
Прочетен: 17550 Коментари: 38 Гласове:
Последна промяна: 22.07.2012 07:55


Второ - повода, тема създадена ПЪРВО от "специалния" кухел:
http://kushel.blog.bg/drugi/2011/05/10/istinskoto-lice-na-pishman-demokratite.744774
Драскам "помежду" три мои теми, които ясно показват, че не съм фашист, нацист, чекист, далтонист, но и пацифист не съм:
Тази тема постнах минути преди да прочета "искрено и личния" постинг на kushel:
http://germantiger.blog.bg/history/2011/05/11/germanskiiat-narod-v-jivopista-moiata-germaniia-2.745178

http://germantiger.blog.bg/history/2011/05/09/edin-germanec-protiv-9-mai.744071
.jpg)
http://germantiger.blog.bg/poezia/2011/05/08/prekrasni-deca-moiata-germaniia-1.743716
.jpg)
Колекциите и профила ми във vbox7, НИТО ЕДНА нацистка група:
http://www.vbox7.com/user:german_tiger?p=collections
ЗА КУШЕЛ "ПРИНЦИПНО":
1. Нета не е реалност, не е живот, а Е място за обмяна на идеи, инфо, за контакт, комуникация и общност може би?!
2. Не занимавай със собствените си мисли цяла група или половин сайт - хората не са ти длъжни и не си на 10 години дечко! Ставаш причина за интриги-крамоли... излагаш първо себе си!!!
3. За мен ти си захарно петле-момче си: РАЗГЛЕЗЕН, СЕБИЧЕН ПРЕКАЛЕНО, НЕКОРЕКТЕН, НЕПОРАСТНАЛ И ТОПАЧ - ако бе в казармата с мен - Вътрешни войски Нови пазар 94-95 г. щеше да се научиш на отговорност и на това да мълчиш!
ЕДИН ВЪПРОС МЛАДЕЖО - ТИ С ХОРА ЛИ ОБЩУВАШ И РАБОТИШ ИЛИ С МАШИНИ? ВСИЧКО КОЕТО НЕ ПОКРИВА ТВОЕТО МНЕНИЕ ТРИЕШ КАТО КОМЕНТАРИ ПОД ТЕМИТЕ ТИ!
ВСИЧКИ СМЕ ТУК И ТРЯБВА ДА СЕ ТЪРПИМ, АКО ЩЕ И ДА НЕ ТИ ХАРЕСВА, СВЕТА НЕ СЕ ВЪРТИ ОКОЛО ТЕБ БЕ ПУМПАЛ!!!
МОМЧЕ - ЖАЛКО Е ДА СЕ ОПЛАКВАШ НА МОДЕРАТОР, МИЗЕРНО Е ДА РЕВЕШ КАТО ОЩИПАНА ГОСПОЖИЦА!
САЙТА НЕ ТИ Е БАЩИНИЯ, И ДА СЕ ЗАГАЩИШ СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ!
ЗА МЕН "БЕЗПРИНЦИПНО":
НС ИЛИ ДРУГ НЕ СЪМ, ИДЕОЛОГИИ НЕ МЕ ЗАНИМАВАТ!
ТЕМИТЕ-ПОСТИНГИТЕ МИ В БЛОГА СА ЗА:
ГЕРМАНСКИ ГЕРОИЗЪМ
ГЕРМАНСКИ ЖЕРТВИ
ГЕРМАНСКО ИЗКУСТВО
- повечето са мои преводи или инфо от познати и роднини
- преводите ми са от книги издадени основно на германски език и то легални в Германия и Австрия!
ЦИТАТЪТ ОТ kushel с претенция за ЗАТВОР, смехурко:
"Появата на един нов блогер, в униформата на офицер от есесовската дивизия "Мъртвешка глава", предизвика бурен телешки възторг у менте-демократите в блог.бг. Достатъчен беше само един международен празник, за да паднат маските и да се види истинската същност на хитлеристките фенове. Въпростната фашистка издънка беше посрешната като очакван месия от най-ревностните "демократи" в блог.бг. Дълг на всеки български гражданин е незабавно да уведими прокуратурата за рецидиви на нацистка пропаганда в общественото пространство. Дори само появяването в сайта с фашистка униформа е престъпление по Конституцията на РБ и НК и се наказва със затвор от 3 години."
...
МОЯ ОТГОВОР, и без да го си го искал:
АКО В ТЕМАТА ТИ НЕ СИ ВИЗИРАЛ МЕН, А ДРУГ, ХВАНИ СЕ МЕЖДУ КРАКАТА И КАКВОТО НАМЕРИШ ТАМ - ПОЛЗВАЙ СИ ГО СЪС ЗДРАВЕ, АКО НЕ МОЖЕШ И ЖЕНА ТЕ ЧАКА НА ЛЕГЛО - ОБАЖДАЙ СЕ, ПОМАГАМ В НУЖДА!
