИТО ЕДИН МРЪСЕН „ТРИК” НА КЛИЧКО НЕ СЕ РАВНЯВА НА ТАЗИ СЕРИЯ
И 19.00 КУКАТА С НОКАУТА
......
- Колко куки и то ВЕДНАГА СЛЕД РАЗДЕЛЯНЕ ОТ РЕФЕРА ПЛАСИРА КЛИЧКО, НЕ ОТБЕЛЯЗАХ
- Не отбелязах колко пъти Кубрат Пулев биеше в тила и бъбреците, но това му е отговора на клинча от Кличко и Кубрат е прав в този прийом, не е прав да се пише чист от феновете му, обаче
- Не отбелязах колко пъти бгкоментара греши и наричаше черното бяло
- Не отбелязвам как след мача коментатора не знаеше германски, а на мач там, беше умно и практично да има такъв знаещ
Ще отбележа друго
- Тервел Пулев клатеше пръст на Кличко след мача при положение, че украинеца човешки искаше да установи контакт
- Тервел Пулев след нокаута, изблъска германския промоутър, който направи Кубрат милионер
- Колко българи отидоха преди мача там и как подмениха щаба на Кубрат – същите тези българи години наред бяха в България, докато Кубрат се развиваше като ПРОФЕСИОНАЛЕН (НЕ АМАТЬОРСКИ) БОКСЬОР ПРИ ГЕРМАНСКИ ТРЕНЬОРИ
- Чудя се, как след мача българите все още не са обвинили някой германец в нещо за загубата или са го направили, но аз съм оглушал
- Истината – СЛЕД ТАКАВА ЗАГУБА ОБИКНОВЕНО ПАДАШ В РАНГЛИСТАТА, ПОЧВАШ И ДА ГУБИШ (ако не играеш срещу слаби боксери), не напред и нагоре, а най-възможно е надолу в света на парите да задълбаеш
- ЗАЩО ПРЕДИ МАЧА НИКОЙ НЕ БЕШЕ РЕАЛИСТ – по-малко приказки, повече скромност – уста отваряш като станеш световен шампион
..........
„Детайли” към глупци в блог.бг
Четох, че братята Кличко са евреи – никъде нищо такова в биографията им няма, баща им е военен генерал, родени са в Казахстан, баща им е години аташе после в Германия към НАТО. Братята са отдавна западен модел хора, особено малкия брат Владимир - жена му е американка, преди това имаше реални или медийни романи с още няколко германки. Ако братята Кличко са евреи – то поклон пред такива евреи, защото в бокса са вече епоха.
Четох, че братята били фашисти – същите тези идиоти написали това забравят, че баща им е бил член на КПСС-комунистическата партия в Съветския съюз и същите тези прости българи написали това в блог.бг щяха да обожават братята, ако... Украйна не бе във война с руското малцинство а страната си – тези българи щяха да пишат точно обратното, но сега украинците са им черни, защото са срещу матушка Русь.
Лично аз – никога не съм бил фен на Кличко – дори бях контра след като преди години би Аксел Шулц и каза, че това е вече приключен случай. Харесвам това, че изрина негрите от тежката категория (той с брат му, а про по харесвах Виталий повече). Имам ВСИЧКИ ЗАГУБИ НА КЛИЧКО НА ХАРДА МИ ОТ ГОДИНИ. Иначе казано – повтарям – фен на Кличко не бях.
..........
ЗАВЪРШВАМ С ЦИТАТ ОТ ШАМПИОНА:
„Беше много трудно за да се въздържам емоционално, бях изваден от равновесия в този бой“, заяви Кличко. „Исках да нокаутирам Кубрат Пулев, да го ударя лошо, с всичка сила.“
„Изнесох урок на Пулев, но съм сигурен, че той ще се възстанови, ще се върне много по-силен и ще има успех срещу другите добри боксьори.“
“Като спортист е много важно да показваш уважение към другите спортисти, а Пулев не прояви уважение към мен, ако не покажеш уважение, това е цената, която плащаш“
КЛИЧКО НЕ Е ГОВОРИЛ ТАКА СЛЕД БОЙ С НИКОЙ ДРУГ – ще рече, българина нямаше равен в наглостта с други и Кличко показа емоция – вижте в клипа как първо прави жест с една ръка пред опитващия да стане Пулев, после жест с две ръце след като Кубрат не стана и веднага след това пак победно замахване с една ръка – Виталий също секунди след това!
..........
Хубавото
Кубрат Пулев направи това, което друг българин едва ли ще направи в близките 20-30 или дори 50 години. Дай Боже и друг, не се знае, мотивирани таланти има. Българин в бой за титлата в ПРОФЕСИОНАЛНИЯ БОКС ТЕЖКА КАТЕГОРИЯ – невероятно за България доскоро и това е велико в спорта!
Кубрат Пулев ВКАРА ТОЛКОВА ПОПАДЕНИЯ В КЛИЧКО, КОЛКОТО ЛИЕПАЙ И ПОВЕТКИН НЕ МОЖАХА ЗА ТРИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ РУНДОВЕ! Алекс Лиепай дори не се „записа” и не попадна въобще в Кличко, а Поветкин първо беше изтощен с тактиката на клинча от Кличко, а после му обърнаха главата и го попребиха в третата част на мача. Кубрат Пулев вкара първия чист удар в мача и преди да падне пласира серия! Това срещу Кличко не се е случвало в поредица мачове.
Крисия и Кубрат направиха в онзи ден нещо голямо за България – едната в музиката и конкурсите с деца, другия в спорта. Аплодисменти за децата и поздравления за Кобрата, особено за думите му след мача – онези за българите, не за Кличко. Думи, които нямат достатъчно реална основа под себе си, но думи нужни и желани от българите. За мен по-добре така, отколкото без тях. Кубрат Пулев много пъти е изтъквал българското – по-добре така, отколкото друг да отрича българското от неговата позиция и популярност. Ефеклъка в думите му за великия народ е простим.
Минусите ги повтарям
- мръсната игра е първо от Кубрат
- ударите в тила и бъбреците са повече некоректни от клинча
- лакета на Кличко дойде рундове след лакета на Кубрат и то в първия
- мафиота Кличко е недоказан, познанствата с мафиоти на Кубрат са факт
- лафовете на българина бяха по-мерзки от тези на украинеца – преди и след мача
- бгпубликата беше хунска – освирка химн, шампион, коментатора също бе неадекватен
- поведението на Тервел Пулев и бгщаба към украинците и промоутъра на самия Пулев...
- ДОПИНГА – ВЪВ СПОРТА ВСЕКИ ПОЛЗВА ДОПИНГ – на Кубрат му личи – преди явно слабоват за тежка категория, а днес бързо натрупал, на украинеца също му личи васкуларизацията
(аз лично в годините, когато бях запален по културизма/бодибилдинга съм пробвал стероидите тестостерон на инжекции, тайландски таблетки, нандролон на гедеон-рихтер на инжекция, кленбутерол, който е за аеробно не анаеробно натоварване перорално ще рече на хапчета, румънски бионабол/дианабол. По мое време се появи гроут хормона - на растежа, този който МЕССИ Е ПОЛЗВАЛ, не съм опитвал - после Нассър ел Сонбати много зоба, но Дориан Иейтс - англичанина беше на върха и за мен той беше номер едно въпреки скъсаните мускули)
ИЕЙТС БЕШЕ КАЗАЛ КОГАТО ГО ОБВИНИЛИ В ДОПИНГИРАНЕ - УБЕДЕН СЪМ, ЧЕ АКО БЯХ С КОФИЛ ПОЕЛ ВСИЧКИЯ НАРКОТИК, КОЙТО Е ПОЛЗВАЛ ДЖОН ЛЕНЪН, ТО ПАК НЯМАШЕ ДА НАПИША НЕГОВИТЕ ПЕСНИ! и е така
Аз съм ЗА допинга в спорта, няма спорт без допинг вкл. шах-мат и не се будалкам въобще!
- Допинга при Кубрат е възможен и в „кислородния му капацитет” и бързото му ставане от земята, това ако е чист е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО, никой не е ставал три пъти от земя пред Кличко
Изводите
Не Кличко, Кубрат беше по-мръсен
Не Кличко, Кубрат беше по-слаб в боя
Не Кличко, Кубрат беше по-нагъл преди и след мача
И ЗА ВСИЧКИ НЕВЕЖИ НАПИСАЛИ, ЧЕ КЛИЧКО НЕ БИЛ СРЕЩАЛ ПРОТИВНИЦИ НА НИВО (признаваха за такива само Хей и Поветкин)
Линк с всички големи които е срещал Владимир
АКО НЕ ЗНАЕТЕ – ПИТАЙТЕ – НЕ Е СРАМНО
Ще ви посоча големите в този списък и защо те са по-големи от Поветкин и Хей включително
https://ru.wikipedia.org/wiki/Кличко,_Владимир_Владимирович
Поредица боеве с АНАЛИЗИ
Не Кличко не е срещал големи, Кубрат не беше!
С Hayden-Panettiere - заедно преди и след раздяла пак

Тагове:
Кубрат каза няколко думи, които ще останат паметни, защото са нужни за днешните българи - стана емблема и то положителна, такива днес български емблеми има много рядко. Силни думи от силен човек и най-важното за хората - от българин. Оставям настрана само емоционалния им ефект и това, че такива думи проблеми не решават, нито честно посочват проблемите български.
Лошото
Бгпубликата освирква чужд химн-украинския, освирка шампиона след победата му, човека не си каза думата, за разлика от възпитаните (на пръв поглед украинци) - българите изглеждаха (и на вид част от тях) като хуни. В един убит емоционално и нарочно запад - това е хубаво и лошо - в тази тема няма да влизам.
Позитивното
Мисля, че никой (поне в моите спомени, а аз братята Кличко ги гледам от десетилетия), пак казвам/пиша - мисля, че никой не е ставал три пъти от земя пред Кличко, в последните боеве никой не му е вкарал дори няколко чисти удара, а Пулев два пъти избухна и още два пъти го достигна и "нацели". Ако имаше силен удар (а Пулев за тежка категория няма за жалост) мача можеше да бъде друг.
Отрицателното
Очаквах повече с крака от Кубрат, но почти нищо... с изненада видях, че украинеца е видимо по-бърз, лявата му "кука" "от място" дори надминава тази на Томи който я правеше с телодвижение. Кубрат беше бавен и дори "не видя" куката, която го нокаутира.
Резултата или извода
Разликата между Кличко и другите е още огромна или поне голяма и забележима. Вероятно след него са Хей (който загуби от Кличко също), Поветкин (също загубил) и мисля Уайлдър (все още не е срещал малкия брат Кличко). След това "идват" като класа, струва ми се британския циганин (на прима виста името не помня) и Кубрат, след тях останалите...
