Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2013 18:15 - ГЕРМАНСКАТА ДУША 1
Автор: germantiger Категория: Поезия   
Прочетен: 29916 Коментари: 61 Гласове:
45

Последна промяна: 10.02.2013 00:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Истинно и Неистинно
Умиращо и актуално, спорно и безспорно

А пропо - за руската душа първи започват да пишат германци

image

(Ангелче от Иннсбрук)

Превод от книга, която намерих преди ден

Авторите - Щефан Зайдениц и Бениамин Николаус-Ксавие Баркоу
Написана с голяма "доза" ирония. Позволих си коментари в скоби

..........

Встъпление

Запознавайки се отблизо с германците и най-убедените ксенофоби променят отношението си към тях. За чуждените, германците са нация от роботи с квадратни челюсти, чиято реч звучи сякаш от водопроводни тръби (невинаги, има и нежно звучене), чиито автомобили нямат равни в света (спорно), а футболните им отбори не знаят поражение (отдавна не е така).

image

(Мотоциклет от АУДИ, автомобилите всички ги знаят)

image

(Двамата в ляво и дясно - германци, двамцата по средата - мигрантски произход)
 

Но това е фасада зад която се крие нация раздирана от съмнения за своето настояще, бъдеще и дори за това как е постигнала всичко на което се радва днес. Стремейки се към отдалечаване от проблемите на днешния свят, германците, от една страна се уповават на нерушимия ред – Държава и Федерална банка, а от друга страна виждат своето лично спасение във вяра, психоанализ и духовност.

Това не бива да предизвиква хумор; хумора е особена категория изискваща сериозно отношение към самия него!

ГЕРМАНЦИТЕ СА УБЕДЕНИ, ЧЕ ЖИВОТА СЕ ДЕЛИ НА ДВЕ ЧАСТИ: ПУБЛИЧЕН И ЧАСТЕН. Публичния включва в себе си работа, политика, бизнес, бюрокрация и потресаващио се различава от частния, към който се отнасят семейството, приятелите, хобито и отдиха. Което е типично за публичния е абсурдно за частния, а което е в личния, е недопустимо в обществения. В обществото имат изкуствена благопристойност (и „усмивка”), у дома могат да са чудаци и честни.

АКО СТЕ ЧУЖДЕНЕЦ, ПО ПРАВИЛО ВИЖДАТЕ ГЕРМАНЦИТЕ В ПУБЛИЧНИЯ ИМ „ЖИВОТ” И НИКОГА В ЧАСТНИЯ (ако не ви допуснат в него).

Страха на германците от чужденците бледнее пред страха, който държавата им внушава пред жителите на коя-да е друга страна.

...

Как германците гледат на другите

Мнозинството германци се прекланят от стари времена пред англичаните и страдат от несподелена любов по тях (вкл. и аз към английската литература). За жителите на Германия, Англия преди е била безспорен авторитет, образец на постижения в политическата, социалната, икономическата области. Германците намират англичаните за прекрасни и абсолютно безобидни хора (ако са трезвени). Почти като германците.

image
(Хотелче всъщност в австрийски Тирол)
 

Американците предивикват в германците възхищение заради своя (негермански) безочлив прагматизъм и раздразват със своята негерманска несериозност. САЩ за германците са нещо като директор на училище с нации и ако не любов, то изпитват към американците поне уважение. Германците обожествяват властта. Тяхна любима фраза е: „Който умее да се подчинява, сам може да стане господар”.

Германците са свързани с италианците в пълно разбиране (заблудени), защото в историята им има много общо. Тази дълбока и здрава дружба е скрепена с войни, нахлувания и други разнообразни форми на „туризъм”. Германците по достойнство са оценили съкровищата на италианското изкуство, кухня и плажове.

Що иде реч за Франция, то германците се възхищават на нейната изтънчена цивилизация (революционно профанска) и съжаляват за нейната плебейска (не бих казал, за мен непозната, но значителна) култура. Французите вероятно са по-жизнерадостни от германците, но пък германците обладават повече духовност. Въпреки всичко франкофилията е широко разпространена сред германското население, особенно в районите граничещи с Франция.

Подобно на трудно изкачващо се малко дете гледащо през оградата към голямата улица, германците завиждат на средиземноморците за тяхната свобода във взаимоотношенията (тарикатлък), древна култура и топлия климат. Само тогава, когато почиват!

Единствената нация на която германците охотно признават неоспоримо превъзходство в тевтонски добродетели – това са шведите. Нито един германец няма да оспори предимствата им когато стане дума за пунктуалност, прилежност, чистоплътност и педантичност. Впрочем германците никога не са воювали със шведите (воювали са в Поммерн/Померания).

Ако жизнения опит е научил на нещо германците, това е съзнанието за факта, че извън общността на нацията няма бъдеще. Няма на земята друга нация, която с такава ясност да съзнава важността на съвместното съществуване. Търпимостта не е просто добродетел, тя е дълг (особено към боклук-емигрантите, неработещите и необразованите/заобразованите и работещи критика нямам).

Как германците гледат на себе си

Германеца се има за скромен и напълно нормален човек. Дайте му питие, вурст и малко уют (Gemutlichkeit) и още един германец, с който може да спори за политика или други неуредици, и той ще е доволен. ГЕРМАНЦИТЕ НЕ МОЖЕШ ДА ГИ НАРЕЧЕШ ЛАКОМИ, ЖАДНИ И НЕНАСИТНИ - ТЕ НЕ РАЗЧИТАТ ДА ПОЛУЧАТ НЕЩО ДАРОМ И СИ ПЛАЩАТ ДАНЪЦИТЕ. Честен народ.

image
(И една мома с бирата)

image

Германците обичат да мечтаят и се имат за романтици. Не такива витиевато-цветисти и отпуснато-съзерцаващи като средиземноморците, а яростно-гениални (бяха).

Във всеки германец има нещо от неистовия Бетовен, летящ над горите и оплакващ залеза на слънцето зад горите, преодоляващ безброй удари на съдбата и опитващ се да изрази – неизразимото. Това е Великата Германска Душа, която заявява себе си навсякъде, където иде реч за Изкуство, Чувства, Наука и Истина.

image

(По Каспар-Давид Фридрих)

image

(Романтика от Интерлакен)
 

Всъщност германците не са автентичните родоначалници на романтизма (независимо, че искрено са убедени в това), но именно германците го изпълват с философски смисъл и съдържание.

Германците се считат за високообразована нация. Въпреки разпространеното мнение, че те знаят всичко – разбира се, те не знаят абсолютно всичко. Просто го знаят по-добре от всеки друг.

Всички „весси” (западни германци) имат всички „осси” (източни) за лентяи и скатавки. Всички „осси” знаят, че „весси” са циници и измамници (къде на шега, къде на истина).

...

Какви изглеждат германците в очите на другите

Чувствата, които германците предизвикват у останалите се колебаят между възхищение и страх – за германците казват; „ Дайте им пръст и ще ви отхапят ръката”.

Германците са считани за хладнокръвни, умели, високомерни и деспотични, затова пък са превъзходни управленци и професионалисти.

Англичаните винаги са имали високо мнение за германската деловитост и педантичност, искренно мислейки, че от всички европейци, именно германците са най-близки до англичаните. Източник на това приятно английско заблуждение е факта, че много германци са носили английски корони или са имали високо положение в английския двор (преименуваха в Уиндзор).

Французите гледат на германците с някаква степен подозрение и отвращение (защото повечето са френски шовинисти;) и се стремят да доведат общуването си с германците до минимум. Италианците са шашнати от вродената способност германците да постигат всичко без особени усилия, но ги имат за ограничени.

Австрийците ли – според тяхното мнение най-добър е този германец, който е по-далеко от тях, по възможност от другата страна на Атлантика примерно (а след ПСВ австрийския народ гласува ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ КЪМ ПОБЕДЕНА ГЕРМАНИЯ – ПОБЕДИТЕЛИТЕ ОБАЧЕ, НЕ УВАЖАВАТ ТАЗИ НАРОДНА ВОЛЯ, за да се стигне до днес, когато австриеца е като македонец).

...

Като какви, германците искат да бъдат възприемни от другите

Германците жадуват разбиране и любов от страна на чужденците, но тайно изпитват гордост от това, че желанието им е неосъществимо. И всъщност кой освен самите тях е способен да познае и разбере толкова сложен и дълбоко чувстващ народ? Какво могат да знаят другите за стремежа на германците към самопознаване или за „мятанията” на германската душа в себе си?

ГЕРМАНЦИТЕ ИСКАТ, ТЕХНИЯ СТРЕМЕЖ КЪМ ИСТИНА И СПРАВЕДЛИВОСТ ДА ПРЕДИЗВИКВА УВАЖЕНИЕ (бгтраките в блога така и не го разбраха), и се удивяват, когато той се възприема като нетактичност. В края на краищата ако виждам, че в нещо грешиш, не е ли нормално да искам да те коригирам – така мисли германеца. Защо трябва да си давам вид, че ми харесва твоята изтъркана дреха, вместо да кажа какво мисля за нея? Чужденците обаче, не оценяват това!

image

(Тази дреха бива)

Неудържимия и постоянен самоанализ на германците сравним със себесъзерцание говори може би за инфантилност. Жалбите за грубост от страна на германците свидетелстват за неразбирането им от другите. Германците се утешават с това, че тяхната взискателност към самите себе си и стремежа им към справедливост и истина предизвиква раздразнение у чужденците. Печално е, но с това трябва да се примирим.

Истинския германец със своя вид показва грижа за световните проблеми и болка (Weltschmerz), а в душата си се гордее с това, че не може да бъде разбран.

......
 

Характер

Колко е важно да сме сериозни

Германците се отнасят към живота с невероятна сериозност (Ernsthaft). Зад пределите на Берлин, дори хумора се възприема с резерви. Ако ви хрумне да се пошегувате, първо се погрижете да получите писмено разрешение за това.

Германците много лошо се отнасят към всякакви прояви на лекомислие. В ТЕХНИЯ ЕЗИК ОТСЪСТВА „ПОНЯТИЕ” ОТ ТИПА СВЕТЛА ТЪГА, ХУБАВА МЪКА (характерно за руската душа и самосъжалението), защото няма как да го наречеш разумно и сериозно. Самото хрумване, че забележителни идеи и решения могат да възникват в главата на некомпетентни и неподготвени хора и без съответната квалификация, за тях е най-малкото нежелателно.

Точно защото възприемат живота с цялата му сериозност, германците са привърженици на правилата. Едно време Шиллер е писал, че „покорността е първи дълг” и никой германец няма да се усъмни в това (което е грешка). Това напълно съответства на техните германски представи за дълг и порядък. За това германците са склонни да не нарушават дори тези правила, които усложняват живота им, ръководейки ги мисълта, че това което не е разрешено, значи е забранено! АКО ПО ТРЕВАТА МОЖЕ ДА СЕ ХОДИ И ПУШИ – ТО ЗА ТОВА ЩЕШЕ ДА ВИ УВЕДОМИ ТАБЕЛА, щом такава няма, значи е забранено.

Що се отнася до професията, стремежа към сериозност там, означава, че не можете рязко да промените начина си на живот и занятието, например моментално да захвърлите работата си на счетоводител, библиотекар или компютърен специалист и да станете предприемач хлебопродавач или специалист по ароматерапия. Подобни мисли трябва да се гонят като несериозни и съмнителни.

