Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 15:39 - Здравейте, приятели,
Автор: miri479 Категория: Забавление   
Прочетен: 4874 Коментари: 30 Гласове:
8

Последна промяна: 24.10.2021 16:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не мислех да пиша повече тук, но… понеже темата донейде е актуална… Искам да съобщя на всички антиваксъри, че днес си направих еднократна ваксина, защото мечтая да ходя до Луната и там не пускали без зелен сертификат – обаче привържениците на конспиративните теории, не вярват и в пътешествието до Луната, а мен ако питате, Луна изобщо не съществува и затова настоявам да проверя:)))))…Та, скъпи антиваксъри, сега лягам да си почина, ако не се появя на линия до утре сутринта, може да започвате купона, тъй като явно сте били прави, без да сте медицински лица:)))))

 

 

 

P.p. Коментарите са отворени, хейтете ме, колкото искате:)))))!






Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Мири. Аз ще се ваксинирам ...
24.10.2021 16:14
Здравей, Мири. Аз ще се ваксинирам след няколко дена. Трябваше по-рано, но отлагах, защото през септември имах много работа, а сега малко се освободих. Не ми трябва належдащо зелен сертификат, но ще ни принудят. Дори и да има протести, те няма да помогнат. Освен ако евентуалното ново правителство не промени нещо, но не вярвам. Нещата идват от другите страни. Все пак трябваше да дадат някакъв гратисен период, а не да се трупат опашки, каквито вчера видях.
Поздрави!
Поздрави!
цитирай
2. tonsun - Народ, който кара четвъртата вълна ...
24.10.2021 16:36
Народ, който кара четвъртата вълна с еднократната маска от първата, не може да бъде унищожен.;)
Добро настроение и крепко здраве, Мири! (hi)
цитирай
3. miri479 - Здравей, Барин! Да, съгласна съм,
24.10.2021 16:41
че трябваше да има гратисен период. Опашките бяха... чудовищни! Дано,когато отидеш да се ваксинираш, положението да е по-добро... Просто видях какво преживяват мои близки от болестта и не го пожелавам и най-големия си враг, както се казва... Поздрави!
цитирай
4. notfun - ..добра среща, мири! дал, Бог добро )
24.10.2021 16:51

...радвам се, да споделим, колкото и банално,да звучи..
бъди, Себе си!
и,винаги, ще бъдеш, на правилното място, в точното Време!

поздрав!
цитирай
5. miri479 - Здравей, tonsun
24.10.2021 17:11
добро настроение и крепко здраве на теб също;)... Дано да си прав;)!
цитирай
6. miri479 - Здравей, Юлия,
24.10.2021 17:22
благодаря! Знаеш, че не те харесвам по принцип като поведение в блога, но това не изключва възможността да си прекрасен човек, желая ти здраве и щастие;)
цитирай
7. germantiger - аз ще се ваксинирам утре сутринта
24.10.2021 17:24
аз ще се ваксинирам утре сутринта
цитирай
8. miri479 - Здравей, Митак,
24.10.2021 17:30
при мен страничните проблеми бяха лека болка в ръката - нещо като мускулна треска, но вече се се оправя, надявам се и при теб всичко да е наред. Бъди здрав;)
цитирай
9. dobrodan - Ха.....на каква Луна ще ходиш :):):):):)?
24.10.2021 18:11
Слънцето е абажур на 5000 км от Земята, Луната е нощната му лампа, Земята е плоска като антиваксърска глава и куха пак точно толкова :).
Има категория хора, дето сън не спят, ако не са навътре в конспирациите :).
Така се усещат Фактори, Важни, Умни :):):).
Нямам нещо против, но просто не е вярно.
Мисленето изключва вярването :).
цитирай
10. catforlife - Мири, Нали знаеш, че сега всички ...
24.10.2021 22:50
Мири,
Нали знаеш, че сега всички очакват от нас да пазаруваме и да ходим по ресторанти! Цялата икономика на нашите ваксинирани плещи лежи! :)))
Радвам се, че си тук! Бъдете всички живи и здрави!
цитирай
11. valeska - Здравей, Мири! Радвам се да те "видя"!
25.10.2021 09:35
Не бягай от нас, вече си ваксинирана...:)))
Бързам да ти съобщя, че вече си имам любимка от "Игри на волята" и това е Миленка. Мъжете все още са ми неясни. От мен хубав ден!
цитирай
12. miri479 - Здравей, Добродан,
25.10.2021 11:16
благодаря за свежото чувство за хумор!
цитирай
13. miri479 - Здравей, Кат,
25.10.2021 11:24
писна ми като вляза във фейса, да чета по 10-тина антиваксърски поста на ден, извънредно досадно. Затова спрях да влизам там. Живи и здрави, и всичко добро)))
цитирай
14. miri479 - Здравей, Вал,
25.10.2021 11:28
ами вече ще съм спокойна, че няма да ви заразя))). И аз харесвам Милена, да й пожелаем успех! И от мен хубав ден!
цитирай
15. pvdaskalov - Поздравления за написаното от теб, Мирослава!
25.10.2021 14:13
Мислиш като мен... Аз съм вече с два пфайзера и не от вчера. Последният беше на трети юни. Чувствам се превъзходно и изпълнен с надежди. Но до Луната не ми се ходи. Мързи ме. И тук на Земята има достатъчно лунни пейзащи, защото Човечеството е много умно и се отнася към родната зелена планета като към чужда. С Гугъл-човечето в жълто можеш да се разходиш, където ти скимне. А с фантазия може да се провери всяко кътче на Вселената. Радвам се на твоето добро настроение и закачлив хумор.
Поздрави от мен и Лео. Кой е той? Моето тигровото коте, копие 1:1 на солистчето от клипа към мой постинг * 703 f * от 21.10 11:36,
Бъди жива и здрава!
П и е р
цитирай
16. germantiger - чао
25.10.2021 14:41
не сме на митак и не сме на мири