АКО БАБА БЕШЕ МЪЖ... ЩЕШЕ ДА Е ДЕДО, а именно:
- Този на фотоса в твоята тема не в униформа на дивизията "Мъртвешка глава"! Апропосимвола "череп и кости" датира за Германия ОТ ЧЕРНИТЕ ХУСАРИ НА ФРИДРИХ ВЕЛИКИ!!! ЧЕРЕП И КОСТИ НОСИ КОРНИЛОВСКАТА РУСКА ДИВИЗИЯ И ДО ДНЕС - съвсем сериозно бе невеж, и ХРИСТИНЯСКИТЕ СХИМНИЦИ НАД ГЛАВИТЕ ИМ СЪЩО!
- Този се е казвал Паул Хауссер, първо офицер в ПСВ, после полицейски, след това военен през ВСВ, и пак "именно": Командващ първо полка "Ферфюгунгструппе" получил наименованието си като изпитателна сс-част в началото на войната, по-късно дала началото на дивизита 2 сс "Райх", не на 3 сс "Тотенкопф" - в превод Мъртвешка глава;
- Ако визираш стария ми аватар преди 2 седмици, то на него беше фотос на ЙОАХИМ "ЙОХЕН" ПАЙПЕР. Впрочем Къшлев И ТОЗИ ПАЙПЕР НЕ Е БИЛ НИКОГА ЗАБЕЛЕЖИ ЧЛЕН НА NSDAP, независимо, че е изпълнявал роля адютант на Химмлер - не го бъркай този с Хитлер;
- ГИТЛЕР СКАЗАЛ ГИММЛЕРУ ГУЙ, много си проЗ "бе къч"...
КАТО СИ НЕВЕЖ ЧЕТИ ИЛИ ПИТАЙ!
ГРЕШИШ ВЪВ ФОТОС!
ГРЕШИШ В ИНФО!
...
СИМВОЛИКА ЗА СЪРПА И ЧУКА, ДРУГАРИ
Сърпа и чука или както по детски му казвах в онези години-"сърпичук"...някак сбрал в едно като хермафродит двете "начала" или двата края...
Защото самите комунисти незнаят,че СЪРПА И ЧУКА СА МАСОНСКИ А ПРЕДИ ТОВА ДРЕВНОЕВРЕЙСКИ СИМВОЛИ НА КРАЯ И СМЪРТТА... За сметка на това ще дам само един контрапример - комунистите също така си въобразяват, че примерно "мъртвешката глава" е сс-символ: тя е символ в християнството, която се намира дори на шпката на православните схимници, дори на ръкава на корниловската руска дивизия до днес включително... Мъртвата глава е адамовата глава, която значи реинкарнация, ново начало, колкото и парадоксално да звучи,но сега не иде реч за този знак - знак от време оно полаган на черните фридрихови хусари и на елитни герчасти от времето още на Първата Световна Война, знак за сила, елитарност!
...И ПЕТОЛЪЧКА:
В хералдиката ПЕНТАЛФАТА (петоъгълната звезда) или пентаграмата не се интерпретира като положителен знак уж възпиращ дявола, а петоъгълника датира от шумер и акад от древни времена като знак за магия и зло. ПЕТОЛЪЧКАТА ОЩЕ Е ИЗВЕСТНА КАТО ЗНАК НА ГОРЯЩИЯ РАЗУМ И ЗВЕЗДАТА НА СОЛОМОН, за разлика от шестоъгълната на Давид.
Тя е въведена през 1918 г. като знак на рабоче-крестянская армия от ЛЕВ ДАВИДИВИЧ ТРОЦКИ (БРОНЩЕЙН-ЕВРЕЙН), който е наричан и демона на революцията по жестокост съперник на ФЕЛЛИКС ЕДМУНДОВИЧ ДЗЕРДЖИНСКИ(СЪЩО ЕВРЕЙН).
Още 132-136 г.н.е. тази петолъчка е символ на СИМОН БАР-КОХБА (БЕН КОСИБА-ЕВРЕЙН) гонител на християни, но после и бунтар срещу Рим-синът на звездите, това значи на арамейски името му.
СЪРПА И ЧУКА СА ХЕРМАФРОДИТСКИ ЗНАК СЪЧЕТАВАЩ МЪЖКОТО И ЖЕНСКОТО НАЧАЛО, сърпът се е ползвал в сатурналийте като атрибут на Кронос-Сатурн, а това е бил празник в който роба бичува господаря, роба като седящ на престола на боговете и въобще настъпва хаоса. Чука е свързан с неговата форма като буква Т и ТАУ-КРЪСТА, КОЙТО Е ЗНАК НА КРАЯ НА СМЪРТТА!
ЧУКА Е МЪЖКОТО НАЧАЛО - работниците в новата държава, а СЪРПА Е ЖЕНСКОТО НАЧАЛО - КАКТО ДЪРЖАВАТА Е РАБОЧЕ-КРЕСТЯНСКАЯ, Т.Е. СЕЛЯЧЕСТВОТО ЗАЕМА ПОЛАГАЩОТО МУ СЕ ПОДЧИНЕНО ПОЛОЖЕНИЕ.