Ред

Германците се гордеят със своята работоспособност, организираност, дисциплинираност и точност. Та това съгражда същността на реда (Ordnung), който освен това означава още чистоплътност и коректност. Фразата, която грее сърцето на всеки германец е «alles in Ordnung», означаваща не само, че всичко е наред, но и че всичко е както трябва. Категоричния императив уважаван от германеца е «Ordnung muss sein», което смислово значи Реда е над всичко и трябва да бъде над всичко.

Ако нещо се харесва на германците, то това е труда. Той е основата на основите. Проблеми или дефекти в автомобила, пералнята или друга вещ след половин година, се възприема от германеца не просто като неприятност, а като нарушение на обществения договор!

Излизайки зад граница, германците се изумяват при вида на рушащи се сгради, разбити улици, мръсни автомобили. Дълго чакайки лондонското метро, те недоумяват как тези луди англичани се смиряват с това, вместо да устроят всичко както трябва. У дома всичко е по-иначе и добре се справят – улиците са чисти (поради емигрантите вече не навсякъде), зградите свежо боядисани, боклука в контейнери разделно, въобще завършен «орднунг» (днес постепенно се руши).

 image

(Райнфелден в Швейцария)

image

(Снимка благодарение на Надежда Бракалова)

Всичко отделно и на мястото му

Ако кажете на германеца „на доброто не отвръщат с добро” или „завършено нещо не се пипа”, той ще реши, че или сте чужденец или се нуждаете от психиатрична помощ. Известно е, че в Германия преди да се захванете за каквото и да било, трябва да подредите всичко по местата: да отделите качественото от некачественото, нужното от ненужното, това което принадлежи на мен да е отделно от това, което е твое. ОБЩЕСТВЕНОТО ОТДЕЛЕНО ОТ ЛИЧНОТО И ДА НЕ СЕ ПОСЯГА!


image

 (Ред дори в градината)

image

(Подреденост и на масата)

Едва след като всичко е поставено по мястото, категоризирано и маркирано, може с чиста съвест да се каже, че всичко е наред. Това е и „категоричния императив” на Кант, който така и не се смирил, че във вселената има безпорядък – бил е убеден, че всичко това изисква някакъв ред и няма как да е иначе. Кант е пожелал да даде на всичко една определеност и да го разбие в раздели и части. Известен с това, че докарвал приятелите си до лудост със тремежа да оформи всичко в групи, подгрупи итн. Всеки том в неговата библиотека се намирал в определена секция, имал свое точно място и никоя друга книга не можела случайно да наруши тази премислена система. Той продължил и нататък – имал грандиозен план, съгласно който един ден неговите книги трябвало да бъдат нарязани на определени части и обработени по такъв начин, че знанието в тях да заеме определени категории и теми, така-че да може да бъдат „сглобявани и разглобявани” според случая. Той все пак не успял да реализира този замислен „шедьовър”.

image

 (Библиотеката в Санкт Флориан)

image

(Германеца и книгата по Карл Шпитцвег)

Съвременните германци въобще не са така радикални в стремежа за подреденост, по причина, че подобна мания се счита за психарщина или е характерна за екстремисти и малкото, които споделят възгледите им (разбира се, германците са заспали, докато негерманците убиват „германия” с бебелашников и криминоген/други вярно я изграждат с труд и интеграция).

image

(Снимка благодарение на ns4e от vbox7)

ЗАВЪРШВАМ С МОИ ДУМИ - подобни в никоя "германска" книга няма да срещнете - ТОВА СЪЩО Е ЧАСТ ОТ НАРОДОПСИХОЛОГИЯТА, КОЯТО ИМ ВНУШИХА СЛЕД ВСВ!

ГЕРМАНСКОТО ЗНАМЕ ЧЕРНО-ЧЕРВЕНО-ЖЪЛТО ЗНАЧИ: ОТ МРАК КЪМ СВЕТЛИНА - ЧРЕЗ КРЪВ!

"Германия" - няма такава "държава"-
 Държава, в столицата на която има бетонен мемориал на еврейте
 Държава, в която нямат право да се гордеят с нищо военно и силно след 1813г. и 1815г.
 Държава, в която има паметници на кирилица на армията която изнасилва - Съветската
 Държава, в която се пускат филми като горкия редник Райън в които чужди избиват германци по „германски” телевизии
 Държава, в която театрите се правят от чужденци, държава в която всичко което негерманско се протектира и изтиква напред
 Държава, в която водят децата от малки в концлагери да им внушат чувство за вина - да ги възпитават в срам, колко зли са били дедите им!

 

image

 ЩЕ ПРОДЪЛЖА С ПРЕВОДИТЕ ОТ КНИГАТА В ПОРЕДИЦА ПОСТИНГИ!

 




Гласувай:
46



1. zryncho - германците са скапаняци. естес...
09.02.2013 18:29
германците са скапаняци. естествено българите са още по- големи скапаняци. затова и 2 пъти ни набиха канчетата заедно.
цитирай
2. germantiger - ;)
09.02.2013 18:47
zryncho написа:
германците са скапаняци. естествено българите са още по- големи скапаняци. затова и 2 пъти ни набиха канчетата заедно.


На всеки народ "канчето е било набивано", персонално само Александър Мегалото никой не е успял да му набие манерката - стремете се личностно към неговия успех - пожелавам Ви го!
цитирай
3. anonimen65 - zashto li
09.02.2013 19:00
pogovorkata v nachaloto mi zvuchi kato preklonenata glavitsa ostra sabia ne seche?/ne klan narod za gospodar mechtae klan za otseliavane.zashto premostta ikritikata e naritsatelnost za bulgarina i osmivane a za nemetsa e gordost?
цитирай
4. allvin - Бива! :)
09.02.2013 19:12
Момата с халбата бира е чудесна! А също и ,,моторетката" на ,,Audi"! Библиотеката в Санкт Флориан - великолепно! Въобще нямам никакви забележки към целия постинг :)
цитирай
5. lidislidis - Какво са германците в очите на скандинавците?
09.02.2013 19:14
В миналото и сега?
Знаеш ли?
Защото аз зная доста подробности...
цитирай
6. germantiger - ...
09.02.2013 19:15
Аз също не съм във възхита от поговорката за подчинението.

Германците не възприемат субординацията и подчинението като обидно, А КАТО НЕОБХОДИМО ЗА ГРАДЕЖ и съзидателност.

При все това лично аз не съм се подчинявал "сляпо" до момента.

...

Германският народ също е бил клан, но убеден съм НЕ колкото българския! Съдбата на германците исторически не е била лесна и е много незавидна в сравнение с британската или френската, в сравнение със сигурност с историята на испанци и португалци. За това са виновни както самите германци, така и враговете и опонентите им.

Във всеки случай най-голямото изселване в европейската история е прогонването на 15 милиона германци от победителите руснаци, поляци, чехи и др. Няма грешка - след войната!
цитирай
7. tikoev - За мен езикът им е един от най-ясните ...
09.02.2013 19:24
За мен езикът им е един от най-ясните и благозвучни и никой не може да ме убеди, че езикът на Гьоте звучи като от водопроводни тръби...Германците са перфектни във всяка сфера и отношение - и в науката и в изкуството...изобщо във всичко. Ако не сте съгласни чуйте тази песен и пак ще си говорим...:)
http://www.youtube.com/watch?v=yQg3KM8O8T0
цитирай
8. germantiger - ...
09.02.2013 19:41
lidislidis написа:
В миналото и сега?
Знаеш ли?
Защото аз зная доста подробности...


Нямам никаква представа, но по "начина" по който задаваш въпросите си, ще да е неласково мисленето ;) ?!
цитирай
9. germantiger - ...
09.02.2013 19:47
tikoev написа:
За мен езикът им е един от най-ясните и благозвучни и никой не може да ме убеди, че езикът на Гьоте звучи като от водопроводни тръби...Германците са перфектни във всяка сфера и отношение - и в науката и в изкуството...изобщо във всичко. Ако не сте съгласни чуйте тази песен и пак ще си говорим...:)
http://www.youtube.com/watch?v=yQg3KM8O8T0


Тикоев, ти си за медал от германското посолство ;)

Фалко беше от моята младост, а аз бих препоръчал "тези":

http://www.vbox7.com/play:571d6e9d

http://www.vbox7.com/play:3885880f
цитирай
10. tikoev - За мен езикът им е един от най-ясните ...
09.02.2013 20:04
germantiger написа:
tikoev написа:
За мен езикът им е един от най-ясните и благозвучни и никой не може да ме убеди, че езикът на Гьоте звучи като от водопроводни тръби...Германците са перфектни във всяка сфера и отношение - и в науката и в изкуството...изобщо във всичко. Ако не сте съгласни чуйте тази песен и пак ще си говорим...:)
http://www.youtube.com/watch?v=yQg3KM8O8T0


Тикоев, ти си за медал от германското посолство ;)

Фалко беше от моята младост, а аз бих препоръчал "тези":

http://www.vbox7.com/play:571d6e9d

http://www.vbox7.com/play:3885880f

Я да видим...:)
цитирай
11. tikoev - Ти си ги качвал. . . :) Преди години ...
09.02.2013 20:46
Ти си ги качвал...:) Преди години (да допълня, че и аз обичам да отварям скоби) имах "разговор" с немски реставратори които работеха на Бергамският акропол..Водехме разговора на всички езици само не и на немски (защото не го знам...) Попитах ги защо точно те възстановяват Акропола и разговора стана интересен...Значи те германците преди много години "откраднали" парче по парче олтара на Зевс и оставили само основите му върху които сега има три кедъра ли са, пинии или нещо друго...http://www.svobodnoslovo.eu/wp-content/uploads/2012/06/12028249-400x236.jpg Та германците възстановиха Акропола в замяна на олтара...Но целия град беше облепен със стикери: "Върнете ни олтара!" Но след като видях как се съхранява олтара в Германия започнах да убеждавам домакините, че всъщност са имали щастието този шедьовър да е откраднат от германците...ценители и пазители на красотата и изкуството...:)
цитирай
12. dolsineq - Много ми хареса постингът ти. :)
09.02.2013 21:10
Знам отношението ти към австрийците, Тигре. Наричаш ги продажници, а другата дума няма да напиша, че е много цинична. Искам само да отбележа, че австрийците, живеещи покрай немската граница не обичат германците. За тях те са само използвачи, които влизат в Австрия, пазаруват, най–вече гориво и си заминават обратно.
цитирай
13. germantiger - ...
09.02.2013 21:20
Съжалявам Долсинея, че аз съм оставил у теб погрешно впечатление - моя грешка.

Явно съм критикувал или обиждал австрийците, а всъщност имам великолепно мнение и възхищение пред тяхната култура, че и история.

Прекалил с критиката и емоцията по отношение на съвременните австрийци, а за тяхното мнение по границата, знам ли... може да имат основания, а може и да са глупци?!
цитирай
14. germantiger - ...
09.02.2013 22:23
allvin написа:
Момата с халбата бира е чудесна! А също и ,,моторетката" на ,,Audi"! Библиотеката в Санкт Флориан - великолепно! Въобще нямам никакви забележки към целия постинг :)


Споделям отзива!