ДАН КОЛОВ
И то българин отказал да се брои за Америка.
Предполага много са преминавали пртед внушителния му паметник (аз като дете на път за почивка).
Иначе казано - има българин на покрива на света и то във времена когато кеча беше не театро!
Какво казвам/пиша
В блог.бг не трябва да има 10, а 30 постинга за Дан Колов, трябва да има поне още 50 постинга за бгмузика - Борис Христов, Николай Гяуров, бгдамите направили кариера в Италия и не само там
В блог.бг трябва да има и последователна, повтарям ПОСЛЕДОВАТЕЛНА, не на парче ПОРЕДИЦА за средновековните български победи.
Гореизброеното го няма в ОБЕМА И СИЛНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ КАТО ПОДНАСЯНЕ, СПЕЦИФИЧНО ИНФО И ИЗОБРАЖЕНИЯ - защо?
Не ми хареса поведението на Пулев Изложи българите и българското Отделно, че беше неподготвен за този и такъв мач, не ми е ясна причината, прегоря ли?
И щабът му има вина, ако той нещо не вижда и не оценя, те са длъжни да не го пропуснат
Просто среща на Давид с Голиат, но нашият нямаше аргументите на Давид
А поведението - под всякаква критика Падни, но падни прав, с достоинство!
Ако има нередности, не приемай мача, постави условия предварително Ако си убеден, че се допингира, искай предварително проба, не приемай мача без нея
Както и да е ,изложи се не толкова със загубата, тя е в реда на нещата , колкото с поведението
Например аз не съм човек който ще освирка химна на чужд народ/държава но, но в спорта, професионалния и олимпийския, и въобще трябва да се тръгва от една линия.
В края на краищата той заслужава уважение само заради това, че се осмели да застане срещу Световния шампион не само с тялото си а и с думите си, ние не сме в тази кухня и със сигурност не знаем как ги „бъркат манджите“.
Определено няма да кажа че е „мутра“ щото бил лице на ГЕРБ, но за куража му, поздрав!
Поздрав, че се изправи и се бори, поздрав, че говори за мафията в спорта а тя, е видима дори с просто око.
И да съм на нивото на твоята обширност ще напиша, че нищо фатално не е станало, самия шампион има 23:1 /победи : загуби/ както и Пулев /20:1/ и дано бъдещето го покаже кое-що е.
Не ми хареса поведението на Пулев Изложи българите и българското Отделно, че беше неподготвен за този и такъв мач, не ми е ясна причината, прегоря ли?
И щабът му има вина, ако той нещо не вижда и не оценя, те са длъжни да не го пропуснат
Просто среща на Давид с Голиат, но нашият нямаше аргументите на Давид
А поведението - под всякаква критика Падни, но падни прав, с достоинство!
Ако има нередности, не приемай мача, постави условия предварително Ако си убеден, че се допингира, искай предварително проба, не приемай мача без нея
Както и да е ,изложи се не толкова със загубата, тя е в реда на нещата , колкото с поведението
За поведението съм АБСОЛЮТНО СЪГЛАСЕН с теб - малко по-малко лалане щеше да му бъде в полза, но може ТОГАВА да се е повлиял от други, от щаб и пр. Въпроса е, че глупостите след това в София бяха наистина глупости.
И все пак Кубрат Пулев направи нещо голямо в спорта - наистина голямо!
Например аз не съм човек който ще освирка химна на чужд народ/държава но, но в спорта, професионалния и олимпийския, и въобще трябва да се тръгва от една линия.
В края на краищата той заслужава уважение само заради това, че се осмели да застане срещу Световния шампион не само с тялото си а и с думите си, ние не сме в тази кухня и със сигурност не знаем как ги „бъркат манджите“.
Определено няма да кажа че е „мутра“ щото бил лице на ГЕРБ, но за куража му, поздрав!
Поздрав, че се изправи и се бори, поздрав, че говори за мафията в спорта а тя, е видима дори с просто око.
И да съм на нивото на твоята обширност ще напиша, че нищо фатално не е станало, самия шампион има 23:1 /победи : загуби/ както и Пулев /20:1/ и дано бъдещето го покаже кое-що е.
ВЯРНО Е, като че ли съм я пропуснал в постинга а тя е фундаментална!
Наистина в немалко отношения не са били равнопоставени! Пав си.
Но има друго - когато си претендент е така и няма мрънкане.
Аз мисля, че е нормално лъва или по-опитния над мен да има ползи и приоритет, и за да съм на неговата позиция това намирам за нормално в борбата с него.
Определено, да!
Защо?
Защото някой, па макар и той Кличко е натрил носа на някой българин!
Голям герой, няма що!
Вярно, Кличко победи Пулев, а посследният не бе готов за украинеца, но ...
Глей ся, освиркаха Кличко поради няколко прости факта:
1. Кличко отложи мача с цели 3 месеца с извинението за някаква си травма.
2. Кличко и неговият щаб не допускат той да бъде подложен на допинг тест преди мач.
Тези две точки сами по себе си провокират силно съмнение, не само у нас - българите, но и в други държави, че на Кличко никак не му е чиста работата. Съмненията се засилват многократно от факта, че във фамилията Кличко са наляти доста пари и в политическа насока.
Казвам, че тези неща пораждат съмнения.
3. Поведението на Кличко и неговият щаб в дните преди мача - присъствие само на Пулев на пресконференция, избор на ръкавици, отказ от допинг проби, и пр. глезотийки.
И така, всичко това, съвсем естествено, никак не възбужда симпатии у нас. Кво да правиш, имаме такава отличителна черта която ни различава от другите "европейци" - огромно мнозинство от нас не са лицемери и никога няма да бъдат, независимо колко години ще живеят или живеят на Запад.
Но най-голямата победа на Пулев се състои в това, че въпреки загубата, той НЕ ИЗ-ГУ-БИ уважението на публика, почитатели и сънародници. Аплодисментите и скандиранията след мача го доказват.
Това е огромна победа за самите българи (по-голяма от победа над Кличко) - въпреки загубата те останаха верни на себе си и дадоха невероятен кураж и енергия на Пулев да продължи напред.
Казваш, Пулев няма тежък удар!? Ами що не го пробваш пък тогава прави изводи?
И още, но вече за "велика" Германия и "малка" България.
Вярно, Германия е била велика, но за кратко и е БИЛА! Сега не е, и няма да бъде. Защото след време вместо ФРГ ще има Обединени Германски Емирства.
А България е била преди 15 000 години, съществува днес и ще продължава да съществува и за в бъдеще под едно и също име.
Просто божествена предопределеност
Хубаво е да чакаш Америка да загуби две войни в залива, една в Афганистан и онзи конфликт в Либия...
Аз никога не съм чаякал Нибиру, маите, 2000-та година Милениума, убеден съм че скотове не могат да воидят света, а в либия един ербап яде пръст.
Мисълта ми е - вярвай в Божията предопределеност, НО В БИБЛИЯТА НИГДЕ НЕ СЕ СПОМЕНАВА БЪЛГАРИЯ ИЛИ РУСИЯ, КАКТО И ГЕРМАНИЯ ВПРОЧЕМ.
В БИБЛИЯТА НИКЪДЕ НЕ ПИШЕ, ЧЕ ТРЯБВА ДА СМЕ ПРАВОСЛАВНИ
Въобще чакай и вярвай ;)
В същото време аз ще правя, научавам, пиша, представям и вероятно ще те подмина на някоя спирка както германско БМВ подминава Зазка, защото както десетки пъти съм казал - Москвич не е Мерцедес.
Преди 15 000 години или иначе казано преди 13 000 г.пр.н.е. е нямало не само България, ами и Мангалия в смисъл на индо-европейци и Махабарата/Махабхарата.
Убеден съм обаче в едно
13,7 милиарда години преди нас е няамло Голям взрив, а Взрив на българското самочувствие :)
Поздрави!
За Бах, Беетовен, Вагнер, за Нитцше, Кант, Хегел, за Дизел, Бенц, за Рьонтген и Клаузевитц, за Гьоте и Шиллер, въобще за АУДИ и Порше и това що се зове германски танк - кандидати за наследници винаги ще се намерят.
Дай Боже и България да не е Мангалия, ако има балканджии - няма да е.
...
Хубаво е да правиш разлика между откровен човек и човек-простак!
Мунчо може да е луд, но не е бай Ганьо (ти кой си, щото Стамболов не си:)?!
Много е високо Германия бре джигит, с лайняна пръчка носа не можеш й стигна ей ха
20.11.2014 03:03
Поздрави!
А аз мисля, че българите са чувствителни на тема мафия заради собствената мафия - МУТРИТЕ, КОИТО НЯМАТ АНАЛОГ, ОСВЕН В РУСИЯ.
Мисля, че българите са чувствителни към мафията, защото честичко крадат или поне здраво влачеха по червено време?!
КЛИЧКО НЕ ВКАРА САМО ЕДИН УДАР И НЕ БЕШЕ САМО ОНЗИ ТЕЖЪК - Кличко вкара поне 20 удара на Кубрат и може ако желаеш дребнаво но и сериозно в детайл да ги отчетем? Ако желаеш - драсни - готов съм.
Клинча... НЯМА БОКСОВ МАЧ БЕЗ КЛИНЧ И НЯМА ДЪЛЪГ ЧОВЕК С ДЪЛГИ РЪЦЕ БЕЗ КЛИНЧ
Когато Касиус Клей/Мохаммед Али се увисваше на въжетата и влизаше в клинч с Форман в епохалния мач го нарекоха велик тактик, а сега Кличко е само мръсник ;) ?! А про по до момента в 66 професионални мача Кличко явно винаги е бил мръсник?
Българите са много чувствителни на тема допинг - сериозно ли
А БЪЛГАРСКИТЕ ЩАНГИ БЯХА КАКВО - ВОДА НЕНАПИТА, но аз съм ЗА допинга и българските медалисти бяха шампиони не заради допинга, той вероятно бе втори фактор, не знам.
Та за клинча - питай боксьор след месец, като попреспат, че сега са много горещи всички - питай ги:
има ли клинч в бокса във секи двубой
характерен ли е за високи хора и дълги ръце
кое е по-мръсно - клинча или ударите в тила и бъбреците
и ФИНАЛНО - КОЛКО БЯХА УДАРИТЕ НА КЛИЧКО В КУБРАТ ЧИСТИТЕ И КОЛКО ТЕЗИ НА ПУЛЕВ, А ЗА ГРИМА СЛЕД БОЯ НЯМА ДА ПИТАМ
Това за емирствата нека го оставим на страна, че не е в темата.