Каква обаче е съдбата на Сатурн-Кронос-той е СКОПЕН ОТ ВЪЗСТАНАЛИЯ СИ СИН ЗЕВС - ОТТАМ И ЛАФА "СЪС СЪРПА ПРЕЗ ЯЙЦАТА" - ТОВА СИМВОЛИЗИРА СЪРПА...!!! СЪРПА ЖЕНСКОТО И ЧУКА МЪЖКОТО НАЧАЛО-ЗАЕДНО В ХЕРМАФРОДИТСКА КОМБИНАЦИЯ.
ЧЕРВЕНОТО ЗНАМЕ - то не само символизира адския огън и кръвта, то символизира МЕКОТО НАЧАЛО - ПО ДРЕВНОЕВРЕЙСКИ ГЛИНА ЗНАЧИ "АДАМ". ИМЕННО ОТ ТАЗИ ЧЕРВЕНА ГЛИНА СЕ СЪСТОЯЛИ ПОЛОВИНАТА КРАКА НА КОЛОСА КОЙТО СЕ ПРИСЪНИЛ НА НАВУХОДОНОСОР, ТОЗИ КОЛОС-ИСТУКАН (оттам и лафа-какво стоиш като истукан...) Това червено начало символизира податливостта на глината, на народа да бъде мачкан, воден, променян и да бъде роб!
ЧЕРВЕНАТА СИМВОЛИКА ЗНАЧИ ТОВА - МАСОНСТВО, ХЕРМАФРОДИТИЗЪМ И РОБСТВО И САМИТЕ ТЕ ЕДВА ЛИ НЕ ГАВРЕЙКИ СЕ СЪС СОБСТВЕНИЯ СИ НАРОД СА МУ ГО НАЛОЖИЛИ КАТО СИМВОЛ, А ТЪПАЦИТЕ С ПЕСНИ НА УСТА МУ СЕ РАДВАТ...
...ПАК ДА ТИ СПОМЕНА, СЛЪНЧО:
СВЕТА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ СИЛА, ПАРИ И УМ СТОЯЩ ЗАД ТЯХ
ЧОВЕК ОТ СТРАХОВЕ, ПОТРЕБНОСТИ И СТРАСТИ, ПОРОЦИ И ЕВЕНТУАЛНО ИДЕАЛИ
ДРУГОТО Е БОШ ЛАФ, КУШАЙ КУШЕЛ, НА РУСКИ МЕ РАЗБРА...
...
И "щот" много та боли от следващите мои коментари, мене ме боли юрдека дечко, а ето коментарите ми, КОИТО ТИ ВИНАГИ ТРИЕШ ПОД ТВОИТЕ ТЕМИ -вярно право ти е, щото ти е криво явно:
ТОВА ЩЕ ГО ПОВТАРЯМ ВИНАГИ ПОД МНОГО ТЕМИ, ЩОТО СЪМ ЛАРЖ, без заплащане те уча:
КАКВО Е ГЕРМАНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ
- РУСКИЯ НИ ЦАР ОСВОБОДИТЕЛ АЛЕКСАНДЪР II ВСЪЩНОСТ Е ГЕРМАНЕЦ ПО МАЙКА
- ГЕРМАНЕЦ Е И ТОТЛЕБЕН - ПРЕВЗЕЛИЯ ПЛЕВЕН, ГЕРМАНЕЦ Е И ДИБИЧ-ЗАБАЛКАНСКИ
- ЕКАТЕРИНА ВЕЛИКА Е ГЕРМАНКА, ЕЛИЗАВЕТА СЪЩО И ОЩЕ НЯКОЛКО "РУСКИ" ИМПЕРАТРИЦИ, ВПРОЧЕМ ОГРОМНА ЧАСТ ОТ САНКТ ПЕТЕРБУРГ И СТАРИНИТЕ В НЕГО СА СТРОЕНИ ОТ ГЕРМАНСКИ АРХИТЕКТИ
- ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
- ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ПОД КОМАНДВАНЕ НА МАКЕНЗЕН БАЩА ГАЗЯТ РУМЪНИЯ НА СЕВЕР ПРЕЗ КАРПАТИТЕ, БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГ
- ПАК ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИ И АВСТРИЙСКИ ЧАСТИ НАСТЪПВАТ ОТ СЕВЕР В СЪРБИЯ, БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ОТ ИЗТОК
- На берлинския конгрес Бисмарк играе за България, макар и без да го прави за конекрадците отвъд Дунав не заслужаващи живота на нито един померански гренадир, а именно:
ПРЕЗ НОЩА НАХЛУЗИЛ ПРУСКИЯ СИ ОСТРОВЪРХ ШЛЕМ-ПИКЕЛХАУБЕ, ТОЙ БЛЪСКА ПО ВРАТАТА КЪДЕТО Е ОТСЕДНАЛА ТУРСКАТА ДЕЛЕГАЦИЯ, ОКОЛО ПОЛУНОЩ... ЗАПЛАШВА ГИ, ИГРАЕ ГО ПОБЕСНЯЛ И ГРЪМОГЛАСНО ЗАПЛАШВА ТУРЦИТЕ ДА ПРИЕМАТ ПОРЕДНИЯ РУСКИ КОМПРОМИС! (до този момент русия отстъпва пред натиска на англия и франция в полза на турция). НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ТУРЦИТЕ ПРИЕМАТ, А АКО НЕ БЯХА БЪЛГАРИЯ ВЕРОЯТНО БИ БИЛА ОЩЕ ПО-МАЛКА СЛЕД 1878 Г. Апропо преди войната Руската и