На мен ми допада втората "къщица" ;)
цитирай
15. rizar - Онзи в средата в дясно
09.02.2013 22:31
по етногенетични белези няма никаква разлика с другите двама. Поляк е но, се различава от другите двама сармати, точно колкото и един македонец от българин.
цитирай
16. germantiger - Към госткоментиращ с ник подводни
09.02.2013 22:34
Тълкуването "ми" на флага не е погрешно, защото така е обяснено от самите германци като замисъл на цветовете.

ПРИМЕРНО АВСТРИЙСКОТО ЗНАМЕ Е ЧЕРВЕНО И ПО СРЕДАТА БЯЛО, ЗАЩОТО САМО ЕДНА ЛЕНТА ПОД КОЛАНА БЯЛА Е ОСТАНАЛА НЕОКЪПАНА В КРЪВ ПО лЕОПОЛД аВСТРИЙСКИ КРЪСТОНОЦЕС В ТРЕТИЯ ПОХОД СЛЕД БИТКАТА ПРИ АКРА КАТО СВАЛИЛ В КРАЯ НА ДЕНЯ РОБАТА ПОД НЕЯ С РИЗНИЦА ;)

За коментара благодаря, за положителния отзив също, Подводни.
Аз все пак мисля, че и германците направиха немалко грешки и трябваше да спрат (всъщност фюрера им до Зудетите/Судетите и Мемел), не повече.

За препоръчаното от теб знаме - не разбрах защо по диагонал и защо черни и бели полета ?!
цитирай
17. germantiger - ...
09.02.2013 22:39
Попе, както винаги бос в антропологията ;)

Сърми завивай попе, не сармати, че ги не можеш тия уйдурми ;)

Оня в средата както му казваш - поляка, всъщност антропологично си е германо-скандинавец поради правилното лице, не широко тип питка като при сливяните, скулите и дори мезоморфния тип какъвто е. При сливяните преобладават меки ендоморфи, примерно като Федор Емелианенко с мастит-циците.

Онзи в ляво германеца е 193 санта, другия германец в дясно е 198 санта с типичните надочни дъги характерни за "костночелите" скандинавци ;)

Виж попе оня в средата турчина - без да те заяждам, един наемател на баба ми преди години беше точно такъв българин (и не беше турчак въобще) - същия Йозил, без майтап!
цитирай
18. allvin - И на мен! :)
09.02.2013 23:54
germantiger написа:
allvin написа:
Момата с халбата бира е чудесна! А също и ,,моторетката" на ,,Audi"! Библиотеката в Санкт Флориан - великолепно! Въобще нямам никакви забележки към целия постинг :)


Споделям отзива!

На мен ми допада втората "къщица" ;)


Къщичката наистина си я бива! А сега,след като постигнахме ,,консенсус" по всички основни въпроси,да идва момата с бирите и както се казва: ,,келнер! -две бири и оркестъра да свири!!!" :)))
цитирай
19. bahtibale - Ashkolsun (deutsch )
10.02.2013 11:09
Хубав постинг, работих 4 години там и сам ги оценил като професионалисти. Жалко , че повечето ценности са присъщи на по старите германци, младото поколение (сигурно и там негерманците вече са мнозинство) не си дава много зор. А колкото за "оситата" - гледат на тях като на нас- със скрито презрение, но знаят, че без емигранти некои сектори от икономиката нема да вървят.
цитирай
20. nbrakalova - ЧУДЕСНО! ВИНАГИ НАВРЕМЕННО ВЪВ ФОКУСА НА ВРЕМЕТО!
10.02.2013 12:27
„…германците обладават повече духовност“… Точно тази вътрешна основа на германската индивидуалност мотивира, изгражда и дава висотата на културните, професионални и обществените резултати.. Честност и Почтеност създават качеството на германския „продукт“ и чистото вдъхновение на „ Великата Германска Душа, която заявява себе си навсякъде, където иде реч за Изкуство, Чувства, Наука и Истина“. Тогава е естествено „истинският германец със своя вид (да) показва грижа за световните проблеми и болка. „Точно защото възприемат живота с цялата му сериозност (т.е. духовност, бел.моя Н.Б.), германците са привърженици на правилата.“ Защото където има ред, има свобода! А където има свобода, има съзидание! Оттам в частност, „ако нещо се харесва на германците, то това е трудът. Той е основата на основите.“
Вътрешната подреденост на германеца рефлектира във всичко извън него – от онова, което създава в мисъл, през качеството на продукта до „подреденост и на масата“…
цитирай
21. bezmitove - Може ли да ти зададем няколко въпроса
10.02.2013 13:01

Първия. Защо иначе толкова прекрасната немска нация, според тебе, е направила толкова безсмислени зверства и убийства по време на Втората световна война?

И втория. Ще е интересно мнението ти, на човек който има такива задълбочени познания по немската нация, за Холокоста.
Защото в последно време се разгарят доста спорове относно това, че евреите(ционистите) силно преувеличават за тези събития.
Та какво е твоето мнение по въпроса?
цитирай
22. planinitenabulgaria - Този постиинг е един от най-ценните, които се появяват в Блог.бг!
10.02.2013 14:35
Има една страхотна мисъл:
Че австрийците за немците са като македонците за българите...
цитирай
23. starotomagare - Поздравления за постинга
10.02.2013 14:46
Четох го с истински интерес.Особено го обогатяват твоите бележки в скобите .Ти познаваш нещата все пак повече от вътре но имаш поглед и от вън а и като българите които нищо не приемат на 100%.С германския народ и до днес се отнасят като с малолетен под попечителство както и с българския защото се страхуват ,че оставени сами да се развиваме можем да станем достатъчно силни за да се противопоставяме на глобалната политика и икономика.Разделението на Германия е било нейната слабост както за България турското робство.Държат германския народ под непрекъснатата наркоза за вина за миналото а нас ни натикват в Ориента ,принуждават да емигрират най-способните българи а останалите да се борат да оцеляват във все по-неблагоприятно етническо обкръжение...Очаквам с интерес продължението.
цитирай
24. анонимен - Санде: Много красив постинг!
10.02.2013 15:10
Германците са велики!
цитирай
25. anmadja - Цензура в blog.bg
10.02.2013 16:37
Уважаеми съблогъри, искам да ви алармирам че в blog.bg се изтриват постове и се блокират блогове. Това са груби комунистически приьоми, на които трябва твърдо да се противопоставим!
цитирай
26. apostapostoloff - Много са честни, много- за пример
10.02.2013 17:57
им служеше Хелмут Кол с неговата черна партийна каса. Преди него пък Херман Гьоринг им беше за пример- той сколаса да ограби произведения на изкуството от всички окупирани, т. е. заграбени територии. А бе, честни хора- порядъчни, добри, милостиви, ама е по- добре, като ги видиш, да плюеш и да ги подминеш.
цитирай
27. veilet - Привет!!! Съдържателно творчество си представил, но докато се запозная с него- ще съмне.
10.02.2013 17:58
Честно казано не знам дали това, което ще кажа ще е вярно за всеки, но:
1. Германия и по специално големите градове са пример за съвременния начин на живот в западна Европа. Пъстрота, шум, интересни хора и какво ли още не. Хората са всякакви. Или ако леко попроменим думите на Алеко: Разни хора, разни и...диоти. Тоест човек трябва да внимава в отношенията си и да се пази.
2. Има много не добре възпитани или направо без всякаква култура хора. Не съм сигурна, че това е вярно само за Германия. Но още не мога да забравя как един колега си взе чинийката в Маредо и с два пръста си събра соса от манджата в единия край и след това с няколко топвания и облизвания на съответните пръсти си лъсна чинийката. Както и да е .... .
3. От лесния живот много залинява съзнанието - хората не мислят и си влачат предразсъдъците. Хубавото на младите хора е, че поради лошата образователна система в немските училища, знаят доста малко и затова и нямат предразсъдъци. Уютна вечер от мен!!!
цитирай
28. kamosutrov - Наде, здрасти! Иначе, що помия се изля връз германците след войната, не ви е работа.
10.02.2013 18:43
nbrakalova написа:
„…германците обладават повече духовност“… Точно тази вътрешна основа на германската индивидуалност мотивира, изгражда и дава висотата на културните, професионални и обществените резултати.. Честност и Почтеност създават качеството на германския „продукт“ и чистото вдъхновение на „ Великата Германска Душа, която заявява себе си навсякъде, където иде реч за Изкуство, Чувства, Наука и Истина“. Тогава е естествено „истинският германец със своя вид (да) показва грижа за световните проблеми и болка. „Точно защото възприемат живота с цялата му сериозност (т.е. духовност, бел.моя Н.Б.), германците са привърженици на правилата.“ Защото където има ред, има свобода! А където има свобода, има съзидание! Оттам в частност, „ако нещо се харесва на германците, то това е трудът. Той е основата на основите.“
Вътрешната подреденост на германеца рефлектира във всичко извън него – от онова, което създава в мисъл, през качеството на продукта до „подреденост и на масата“…

Шапка им свалям. Два пъти в историята си в тежък нокаут и два пъти се изправят на крака и продължават боя.
Ама какво ти разбира широката руска душа от култура? А разбере неща, а е потеглила за Европа, че да я оценят.
Простите германци били прости, защото са прости. Тази логика винаги ме е убивала. Че до 1933-1936 г. Берлин е водил на Париж, като културен център.
Ако има група, която е суперзвезда в буквалния смисъл на думата това са
Comedian Harmonists оригинал http://www.youtube.com/watch?v=LB8EpPU2p6E
римейк http://www.youtube.com/watch?v=6d6hphtYowM
Поздрави, Тигре!
цитирай
29. germantiger - ...
10.02.2013 20:21
ВЧЕРА ПОТРЕБИТЕЛ ПОДВОДНИ КОМЕНТИРА ПОСТИНГА МИ В ПОНЕ 3 КОМЕНТАРА, на два му отговорих и диалога между нас не беше вербално агесивен, а тъкмо обратното - позитивен!

Защо са изтрити, "изчезнали", кой и/или поради каква причина е ликвидирал коментарите му не знам, ясно е, че не съм аз!

ПРЕДИ ГОДИНА ИМАШЕ ОПЦИЯ ИЛИ БЪГ В СИСТЕМАТА НА БЛОГ.БГ ГОСТКОМЕНТИРАЩИТЕ (разб. анонимните) ДА СЕ ТРИЯТ СЛЕД ЧАСОВЕ ИЛИ ДЕН - КОМЕНТАРИТЕ ИМ!
цитирай
30. germantiger - ;) ау
10.02.2013 20:28
apostapostoloff написа:
им служеше Хелмут Кол с неговата черна партийна каса. Преди него пък Херман Гьоринг им беше за пример- той сколаса да ограби произведения на изкуството от всички окупирани, т. е. заграбени територии. А бе, честни хора- порядъчни, добри, милостиви, ама е по- добре, като ги видиш, да плюеш и да ги подминеш.


Постоле, днес те гледах във "Всяка неделя" и разликата между теб в блог.бг и ти в предаването беше поразителна!

В БЛОГ.БГ КОМЕНТИРАШ НЕ САМО МЕН, А ЕДВА ЛИ НЕ ВСЕКИ ДРУГ С ЦИНИЗМИ, ПРОСТАШКИ, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ДАЛИ "СРЕЩУ' ТЕБ Е ЖЕНА, ДАМА, ДЕТЕ, ТИЙНЕЙДЖЪР ИЛИ МЪЖ?!