Виж сега ;)
Ще трябва преди мен да идат един автобус световни треньори вкл. български, да се срещне с Виталий Кличко, да се пробва с бивши величия като Тайсън, Луис, да срещне британския циганин претендент прощавай, че пак не се сещам името, въобще преди мен с Пулев трябва да излязат един влак хора, а аз ако го има след тях просто ще му помогна да стане...
Прощавай несериозния ми отговор на на плитка провокация и ухилен отговор.
НЕ АЗ ГО КАЗАХ ТОВА ЗА ЛИПСАТА НА ТЕЖЪК УДАР - ЗА КУБРАТ ТОВА СЕ СПОМЕНАВА ГОДИНИ НАРЕД и личи от мачовете му - кога свършват (към края) и как.
И С Т И Н А Т А
Кой на кого на кому итн, онзи патриот, тоз безродник, другия да се пробвал пък онези били мафия, а този чист като сълза...
КАКВО ОТ НАПИСАНОТО В ПОСТИНГА Е ЛЪЖА?!
КОЙ - КАКВО - КЪДЕ - КОГА - ЗАЩО И КАК - тези въпроси са важните в онзи мач, не аз, касс или подводни
гетманс е прав в неравнопоставеността, макар аз да намирам, че тя не е толкова силна в случая
подводни е прав за лицемерието, което възпитават на запад, но милия забравя, че то такова се възпитава след войната - до преди нея на стадион нито германец щеше да надвикаш, нито турчак щеше да ми дерибейства в центъра на Берлин, за германските мухльовци темата е фундамент
касс чаровната е права за клинча - несъмнено бокса НЕ е клинч
НО АЗ МИСЛЯ, ЧЕ СЛАМКАТА ВИЖДАТЕ В КЛИЧКОВОТО ОЧО ;), но гредата понякога в своя зъркел йок ;)
Утре може би, ще продължим.
Постарал си се да бъдеш обективен и си написал доста истини, но все пак личи, че си бил за Кличко. Не го критикуваш, не споменаваш нито една от нечестните му постъпки.
Да вземем допинга. Защо не дава проба? Така и баба знае. Това може да елиминира всичкo останало. Cамият факт, че в договорите му винаги присъства точка, която го освобождава от допинг-контрол, говори много лошо. Сигурно ще признаеш, че никак не е справедливо, нито честно.
Видях, че обясняваш на Kass за допинга в щангите. Това е ясно и никой не го отрича. В постинга си описал достатъчно добре грешките на Кобрата. Cега става дума за Кличко. Аз лично съм убеден, че яко гълта химия и точно затова отказва да даде проба.
Допингът не е измислен от нашите спортисти и не те са тези, които го използват най-много. Просто нас няма кой да ни защити, докато за други се правят реверанси. Tочно това е една от проявите на мафията. Въпреки реверансите, знаеш колко големи имена са изгърмели. Иначе казано: допингът е толкова разпространен в спорта, че няма как да мине за “български номер”.
На пресконференцията преди мача не са допуснали придружителите на Пулев, поради което той самият отказал да влезе. Как реагира Кличко? Вдигна празния стол върху масата и излъга, че Кобрата нарочно не присъства. Hамираш ли постъпката на Кличко за честна?
Кобрата го нарекъл “момиченце”. Tова е част от играта. Всички се надъхват така и правят обидни подмятания. Защо не го споменаваш? Братята Кличко са същите. Hали разправяха за Ленъкс Луис, че майка му решавала дали да се бие. Същото като “момиченцето”.
Искам да кажа, че Пулев не е направил нищо, което не е правено от друг преди това. Hе е справедливо да го определяме като “български недостатък”. Както виждаш, никой не отрича, че имаше и просташки изяви, нито пък някой одобрява освиркването на чужд химн /което също не е български патент/.
Ще ми е много интересно да чуя твоето мнение: защо Владимир Кличко не е поискал реванш за нито една от трите си загуби? Би било изчистване на името му. А сега стоят като петна, които не могат да бъдат заличени дори с 1000 победи над други боксьори.
Всичко, каквото мисля, съм написал тук:
http://tutankhamon661.blogspot.com/2014/11/blog-post.html
Постарал си се да бъдеш обективен и си написал доста истини, но все пак личи, че си бил за Кличко. Не го критикуваш, не споменаваш нито една от нечестните му постъпки.
Да вземем допинга. Защо не дава проба? Така и баба знае. Това може да елиминира всичкo останало. Cамият факт, че в договорите му винаги присъства точка, която го освобождава от допинг-контрол, говори много лошо. Сигурно ще признаеш, че никак не е справедливо, нито честно.
Видях, че обясняваш на Kass за допинга в щангите. Това е ясно и никой не го отрича. В постинга си описал достатъчно добре грешките на Кобрата. Cега става дума за Кличко. Аз лично съм убеден, че яко гълта химия и точно затова отказва да даде проба.
Допингът не е измислен от нашите спортисти и не те са тези, които го използват най-много. Просто нас няма кой да ни защити, докато за други се правят реверанси. Tочно това е една от проявите на мафията. Въпреки реверансите, знаеш колко големи имена са изгърмели. Иначе казано: допингът е толкова разпространен в спорта, че няма как да мине за “български номер”.
На пресконференцията преди мача не са допуснали придружителите на Пулев, поради което той самият отказал да влезе. Как реагира Кличко? Вдигна празния стол върху масата и излъга, че Кобрата нарочно не присъства. Hамираш ли постъпката на Кличко за честна?
Там е работата, че аз НЕ го представям за български номер, но феновете на Кубрат ГО ПРЕДСТАВЯТ КАТО УКРАИНСКИ НОМЕР.
ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ БГСПОРТИСТИТЕ ЗАЕДНО С ТЕЗИ НА ГДР И СССР БЯХА НАЙ-ЗОБАНИТЕ, бЪлгария бе в челото на допинга и това е факт, против който ЗАБЕЛЕЖИ АЗ НЯМАМ НИЩО, абсолютно нищо ПРОТИВ!
Ако си честен към себе си мисля, че ще признаеш - кубрат бе в пъти по-нагъл от Кличко - сравнението с Луис е ок (макар аз да не помня това), но това не оправдава СЕГА, ЗАЩОТО НИЕ КОМЕНТИРАМЕ НЕ КЛИЧКО - ЛУИС, А СЕГА ПРОСТОТИИТЕ.
Мисля, че ако си дадеш сметка ще признаеш - ПУЛЕВ МНОГО ГОВОРИ И ТО ГЛУПОСТИ, а ако беше умерен?
Това, че надвикаха всичко друго в залата е ок - зададох си въпроса ако беше германска публика как бих го приел това (не с химна, там беше в повече истерията), но държанието на публиката би ми харесало ако беше германска.
Следователно браво на българите за участието на публиката, но то няма как да е различно, когато на запад вече ги подготвиха за ножа на пангара - послушни момченца растат там в 90% от белите хлапета.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Кличко,_Владимир_Владимирович
ГРЕШИШ !
ТУК ЛИЧИ
КЛИЧКО Е ДАЛ РЕВАНШ НА КРИС БЪРД
КЛИЧКО Е ДАЛ РЕВАНШ НА ТОНИ ТОМПСЪН
Ламон Брустър даде реванш на кличко И КЛИЧКО ПОБЕДИ
Пропуските ти станаха три!
Да, с Брустър е имало реванш, но с Пюрити и Сандърс – не. Вместо това една година след загубата от Сандърс, Владимир изпраща бате Виталий да отмъщава.
Както и да е! Искам да кажа за еуфорията. Сравняваш несъизмерими неща. Кличко е стара пушка. Писнало му е да излиза в подобни мачове и го прави по-спокойно. Важи и за публиката му. Докато за България е първо и уникално. Hе е същото дори като за първи двубой на американец /или някакъв друг от голяма държава/, защото американците отдавна са претръпнали. Жалко, че няма видео, но съм убеден: на първите срещи въобще в професионалния бокс публиката е била същата като нашата сега. Tова вече са неща, които можеш да сравняваш.
Ако Кубрат продължи с изявите си, той също ще започне да говори по различен начин и същата публика няма да освирква чужд химн. Гаранция!
Това е обяснението за еуфорията.
Кличко: двамата братя Кличко са световно известни благодетели, които влагат парите си за построяване на църкви, приюти за бедни и сираци в Украйна. Единият стана дори виден политик, който за малко щеше да стане и президент. Той има огромен принос за това, Украйна да се измъкне от орбитата на Кремъл и да се превърне е напълно самостоятелна държава.
Да, с Брустър е имало реванш, но с Пюрити и Сандърс – не. Вместо това една година след загубата от Сандърс, Владимир изпраща бате Виталий да отмъщава.
Както и да е! Искам да кажа за еуфорията. Сравняваш несъизмерими неща. Кличко е стара пушка. Писнало му е да излиза в подобни мачове и го прави по-спокойно. Важи и за публиката му. Докато за България е първо и уникално. Hе е същото дори като за първи двубой на американец /или някакъв друг от голяма държава/, защото американците отдавна са претръпнали. Жалко, че няма видео, но съм убеден: на първите срещи въобще в професионалния бокс публиката е била същата като нашата сега. Tова вече са неща, които можеш да сравняваш.
Ако Кубрат продължи с изявите си, той също ще започне да говори по различен начин и същата публика няма да освирква чужд химн. Гаранция!
Това е обяснението за еуфорията.
Не Кличко, а Сандърс трябва да му дава реванш, в случая Кличко е в неудобната позиция да "иска" ако нямат клауза. Същото е с Пюрити - щом загуби НЕ КЛИЧКО ТРЯБВА ДА ИМ ДАВА РЕВАНШ, А ТЕ НА НЕГО, нали е загубил от тях.
За публиката вероятно си прав и все пак - нека си го кажем честно и хубавото и лошото - мисля, че малко други публики са равни по еуфория на българската, както и по простащина (примерно футболна), не че няма на Балканите други такъв сорт.
Хубавото и лошото в бг публиката вървят заедно и това е нормално.
...
Впрочем едно е безспорно - АНДРЕА ЧАЛГА-"МАЛГА" КАКВАТО И ДА Е ПО-КРАСИВА, макар и тунингована от американката. Но пък всеки си харесва гарджето и явно Кличко харесва миньончета, но и блясък няма неговата. Разбира се, нбе е и задължително. От друга тсрана е забележително, че милионер спортист не движи с някакъв модел, а с почти нормално момиче - така пък изглежда в плюс...