Британската империи договарят всъщност разделението и възможното следвоенно прекрояване на границте, в този смисъл сан-стефанска България като "карта" е измислена и ирелевантна за тези две велики сили. Освен това наскоро от познат бгисторик, макар и срещнат във вибокс7 с ник bolg, научих за граф Шувалов и канцлера Бисмарк, който подсказал на руснака как да "тегли" границата, а именно насочвайки го към изследвания на германски геолог за софийското плато (как му беше името не се сещам), поради тази причина кюстендилско остава в България, а примерно не се дава на сърбежите (разб. Сърбия)!
КАКВО Е РУСИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ
- избиването на десетки хиляди волжки българи от войските на Иван Грозни и направата на пирамиди от черепите им
- потапянето и убиването на български кърмачета в ледовете с главите надолу в направените за целта дупки в леда
- изселването на волжки българи и наричането им татари, както и омесването им с такива
- Русия беше против акта на българското Съединение
- Русия подкрепи и подскокороса Сърбия да удари България в Сръбско-Българската война
- обстрела на Балчик и Варна през ПСВ от руския имперски флот и жертвите сред цивилно българско население
- на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва
- след ВСВ СССР гласува със съюзниците си от Запад България да е в лагера на победените
- с одобрението на Москва, сръбски и български комунисти беше създадена фалшивата македонска нация и беше откъсната от България тази наша земя и народ
- пак в Москва беше създадено ДПС с участие на български комунисти
Апропо в световен мащаб:
- РУСИЯ ВЛАДЕЕШЕ 136 НАРОДНОСТИ
- БЕШЕ ИМПЕРИЯ МНОГО ПРЕДИ ЩАТИТЕ ВЪОБЩЕ ДА ГИ ИМА
- НАЛОЖИ КОМУНИЗЪМ НА ПОЛОВИН ЕВРОПА
- СЪВЕТСКАТА ВОЙСКА ИЗНАСИЛИ 2 МИЛИОНА ГЕРМАНКИ, ХИЛЯДИ УНГАРКИ, ПОЛЯКИНИ СЪЩО И ДОРИ Е ПОСЕГНАЛА БЪЛГАРКИ
- ПАК СЪВЕТСКА РУСИЯ СЛЕД ВСВ ЗАГРАБИ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ-ИЗТОЧНА ПРУСИЯ-РОДИНАТА НА ФРИДРИХ НИТЦШЕ, ИММАНУЕЛ КАНТ, ФРИДРИХ ВЕЛИКИ...
ВЪПРЕКИ ВСИЧКО-ВИНАГИ ПОКЛОН НА ЦАРСКА РУСИЯ И РУСКИЯ ВОЙНИК (СЪЩО ФИНЛАНДСКИЯ, ВОЛЖСКОБЪЛГАРСКИЯ, РУМЪНСКИЯ, ПОЛСКИЯ ВОЙНИК) ЗА ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА ОСВОБОЖДЕНИЕТО!!!
...
СЛАВЯНИТЕ И ТЕХНИЯ ПРЕОБЛАДАВАЩ РАСОВ ТИП – ИЗТОЧНО-БАЛТИЙСКИЯ ВСЪЩНОСТ Е „ПРОИЗВОДЕН” ОТ ХАРАКТЕРНИТЕ ТИПОВЕ ЗА ГЕРМАНЦИТЕ ФИНО И ДАЛО НОРДИЧЕСКИ В МИКС С КРОМАНЙОНСКИ...славяните са „произлезли” от германци и като расов тип са по-млади или „нови”, това казва АНТРОПОЛОГИЯТА...искрено съжалявам, че не мога тук да копирам антропоатласите не само с рисунки, но и с фотоси на световните расови типове. Трябва да се чете антропология, но не социална
...
ТА ПАК ТЕ ПИТАМ КУХЕЛ - КЪДЕ В ТЕМИТЕ МИ ИМА НАЦИЗЪМ:
- В ГЕРОИЗМА КОЙТО ПРЕВЕЖДАМ ОТ ЛЕГАЛНИ КНИГИ, МОГА ДА ТИ ПОСОЧА ЗАГЛАВИЕ, АВТОР, ИЗДАНИЕ?!