ПРИ КЕВОРКЯН ВИДЯХ КОЛКО СИ СВИТ, ПОСЛУШЕН И В "РАМКАТА НА ЕТИКЕТА", НЕ БЕШЕ ПРОСТАКА ОТ БЛОГ.БГ (без изв. за квалификацията която ти давам)!

Ей, пигмей ?!

...

По същество ако те рекоментирам - ти "бе" душа до Живков и сие, ти "бре" ниво и пост в онова и в "това" време до силните на деня, ти от касата на партията майка не си ли бозал "бе вол"?!
цитирай
31. germantiger - ...
10.02.2013 20:36
bezmitove написа:

Първия. Защо иначе толкова прекрасната немска нация, според тебе, е направила толкова безсмислени зверства и убийства по време на Втората световна война?

И втория. Ще е интересно мнението ти, на човек който има такива задълбочени познания по немската нация, за Холокоста.
Защото в последно време се разгарят доста спорове относно това, че евреите(ционистите) силно преувеличават за тези събития.
Та какво е твоето мнение по въпроса?


- НАЙ-МАЩАБНИТЕ ЗВЕРСТВА В ЧОВЕШКАТА ИСТОРИЯ СА ВЕКОВЕ НАРЕД РИМ КАТО ИМПЕРИЯ И РОБИ

- ДРУГИ ЗВЕРСТВА НАД ГЕРМАНСКИТЕ - ДВЕТЕ ВРЪХ ИМПЕРИИ ЗАТРИЛИ БОЛ НАРОДИ, А ДРУГИ СЪКРАТИЛИ - БРИТАНСКА И ФРЕНСКА КОЛОНИАЛНИ (германците вярно ликвидират гереро-сите в афр)

- НУКИ-АТОМБОМБИТЕ ПОЛЗВАНИ ОТ МЕРИКАНОСИ, НЕ ОТ "ГЕРМАНОСИ"

- ФЪРСТ КОНЦЛАГЕРИТЕ КАТО СИСТЕМА НА АНГЛИЧАНИНА ХОРЕЙШО КИТЧЪНЪР В АФРИКА СРЕЩУ БУРИТЕ (осн. холандци в южна афр) ПРЕДИ ПЪРВАТА СВЕТОВНА ОЩЕ (лагери има още преди новата ера впрочем)

- ПЪРВОТО ПОЛЗВАНЕ В БОЙ НА АТОМСУБМАРИНА/ПОДВОДНИЦА - АНГЛИЙСКАТА "КОНКЕРЪР" ЗА ФОЛКЛЕНДКИТЕ О-ВИ "ВОЙНАТА"

- ЖЕРТВИ НА КОМУНИЗМА - СПОРНИ НАЙ-МАЛКО НАД 100 МЛН. НА "НАЦИЗМА" МИЛИОНИ ПОД ТЕЗИ

...

Личния Холокауст - бе извършен и над семейството ми - имам съдени от Народния съд, убит прадядо без съд и пруюисъда и гроба му неизвестен нейде в Кюстендилско незнаен, МАЙКА МИ СМЕНЕНО ИМЕ, ФАМИЛИЯТА НА СЕМЕЙСТВОТО ПРЕИМЕНУВАНА ОТ ГОТЛИИБ НА БОГОЛЮБОВИ (от герм. на бг "еднозначно") ЗА ТОЗИ ХОЛОКОСТ АЗ НЕ СЪДЯ НИКОЙ, НЕ ЗАЩОТО СЪМ СМИРЕН ИЛИ МАХНАЛ С РЪКА, А ЗАЩОТО НЯМАМ ОСНОВАНИЯ ДА СЪДЯ ОБЩО БЪЛГАРИТЕ - българи десетки хиляди също са съдени и избити от комуонанистите, за това аз нямам ред пред тях да съдя общо. АКО ЗНАЕХ КОЙ ПЕРСОНАЛНО Е ВИНОВЕН ЗА СЕМЕЙСТВОТО МИ ДОСЕГА ЩЯХ ДА СЪМ ГО ПОСЕТИЛ (не се "ташача").

...

За еврейте "ли" ?!

Имало е Холокст, избивани са, аз нямам съмнения в това и това е престъпление - германско - абсолютно!

Цифрата 6 млн. според ревизионистите е абсурдна, аз нямам познание в детайл, но вероятно са прави - не са 6 млн. Колкото и да са били - това е престъпление.

Питам обаче:

ВСИЧКИ СА ВЪРШИЛИ "СВОИТЕ" ПРЕСТЪПЛЕНИЯ В ТАЗИ ВОЙНА, НО САМО ЕДНИ ПЛАЩАТ И ИМАТ ЧУВСТВО ЗА ВИНА!

НЕКА ВСЕКИ САМ СИ ОТГОВОРИ НА ТЕЗИ ВЪПРОСИ:
ЗАЩО ОТРИЧАТ ЛАГЕРИТЕ В КОИТО СА УБИВАНИ ГЕРМАНЦИ?
ЗАЩО ОТРИЧАТ УБИЙСТВОТО НА ГЕРМАНСКИ БЕБЕТА ОТ РУСНАЦИ?
ЗАЩО ОТРИЧАТ ИЗНАСИЛВАНЕТО НА ГЕРМАНКИ, ВКЛ. 8-ГОДИШНИ МОМИЧЕНЦА ОТ СЪВЕТСКИТЕ ВОЙСКАРИ?
КАНТИАНСКОТО МИ ЧУВСТВО ЗА СПРАВЕДЛИВОСТ СЕ
"БУНТУВА"
1. НЕ ПИША ЗА ИДЕОЛОГИИ!
2. НЕ ОНЕВИНЯВАМ ГЕРМАНСКО НАСИЛИЕ!
3. ИСКАМ ПРИЗНАНИЕ ЗА НАСИЛИЕТО НА ПОБЕДИТЕЛИТЕ ВЪРХУ ГЕРМАНИЯ!
ПРАВО НА СПРАВЕДЛИВОСТ И СПОМЕН ЗА ГЕРМАНСКИТЕ ЖЕРТВИ НЯМА ЛИ?

НЕ ДЕН НА ПОБЕДАТА, А ДЕН НА ЖЕРТВИТЕ...

Наричайки го Ден на Победата, на първо място Русия и после т.нар. Запад си правят PR точно с този ден нагло и несправедливо! Трябва да има ДЕН НА ЖЕРТВИТЕ И ТО ВКЛЮЧИТЕЛНО ГЕРМАНСКИТЕ ТАКИВА, ЗАЩОТО ЗА ТЯХ ПОЧИТ И ПОМЕН НЯМА!

АКО ЧИСТОСЪРДЕЧНО ПОБЕДИТЕЛИТЕ СА ПРОТИВ ВОЙНИТЕ, ТО ТЕ САМИТЕ ЩЕ ПРЕСТАНАТ С ПРОПАГАНДАТА НА ПОБЕДИТЕЛИ И ЩЕ ПОЧЕТАТ ЖЕРТВИТЕ БЕЗ "ФАНФАРИ" И ГРАНДИОЗНИ ШЕСТВИЯ, НО ДЪРЖАВИТЕ И ПОЛИТИКИТЕ НЕ СА ХУМАНИЗЪМ И ЗА ТОВА ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАТ С 9 МАЙ - ДЕН НА ПОБЕДАТА!

... аз пък ще продължавам с тези ми коментари, дори да бъдат цензурирани и трити, и точно на това аз имам право!

P.S.
Горните "редове" от предишен мой постинг!
А пропо ВСВ не беше германско дело, а дело освен германско и на всички други силни и големи - руснаци, англичани, американци, че дори и поляци!
цитирай
32. djovana38 - ИСТИНАТА (СПОРЕД МЕНЕ)
10.02.2013 20:56
Германците все още носят своите гени на качествени хора!Те са всеотдайни към хората, които със сигурност знаят, че са честни и искрени!За немската точност да не говорим!Не са и не им трябва да са "специалисти по всичко" като нас и накрая направено как-да е!Германците имат не лаещ или дрънкащ език, а стегнат, точен, какъвто им е начинът им на живот!Времето е безценно!Но ако още 30 години продължават да бъдат толерантни към чужденците, качествата им ще се размият от много безсъвестни от източно-европейски блок(предимно цигани)пребиваващи, домъкнали със себе си не само всички роднини, а и мръсните навици(разбирай както искаш) култура, начин на живот и отношение! Германците живеят вече в тревожност! И има защо! Сега ми предстоят редица срещи с немци и немкини, което ще ми даде възможност да разбера има ли промяна в тяхното мислене!Говоря за хора от източна и западна!Не отива на добре след като Меркел започва да губи по провинции! Няма читав и безгрешен народ!И безобразията си ги оправдават като защита! Защита на интересите на върха, не на хората!И България е между тях!Без съд и присъда изчезнали са милиони по всички континенти!Според мене трябва да се гледа напред, какво ще остане от индивидуалността на бит и култура на нациите! А историята и оценките се пишат по нареждане на властимащите! ВСЕ ПАК Е ДОБРЕ, ЧЕ ИМА ХОРА КАТО ТЕБЕ ПРИЯТЕЛЮ ДА РАЗРЪЧКА МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ, КОИТО ОЩЕ ГО ИМАТ!
цитирай
33. stealingbeauty - Апропо романтизма в германската душа...
10.02.2013 22:12
Сетих се за, така наречените, "романтици" и ранни, и късни. Разбира се, визирам Романтизма като движение, но ето ги и там, начело с Herr Вагнер.
Най-добронамерено ме разсмя тази асоциация. :)
Поздрави за превода и за бел. ред-а!
цитирай
34. bezmitove - germantiger, дори и от отговорите ти тук, става ясно че
10.02.2013 22:55
германците са като другите народи, нито повече, нито по-малко.
Тогава защо в много твои постове се опитваш да ги изкараш, че са нещо повече от другите нации?
Защо толкова едностранчиво пишеш само за положителните им качества, и нищо за отрицателните?
Защо показваш само топ красавици и красавци германци, а не показваш шкембелиите, лошо облечени, които и тук в България, като почиващи не е да не сме виждали?
Защо само пишеш колко били умни, красиви, работливи немците, а и дума не казваш как 8 000 000 германци(основно етнически немци) са толкова мързеливи и деградирали, че през целия си живот нищо не са работели, а живеят само от помощи?
Защо нищо не пишеш, за това, че само турците в Германия са над 6 000 000?
И на практика с другите емигранти поддържат немската икономика. Без тях Германия сега щеше да е бедна фалирала държава.
Защо не пишеш как Германия източва трудоспособното население от другите държави, като от България например?
Без да е плащала нито за образование, нито за лечение, нито за храна, нито за нищо за тези млади хора, а изведнъж ги взима на готово?
И това са добри работници. Между които има и лекари, и инженери, и комп. специалисти...
И не е ли редно тогава Германия да плаща здравните осигуровки и пенсиите на пропорционален брой български пенсионери, спрямо българите работещи за немската икономика?

А относно твоите въпроси. Знаеш, че победителите не ги съдят. Но и добре знаеш, че германците са агресорите, и първо те са правили зверствата, след което са им го върнали.