аз не съм ползвал химии, и не съм съгласен да се ползват - но поста ти както винаги е връх
с удоволствие чакам следващия
Точно Кличко играе с правилна стойка на боксьор. Бокса се учи от А..Б и т.н...
Забележи само лявото кроше на Кличко, когато беше нокаута, къде бяха ръцете на Пулев в този момент, ще ти кажа аз, ръцете му бяха под кръста му. Е като се откриеш толкова много си направо мишена за проскане на пода. И това, ако е защитна стойка на боксьор в никакъв случай не мога да се съглася с тебе. Кубрат показа стойка на уличен побойник и има още много да учи. Но, интересно ми е и факта, защо толкова много немски специалисти не му обърнаха внимание на стойката му? Мисля, че е умишлено, за да спечели Кличко.
Без майтап!
Защото те , отговорите ти, само потвърждават това за което писах- не "обективният анализ е в основата на този пост, а злорадството, че някой, някога, някъде е опердашил някакъв българин и по този начин е поставил нас, българите, "там където ни е мястото".
Моят коментар наблегна ( ако успя да забележиш) върху една кофти (за много от Запада) тенденция на събуждане на национално съЗНАНИЕ у Българите. Въпреки загубата на Пулев, публиката (българската, а не само тя) го аплодираше като победител.
Въпреки 25 години евро-демократизация, 45 години обезличаване и 500 години геноцид.
Завърших с констатация за Германия за да подчертая тази тенденция. И колкото да ти е неприятно това е истината - грозна или не, но факт.
Отговорът ти - несвързани бръщолевения за Нибиру,Библия, календарът на Маите и (нямам си идея защо) Русия, в стил - глей колко много съм начетен и знаещ.
Тъп, безмислен и изпълнен с болка и злоба отговор, провокиран от факта, че засегнах самата истина.
И най-вече от безсилието да промениш факта, че това е днешната реалност.
За останалото - предполагам такъв е театъра при бокса. От една страна се надявах Пулев да спечели, но сякаш не исках и Кличко да загуби ) Намирам това което се случи за нормално. Кличко не познавам за да преценявам неговата личност, а Пулев уважавам заради патриотичността му. Човек трябва да бъде такъв какъвто се е родил - в случая българин - и да бъде в мир със себе си, а не непрестанно да се идентифицира с чужди уж по-висши нации. Като манталитет смятам българите за смесица от немско-тюркска дисциплина и лоялност и славянски анархизъм, така че раздвоение има ) Аз обаче съм в мир с него и си го харесвам такова каквото е )))
Не храни омраза към страната в която живееш, защото вреди най-вече на здравето и на теб самия. В днешно време човек може да живее навсякъде и много чисти българи като не са в мир със себе си търсят други места за живеене. ))))
Публиката не беше хунска а социалистическа, хуните са господарски и благороден народ.
Кръстници на саксите и англите и поставили началото на днешна Европа, каквато дошла до късното средновековие. Родоначалници на рицарството заедно с дунавските сармати(друга древнобългарска общност) Още от 4 - 5 век, оказали влияние и върху християнската църква за еманципацията и от юдаизма и превръщането и в религия.
Пулев е бил прецакан от екипа си, който не го е подготвил за професионалния ринг подобаващо. Не му е осигурила срещи, спаринг -партньори, необходимата професионална подготовка. Кличко го тренират американци спецове в професионалния бокс. Той просто не беше подготвен добре и не знаеше как да играе срещу Кличко.
Комунистите приемат желаемото за действително, такава им беше пропагандата и внушенията...Лошото става когато започнат насилствено да се упражняват върху хората и да си претворяват фантазиите на практика. Аз например още преди месеци казах, че Кличко ще му хвърли един хубав Бой
Аз бях за Кличко по две причини -
защото е украинец, а за мен Украйна е в момента най-великата страна, опълчила се на чудовището Адолф Путин.
и защото Пулев с тъпотията, наглостта, маймунското перчене и диващината ми е безкрайно противен.
И аз това съм написал – Кличко трябва да иска реванш от онези, които са го победили. Hе знам защо си останал впечатление, че очаквам да им “дава”, след като е загубил.
За мацките – двете се хубави. Коя тунингована, коя не, няма значение – от разстояние изглеждат добре. Пипaнето на силикон е друго, ама да му мислят онези, които ги пипат. Hие само гледаме.
Проблемът е, че спортът ни като цяло затъва, затова и вече ще се хващаме на все по-малки и малки успехи, на 2-ри и 3-ти места. Радвахме се на ... 5-място на Зимна олимпиада. В Лондон се радвахме... на 2 медала. Какво да очакваме от Рио? Страх ме е да си помисля...
Относно Кубрат- едно е личността, друго е спортистът. Като спортист е отличен. Като личност - явно не е за подражание. Но повтарям: личността на един спортист и неговите спортни умения не бива да се отъждествяват. Един Стоичков също беше страхотен футболист, но с доста сприхав характер. Но това, че показва средни пръсти на журналисти и съдии не го прави по-слаб футболист. Така че това, че Кубрат се държал неетично, не го прави слаб боксьор.
Пулев няма това телосложение. Той има силно тяло, но е по-нисък и с мускулатура, струпана на едно място.
Нямаше никакъв шанс нито за победа, нито за мечта.
Силните трябва да бъдат благородни.Нашият случай не е такъв.
Поздрави, Тигре! Написал си блестящ коментар, всеобхватен, компетентен, справедлив. Без истината няма нищо.
Та се сетих след тоя мач за перченето на един друг наш "герой" - Киро Парахода, баш сайбията на Лудогорец. След онзи "паметен" случаен гол във вратата на Базел Киро се изцепи, че вече не гледаме към третото място в групата, ами направо към второто (добре, че не бяха направили и равен на Реал, дето бяха дошли на купон в София). В Базел горките ядоха толкова пердах (реалния резултат беше поне 6-7 на нула), че вече четвъртото място носи табелка "запазено" (ако Ливърпул случайно не вземат, че се изпуснат в София, което не ми се вярва). Горе-долу това се случи и едно време с Левски, само че тогава коментарите не бяха толкова гръмки.
Колкото и да е странно, но един човек с не особено висок интелект говореше премерено и знаеше какво може - Ицо Стоичков. След онова прословуто "Айнцу цвайнцу дрън" успяхме да бием Германия и то не един път. Само че това се случи в един свят, в който големите ни футболисти играеха за едната панелка, единия Москвич и за честта на фланелката и никой съдия не им беше виновен (Стоичков помириса големите пари чак на 26-27 години), сега келеши на по 17-18 години получават маса пари, шмъркат на умрело из чалготеките и играят Ганкиното.
Сещам се и за Любо Чука, дето има застрашителна физика и.. толкова. Успя да "бие" няколко противника, поднесени му на тепсия (последния май направо си му легна) и литна в небесата. Само че спорта не е като да биеш хората с боен чук.
Времето ще покаже дали Кубрат ще стане шампион - дано, защото той поне има шанс, за разлика от балета ни. Пардон, пак сбърках - футбола ни...
Поздрав.
Ицко
Този коментар за мен е обстоен, обективен, с много факти и видео, с малко лично мнение - поне за мен.
И така - като за мен, гледала от чисто любопитство напълно достатъчна информация.
Още веднъж ще кажа - публика не одобрявам, каквито и основания и обяснения да се дават - не мога да се гордея и да подкрепям така още повече ако става въпрос за спорт или спортист.
И още нещо може би не важно, но за мен беше. След мача докато имаше суетене и поздравления веднага след края, не знам кой пита първи /преди официалните интервюта/ Кубрат какво ще каже за мача - аз чух от него: - Направих много грешки" Може да е било и само - Направих грешки!....и т.н. тогава му казах - Браво! - че можеше да се оцени и признае загубата си - това е важно ако иска да стане шампион.
Поздрави!
КАКЪВ си?
... от племето СИ!
и много чуждопоклоничество с антибългарски проституизъм
!!!
Кличко: двамата братя Кличко са световно известни благодетели, които влагат парите си за построяване на църкви, приюти за бедни и сираци в Украйна. Единият стана дори виден политик, който за малко щеше да стане и президент. Той има огромен принос за това, Украйна да се измъкне от орбитата на Кремъл и да се превърне е напълно самостоятелна държава.
Не ми бяха известни тези детайли и всъщност жестове или буквално големи дела на братята! Впечатляващо.
Предполагам, че и при тях има мръсно, няма начин за хора замесени в политиката, но споменатото от теб е достойно за уважение и почти преклонение!
аз не съм ползвал химии, и не съм съгласен да се ползват - но поста ти както винаги е връх
с удоволствие чакам следващия
БЛГ за подкрепата и съгласието, а следващите ми постинги вероятно ще са завършек за жените - войни, продължение за Шарлътт Бронте или една нова поредица екстремно.
Точно Кличко играе с правилна стойка на боксьор. Бокса се учи от А..Б и т.н...
Забележи само лявото кроше на Кличко, когато беше нокаута, къде бяха ръцете на Пулев в този момент, ще ти кажа аз, ръцете му бяха под кръста му. Е като се откриеш толкова много си направо мишена за проскане на пода. И това, ако е защитна стойка на боксьор в никакъв случай не мога да се съглася с тебе. Кубрат показа стойка на уличен побойник и има още много да учи. Но, интересно ми е и факта, защо толкова много немски специалисти не му обърнаха внимание на стойката му? Мисля, че е умишлено, за да спечели Кличко.
Доколкото съм гледал Кубрат Пулев (а аз не съм го гледал много), това му е стойката в почти всички мачове. Правилния гард го знаем, но знаем и че с времето всеки самси "изработва" такъв, примерно златното момче Оскар де ла Оя е много прикрит отдясно и с класически наведена брадичка в тялото, имаше един Сотто ако помня името - харесвах го, той почти нямаше предностояща ръка, а Кубрат казват е боксьор на контра. За споменатото, че имал стойка на побойник, мисля Тайсън или Луис го бяха заявили... не съм напълно съгласен с тях, но пък аз кой съм - те кои. Всеки с позицията си.
За гарда разбира се, си напълно прав, да го кажем класически прав.
За останалото - предполагам такъв е театъра при бокса. От една страна се надявах Пулев да спечели, но сякаш не исках и Кличко да загуби ) Намирам това което се случи за нормално. Кличко не познавам за да преценявам неговата личност, а Пулев уважавам заради патриотичността му. Човек трябва да бъде такъв какъвто се е родил - в случая българин - и да бъде в мир със себе си, а не непрестанно да се идентифицира с чужди уж по-висши нации. Като манталитет смятам българите за смесица от немско-тюркска дисциплина и лоялност и славянски анархизъм, така че раздвоение има ) Аз обаче съм в мир с него и си го харесвам такова каквото е )))
Не храни омраза към страната в която живееш, защото вреди най-вече на здравето и на теб самия. В днешно време човек може да живее навсякъде и много чисти българи като не са в мир със себе си търсят други места за живеене. ))))
Момичето в клипа всъщност има нехарактерни за славянките черти - славянките са най-често с широки глави, а тази е с нордически издължено и тясно лице - това е характерно за германо-скадите най-вече.