- В ГЕНОЦИДА ПРИ КОЙТО СА УБИВАНИ ГЕРМАНСКИ ДЕЦА И ЖЕНИ, СЪЩО ПРЕВЕДЕН ОТ МЕН В КНИГИ ЛЕГАЛНИ?!
- В ИЗКУСТВОТО, КОЕТО Е ГЕРМАНСКО И В ТОЗИ СМИСЪЛ ОБЩОЕВРОПЕЙСКО?!
Цинични коментари ще трия!
Такива с провокация и ирония - също!
Неможеш да дефилираш из живота и да обиждаш хората, все някога попадаш на някой с достойнство и "плюеш зъби"... Не си го научил по лесния начин, ще го усетиш по мъжкия - болезнено!
Простотията, дечко, на лс!
Тук да дискредитира темата - НЕ!!!
"АЙДЕ БАСТА"
11.05.2011 18:00
11.05.2011 18:03
11.05.2011 18:07
11.05.2011 18:11
Малко хора тук (а и не само тук) ще те разберат.
Съветът ми е точно на тях да държиш.
Аз съм виждал сълзите в очите на моята баба, която беше германка...
Чувал съм и упоритото й мълчание, когато станеше въпрос за войната и за Германия.
Да, точно така - чувах мълчанието й.
А това е по-страшно отколкото да чуваш крясъците на хората.
А тук крясъци дал Бог.
Не знам кой, къде, кога и как е видял нацистка пропаганда тук, а и не ме интересува. Дори самият факт, че почти всички кресльовци бъркат фашизъм с нацизъм, си е сам по себе си показателен за културата и ерудицията им.
Затова, още веднъж ти казвам - не си хаби нервите!
Няма никакъв смисъл.
Поздрави!
germantiger НЕ си струва нервите. Просто няма смисъл за такива като него.
Мина времето когато се чуваше само тяхната дума и тяхната (не)истина.
За мен е удоволствие да завъртя подобно себелюбящо будале като Къш!
Ако не "мразя" все едно "половин живея", това все още не ме уморява, не на шега зарежда ме!
Отново блг за многото ви и моментални коментари, НАИСТИНА СЪМ ВИ ЗАДЪЛЖЕН поне в нета!
Не си хаби нервите за подобни боклуци.
Цитирам, защото системата на блогбг автоматично след минути или час триела анонимните коменти!
Поздрав! Аз не виждам фашистка пропаганда в постингите ти, а ответният постинг е помпозно злонамерен и с цел да се прави мръсно на българите в чужбина., Т.Е НА ТЕБ Хунтата, си е хунта и действа, като такава, за жалост и света я вижда!
11.05.2011 23:07
А-а това не го знаех,сега ми стана ясно защо всички кавказци наричат Руската държава - държава на п.........е )))
Книжния тигър не хапе.А за да си "адлер" иска да имаш клюн, а не човка!
Чакай да те запазя, пиле шарено. Защо анонимно, а? Не ти стиска ли?
Да, но без да влязат в открит бой. Защото понятия като доблест, чест и достойнство за тях са непознати. Историята на "съпротивата" им е пълна с такива примери....
http://bulphoto.com/events/18198/
Да, аз като казах "биха избивали" имах предвид ,че биха го правили, както при Катин,убивайки в тил невъоръжени и вързани хора,както когато са убилаи със сопи в Белене и после са хвърляли труповете на прасетата и въобще такива "геройства" имах предвид.Добре е да се спомене,че историята помни такива "титанични битки" ,водени от другарите партизани-мандраджии,като клането на няколко ранени и невъоръжени немски войници край Жабокрек.Та това е общата матрица на кушелите.
Да, но без да влязат в открит бой. Защото понятия като доблест, чест и достойнство за тях са непознати. Историята на "съпротивата" им е пълна с такива примери....
http://bulphoto.com/events/18198/
Освен това посещава нелегално блоговете и псува под псевдоним - в тон с комун.онанистическата практика на безродниците у нас.
Подкрепям идеята на Минчо(8. haralanov ), че този тип е маниакално агресивен дегенерат, но е страхлив пръдльо и чикиджия.
Нищо повече - страхлив пръдльо и чикиджия!
Между другото самият Кушел попада под ударите на НК Чл. 108. (Изм. - ДВ, бр. 41 от 1985 г., изм. - ДВ, бр. 99 от 1989 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 10 от 1993 г., изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който проповядва фашистка или друга антидемократична идеология или насилствено изменяне на установения от Конституцията на Република България обществен и държавен строй, се наказва с лишаване от свобода до три години или с глоба до пет хиляди леважду другото .