цитирай
35. germantiger - "Отзад-напред" ;)
11.02.2013 00:08
veilet написа:
Честно казано не знам дали това, което ще кажа ще е вярно за всеки, но:
1. Германия и по специално големите градове са пример за съвременния начин на живот в западна Европа. Пъстрота, шум, интересни хора и какво ли още не. Хората са всякакви. Или ако леко попроменим думите на Алеко: Разни хора, разни и...диоти. Тоест човек трябва да внимава в отношенията си и да се пази.
2. Има много не добре възпитани или направо без всякаква култура хора. Не съм сигурна, че това е вярно само за Германия. Но още не мога да забравя как един колега си взе чинийката в Маредо и с два пръста си събра соса от манджата в единия край и след това с няколко топвания и облизвания на съответните пръсти си лъсна чинийката. Както и да е .... .
3. От лесния живот много залинява съзнанието - хората не мислят и си влачат предразсъдъците. Хубавото на младите хора е, че поради лошата образователна система в немските училища, знаят доста малко и затова и нямат предразсъдъци. Уютна вечер от мен!!!


Системата им все още произвежда професионализъм на непознато за източна Европа ниво. Примерно в Германия умението и знанието е нива над средното за България. Иначе казано за образователната система не бих се съгласил напълно.

Нещо повече - моя чудесна позната учи в езикова гимназия по гермаснки образец - с проектите, с аргументите про и контра, с презентацията, със събирането на бол информация в маппе-"папкаа" която е като един дебел том, със събеседването на изпита, с плаката и модела собственоръчно направени итн./ Това е западен модел, не източен все пак?!

За колегата Ви, ял с пръсти на масата нямам думи, аз бих си го позволил в къщи и с познати, с колеги не!

Не съм фен на мегаполисите или модерните градове, мен си ме радват тихите "камерни" места където и да съм по света - наистина.
цитирай
36. germantiger - Питаш ме защо пиша така - нарича се ЛЮБОВ!
11.02.2013 00:11
bezmitove написа:
германците са като другите народи, нито повече, нито по-малко.
Тогава защо в много твои постове се опитваш да ги изкараш, че са нещо повече от другите нации?
Защо толкова едностранчиво пишеш само за положителните им качества, и нищо за отрицателните?
Защо показваш само топ красавици и красавци германци, а не показваш шкембелиите, лошо облечени, които и тук в България, като почиващи не е да не сме виждали?
Защо само пишеш колко били умни, красиви, работливи немците, а и дума не казваш как 8 000 000 германци(основно етнически немци) са толкова мързеливи и деградирали, че през целия си живот нищо не са работели, а живеят само от помощи?
Защо нищо не пишеш, за това, че само турците в Германия са над 6 000 000?
И на практика с другите емигранти поддържат немската икономика. Без тях Германия сега щеше да е бедна фалирала държава.
Защо не пишеш как Германия източва трудоспособното население от другите държави, като от България например?
Без да е плащала нито за образование, нито за лечение, нито за храна, нито за нищо за тези млади хора, а изведнъж ги взима на готово?
И това са добри работници. Между които има и лекари, и инженери, и комп. специалисти...
И не е ли редно тогава Германия да плаща здравните осигуровки и пенсиите на пропорционален брой български пенсионери, спрямо българите работещи за немската икономика?

А относно твоите въпроси. Знаеш, че победителите не ги съдят. Но и добре знаеш, че германците са агресорите, и първо те са правили зверствата, след което са им го върнали.



А защо това Ви, дразни? ;)

Защо моето право на себеизразяване Ви, кара да губите "контрол"?!

ОТГОВАРЯМ НА ВАШИТЕ ВЪПРОСИ:

- те-германците, действително са сътворили повече от много други нации в армия, философия и музика, в наука без съмнение

- Когато десетки българи в блога пишат за великите българи - аз един мога да пиша за великите германци в историята или?

- Когато десетки българи говорят и коментират красивите българи - аз един мога да показвам красивите северни жени или?

- Когато българи емигрират в чужбина това е първо вина на България като държава-мащеха, а не на чужденците:

Ако на българина не се плаща е виновен бгработодателя!
Ако ти е ниско заплащането е виновен пак твоя бгшеф.
Ако бгработника краде, скатава и мързелува - друг не му е виновен.
Преди външния фактор "ви" е виновен вътрешния.

Проблема ви не са европейците, а собствената "ви" балканска простотия наред с добродетелите български (те са в полза). За състоянието в БГ не е виновен баварския селянин, френския винопродавец или белгийския автопродавач!

- Наскоро прочетох, че циганите в Германия з апоследните 5 години се увеличили с 400%, превземали Дюселдорф и Кобленц - аз питам ли защо България пълни с мангали Германия - не. защото не българина е виновен, а държавата, за това не обвинявам българите, а СЛЕДВАЙКИ ВАШАТА ЛОГИКА - МОГА!

- Като стана дума за агресорите и кой бил първи:

Първи е Аспарух
Първи са руснаците дошли да ни освобождават
Първи сме и в двете Балкански войни срещу турците
Агресори и първи сме в Първата Световна война срещу сърби и гърци (не срещу румънци)
"ПЪРВЕНСТВОТО" НЕ ВИНАГИ ЗНАЧИ СПРАВЕДЛИВОСТ

РАЗБИРА СЕ, ПО НИКОЙ НАЧИН НЕ СРАВНЯВАМ БЪЛГАРСКИТЕ ВОЙНИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕ С ГЕРМАНСКИТЕ НАХЛУВАНИЯ ПРЕЗ ВСВ В СКАНДИНАВИЯ, НИСКИТЕ СТРАНИ, БАЛКАНИТЕ И СССР, НО... !!! Надявам се, знаеш, че Калоян навлиза и агресор срещу рицарите (да, той ги атакува умно в помощ на битите византийци), агресори са плеяда велики български к/ханове и князе и царе, което е нормално в историята, защото войната и хитростта не е първо или второ, а стремеж за победа и изненада.

А сега за турците:

В ГЕРМАНИЯ:

...ИМА ПОВЕЧЕ ТУРСКИ-НЕ ГЕРМАНСКИ ЗНАМЕНА
...НА ГЕРМАНСКИЯ ФЛАГ ДРАСКАТ ПОЛУМЕСЕЦ
...СЕ ГАВРЯТ С ХИМНА, ПЕЕЙКИ НА ТУРСКИ
...СЕ СТРОЯТ ПОВЕЧЕ ДЖАМИИ-НЕ ЦЪРКВИ
...СЕ ПЪЛНЯТ СТАДИОНИ И ЗАЛИ С ТУРЦИ
...ИМА КВАРТАЛИ БЕЗ ГЕРМАНСКИ ДЕЦА
...ИМА УЧИЛИЩА СЪС САМО 2 ГЕРМАНСКИ ДЕЦА
...В ТЕЗИ УЧИЛИЩА ЕМИГРАНТИ БИЯТ ГЕРМАНЧЕТА
...СЪЩИТЕ ЕМИГРАНТИ ИЗВРАЩАВАТ ЕЗИКА В ЖАРГОН
...САЙТОВЕТЕ ЗА ИСЛЯМ СА ПОВЕЧЕ ДЕН СЛЕД ДЕН
...НА УЛИЦАТА ЦАРУВА РУСКАТА МАФИЯ...
ТУРСКАТА...КЮРДСКАТА...АРАБСКАТА...ПОЛСКАТА...
АЛБАНСКАТА...ВИЕТНАМСКАТА И КИТАЙСКАТА ДОРИ!!!

ТОВА НЕ Е ГЕРМАНИЯ...
ТОВА БЕШЕ ГЕРМАНИЯ...

Германия не ражда-няма народ на света с по-ниска раждаемост, изкуствено „вдигана” от емигрантския „бебелашников”!
Германия е турцизирана-това ще е първият народ на планетата, претопен и асимилиран от чужденците в мирно време, без „бой”!

...

След като съм чел десетки книги и вестници, гледал съм също десетки филми и продължавам да бъда зрител на премного предавания в които се пише, обяснява и показва, а често фалшифицира какъв агресор, изверг, нацист, насилник и каква вина е германеца, ТО АЗ ЛИЧНО МОГА, ПРАВЯ И ЩЕ ПОКАЗВАМ ВИНАГИ УМНИЯ, СПОСОБНИЯ, ВЕЛИКИЯ, ПОБЕДИТЕЛЯ ГЕРМАНЕЦ, КРАСИВАТА, НЕЖНАТА ГЕРМАНКА СЪЩО!

АНГАЖИРАМ СЕ ДА ГО ПРАВЯ И В БЪДЕЩЕ - АБСОЛЮТНО, ВСЕОТДАЙНО И БЕЗ КОМПРОМИС!

ТОВА СЕ НАРИЧА ЛЮБОВ!
Имагинерна и невъзможна - без значение.
До гроб!
цитирай
37. анонимен - Подводни
11.02.2013 00:11
А добър вречер и от мен. Малко късничко, ама така се случи.
Тигре, напълно съм уверен, че вината за изтриването на коментарите ми не е у теб. Но все пак трябваше да получа и потвърждение от теб. Всъщност това не ми се случва за пръв път, а и няма да е за последен. От година време все по-често се налага да пиша постинги къде по 2, къде по 3 пъти. Изчезват някъде по пътя из нетските дебри. Същото е и с коментарите. Първоначално мислех, че причината е защото понякога излизам като анонимен, но и коментари с регистрация, липсват. Какво да ти кажа - Б.Б. не спи и е винаги на щрек. Не, не става въпрос за Бат Бойко, а за Бай(биг) Брадър.
Айде стига толкова за Оруел, те първа ще става интересно.
Направи ми впечатление коментарът за чифутчетата. Гледам, даваш го някак предпазливо и, до някъде, виновно. Така и така вероятноста да ме изтрият и този път, ще си го рекна директно. Твърдението, че през ВСВ, Хитлер е избил 6 млн. евреи е също толкова вярно, колкото е вярно твърдението, че на Слънцето има залежи от завръзнал азот. Загиналите евреи са около 480 000 (четиристотин и осемдесет хиляди) души. Близо 300 000 са загинали от бомбандировките над германските градове и последвалите трудности по снабдяването с храни и лекарства на тези места. Останалите са загинали като военнослужещи от Вермахта и СС.
А "заслугата" за избухването на ПСВ и ВСВ е само на един изродски народ. Не е германският, нито реският, полският, чешкият, англииският и пр. Тяхна ще е и "заслугата" за Третата.
Да споменавам ли за кого иде реч?
цитирай
38. germantiger - ...
11.02.2013 00:48
bahtibale написа:
Хубав постинг, работих 4 години там и сам ги оценил като професионалисти. Жалко , че повечето ценности са присъщи на по старите германци, младото поколение (сигурно и там негерманците вече са мнозинство) не си дава много зор. А колкото за "оситата" - гледат на тях като на нас- със скрито презрение, но знаят, че без емигранти некои сектори от икономиката нема да вървят.


За старите и младите германци съм съгласен с теб!