иначе казано - типична славянка е Мария Шарапова, но примерно Елена Дементиева не, а аз предпочитам втората (дано не бъркам в името тенисистката). Разбира се, че славянките са красиви - това е без съмнение, но не са моя тип поне типичните такива :)
Освен това славянките с апо-меки или пищни, докато нордическите по-сухи и "кокалести" - с днешните гмо и затлъстяване това отпадна...
ИНТЕРЕСНА СМЕСИЦА СИ ПОСОЧИЛА ЗА БЪЛГАРИТЕ - ИЗНЕНАДА МЕ!
Подобен микс може да е само в полза.
Публиката не беше хунска а социалистическа, хуните са господарски и благороден народ.
Кръстници на саксите и англите и поставили началото на днешна Европа, каквато дошла до късното средновековие. Родоначалници на рицарството заедно с дунавските сармати(друга древнобългарска общност) Още от 4 - 5 век, оказали влияние и върху християнската църква за еманципацията и от юдаизма и превръщането и в религия.
Пулев е бил прецакан от екипа си, който не го е подготвил за професионалния ринг подобаващо. Не му е осигурила срещи, спаринг -партньори, необходимата професионална подготовка. Кличко го тренират американци спецове в професионалния бокс. Той просто не беше подготвен добре и не знаеше как да играе срещу Кличко.
Комунистите приемат желаемото за действително, такава им беше пропагандата и внушенията...Лошото става когато започнат насилствено да се упражняват върху хората и да си претворяват фантазиите на практика. Аз например още преди месеци казах, че Кличко ще му хвърли един хубав Бой
Не знам за споменатото от теб за цигани и пр.
За хуните вероятно си прав - то е станало нарицателно като лафа с вандализма и вандалите. Несъмнено в средните векове хуните са показали жестокост, но кой ли не е бил жесток в различни исторически периоди.
Сравнението ми с хунско исторически не е на място, беше "метафора" (ако правилно ползвам този термин).
Кличко дълги години беше трениран първо от германци, после американците бяха по-високото струва ми се ниво - несъмнено.
Аз бях за Кличко по две причини -
защото е украинец, а за мен Украйна е в момента най-великата страна, опълчила се на чудовището Адолф Путин.
и защото Пулев с тъпотията, наглостта, маймунското перчене и диващината ми е безкрайно противен.
Бива ли така ;)
Защо Адолф Путин - Капутин е възпитаник на комунистите и КГБ...
Помагачи на комунягите през войната бяха тези от запад - Чърчилл, Рузвелт - тези хора ползваха атомни бомби, впрочем Хари Труман, бактериологически оръжие десетилетия по-късно итн.
Брех, горкия чичко Адолф - все той, та преди него самодържци бол, сатрапи също ;)
Едва ли, заслужавам тази висока оценка, защото късно посред нощ толкова можах и направих. Самия аз НЕ съм доволен от постинга - можеше да е пократък и много повече за самия мач, не около него, но пък благодаря batogo.
Твоя постинг също!
А това аз бях за Кличко наистина звучи идиотско дори изречено и от един български германец! Пулев нито е комунист нито е славянин.... А за Кличко може да се каже че е славянин от Руски произход и сега принуден да учи украински
Не съм съгласен с теб!
Съперниците на Кличко са слаби, защото той ги прави да изглеждат такива.
Освен това има 3 загуби, някак не от силност - ако погледнеш последния линк в постинга ми ще видиш с колко силни съперници - БУКВАЛНО С ВСИЧМИ НАИСТИНА СИЛНИ СЕ Е БИЛ КЛИЧКО ВИНАГИ! Тъй-като не следиш бокса не знаеш за силата на Мърсър, Рахман, това бяха хора шампиони, последния дори е нокаутирал легендата Ленъкс Люис. Поветкин последните години беше най-силния конкурент, повече от 50% предполагаха, че той ще бие Кличко и МАЧА БЕШЕ В МОСКВА ОТКУПЕН ОТ РУСКИ МИЛИАРДЕР... ПУБЛИКАТА РУСКА И ДИВА... НО КЛИЧКО БИ ПАК И ПАК. Хей - аз предполагах, че може би, Хей ще свали от трона Кличко - и той не успя, макар Хей да бе най-равен или най-близо до Кличко като проява на ринга... сега остава Уайлдър или някой със случаен удар. Предния мач на Кличко срещу Алекс Лиепай... Лиепай би преди това Денис Бойцов, а бол експерти считаха че точно Бойцов е бъдещия шампион и изненада в бокса - е Лиепай би денис Бойцов и Кличко игра с Лиепай.
КЛИЧКО ИГРАЕ И ИГРА С НАЙ-СИЛНИТЕ ВКЛ. ПУЛЕВ, КОЙТО ЗАСЛУЖИ ТОЗИ МАЧ - Е, КЛИЧКО БИ НАВСЯКЪДЕ.
В горенаписаното от теб съм почти напълно съгласен.
Не знаех този детайл за Владимир Кличко, както не знаех написаното от апостолофф за Кличко и неговата обществена дейност.
Споменатото от теб го издига в очите или мнението ми.
За мен "великият,непобедим" Кличко се представи,като типичен еврейски подлец.
Лошото е,че Пулев се хвана на номера му с "контузията".Нещо повече,остави се и Кличко да определи датата на срещата.Изобщо,евреинът си нагласи нещата изцяло в собствена угода.Не съм спортист,още по-малко ме интересува бокса(гледах го,САМО,ЗАЩОТО СЕ БИЕШЕ БЪЛГАРИН),но всеки,който,макар и малко се интересува от какъвто и да е спорт много добре знае,за ЗНАЧЕНИЕТО НА НАВРЕМЕННАТА ПОДГОТОВКА.На онзи времеви интервал,в който всеки спортист достига ВЪРХОВА ФОРМА и който след като се постигне,каквито и да има напъни,не може да се поддържа дълго след това.Точно това стана с Пулев,понеже се повлече по номерата на евреина...и загуби.Загуби,защото си личеше че е "претренирал" и нямаше обичайната за върховата си форма скорост и пъргавина.Изглеждаше тромав и затова загуби.Няма да споменавам "чистата" игра на "великия боксьор",който с бутане донесе 2 нокдауна на Пуле,нещо,което си личеше даже и за дилетанти като мен.Няма да споменавам и за удари с лакът,които съдията "не видя".По принцип такива неща "не се забелязва".Някои казват,те са "част от играта".Претендентът,особено,ако не е от "богоизбраната раса",би трябвало да го преглътне.За мен победата беше предизвестена,с "отлагането по болест(травма)" на Кличко....И ДА НЕ ЗАБРАВИМ,ОТКАЗЪТ МУ ОТ ДОПИНГ ПРОБА.
Всички тези "разсъждения" посвещавам на откровените антибългари,изказали се по-горе.
Проблемът е, че спортът ни като цяло затъва, затова и вече ще се хващаме на все по-малки и малки успехи, на 2-ри и 3-ти места. Радвахме се на ... 5-място на Зимна олимпиада. В Лондон се радвахме... на 2 медала. Какво да очакваме от Рио? Страх ме е да си помисля...
Относно Кубрат- едно е личността, друго е спортистът. Като спортист е отличен. Като личност - явно не е за подражание. Но повтарям: личността на един спортист и неговите спортни умения не бива да се отъждествяват. Един Стоичков също беше страхотен футболист, но с доста сприхав характер. Но това, че показва средни пръсти на журналисти и съдии не го прави по-слаб футболист. Така че това, че Кубрат се държал неетично, не го прави слаб боксьор.
ЗА БЪЛГАРСКИЯ СПОРТ СИ АБСОЛЮТНО ПРАВ!
Написал си го сериозно, ясно и според мен точно.
Причините ги знаем - няма държавна политика и пари, няма правилна работа с младите или ако я има, то тя е рядко и не е тенденция.
Истерия също имаше, но това не е изненада - едни стават световни шампиони по футбол, други печелят световни лиги по волейбол, трети мачкат за втори път всичко на хокей дори... нормално е когато други си купуват поршета от магазина, когато почти можеш да изтеглиш ауди от лотарията да си в еуфория - ти също искаш да имаш своя миг като миговете на други които са света.
Иначе казано - НЕ трябваше да критикувам толкова бгпубликата, да не сме сурови към нея, а и нали публиката имала право (хайде не на всичко), щото ако почнем и на стадиона да слизаме...
Пулев няма това телосложение. Той има силно тяло, но е по-нисък и с мускулатура, струпана на едно място.
Нямаше никакъв шанс нито за победа, нито за мечта.
Силните трябва да бъдат благородни.Нашият случай не е такъв.
Поздрави, Тигре! Написал си блестящ коментар, всеобхватен, компетентен, справедлив. Без истината няма нищо.
Съгласен съм с теб, Кличко е ряазгърнат с широк гръб, което е плюс в бокса, за този мач дори беше изгубил мускул и беше с малки от типичните му размери ако въобще за него можем да позлваме съчетанието "по-малки" независимо от типичното за него тегло.
Впрочем харесвам това, че Кубрат беше натрупал мускулна маса, това му бжеше една от слабостите и все още трябва да трупа, но пък от това знаем се губи понякога бързина и "еластичност" или гъвкавост.
Постинга ми има много слабости, една от които е, че трябваше да напиша повече за самия бой и можех, но ти благодаря за положителната оценка и подкрепа!
За Киро си напълно прав или поне споделям мнението ти.
Изхвърлянето, максимализма и грубото налагане на воля понякога печелят, но в много повече случаяи водят до поражение.
Ок, разбирам поставянето на високи и недостижими цели пред подчинените, за да постигнат реално замислените от теб, но много лалане, много лаф има в тези хора вкл. в Кубрат.
Но пък кой-знае - ако бяхме ние на тяхното място можеше и по-големи лалджии да сме.
Хубаво е да се лала и тогава не е лалане, а говорене, ако знаеш, можеш и има какво да кажеш и ако то е покрито със знание, умение, опит, и всъщност победа.
Да лалалт могат само големите!
Александър Велики може да "лала", дарий с малка буква еди-кой си номер - не.
Абсолютизирано и простичко го написах, но пък силно разбираемо.
Поздрав.