В постинга си от 19.04 20:04 - Студен душ за западната пропаганда той "доказва", че в СССР по времето на Сталин било по безопасно от колкото сега в САЩ. С това запрати в кошчето всички изследвания на РУСКИТЕ историци и автори. Така, че ако имаше нормално правосъдие би се заело с него защото възхвалява "друга антидемократична идеология" както е описано в НК.
За съжаление в България, а и навсякъде по света можеш напълно безнаказано да се разхождаш по улиците с плакати на Маркс, Енгелс, Ленин, Сталин, Че Лайнаря, Фидел, Мао и пр. други убийци и нищо няма да ти се случи. Можеш да пуснеш в продажба водка Сталин, но не и водка Хитлер. Тази асиметрия мен лично много ме дразни.
Затова не изоставяйте напълно Кушел. Наминавайте го и му давайте да се разбере. Нека не му е комфортно.
Между другото самият Кушел попада под ударите на НК Чл. 108. (Изм. - ДВ, бр. 41 от 1985 г., изм. - ДВ, бр. 99 от 1989 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 10 от 1993 г., изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 38 от 2007 г.) Който проповядва фашистка или друга антидемократична идеология или насилствено изменяне на установения от Конституцията на Република България обществен и държавен строй, се наказва с лишаване от свобода до три години или с глоба до пет хиляди леважду другото .
В постинга си от 19.04 20:04 - Студен душ за западната пропаганда той "доказва", че в СССР по времето на Сталин било по безопасно от колкото сега в САЩ. С това запрати в кошчето всички изследвания на РУСКИТЕ историци и автори. Така, че ако имаше нормално правосъдие би се заело с него защото възхвалява "друга антидемократична идеология" както е описано в НК.
За съжаление в България, а и навсякъде по света можеш напълно безнаказано да се разхождаш по улиците с плакати на Маркс, Енгелс, Ленин, Сталин, Че Лайнаря, Фидел, Мао и пр. други убийци и нищо няма да ти се случи. Можеш да пуснеш в продажба водка Сталин, но не и водка Хитлер. Тази асиметрия мен лично много ме дразни.
Затова не изоставяйте напълно Кушел. Наминавайте го и му давайте да се разбере. Нека не му е комфортно.
Ще го наминавам не само защото съвета Ви е разумен и мотивиран, а защото ми доставя удоволствие да го минавам, не само наминавам.
Благодаря сериозно за премерения Ви и точен коментар!
Българската Ваффен СС "Георги Раковски" пък се бори изключително срещу съветската окупация и нашествие в България, но понеже не успява да стигне до тук и е сравнително малобройна, участва в хуманитарните мисии, като евакуация и помощ за цивилното население на Австрия, но на моя блог си има подробна статия за това.
Тя се състои, както от членове на различни български националистически и династично - патриотични организации като "Бранник", така и от легионерите и ратниците, но в нея има също така и доста безпартийни, има антикомунисти, призовани просто от дълга пред Отечеството или антикомунистическите си възгледи...
Как може тези хора да са били "нацисти" или "хитлеристи", когато от едната страна е била съветското нахлуване и агресия у нас (България е строго неутрална относно нападението на Хитлер срещу СССР!), а от другата - евентуалната свобода и независимост на България?
Та нима опълченците на Шипка, бяха лоялни към руския царски двор и руски монархисти - абсолютисти до един?
Та нима и горяните, като са вземали оръжие от Тито, са били титовисти?
После, нека "другаря" научи, че нашата СС Легия не е имала нищо германско и нацистко по себе си и своята символика, а дори и мъртвешка глава и "зиг руна", а изцяло е имала български символи - на въстанниците от априлии 1878, с лъва и надписа "Свобода или смъртъ!"...
Същите тия, са просто едни интернационално - ислямофобски, респективно на практика про - ционистки отпадъци, англофили и сърбомани от "скинхед" (Имам едно прекрасно описание, на дълбоко уважавания от мен американски дисидент, лека му пръст - доктор Уилиям Пиърс, на това анархо - течение...), шопски регионалисти и така нататък...
Първо: от завещанието на Хитлер към германците, проличава, че той не е ислямофоб, както и не е арабофоб.
В него той казва, че "германците винаги ще намерят повече разбиране сред арабите, в борбата им срещу еврейството и англичаните, отколкото сред европейците и съседите им, въпреки роднинската им кръв" у особено визира французите, като много по - далечни по борба, цели и дух отколкото арабите - до германците. Съмнява се сериозно и в арийската им кръв...Цитирам по памет.
Същото казва и за азиятците.
Да не говорим, че Исляма не е и раса, а е религия и на доста бели и арийски народи, ако ще гледаме расово на нещата, пък ако ще мразим циганите, то болшинството от тях са православни или евангелисти, у нас, просто защото повечето наричани "цигани" сред мюсюлманите у нас се турчеят...
Така например, Хитлер счита за арийци босненците, които много цени, персите/иранци, а част от японците и индийците - също, както тибетците и алтайците.
Разбира се, жалостта е повече за германската нация и после за нас...