За отношението на част от австрийците и германците към българите за жалост също си прав. Наскоро научих, че млад българин получавал по-малко за същата работа вършена от италианци и босненци примерно (дано обаче причината, не е в цанилия го за работа "бгпосредник"). Файкт е обаче, че повечето хора на запад имат източноевропейките за...урви (което въобще не е вярно за повечето по никакъв начин).
цитирай
39. germantiger - ...
11.02.2013 00:50
starotomagare написа:
Четох го с истински интерес.Особено го обогатяват твоите бележки в скобите .Ти познаваш нещата все пак повече от вътре но имаш поглед и от вън а и като българите които нищо не приемат на 100%.С германския народ и до днес се отнасят като с малолетен под попечителство както и с българския защото се страхуват ,че оставени сами да се развиваме можем да станем достатъчно силни за да се противопоставяме на глобалната политика и икономика.Разделението на Германия е било нейната слабост както за България турското робство.Държат германския народ под непрекъснатата наркоза за вина за миналото а нас ни натикват в Ориента ,принуждават да емигрират най-способните българи а останалите да се борат да оцеляват във все по-неблагоприятно етническо обкръжение...Очаквам с интерес продължението.


АБСОЛЮТНО!
Написал си го истинно и лаконично, стегнато и точно!
цитирай
40. germantiger - Благодаря за оценката, а ти цениш постинга ми, защото си висока топка интелект!
11.02.2013 00:51
planinitenabulgaria написа:
Има една страхотна мисъл:
Че австрийците за немците са като македонците за българите...


И друг "анекдот":

АВСТРИЙЦИТЕ НЕИСТОВО СЕ СТРЕМЯТ ДА НАПРАВЯТ БЕТОВЕН - АВСТРИЕЦ, А ХИТЛЕР - ГЕРМАНЕЦ! ;)
цитирай
41. germantiger - ;)
11.02.2013 00:54
анонимен написа:
Германците са велики!


БЯХА!

... но благодаря, Санде.

Такива македонци като теб и pioneer са за отличие Стара планина, че и за гражданство (ако вече не го има).
цитирай
42. germantiger - ...
11.02.2013 00:57
djovana38 написа:
Германците все още носят своите гени на качествени хора!Те са всеотдайни към хората, които със сигурност знаят, че са честни и искрени!За немската точност да не говорим!Не са и не им трябва да са "специалисти по всичко" като нас и накрая направено как-да е!Германците имат не лаещ или дрънкащ език, а стегнат, точен, какъвто им е начинът им на живот!Времето е безценно!Но ако още 30 години продължават да бъдат толерантни към чужденците, качествата им ще се размият от много безсъвестни от източно-европейски блок(предимно цигани)пребиваващи, домъкнали със себе си не само всички роднини, а и мръсните навици(разбирай както искаш) култура, начин на живот и отношение! Германците живеят вече в тревожност! И има защо! Сега ми предстоят редица срещи с немци и немкини, което ще ми даде възможност да разбера има ли промяна в тяхното мислене!Говоря за хора от източна и западна!Не отива на добре след като Меркел започва да губи по провинции! Няма читав и безгрешен народ!И безобразията си ги оправдават като защита! Защита на интересите на върха, не на хората!И България е между тях!Без съд и присъда изчезнали са милиони по всички континенти!Според мене трябва да се гледа напред, какво ще остане от индивидуалността на бит и култура на нациите! А историята и оценките се пишат по нареждане на властимащите! ВСЕ ПАК Е ДОБРЕ, ЧЕ ИМА ХОРА КАТО ТЕБЕ ПРИЯТЕЛЮ ДА РАЗРЪЧКА МОЗЪЦИТЕ НА ТЕЗИ, КОИТО ОЩЕ ГО ИМАТ!


Изумително е какъв ВОДОПАД И БУРЯ си на живо и как събрано и категорично подредено ти се получава пишейки!

За тревожността дано си права, но тревожността е като онзи "лаф" - първо за искането, второ за моженето и едва трето и четвърто за правенето... докато стигнат до правенето и ще са ги оправили?!
цитирай
43. germantiger - ЦИТИРАМ (и рекоментирам) ПОТРЕБИТЕЛ ПОДВОДНИ, ЗА ДА НЯМА БЪГ КАТО ПРЕДИ ДЕН ИЗТРИЛ КОМЕНТАРИТЕ МУ!
11.02.2013 01:10
анонимен написа:
А добър вречер и от мен. Малко късничко, ама така се случи.
Тигре, напълно съм уверен, че вината за изтриването на коментарите ми не е у теб. Но все пак трябваше да получа и потвърждение от теб. Всъщност това не ми се случва за пръв път, а и няма да е за последен. От година време все по-често се налага да пиша постинги къде по 2, къде по 3 пъти. Изчезват някъде по пътя из нетските дебри. Същото е и с коментарите. Първоначално мислех, че причината е защото понякога излизам като анонимен, но и коментари с регистрация, липсват. Какво да ти кажа - Б.Б. не спи и е винаги на щрек. Не, не става въпрос за Бат Бойко, а за Бай(биг) Брадър.
Айде стига толкова за Оруел, те първа ще става интересно.
Направи ми впечатление коментарът за чифутчетата. Гледам, даваш го някак предпазливо и, до някъде, виновно. Така и така вероятноста да ме изтрият и този път, ще си го рекна директно. Твърдението, че през ВСВ, Хитлер е избил 6 млн. евреи е също толкова вярно, колкото е вярно твърдението, че на Слънцето има залежи от завръзнал азот. Загиналите евреи са около 480 000 (четиристотин и осемдесет хиляди) души. Близо 300 000 са загинали от бомбандировките над германските градове и последвалите трудности по снабдяването с храни и лекарства на тези места. Останалите са загинали като военнослужещи от Вермахта и СС.
А "заслугата" за избухването на ПСВ и ВСВ е само на един изродски народ. Не е германският, нито реският, полският, чешкият, англииският и пр. Тяхна ще е и "заслугата" за Третата.
Да споменавам ли за кого иде реч?


Както ти писах на лс, а нека заявя и пред четяите други:

- НЕ ТРИЯ КОМЕНТАРИ

- КОГАТО РЯДКО ГО ПРАВЯ СЕ МОТИВИРАМ И ОБИКНОВЕНО ИДЕ РЕЧ ЗА ПОВТОРЕНИЕ НА ЦИНИЗМИ

- Твоите вчера аз не рестриктирах или изтрих, благодаря за доверието и разбирането - в случая го заслужавам, но още веднъж съжалявам за написаното от теб, то беше повече и в детайл

...

НЕ СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА НЕЩО В КОЕТО ИЛИ ЗА КОЕТО НЕ СЪМ ВИНОВЕН - ПРИНЦИП!

За еврейте не съм гузен!

РОДЕН СЪМ ДЕСЕТИЛЕТИЯ СЛЕД ВОЙНАТА, ДЯДО МИ НЕ Е ИЗТРЕБВАЛ ТАКИВА, СЛЕДОВАТЕЛНО НЕ НОСЯ НИКАКВА ОТГОВОРНОСТ!

Престъпно и извратено е родени бебета днес, да са виновни винаги щом са германчета за олокост или друго вършено от НЯКОИ сред дедите им и в размери в пъти по-малки от фантазните милиони!

Ако еврейте трябваше да се извиняват за своите чудесии, то само Господ би ги помилвал (вероятно, но несигурно)! В същото време съм убеден, че еврейте НЕ са виновно за всичко в историята, имат уникални учени, изпълнители в музиката, творци също. Моите преки впечатления от евреи са всъщност от 2 еврейки с които няма да занимавам "аудиторията", но са чудесни (пиша го без ирония или крив мъжки ефеклък) и двете момичета са чудесен спомен.
цитирай
44. germantiger - БЛАГОДАРЯ!
11.02.2013 17:26
nbrakalova написа:
„…германците обладават повече духовност“… Точно тази вътрешна основа на германската индивидуалност мотивира, изгражда и дава висотата на културните, професионални и обществените резултати.. Честност и Почтеност създават качеството на германския „продукт“ и чистото вдъхновение на „ Великата Германска Душа, която заявява себе си навсякъде, където иде реч за Изкуство, Чувства, Наука и Истина“. Тогава е естествено „истинският германец със своя вид (да) показва грижа за световните проблеми и болка. „Точно защото възприемат живота с цялата му сериозност (т.е. духовност, бел.моя Н.Б.), германците са привърженици на правилата.“ Защото където има ред, има свобода! А където има свобода, има съзидание! Оттам в частност, „ако нещо се харесва на германците, то това е трудът. Той е основата на основите.“
Вътрешната подреденост на германеца рефлектира във всичко извън него – от онова, което създава в мисъл, през качеството на продукта до „подреденост и на масата“…


Подбрала си тези пасажи/цитати, които съответстват на самата теб, доколкото те познавам, а аз мисля, че премного те познавам. Тези цитати говорят превъзходно за самата теб, независимо от скромността ти!
цитирай
45. germantiger - Катана/камосутров - както винаги хваща бика за рогата!
11.02.2013 17:29
kamosutrov написа:
nbrakalova написа:
„…германците обладават повече духовност“… Точно тази вътрешна основа на германската индивидуалност мотивира, изгражда и дава висотата на културните, професионални и обществените резултати.. Честност и Почтеност създават качеството на германския „продукт“ и чистото вдъхновение на „ Великата Германска Душа, която заявява себе си навсякъде, където иде реч за Изкуство, Чувства, Наука и Истина“. Тогава е естествено „истинският германец със своя вид (да) показва грижа за световните проблеми и болка. „Точно защото възприемат живота с цялата му сериозност (т.е. духовност, бел.моя Н.Б.), германците са привърженици на правилата.“ Защото където има ред, има свобода! А където има свобода, има съзидание! Оттам в частност, „ако нещо се харесва на германците, то това е трудът. Той е основата на основите.“
Вътрешната подреденост на германеца рефлектира във всичко извън него – от онова, което създава в мисъл, през качеството на продукта до „подреденост и на масата“…

Шапка им свалям. Два пъти в историята си в тежък нокаут и два пъти се изправят на крака и продължават боя.
Ама какво ти разбира широката руска душа от култура? А разбере неща, а е потеглила за Европа, че да я оценят.
Простите германци били прости, защото са прости. Тази логика винаги ме е убивала. Че до 1933-1936 г. Берлин е водил на Париж, като културен център.
Ако има група, която е суперзвезда в буквалния смисъл на думата това са
Comedian Harmonists оригинал http://www.youtube.com/watch?v=LB8EpPU2p6E
римейк http://www.youtube.com/watch?v=6d6hphtYowM
Поздрави, Тигре!


Изкуши ме да добавя "нещо" за руската душа, но се въздържах или точно казано - овладях първо ;)

Всеки народ си има хубавото и лошото в народопсихологията, която все повече се унифицира във века който живеем (поне сред белите народи, ако въобще останат бели)?!
цитирай
46. kamosutrov - А, няма какво да се сдържаме
11.02.2013 19:18
Моите родители са били свидетели от първо лице на разликите в душевността между германци и руснаци. Много са ми разказвали.
цитирай
47. veilet - На "хвърлената ръкавица", подобава следния отговор:
11.02.2013 19:33
Всеки човек е различен и генерализирането е винаги грешно. Както казваше някой, всеки човек е една различна Вселена.