Ицко
ВЕЛИК КОМЕНТАР, ако коментарите може да са велики!
Честен, от душа и сърце убеден съм и български - аз не мога да го споделя поради избора си, но мога да му се възхитя!
Не знаех, че германците наричат тази азбука българска и аз я имам за такава, не славянска, никога не съм обръщал внимание.
Този коментар за мен е обстоен, обективен, с много факти и видео, с малко лично мнение - поне за мен.
И така - като за мен, гледала от чисто любопитство напълно достатъчна информация.
Още веднъж ще кажа - публика не одобрявам, каквито и основания и обяснения да се дават - не мога да се гордея и да подкрепям така още повече ако става въпрос за спорт или спортист.
И още нещо може би не важно, но за мен беше. След мача докато имаше суетене и поздравления веднага след края, не знам кой пита първи /преди официалните интервюта/ Кубрат какво ще каже за мача - аз чух от него: - Направих много грешки" Може да е било и само - Направих грешки!....и т.н. тогава му казах - Браво! - че можеше да се оцени и признае загубата си - това е важно ако иска да стане шампион.
Поздрави!
За заявените грешки си права - аз също помня тези думи, а и някъде по сайтове ги мернах в цитат - факт са! Както и допълнението, че не е показал най-доброто от себе си.
Благодаря за поддържката и оценката ти за постинга, вероятно съм повече субективен, но пък е приятно, че намираш субективността ми непрекалена.
Напълно си прав - ЧОВЕШКИ СИ ПРАВ!
Честност трябва да има и да се стремим към нея.
Понякога я има, понякога не, но стремежа, морала и възпитанието към такава трябва да е от деца.
Практичния свят е вероятно свят най-често безнравствен. От друга страна да търсим само честност и да отричаме почти всичко в което тя липсва... аз не.
А това аз бях за Кличко наистина звучи идиотско дори изречено и от един български германец! Пулев нито е комунист нито е славянин.... А за Кличко може да се каже че е славянин от Руски произход и сега принуден да учи украински
Няма нищо идиотско да съм за Кличко - мога да съм ЗА ПРОФЕСИОНАЛИЗМА!
ЗА УМЕНИЕТО, МОЖЕНЕТО, МУСКУЛАТУРАТА, ТЕХНИКАТА, ПОСТИЖЕНИЯТА!
Кличко по антропотип е кроманьон най-вече, разбира се в микс, но действително "на вид" е в пъти повече славянин от Пулев. Кубрат се е заблудил - в края на краищата човека е боксьор, не историк и да говори в тази насока глупости е разбираемо.
Майка ми познаваше украинка по червено време и тази украинка още тогава се обиждаше ако я бъркат с рускиня, люто се засягаше и си знаеше украински.
ТЪЙ-КАТО УКРАЙНА Е ВЕКОВЕ ПРЕДИ РУСИЯ, РУСНАЦИТЕ СА ПОНАУЧИЛИ МАЛКО УКРАИНСКИ И БЪЛГАРСКИ ИЛИ КАКТО УДОБНО МУ КАЗВАТ ЧЕРКОВНО-СЛАВЯНСКИ, нежели руски - руски учехме по тяхното време, но то умря.
За мен "великият,непобедим" Кличко се представи,като типичен еврейски подлец.
Лошото е,че Пулев се хвана на номера му с "контузията".Нещо повече,остави се и Кличко да определи датата на срещата.Изобщо,евреинът си нагласи нещата изцяло в собствена угода.Не съм спортист,още по-малко ме интересува бокса(гледах го,САМО,ЗАЩОТО СЕ БИЕШЕ БЪЛГАРИН),но всеки,който,макар и малко се интересува от какъвто и да е спорт много добре знае,за ЗНАЧЕНИЕТО НА НАВРЕМЕННАТА ПОДГОТОВКА.На онзи времеви интервал,в който всеки спортист достига ВЪРХОВА ФОРМА и който след като се постигне,каквито и да има напъни,не може да се поддържа дълго след това.Точно това стана с Пулев,понеже се повлече по номерата на евреина...и загуби.Загуби,защото си личеше че е "претренирал" и нямаше обичайната за върховата си форма скорост и пъргавина.Изглеждаше тромав и затова загуби.Няма да споменавам "чистата" игра на "великия боксьор",който с бутане донесе 2 нокдауна на Пуле,нещо,което си личеше даже и за дилетанти като мен.Няма да споменавам и за удари с лакът,които съдията "не видя".По принцип такива неща "не се забелязва".Някои казват,те са "част от играта".Претендентът,особено,ако не е от "богоизбраната раса",би трябвало да го преглътне.За мен победата беше предизвестена,с "отлагането по болест(травма)" на Кличко....И ДА НЕ ЗАБРАВИМ,ОТКАЗЪТ МУ ОТ ДОПИНГ ПРОБА.
Всички тези "разсъждения" посвещавам на откровените антибългари,изказали се по-горе.
Брех тез/и евреи... ;)
Те са виновни за наводненията в Китай (и в БГ), за глада в Етиопия, за това което се е случило, случва се и ще става... преи ползвах този лаф за виновните германци.
Убеден съм вече, че евреите са виновни за всичко, не германците ;) :)
Сериозно ли Калитко, ти сериозно ли повръщаш от евреи?
Еврейн да те бие... "ба" ти срама... ще го преживееш ли, още по-зле ако е така, а?
15:40
... е, по-идиотско начало няма и при раздвоен дебил!!!
...
По време на боя бях за Кличко, всъщност може би, 2 дни преди срещата вече предпочитах него, макар и не решен докрай.
САМО ТИ ЛИ НЕ РАЗБРА ЗАГЛАВИЕТО... КОЙ Е ДЕБИЛА "БЕ", МИЛЬО, кой сега ;)
14:57
а ти джърмантайгъре,
КАКЪВ си?
... от племето СИ!
...
Аз разбира се, съм много повече - личи ми - само погледни:
маниера ми, постингите ми, знанията ми, уменията няма как да тестваш, опита ми, работата ми - виж моя блог и се загледай в твоя... еее а ;)
А ?!
Без майтап!
Защото те , отговорите ти, само потвърждават това за което писах- не "обективният анализ е в основата на този пост, а злорадството, че някой, някога, някъде е опердашил някакъв българин и по този начин е поставил нас, българите, "там където ни е мястото".
Моят коментар наблегна ( ако успя да забележиш) върху една кофти (за много от Запада) тенденция на събуждане на национално съЗНАНИЕ у Българите. Въпреки загубата на Пулев, публиката (българската, а не само тя) го аплодираше като победител.
Въпреки 25 години евро-демократизация, 45 години обезличаване и 500 години геноцид.
Завърших с констатация за Германия за да подчертая тази тенденция. И колкото да ти е неприятно това е истината - грозна или не, но факт.
Отговорът ти - несвързани бръщолевения за Нибиру,Библия, календарът на Маите и (нямам си идея защо) Русия, в стил - глей колко много съм начетен и знаещ.
Тъп, безмислен и изпълнен с болка и злоба отговор, провокиран от факта, че засегнах самата истина.
И най-вече от безсилието да промениш факта, че това е днешната реалност.
А сега моя вариант ;)
СЪГРАДЕНОТО ОТ ГЕРМАНИЯ В НЗУКА, АРМИЯ, МУЗИКА, ФИЛОСОФИЯ, ЛИТЕРАТУРА, ТЕОЛОГИЯ, ИКОНОМИКА... то е над всичко българско и остава във вечността. То не е днес, вчера, 20 или 45 години, то не е днешния или вчерашен ден - то е ВЕЧНО.
Толкова вечно България и българите нямат (пиша го не злоради, а като ФАКТ, ИСТИНА ) и това е така - чудесно го съзнаваш.
Утре може да няма Германия, но може да няма и България... и знаеш ли - много по-вероятно е да има Германия, но България както върви едва ли. Каквито и да има там в центъра на Европа, те ще искат да са наследници и приемници на германското, но тук на Балканите - наследниците са и рушители - ИСТИНИ ТИ КАЗВАМ И ПИШЕ И ЗА ЖАЛОСТ ЧАСТ ОТ РУШИТЕЛИТЕ ТУК СА ОТ БГПРОИЗХОД - прав съм, а... знаеш че съм прав, жестоко прав, да!
И не бързай с Германия и запада - тези същите бяха диви викинги, директни, жестоки сс във война... пак тези бяха нелицемерни като Беетовен, титанични като Бах, а ти къде беше тогава?! Вероятно живееш онази философия - преклонена главица - сабя не я сече - открита, директна, честна и нелицемерна философия - кредо на цял народ - на героите не - те Левски, Ботев и другите умираха в разрез с това "кредо".
Не бързай, бързай, не рипай и не крещи като в залата под постинг, щото да... 5-и рунд
(това вече е злорадство за теб, нарочно и не към другите;)
А ВПРОЧЕМ И ИСТИНАТА
- ЗА ВЕЛИКОТО ГЕРМАНСКО НАД БЪЛГАРСКОТО СЪМ ПРАВ
- ЗА ГЕРМАНСКОТО НАСЛЕДСТВО СЪМ ПРАВ
- ЗА ТОВА, ЧЕ ГЕРМАНИЯ МОЖЕ БИ, ЩЕ Я ИМА, НО БЪЛГАРИЯ ПО-ВЕРОЯТНО КАКТО "ОТИВА" НЕ И ЗА ТОВА СЪМ ПРАВ за жалост
Така е и това знам, че те боли, това ще боли всеки нормален българин и трябва да го боли.
Но не храчи по моето любимо, не освирквай чуждия химн, не злорадставай и не пожелавай ничия западна смърт, защото какво каза оня - като няма респект и те наказва - ашмпиона де, величието всъщност - ако щеш германското, мдаааа
"Аве кавал" ;)...
Почти всеки писал против Пулев е наричан безродник
Бол постинги в защита на Кубрат започват дори с въпроса - българи или небългари сте.
А в мой постинг, ще почвам и ще свършвам както пожелая - не всичко свършва в 5-и рунд, понякоаг започва и след него!
P.S.
А тази тема - личната, обичам четящите да я засягат, сериозно - не си ли забелязъл?! Нали това е провокацията, НО И ИСТИНАТА за самия мен.
Мисля, че нaшият голям боксьор, този, който ще остaне в историятa още не излязъл нa професионaлния ринг.
Мисля, че нaшият голям боксьор, този, който ще остaне в историятa още не излязъл нa професионaлния ринг.
Българската школа в бокса беше епохална, дори мисля, че поставя основата на... кубинската!