После, Хитлер не е християнин, а криптовотанист, като в лични разговори с приближените си дори прави изказване, че пред Християнството има повече предпочитания към Будизма и Исляма, заради издигането на саможертвата в бой, в ранг на Мъченичество и че не му харесва търпимостта и толерантността при Християнството...
Арабските националисти, са виждали доста голяма надежда в победата на Хитлер..
Такива не са и даже мутиралата БНРП и дегенерата Емил Антонов...Нищо, че уж плюели гротесткно евреите...
Такива не са прочели нито "Моята борба", а камо ли пък завещанието на Хитлер и последните му думи пред германците, за да се наречат и нацисти, какъвто аз не съм, първо защото съм българин и враг на нескопосаните подражания на чуждото, второ - защото не съм тоталитарист, трето - Хитлер въпреки блестящото начало на войната му и на социалната му и стопанска отлична и образцова политика, както и по ликвидацията на паразитизма и подриването на Германия, прави когато се главозамайва като победител и огромната безобразна грешка, най - вече да нападне и то във възможно най - неподходящия момент СССР, заставайки на няколко фронта и неслушайки своите блестящи офицери тук от егоцентризъм, а втората - пощадата на "расовите" англичани, които обаче хич не пощадиха германците...
Това не мога да простя на Хитлер, тъй като не съм съгласен, че огромните злини в историята ни идват от Русия или даже от несъществувалото до тогава СССР, пъкн дори и от скитащите драгливи евреи, а идват от Англия и английската сила и мощ, поощрявала и нашите съседи - шовинисти и врагове.
Това пък не пречи и да бъда благодарен на Хитлер за други неща и всички знаят и се досещат за какво или да дам за пример винаги неговия 4 годишен план, както и стопанска и социална политика, както и техническият и военен прогрес на Третия Райх и разнебитената през ПСВ Германия, за много късо време, от които нещо получава и България също, през ВСВ...
Няма да се впускам в подробности и относно "национализма" на трупа БНРП, която основно изкопа гроба на българският национализъм!...
Направил съм го на блога си, дали тези са последователи на Завета на Апостола на Свободата - Васил Левски, както и на "Православието" им на какво ниво е, няма да се спирам...
Само ще припомня, че ако религиозно, а не расово или етнически, а още по - малко национално, които са няколко много различни понятия, ще се делим, то за нас са точно толкова "иноверци" и католиците, протестантите, методистите, адвентистите и пр...
Нима трябва да намразим тогава всички нации и народи от католици главно например, като унгарците и хърватите и да се "гушнем" със сърболята, гърците и руснаците например, в най - добрия случай срещу тях?
Или винаги ли Православна Русия е била по - правилната историческа "опция" пред неправославна, поне доминиращо Германия, ако ще разсъждаваме изцяло с верски категории и паранои?
Или пък например търговията с 'бяла" Холандия, винаги ли е била по - изгодна, отколкото с "не съвсем бялата", камо ли Християнска Япония?
Аз мисля, че същото важи и относно например дилемата: Иран - Запада или Ирак - "Християнска" Европа, като ще избегна анализа, дали Англия и САЩ, в момента са наистина Християнски страни, по своите основи, а още повече пък Православни, за основите на ЕС с петолъчката пък, няма да говоря въобще или за отявлено луциферовия антихристки Израел, на когото САЩ понастоящем е слуга, според своя собствен интелектуален елит, доколкото го има, дори СРЕЩУ своите собствени логични национални интереси...
Правете разлика!
Толерирането на паразитизма или уравновиловката НЕ Е социализъм, ако е изкуствена, или пък е твърде паянтов и малотраен, доколкото го има, като този на Живков, макар и там да не е съвсем праилно, че е имало уравновиловка, защото в много случаи например мнозинството беше дискриминирано заради някои политически, класови и кастови, но също и верско - етнически малцинства (Като самообявилото се за "богоизбрано".), макар и уж тази идеология да отричаше класите, расите, етносите и нациите, в много случаи съседите ни, дори и в комунистическата им част, не изоставиха своя великодържавен или национален шовинизъм, като румънци, сърби и пр., както и не повярваха в интернационализма, като българските редови "блажени вярващи" в този маскарад...
За отявлените войнстващи шовинисти и антибългари - гърци, турци и сътворените "македонци", да не говорим...
Даде се превес на антибългарските видове "национализъм"...Вменяваше ни се и расистка - антинаучна теория за "жълтите и дребни българи" и "високите, руси и снажни славяни"...
Да не говорим пък, как бяха лансирани десетилетия турците и туркоезичните пред нас, като бяха пускани с 3 във ВУЗ - овете, бяха назначавани с предимства, даваха им се допълнителни стипендии (Ако не беше правено това, биха били днес много под нивото на циганите от последното гето, както и евреите!).