Всеки човек има различна камбанария - едни ниска, други нормална и не много висока, а има и такива със доста висока камбанария.
Та, повечето немци са с една дооооооооооооооооооста ниска камбанария. И няма как да бъде - силна държава се създава с малко личности и маса с ниска камбанария (от които звукът почти не се чува). Има доста немци със значително висока и много висока - но те са едва 5-10%. Същите тези, така са устроили силната си държава, че да става още по-силна и са го постигнали като са направили правила и закони, с които да контролират останалите дали да могат да си построят висооока камбанария. Едни такива хора се контролират и манипулират изключително лесно. Не напразно нацизма е просъществувал само тук.

За разлика от немците, масата българи са с една сравнително висока камбанария, къде заради комунизма, къде заради липсата на правила, къде заради масовостта на родители с високи камбанарии... И се получава така, че от толкова високи камбанарии излиза силен хаотичен звук без никакъв синхрон или мелодия - слаба или по-точно несилна държава.

Изборът е Ваш...Поздрави!!!
цитирай
48. pioneer - Оште едно hausaufgabe от тигарът. ...
11.02.2013 22:50
Оште едно hausaufgabe от тигарът. Време да намирам за четене.
цитирай
49. germantiger - Към дамата ;)
12.02.2013 08:06
veilet написа:

На "хвърлената ръкавица", подобава следния отговор:
Всеки човек е различен и генерализирането е винаги грешно. Както казваше някой, всеки човек е една различна Вселена.

Всеки човек има различна камбанария - едни ниска, други нормална и не много висока, а има и такива със доста висока камбанария.
Та, повечето немци са с една дооооооооооооооооооста ниска камбанария. И няма как да бъде - силна държава се създава с малко личности и маса с ниска камбанария (от които звукът почти не се чува). Има доста немци със значително висока и много висока - но те са едва 5-10%. Същите тези, така са устроили силната си държава, че да става още по-силна и са го постигнали като са направили правила и закони, с които да контролират останалите дали да могат да си построят висооока камбанария. Едни такива хора се контролират и манипулират изключително лесно. Не напразно нацизма е просъществувал само тук.

За разлика от немците, масата българи са с една сравнително висока камбанария, къде заради комунизма, къде заради липсата на правила, къде заради масовостта на родители с високи камбанарии... И се получава така, че от толкова високи камбанарии излиза силен хаотичен звук без никакъв синхрон или мелодия - слаба или по-точно несилна държава.

Изборът е Ваш...Поздрави!!!


Хвърлената ръкавица бе от Вас, преди дни, с коментара Ви ;)

Вие сте дама, така-че пускате, ръкавичка и надявам се с финес и маниер.

Позволихте си да генерализирате германската образователна система, която едва ли сте анализирали в нейното многообразие, нива, възможности, дори развитие (или ако щете деградация), позволявам си да бъда убеден, че в никой случай не сте направили изследване на питомците й. Разбира се, това не е задължително за да имате позиция, но в този ред на мисли - да генерализирате за системата им, ще рече вие да сте ограничена (а се надявам, че не сте:)

...

Гьоте е написал и вероятно казал - Всеки вижда, колкото знае (камбанарията и избата ;) В България преобладават ниски църкви, сравнени с високите катедрали в Германия, но не това прави хората.

За жалост съм се убедил (и опита ми продължава ката ден да ми показва и натрупва) впечатления, че голяма част от българите са мързеливи, крадливи и скатавкаджии на работното си място (сред младите този процент струва ми се намалява). МНОГО БЪЛГАРИ ПИЯТ НА РАБОТНОТО СИ МЯСТО, оставам с впечатление, че е национален спорт (НА РАБОТА). Простете ми убеждението, че пиенето на работа в Бг превишава като практика пиенето на работа за запад! Позволете ми убеждението, че скатаването в БГ, надминава подобно където и да е на запад!

В армията и охранителния "бизнес" са точно такива - мнозинството! Некомпетентни и непрофесионалисти - мога да бъда конкретен, а примерите са категоричен аргумент.

Без съмнение познавам изключителни българи за чиито знания, умения и креативно въображение имам високо мнение - заслужено! Не го пиша "ей така", а защото не бива да ги обиждам с предходните ми абзаци - някоиот тях присъстват в този блог и ги познавам лично извън него. А пропо, едната си изпати точно защото работи, а не манкира в работата си - изпати си от българи с камбани в главите.

Не ръкавица, а примери бих ви предложил - желаете ли - изборът е Ваш!
цитирай
50. germantiger - А вас живота Ви е отучил или ?!
12.02.2013 09:20
Бил съм на 4 континента - 11 години, видял съм какво е т.нар. запад също с хубавото и лошото.

ЗА БЕРЛИНСКИЯ КОНГРЕС, ЗАЩОТО СТЕ НЕВЕЖ:

Всъщност още в англо-руското споразумение от 30 май 1878г., сключено преди свикването на Берлинския конгрес, за княжество България се е предвиждало да заема територията между Дунав и Стара планина, Софийският санджак е на юг от Стара планнина и е трябвало да остане в Румелия. Бисмарк е посъветвал Шувалов да се позове на труда на Хохщетер, според който Ихтиманските възвишения и планините южно и югозападно от София имат еднакъв скален състав с този на Балкана и са част от него. Затова Софийския санджак трябвало да се числи към земите между Дунав и Стара планина. Това си звучи направо нелепо, не знам и дали наистина е съществувал този геолог Хохщетер и ако е реална личност, дали изобщо се е занимавал със скалния строеж на българските планини, но все пак, колкото и странно да звуяи, този довод постига целта си пред англичаните (headbang) И
добре, че е станало така.

ОТДЕЛНО НА БЕРЛИНСКИЯ КОНГРЕС БИСМАРК ИГРАЕ ЗА РУСИЯ И ГО ПРАВИ ДИРЕКТНО И НАГЛО - ПОСРЕД НОЩ НАХЛУЗВА ШЛЕМА СИ, УДРЯ И ГРЪМОГЛАСНО ВИКА ПО ВРАТАТА НА ТУРСКАТА ЛЕГАЦИЯ, ОТВАРЯТ МУ И ТОЙ КЪМ ПОЛУНОЩ НАХЛУВА ТАМ И ЗАПЛАШВА ТУРЦИТЕ ДА ПРИЕМАТ ПОРЕДНИЯ РУСКИ КОМПРОМИС - НА ДРУГИЯ ДЕН ДОГОВАРЯНИЯТА СПИРАТ И ВСИЧКО Е ОК. АКО БИСМАРК НЕ БЕШЕ НАПРАВИЛ ТОВА, БЪЛГАРИЯ ЩЕШЕ ДА Е ОЩЕ ПО-МАЛКА, ЗАЩОТО РУСНАЦИТЕ ТРЯБВАШЕ ПАК И ОЩЕ ДА ОТСТЪПЯТ ПРЕД ТУРЦИЯ И НЕЙНИТЕ ПОКРОВИТЕЛИ АНГЛИЯ И ФРАНЦИЯ.

ИЗВОДА - БЛАГОДАРЕНИЕ И НА БИСМАРК, БЪЛГАРИЯ ОЦЕЛЯВА НА КОНГРЕСА - БИСМАРК ИГРАЕ В ПОЛЗА НА РУСКИЯ И БЪЛГАРСКИ ИНТЕРЕС- ФАКТ! Това, че Вие не го знаете, "говори" за компетентността Ви, а факта, че пишете раздавате квалификации и оценки, "говори" въобще за безхаберието и претенциите Ви, за подхода Ви, надявам се, такъв не винаги към всичко!

Надменни хора има навсякъде - Вие колко надменни германци, французи или други европейци познавате и защо са били надменни с Вас?

За надменността бих се съгласил, но Вие ще трябва да се съгласите за ганьовщината.
цитирай
51. germantiger - КЪМ zaw12929 И НЕГОВИТЕ ЛС, "ПУНКТ ПО ПУНКТ" И ОТ МЕН В СКОБИ
12.02.2013 09:46
Надявам се, да сте здрав - пиша го без ирония!

ВИЕ НАПИСАХТЕ:

Българи ще управляват ЕС, българи пишете ще поемат управлението

(кой ще им го даде, даром ли, по заслуги ли, Господи - трезвен сте, нали?)

Пишете, че надменници не могат да управляват съюзи

(та често пъти такива хора са управленци и управлението понякога прави хората такива, не сте ли срещали такива, Вие социопат, овчар или отшелник сте?)

Пишете, че добротата ще спаси българина и дори света

(добротата може да спаси нечий брак или изгради семсйство, приятелство, но Бога ми господине, добротата не спасява държави и народи - спасяват ги труд, знание, умение, търпение)

Пишете, че постинга ми показва превъзходство и че аз казвате мисля за превъзходство, защото българските управници подарили нещо лесно

(постинга е превод, моите мисли в скоби дори показват разлики, на мен българските "ви" управници не са ми дали нищо даром, аз дори им плащам данъци)

Наричате бездушието, омразата и надменността - геманска душа

(това с надменниостта явно Ви е комплекс, мисля че над 10 пъти ползвате думата, българския език е богат, синоними... германската душа е Бах, Бетовен, Вагнер, Кант, Хегел, Нитцше, Гьоте, Шиллер, дори Хайне еврейна - ако това е бездушие, то Вашето възприятие е болно)

За Берлинския конгрес Ви писах, но Вие трудно четете български - НА БЕРЛИНСКИЯ КОНГРЕС БИСМАРК ИГРАЕ В ПОЛЗА НА РУСИЯ И БЪЛГАРИЯ - АРГУМЕНТИТЕ В ПРЕДХОДНИЯ МИ РЕКОМЕНТАР КЪМ ВАС - конкретика, не лаладжийство ;)

Пишете, че германците не са православни и който не зачитал Бог...

(КЪДЕ В БИБЛИЯТА ПИШЕ, ЧЕ ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА СМЕ ПРАВОСЛАВНИ - моля Ви за цитат - държа на такъв!)
цитирай
52. germantiger - ЗА ПЪРВИ ПЪТ СИ ПОЗВОЛЯВАМ ДА ПОСТНА НЕЧИЕ ЛС ПРАВЕЙКИ ГО ПУБЛИЧНО
12.02.2013 10:00
ЕТО КАКВО ПОЛУЧИХ:

От zaw12929:

"Добре, че е станало така?! глупако ти си не само невеж, а груб, надменен германец
знам с най малки подробности за събитията от 1876- 1918
ЗА ЮДЖИН СКАЙЛЪР ТИ СИ ИЗТЪКАН ОТ НАДМЕННОСТ И ОМРАЗА
и спри да навираш тъпата си жестока германия спомни си СТАЛИНГРАД ...ще се справи бЪЛГАРИЯ С ВСИЧКИ ОМРАЗНИ И НАДМЕННИ КОПЕЛЕТА, ЗАЩОТО БОГ Е С НАС
НЕ ГЕРМАНСКА, А БЪЛГАРСКА ПЕСЕН ЛЕТИ В КОСМОСА, НЕ ГЕРМАНСКИ, А БЪЛГАРСКИ ТАНЦИ И ПЕСНИ УЧАТ ПЕЯТ ИГРАЯТ ПО СВЕТА
ГЕРМАНИЯ ИЗОБРЕТИ КОНЦЛАГЕРА С ГАЗОВИТЕ ПЕЩИ. ЧОВЕЦИ ТЕ СА ЧОВЕЦИ. ИМА ГЕРМАНЦИ ЗВЕРОВЕ- ТЯХ БОГ ЩЕ ИЗТРЕБИ ОТ ЗЕМЯТА...
ВСИЧКО ЛОШО СЕ Е РОДИЛО НА ЗАПАД- КОМУНИЗМА СЪЩО. ЗАТОВА ЗАПАДА ЩЕ ЗАГИНЕ С ФАЛШИВАТА СИ ЧОВЕЧНОСТ. НЯМАТЕ НА ПРЕДСТАВА КАКВО ЗНАЧИ БЪЛГАРИН- ИСКАТЕ САМО ДА СИ ПРИСВОИТЕ БЪЛГАРИЯ
МАХНИ СИ НЕМСКИТЕ ТЕКСТОВЕ- в блога се пише на кирилица с български текст- обичай си германия в германия....не съм неграмотник, но такава буква заслужава тази жестока държава и нация... даден е втори шанс да се очовечи... а не да сее злоба и омраза умнико!!!!!!!!!!!!!
Няма как Германия да е велика, но то си е право, всеки да си обича родината на майката ... и може да направи така, че и германците да станат добри и кулктурни хора. Основата на добротата ви липсва- човечността. Пишете ми така надменно, сякаш аз да обичам Германия... вие сте надменно копиле за съжаление, че баща ви е българин, дал ви е семето, но майка ви ви е промила мозъка и не знаете какво губите с възможността да имате двете жилки... едната ви е изтръгната от корен и затова сте безнадежден случай.