За този боксьор не съм чувал и СЕ ЧУДЯ ЗАЩО НЕ ПРАВИТЕ ПОСТИНГИ ЗА ТАКИВА ПОПАДЕНИЯ, ИЗНЕНАДИ И НЕИЗВЕСТНИ ЛЮДЕ?!
Ако беше попрегледал и моя блог, щеше да се увериш, че съвсем не му спестявам критиките на Пулев. Но достатъчно за мен.
Въпросът ми беше доволно незлоблив, за разлика от отговора ти. Просто ми се видя странно да очакваш от хората да не те нападат лично, след като половината ти постинг е личен. Това е всичко.
А "провокацията" с цел предизвикване на реакция заради самата реакция си има и друго название: тролене. Така на практика си признаваш, че си трол. Но твой избор.
Пс. "Кавал" ще викаш на баща си.
Ако беше попрегледал и моя блог, щеше да се увериш, че съвсем не му спестявам критиките на Пулев. Но достатъчно за мен.
Въпросът ми беше доволно незлоблив, за разлика от отговора ти. Просто ми се видя странно да очакваш от хората да не те нападат лично, след като половината ти постинг е личен. Това е всичко.
А "провокацията" с цел предизвикване на реакция заради самата реакция си има и друго название: тролене. Така на практика си признаваш, че си трол. Но твой избор.
Пс. "Кавал" ще викаш на баща си.
Трудно съобразяваш?!
КОГАТО РЕКОМЕНТИРАМ НЯКОГО - ПРАЩАМ МУ МОЯ РЕКОМЕНТАР В ЛС - така наимрам, че е коректно, защото може да види как друг го рекоментира и така желая да постъпват с мен - разбира се, хората не мога да накарам.
Не наричай реториката - тролене. Как да въздействаш, как да предизвикаш, как да водиш "реч" е наука (аз нямам претенции в нея), но явно имам повече познания и умения от теб. Как поднасяш нещо и каква реакция очакваш и се стремиш не е тролене, то е много повече от ефитната жлъчна провокация, която е само вредител.
На незлобливия ти, но провокативен въпрос, явно съм отговорил рязко, прощавай и не се засягай - половината ми ПОСТИНГ НЕ Е ЛИЧЕН и ако желаеш дребнаво или недребнаво в детайл може отново да го прочетеш.
Не съм длъжен да гледам твоя блог, това, че ти си посетил моя - благодаря че представлява интерес за теб, твоя явно не за мен. Впрочем след твоето лс видях "Нацепин"-а при теб и установих, че видеото в него не ми се отваря.
Прощавай за кавала, Кавал!
20.11.2014 21:10
Извън срещата за нещо си абсолютно прав: За избора в сърцето и разума. В този постинг обаче има промил нихилизъм.
Но товa е идея aз имaм някои стaри книжки...И зa боксьори и зa футболисти.
Извън срещата за нещо си абсолютно прав: За избора в сърцето и разума. В този постинг обаче има промил нихилизъм.
Аз също мисля, че Пулев е интелигентен или най-малкото такъв за човек в силовите спортове - показвал го е няколко години преди този мач.
Ще си говорим/пишем истини - да Пулев в интелигентен боксьор, макар в този мач да не бе такъв, но има и друго - ЯВНО Е МОМИЧЕ КАТО ЗАГУБИ. Казано сериозно показа, че не може да губи - поведението му на загубил е инфантилно, жалко и несъответства на боксовите му умения които са наистина изключителни.
Ако има нихилизъм в постинга ми, то той е предизвикан бол неща извън бокса - съжалявам ако съм го вложил в постинга. За маркираното от мен мисля съм поне на 80% прав!
Благодаря за честния и открит с добро чувство коментар, въпреки критиката - може би, си прав, но аз няма как да се погледна отстрани! И все пак - съжалявам за нихилизма, който си доловил.
Но товa е идея aз имaм някои стaри книжки...И зa боксьори и зa футболисти.
Е това е силна идея!
Убеден съм, че за този са чували единици, от младите никой!
И Пулев го удряше някъде из отзад, а не директно в главата. Но такива удари нямат сила. Някой ако разбира повече от боксьорска техника, сигурно ще каже повече. Не знам дали това му е стила винаги, или Кличко така е развил боя, че да не може по друг начин.
П.П. Колкото до българската публика, която озверя... за разлика от мирната и културна украинска такава- нямам думи! Бих добавила само диагнозата "хроничен Българит"...
Не си длъжен да гледаш моя блог, но пък бързо-бързо си вадиш заключения за моите мотиви да изразявам едно или друго мнение, още преди да си се запознал с мен? Това е меко казано обидно, да не говорим колко инфантилно.
Независимо от смущаващо силно изразената ти склонност непрекъснато да се самоизтъкваш с повод или без (което си е изцяло твой проблем), извинението ти е прието :)
Пс. Все пак много моля да спреш да ме спамиш на лични. Коментарите тук са напълно достатъчни.
Не си длъжен да гледаш моя блог, но пък бързо-бързо си вадиш заключения за моите мотиви да изразявам едно или друго мнение, още преди да си се запознал с мен? Това е меко казано обидно, да не говорим колко инфантилно.
Независимо от смущаващо силно изразената ти склонност непрекъснато да се самоизтъкваш с повод или без (което си е изцяло твой проблем), извинението ти е прието :)
Пс. Все пак много моля да спреш да ме спамиш на лични. Коментарите тук са напълно достатъчни.
Грешиш!
Никъде не съм споменал лично забавление и никога това не е фундаменталния мотив на моите постинги, камо ли като отношение към публиката - чети внимателно и не си позволявакй да "влагаш" думи каквито не съм изрекъл.
да слагаш каруцата пред коня вероятно е оправдано с оглед невежеството ти.
Реториката като изкуство се появява векове преди "троленето" в интернет, а аз съм изучавал реторика в Хуманитарна г-я - средното ми училище.
Разбира се, че ще изтъквам знанието, умението и опита ми - ако ти си смутен, надявам се след време да бъдеш по-смел, по-можещ и по-знаещ и следователно смело да споделяш (и открито както честно го правя аз) ако все пак има какво да споделиш.
Молбата ти ще бъде уважена, макар между МЪЖЕ в НЕТ-А, не в нечие ведомство не е добре да си молител - непожелан от теб, но полезен съвет от мен - не моли други мъже, някак по-инфантилно е от изтъкването.
P.S.
За последен път ще "спамя" и ще пратя този коментар в лс, защото така искам въпреки молбата ти. В бъдеще не, ще те уважа.
Едва ли пред целия свят, но несъмнено Кубрат Пулев прекали. Вероятно винаимат и други около него, защото масово по български телевизии случшхме точно и само това - победата, желана, очаквана и много много вероятна. Нещо повече - всяка възможност за загуба се свързваше с пошли номера и мръсни "игри" от другия.
БЛГ за коментара ти, ако добре помня - първи твой под мой постинг - отново ти благодаря!
И Пулев го удряше някъде из отзад, а не директно в главата. Но такива удари нямат сила. Някой ако разбира повече от боксьорска техника, сигурно ще каже повече. Не знам дали това му е стила винаги, или Кличко така е развил боя, че да не може по друг начин.
П.П. Колкото до българската публика, която озверя... за разлика от мирната и културна украинска такава- нямам думи! Бих добавила само диагнозата "хроничен Българит"...
Не съм съгласен с теб!
В този мач само за 5 рунда си размениха ПРЕМНОГО ЧИСТИ удари!
Кличко не е бил ударян толкова точно нито от Лиепай, нито от Поветкин (в двата му мача преди Кличко), в много от тези по-назад в кариерата му също и то само за 5 рунда. В същото време Кличко свали Кубрат в три нокдауна и 1 нокаут с удари, не с фантазия, а впоследните си мачове той постинга много по-малко нокдауни взето заедно в няколко срещи, колкото само в тази последна.
При положение, че и двамата са високи Кличко 198, а Пулев 194 - нормално е боя от дистанция с единични удари, най-вече с ляв прав, вярно, че сериите и дори свръзките от удари бяха малко, но точно това пиша - нормално е при тези боксьори. Кубрат винаги играе с тази или подобна стойка/гард, а Кличко точно това му е гарда и той е съвсем правилен.
Забелязала си че нямаше бой (рядко имаше) в средна дистанция и никакъв в близка - БОЙ ОТ СРЕДНА И БЛИЗКА ТРЯБВАШЕ ДА ТЪРСИ КУБРАТ, НЕ КЛИЧКО, А КУБРАТ НЕ ГО НАМЕРИ, НЕ ГО НАЛОЖИ И НЕ УСПЯ. проблема в това което си гледала не е била в победителя, защото той успя, а в претендента, който не скъси дистанция.
Явно когато е засегната истината (от която така отчаяно бягаш) мисълта ти (ако въобще има такава) блокира и хаоса на мислите, провокиран от гнева на безсилието и невъзможността да промениш реалността, се излива в напълно несвързани и безмислени изречения.
От цялата тази тирада която изля като отговор на мой коментар, най-силно впечатление ми направи въпросът - Къде беше токагва? Т.е. къде съм бил когато титаничните, диви, жестоки, нелицемерни като Бетовен и титанични като Бах сс бяха на война?
Искаш ли наистина да знаеш къде съм бил?
Бил съм там където се е подготвяло тяхното унизително поражение.
Защото както правилно отбеляза, тук, в тази страна, в този народ се раждат само разрушители.
Разрушители на всичко диво, нецивилизовано, първично, античовешко и деструктивно.
Разрушили сме Римската, Византийската, Германската и Съветска империя, защото всяка една от тях, малко или много, е покривала горните критерий.
Сега на ред е Еврогейската, на която основен двигател е Германия (не успяла да си извлече правилните поуки от историята) и Американската.
Защото когато сме градили каменни градове и създавали държави, дедите на Баховци, Бетовеновци, Адолфци, Гобелсци, Менгелевци и пр. титани на германската семка, са живяли в пещери и са се обличали в нещавени дивечови кожи.
Това е Българската космогония, генетично заложена у всеки един Българин която се възприема от достойните и посветени умове по целият свят, благодарение на популяризирането и от Кристиян Розенкройц, който тръгва да я разпространява от руйните на Царевград Търнов в знак на почит и уважение.
От древни времена сме поели нелекият кръст да пребъдем защото носим в себе си тайната и отговорността на еволюцията.
Разрушили сме Римската, Византийската, Германската и Съветска империя, защото всяка една от тях, малко или много, е покривала горните критерий.
Сега на ред е Еврогейската, на която основен двигател е Германия (не успяла да си извлече правилните поуки от историята) и Американската...
Това е Българската космогония, генетично заложена у всеки един Българин
ОТГОВАРЯМ ТИ ;)
Машалла, евалла (на акънъ български) велики Българино !