Да, накрая БКП премина към нескопосаните патриотарски "възродителни процеси", по - скоро дебългаризирали, отколкото ребългаризирали българите - мюсюлмани, като беше потъпкана религията им (Не това е начина, ако ще бъдат покръствани!)...
Решението на турския въпрос, беше или с окончателна война и прогонване на Турция от Европа и Балканите, което е отдавна не по нашите сили. Или по - реалното, с изпълнението, може би в един леко ревизиран вариант на Изселническата спогодба с Турция, която съществува отдавна, но незнайно защо не е приложена до край, както тази с Румъния, когато си вземаме Добруджа?
Друга тема е, че самия турски президент отрича пред Живков наличието на турци у нас, че е имало тайни споразумения с Турция, Гърция и другите ни съседи, за отказ от териториални претенции, респективно претенции за "национални малцинства" (Каквито у нас исторически гледано няма!), които обаче се прилагат само от нехайството на Живков, към стенещите в съседство българи от нас под асимилацията, терора и геноцида...
Друга тема е, че Турция не си остави "магарето в калта" като нас, макар да нямаше никакво историческо право на претенции, нито юридическо.
Друга тема е, че в САЩ се провежда и днес постоянен "възродителен процес", както и далеч преди "лагерите на смъртта" на Хитлер, наречени "хитлеристки" е имало такива военновременни за германците, а Хитлер черпи пример от разбирането на САЩ за "поданик и гражданин", при така наречените нюрнбергски закони и това можете да научите от "Моята борба" - глава "Поданик и гражданин".
Друг е въпроса, че според сведения на служител на ДС, корените на "възродителния процес" са в съветниците - евреи на Живков (Понеже това престъпление е отбелязано като "най - чудовищното" на режима на БКП, което не отговаря на истината!), един от които отстранен в края на 80 - е, по подозрение за шпионаж в полза на Франция, признал през 1992 - а година, че е бил агент на
Целта е ясна: Босна и Косово, тръгнали от България, далеч преди събитията в бивша Югославия и израело - угоден интернационализиран конфликт между Ислям и Православие, между католици и православни и така нататък...
Само че превърнаха това, когато номера им не мина у нас и в обществото ни, в капан за вече ненужния им режим и диктатор Живков, но и за сатанизацията наново на цялата българска нация и изкарване на слугата им - Турция и видимо желаната от нея пета колона у нас, като "страдаща" от нас, а турците - "страдалци"...
САЩ и СССР се възползваха и с това свлякоха ненужния им Живков, използвайки българското етно - толерантно поведение...
Въпреки, че уж България беше осъдила ционизма, заедно със СССР в СС на ООН, Живков държеше в обкръжението си, подобно на кобургите и европейските династии своите "придворни евреи", а и удобни за кредитиращите го банкери и "големия брат" - СССР...
Нека си спомним, как СССР предаде накрая, освен своите "любими сателити", разузнаванията им, социалната им система и ги обрече на продан, пускайки западния окупационен караул, на мястото на своя, но и арабските страни дето разчитаха на техното оръжие.
Нима СССР не можеше да им даде оръжие, за а приключат с Израел веднъж и завинаги и да няма там войни повече, които да ескалират или поне да даде независимост на Палестина?
Можеше разбира се, но не това беше целта, както на съветската паралелна държава и каста, наречена от един автор сполучливо "Номенклатурия", така и на западно - еврейските всеобщи със САЩ банкери и производители на оръжие, които искаха там просто конфликта да е хроничен, не само заради оръжията, банките и вземане на други трайни ресурси на онези страни от тях, както и държейки ги индиректно под съветски чехъл, но и за да се тренира и увеличава постоянно еврейското човекомразие към "гоите", като се измисля непрекъсната "световна заплаха" срещу "богоизбраните", дори когато тя не съществува или идва от самите тях и себеподобните им!
За да се наложи най - жестоката, несправедлива и небогоугодна дискриминация, двоен стандарт, апартейд, геноцид, етническо прочистване и "холокост" над цели народи, за който никога и никъде нищо да не се каже!
05.11.2011 10:57
Не се опитвам да се обидя, напротив. Просто се замисли и почни да правиш нещата по-добре. :) Тогава можеш да спечелиш уважение, а не присмех. :)
Не се опитвам да се обидя, напротив. Просто се замисли и почни да правиш нещата по-добре. :) Тогава можеш да спечелиш уважение, а не присмех. :)
Напротив, "нещата" чудесно ми се получават:
... и във вибокс7 където за 2 години станах модератор в над 15 групи
... в България, където вече имам издадена книжка и съм канен в ТВ, вероятно и ще се появя след време
... в блог.бг, където почти всеки втори постинг ми е популярен въобще в блога, а всеки в категорията си винаги
"Нещата" ми се получават като въздействие, експресивност и това го доказват десетките ми нови познати в блог.бг, техните лични съобщения и желание за контакт.
Преводите сам правя и вече са копирани от не един човек, цитират ме или не други които ги ползват, та даже ги има и в един известен сайт ;)