МОЯ ОТГОВОР СЕГА И ТУК ;)

Изтъкан от омраза си ти - твоето лс го доказва!

Надменен си ти, защото се имаш за непогрешим!

Може би си и луд, за да си присвояваш Божия промисъл пророкувайки!

Срам е за теб - да пращаш цели народи на погибел!

Пишеш да обичам Германия в Германия - тогава защо българските хора се играят на стадион в Берлин, защо има български читалища в "германия", защо има десетки кръчми (дори сайт си имат) българските в "германия", защо има де зората бгсайт на българите в "германия"?! Нима БЪЛГАРСКОТО Е БЪЛГАРСКО, А ЧУЖДОТО Е ОБЩО ЗА ВАС?!

Спокойно и моля без кризи или не дай Бог инфаркт - успокой се (да се поправиш е невъзможно струва ми се;)

P.S.
Ако лично ме беше нарекъл копеле, щях да те направя гумената ми кукла, не се ташача кукльо!

От друга страна, със сигурност за да предизвикам тази ти реакция другарю, аз също съм "пресолил манджата" или попрекалил - вероятно?! Като те дразни похвалното слово за германския народ, което поддържам в блога ми - знаеш лесното - просто не чети!

ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБ 33 БЪЛГАРКИ И БЪЛГАРИ СА ГЛАСУВАЛИ ЗА ПОСТИНГА! НА ТЯХ - БЛАГОДАРЯ!
А теб и гласувалия против не съм мислил да засегна!
цитирай
53. zaw12929 - Гласът против не е моят, защото този ...
12.02.2013 22:52
Гласът против не е моят, защото този постинг не го заслужава
Аз съм огорчена от Германия, от Европа, от ЕС, защото ни ограбват и това е още от 1878 г - когато орязаха територията и от 12,5 милиона българи оставиха 2.5 иняма как да им го простя... на европейците, но вие за това нямате никаква вина.
Ще се радвам, ако можете да направите нещо и за бедна България В студентските години си кореспондирах с немски войник и щях да си агубя работата..После имах още приятели. Идвах поне 5 пъти през лятото с групи за 15 дни, за да им покажа колко подредено е навсякъде.. Това, което описвате е така, а за паметниците на кирилица са си виновни самите германци... не си заслужава да го коментираме. Да гледаме напред. Защото светът се променя и занапред диалога ще замени насилието- надявам се!
Обичай си Германия, ние сме като гето. Защото, докато Европа ( не визирам Германия) изсмуква и днес богатствата на малките страни - на България също и ние едва оцеляваме. Хора умират, защото гладуват. други се самоубиват, защото не могат да нахранят децата си... да спра до тук... знам какво е Германия, но вие не знаете какво значи бедност....
Желая ви успех! Не губете надежда, българите се събуждат за да си поискат свобода и справедливост!
цитирай
54. germantiger - ...
12.02.2013 23:03
Познанието или всъщност ОПИТА ми с бедността е:

- да отвориш хладилника и вътре да има само сирене (после и това да няма), хляб в единпанер - част от демократичните години като средношколец

- да стоиш и да ти причернее от глад до падане - не в БГ

- да вървиш и да трябва да спреш подпирайки се или сядайки някъде - не в БГ

- да ти се губят моменти, къде в сън, къде на пейка пак от глад - не в БГ

...

Съгласен съм с част от коментара ти, но не съм съгласен с посочения "враг" - за теб той е на първо място външен, а за мен това са ви причините за бедността:

Ако на българина не се плаща е виновен бгработодателя!
Ако ти е ниско заплащането е виновен пак твоя бгшеф.
Ако бгработника краде, скатава и мързелува - друг не му е виновен.

Преди външния фактор, "ви" е виновен вътрешния

Причините за мен са 3:
1. Липсата на ясни икономправила и възможността червените да изнесат пари и направят своя икономика под маска тук
2. Манталитета да се спи, краде, скатава или другата страна - да се не плаща
3. Руско, американско и др лоби

Проблема ви не са европейците, а собствената "ви" балканска простотия наред с добродетелите български (те са в полза). За състоянието в БГ не е виновен баварския селянин, френския винопродавец или белгийския автопродавач!

...

Германия никога не е орязвала български земи, дори обратното:

- ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
- ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ПОД КОМАНДВАНЕ НА МАКЕНЗЕН БАЩА ГАЗЯТ РУМЪНИЯ НА СЕВЕР ПРЕЗ КАРПАТИТЕ, БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГ
- ПАК ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИ И АВСТРИЙСКИ ЧАСТИ НАСТЪПВАТ ОТ СЕВЕР В СЪРБИЯ, БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ОТ ИЗТОК

...

За това, че западна Европа изсмуква, както сте писал малките държави не бих се стгласил напълно - стимулира търтеи като Гърция с германски и фреснки пари. Много млади и немлади българи емигрират навън, защото държавата-мащеха тук ги принуждава, Германия не ги кани въобще.

Това, което мисля за неправедливо е отношението на немалко австрийци и германци към източноевропейските жени мислейки ги често за "курви" (което за масата въобще не е вярно) и разбира се заплащането на българи (често по-ниско за същата вършена работа) по-високо за турци, италианци, босненци, но не и за българи. НЕСПРАВЕДЛИВО Е!

Нищо повече (според мен)!
цитирай
55. germantiger - ...
13.02.2013 01:32
ДЪРЖА ДА ОТБЕЛЕЖА, ЧЕ СЪС zaw12929 НА ЛС СЕ РАЗБРАХМЕ И ИЗКЛЮЧВАЙКИ РАЗЛИКАТА НИ В ОСНОВНАТА ПРИЧИНА ЗА ТРАГЕДИЯТА БЪЛГАРСКА ДНЕС - при него външния враг или причина, при мен вътрешния фактор на първо място, изключихме цинизма и неуважението помежду ни.

Убеден съм, че ТОЙ Е РОДОЛЮБЕЦ, поне с личното си инфо на лс днес ми го показа и доказа, а аз ще приема, че е честен и действително пише с човешка болка за България и българите. Ако позволи - ще ползвам част от инфото му в мой постинг за българското.

Ако съм засегнал и други - моля да ме извинят, все пак надявам се, не съм го направил, а със сигурност не съм целял подобно.
цитирай
56. germantiger - ...
13.02.2013 17:20
В постингта не се величае никоя страна, вкл. Германия.

Превеждам двама автори написали текста с ирония и сериозност, ако го беше прочел внимателно щеше да се убедиш, че величаене няма.

За мигрантите и Слънцето не те разбрах, предполагам защото и ти си "метафизичен", понеже аз от моята си камбанария не те виждам, нито разбирам?!

А пропо, хубаво е да имаме примери, обикновено аз предпочитам германските пред българските (този постинг не е "пример за пример", надявам се да бъда разбран буквално;)

За величаенето съм съгласен с теб, за конкретния ми постинг - едва ли. Желая ти чистосърдечно доходна и спорна седмица.
цитирай
57. proximus - Прекрасен пост, ще споделя и аз м...
14.02.2013 16:08
Прекрасен пост, ще споделя и аз моите впечатления на човек прекарал около месец за последната 1 години в Германия.
1) Първото което ми прави впечатление че хората ти се усмихват и те поздравяват. В началото си мислех че е някаква форма на лицемерие, че всички ме гледат защото не съм от техните, че едва ли не някой ми мисли лошо. Но се оказа че те просто са учтиви и добронамерени.
2) Спокойни са. Поне на работа. Без значение колко е напечено остават спокойни и добри с околните. И поне видимо нямат признаци на паника.
3) Според мен в следствие еднообразното им ежедневие и добри материални възможности, обичат да се изживяват като пътешественици или да се занимават с екстремни и интересни хобита.
4) Запознахме се с една симпатична жена на около 55г с прекрасен английски, сервитьорка в едно заведение което посещавахме редовно. Жената сподели че е щастлива че може да работи на 3 места и да отглежда дъщеря си - още ученичка.
5) И малки и големи говорят прекрасен английски. Една не малка част.
6) Една голяма част от имигрантите там са заели нискоквалифицирани дейности, които немците вероятно не биха вършили. И работят здраво, като германци. Колегите ми които бяха от славянски произход, също се бяха понемчили. Поне на работа.
7) Имам чувството че Германия иска да се превърне в САЩ на Европа - с цялата световна паплач събрана там. За добро и лошо.
8) Немците не раждат деца. Предпочитат да работят. Изместена ценностна система.
цитирай
58. germantiger - Благодаря за написаното положително, а за точка 8:
14.02.2013 21:29
... ИЗВРАТЕНА, НЕ ИЗМЕСТЕНА "ЦЕННОСТНА" СИСТЕМА, която ще ги десистематизира след някое и друго поколение - не тяхно!
цитирай
59. proximus - Ами според мен сериозно в играта се ...
19.02.2013 10:44
Ами според мен сериозно в играта се намества и пропагандираният егоизъм и индивидуализъм. Децата са скъп лукс, отговорност, бреме, пречат на най-хубавите ти години, след време те разочароват, ти ги разочароваш като не можеш да им дадеш най-доброто и т.н.
Същото впрочем е и тук сред българското население. Що годе интелигентните хора разсъждават от гледна точка "след като не мога да му дам най-доброто възможно, по-добре да го няма".
цитирай
60. germantiger - ...
19.02.2013 12:51
Към написаното от теб, аз добавям и безродството пропагандирано, методично налагано и внушавано от най-ранна явъзраст сред германските деца и постоянно закрепвано до късна възраст сред германците.

За това мога да напиша цяло "есе", но тук под постинга не му е мястото за жалост.

Благодаря за поредния ти ясен, по темата и чистосърдечен, че и истинен твой коментар!
цитирай
61. shtaparov - Германската душа не е много разл...
04.03.2013 20:05
Германската душа не е много различна от Българската и руската- имал съм няколко добри запознанства с германци и съм могъл в достатъчна степен да се убедя в това!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4840868
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21817
Календар
«  Ноември, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930