Велик си Кобра, кланям ти се подводни.
Света не започва и не свършва с конската опашка - често го споменавам
Несъмнено Големия взрив отпреди има-няма 13,7 милиарда години е всъщност взрив на българското самочувствие (у някои слава Богу, не у всички).
Космоса и космогонията ще намре... след имплозия на най-великия българин.
Най най най ;) велик велик велик... АШКОЛСУН ЧОДЖУМ
(Беетовеновци някви, Вагнеровци там, Бахове... къде отиваш ти Ве, кой той Кант - коджа кафалъ:)
Голям взрив преди 13,7 милиарда години - хааааа-хахаха.
Егати и вица!
Продължаваш да се обясняваш ;) остави - имаш желание... и чуваш през постинга... менталист ей
Голям взрив преди 13,7 милиарда години - хааааа-хахаха.
Егати и вица!
За космогонията на българите си чувал, но за Големия взрив, Стивън Хокинг, Алберт Айнщайн и Паоло Мафей не си чувал... някакви физици - ама разбира се, нали не са българи... аууу
И за друго те е яд - моя избор, защо съм избрал онова мижавото германско вместо великото най-великото българско.
Спокойно малко човече... други хора правят избор на българското, трети на виетнамското - за всички има място и избор, българското има за какво да бъде харесано и избрано и предпочетено.
Обаче ти с твоята болка скоро няма да се облекчиш - не виждам мач за световна титла, скоро и не виждам шампионска лига или европейско, а за световно...
здраве да е - хубаво е да си велик, но още по-хубаво е да си победител, шампион, понякога и бияч на... велики (или кандидат такива) "и те така..."
Не зная дали вдена това което писах в предишните си коментари, на ще го напиша по-бавно та да гопрочетеш внимателно.
Въобще не ме е яд на загубата на Пулев. Напротив, радвам се, защото въпреки тази загуба, Пулев остана с подкрепата на народа. Еуфорията и аплодисментите след мача го даказват.
Това са първите ясни знаци на О-СЪ-ЗНА-ВА-НЕ!
Което, кухчо, е хиляди пъти по-ценно от евентуална постигната победа на Пулев над Кличко.
Ползата от загубата е далеч по-ценна, от колкото самата победа.
Ето в това се крие величието на Пулев и на Българският народ.
Но, това едва ли е по силите ти да го разбереш, защото, както писах, еволюцията и космогонията е генетично заложена само и единственно у достойните да носят титлата Българин.
И повярвай ми, ти не си от тях!
А Стивън Хокинг който си мени мнението като банкянският олигофрен и доказаният плагиат Айнщайн въобще не са ми пътеводна светлина в познанието.
Не зная дали вдена това което писах в предишните си коментари, на ще го напиша по-бавно та да гопрочетеш внимателно.
Въобще не ме е яд на загубата на Пулев. Напротив, радвам се, защото въпреки тази загуба, Пулев остана с подкрепата на народа. Еуфорията и аплодисментите след мача го даказват.
Това са първите ясни знаци на О-СЪ-ЗНА-ВА-НЕ!
Което, кухчо, е хиляди пъти по-ценно от евентуална постигната победа на Пулев над Кличко.
Ползата от загубата е далеч по-ценна, от колкото самата победа.
Ето в това се крие величието на Пулев и на Българският народ.
Но, това едва ли е по силите ти да го разбереш, защото, както писах, еволюцията и космогонията е генетично заложена само и единственно у достойните да носят титлата Българин.
И повярвай ми, ти не си от тях!
А Стивън Хокинг който си мени мнението като банкянският олигофрен и доказаният плагиат Айнщайн въобще не са ми пътеводна светлина в познанието.
Относно за Космогонията на Българите, ето едно тълкуване на Учителя "Из-раил - излязъл от Рая, Българин - влизащ в Рая. Всеки на когото работите му вървят може да се нарече българин" - тоест духовното значение на думата българин не робува на националности, а олицетворява една духовна човешка нагласа. Иначе си прав - това беше процес на осъзнаване и пробуждане. Всеки достоен човек има право да се нарича българин!
21.11.2014 19:57
2.Мръсно играе Кличко.В бокса няма по-мръсно от влизането в клинч.влизането в клинч води до нечисти удари.влизането в клинч трябва да бъде забранено в бокса.Цялата игра на Кличко е клинч и контраатака.
3....И най важно...допинга...тук е цялата измама.
Защитен от допинг тестове означава несменяем шампион.
Ако знаеш какво е допинг ще знаеш, че аз и ти и всеки хванат от улицата може до бъде световен шампион до край.
Момчето ни е златно.Стига сте плюли.Отвори бокса и виж другите му мачове.Там няма допинг....дори да има правилата са еднакви за двамата
....Успех!!!...и ...Кубрат е достоен за уважение...за разлика от противника му....
.....
...след мача Кубрат ни напомни, че трябва даваме единни...а ти не спомена нищо за това....
Коректно ли е Кличко да отказва допинг-проби?...
Коректно ли е Кличко да отказва допинг-проби?...
Много, вероятно над 30 - шампиони в професионалния бокс вероятно има от 20 до 30 държави и нагоре са имали претенденти ако не и повече - много или малко са зависи от гледната точка.
Напротив - маса българи са предубедени именно защото са българи.
2.Мръсно играе Кличко.В бокса няма по-мръсно от влизането в клинч.влизането в клинч води до нечисти удари.влизането в клинч трябва да бъде забранено в бокса.Цялата игра на Кличко е клинч и контраатака.
3....И най важно...допинга...тук е цялата измама.
Защитен от допинг тестове означава несменяем шампион.
Ако знаеш какво е допинг ще знаеш, че аз и ти и всеки хванат от улицата може до бъде световен шампион до край.
Момчето ни е златно.Стига сте плюли.Отвори бокса и виж другите му мачове.Там няма допинг....дори да има правилата са еднакви за двамата
....Успех!!!...и ...Кубрат е достоен за уважение...за разлика от противника му....
.....
"Кьорав карти не играе" ;) и добре е да не коментира прибъзано
ОЩЕ В ЗАГЛАВИЕТО МИ ПИШЕ - бях ЗА Кличко... ЗА
Не разбжираш от бокс - Кличко не игра на контраатака, а това опита да направи Кубрат - безуспешно, Кличко атакува във вероятно над 80% от ефективните атаки.
Грешиш отново - Кличко НЕ е защитен от тестове - колкото пъти е давал толкова пъти е бил чист - отрицателен. Не ги дава толкова често. Всеки ползва допинг включително Кубрат Пулев, абсолютно всеки в тези спортове на ниво.
Аз не плюя - плю той и продължава да го прави - неговите коментари са здраво плюене.
Без съмнение Кубрат Пулев направи нещо огромно за БЪлгария в профибокса, неповторимо до момента!
Така,обявяйки ме за някакъв "Калитко", ти по същество избягна да засегнеш същността на моите доводи,относно непочтената и мръсна игра на Кличко,започнала,далеч,преди самата среща .ЗА МЕН ,НАЙ-ВАЖНИЯТ АРГУМЕНТ ЗА ТВЪРДЕНИЕТО ЗА ПОДЛА ИГРА Е ОТКАЗЪТ НА КЛИЧКО ДА ДАДЕ ДОПИНГ-ПРОБА,КОЛКОТО И ДА БЛЕЯТ НЯКОИ,ЧЕ, "ВСИЧКИ ВЗЕМАЛИ,ВКЛЮЧИТЕЛНО И ПУЛЕВ".САМО,ЧЕ ПУЛЕВ БЕШЕ ГОТОВ ДА ДАДЕ ПРОБА И САМ ПРЕДЛОЖИ НА КЛИЧКО.
В интернет можеш да намериш всичко, включително и хора на които Бог им говорел, но да говориш с Господ се нарича молитва - когато Господ ти гховори се зове шизофрения.
Какво ти думам пиле - в историята на братя Кличко няма еврейско, в родителите им също!
Дори и да имаше... на теб какъв ти е проблема, че еврейн е смялл българин,. нещо лично към Кличко ли имаш или те вълнуват еврейте като какво - народ, политика, конспирация...? Имаш право да се вълнуваш и животрептиш за каквото желаеш, никакъв проблем.
В братята Кличко еврейско няма според биографиите им?!
Дори да има, както променя това в бокса където те са гиганти?!
На лафа ти за ВСВ, мога с лекота да отговоря в ТВОЯ СТИЛ ИЛИ МАНИЕР - българите като най-велики имат половината си история в робства, а по турско мирната главичка сабя не сечеше. "И те така" - овци, масата кротки, че и предатели.
КЛИЧКО Е ДАВАЛ И ДАВА ДОПИНГ ПРОБИ - ВСИЧКИ ТАКИВА НА ВЛАДИМИР СА ОТРИЦАТЕЛНИ В ПРОФИБОКСА - с две думи - написал си глупости, че не давал.
P.S.
Не се засягам на еврейн, на вас ви е навик да храчите или виждате във всичко чифути!
Предатели не сме - пишем и за българското - героичното, силното:
КЪРВАВА И ГЕРОИЧНА - България
http://germantiger.blog.bg/history/2014/12/30/kyrvava-i-geroichna-bylgariia.1326504
Освен това аз не съм българин, а смесен произход - страхлив не съм - поканих те комуникираме на лично - ти се скри седмици и едва днес си писал коментар при мен, лошо няма, не си задължен да ми се явяваш или да списваш при мен, но мисълта ми е - ЗАЕШКО СЪРЦЕ не бъди!
Няколко месеца наблюдаваш блога ми, а сега се посърба да заявиш нещо - вдигнба потуърите най-сетне - ашколсун, машаллах на баш бугарски.
Кличко е по-атлетичен, по-силен, умел и опитен от Пулев - проблем да го предпочитам?!
Айде у лево.
Естествено е и друго - Колов или Спасов не биха "размазали" както ти пишеш Кличко, както не биха могли Тайсън и плеяда други титани - всеки титан или спортист има своето време и своето място.
P.S.
Колов като стил е несравним на земя, в стойка шамара му не би стигнал украинеца, ЦЪРКВАТА СИ УЛУЧИЛ, НО ИКОНАТА НЕ СИ ПОЗНАЛК, дечко - не с шамар, с друго да беше пробвал в примера.
Значи те е заболяло, че един украинец би един българин, но всъщност за теб украинеца е баш българин, е за да е още по-забавно - може да прочетеш написаното като коментар под постинга от Атил и да разбереш, че Кубрат и брат му са цигани...
Значи всичко си идва на мястото - един българин от Украйна пребил един циганин от Българи, така не е ли още по-смешно?