иначе се ваксинирах, лек ден
цитирай
17. miri479 - Благодаря, Пиер,
25.10.2021 15:42
пожелавам ти винаги да се чувстваш прекрасно и изпълнен с надежди:))). Е, до Луната може и да не стигна, но във въображението си пътувам на много по-далечни дестинации:))). Сега ще вляза да видя котето - много обичам тези пухкави симпатяги:))). И ти бъди жив, здрав и щастлив!
цитирай
18. miri479 - до germantiger,
25.10.2021 15:45
Извинете за фамилиарността, господин Непознат! Желая Ви здраве и щастие, хубав ден!
цитирай
19. trakietsadobri - Кой каквото прави — на себе си го прави, народна приказка преразказана от Ангел Каралийчев
25.10.2021 16:11
Първо действие

Като ходел да проси от къща в къща, един слепец все тъй си думал:
— Кой каквото прави — на себе си го прави!
Дочула го жената на селския чорбаджия, дето дерял кожите на сиромасите, и му се заканила:
— Знам, че туй, дето го приказваш — за моя мъж го приказваш, но ще те науча аз тебе, когато минеш втори път.
И като запретнала ръкави, чорбаджийката замесила една питка и преди да я метне — сложила отрова в тестото.
Подир пладне слепецът пак минал край чорбаджийската къща.
Щом го зърнала, чорбаджийката викнала от прозореца:
— Хей, дядо, я ела насам!
И му подала питката.
— Земи я — рекла, — топла е. Замесила съм я, да ти се отплатя за мъдрите думи.
Старецът промълвил едно благодаря, поел питката, пуснал я в торбичката си и си тръгнал. Излязъл от селото. Поел по широкия път. Късно вечерта някъде по къра го срещнал чорбаджийският син, яхнал кон. Той слизал от планината, където били бащините му кошари.
— Хей, дядо — поспрял коня си чорбаджийският син, — ти, като ходиш по просия, не може да не носиш хляб в торбата си. Дай ми да хапна, защото ми се вие свят от глад. Горе, в планината, нашите нагъват просеник, а пък аз не мога да го ям.
— Да ти дам, сине — рекъл старецът и извадил питката от торбата. — Отчупи си половината. Одеве ми я даде една добра жена.
Чорбаджийският син грабнал питката и извикал:
— Цялата, цялата я дай! А ти ще си изпросиш друга — нали нямаш друга работа.
И като захапал питката, месена от майчината му ръка, той сбутал коня и отминал.
Додето стигне у дома си, лакомият мамин син почнал да се превива от болки. Щом влязъл, се тръшнал в леглото и изпъшкал.
— Майко, умирам.
Майката се смаяла и слисала. Най-сетне й дошло на ум, че може да е отровен, и го попитала какво е ял.
— Нищо — отвърнал болният, — само една питка изядох. Друго не съм слагал в уста.
— Кой ти я даде?
— Един просяк. Срещнах го по пътя, поисках му хляб и той ми даде питката.
цитирай
20. trakietsadobri - Второ действие
25.10.2021 16:11
Като чула тия думи, майката пропищяла:
— Майчице, какво направих! Просякът ми казваше, че кой каквото прави — на себе си го прави, вярна му беше приказката, добре казваше той, но кой ти го слуша!
И заудряла глава с юмруци.
Край
цитирай
21. miri479 - trakietsadobri,
25.10.2021 16:54
явно визираш мен в случая, но аз никого не карам да се ваксинира, напротив, антиваксърите са тези, които налагат своето мнение на околните, като единствено меродавно и правилно... Мъжът ми изкара ковид много тежко и не смятам, че трябва да се ваксинира, защото вероятно има имунитет. Детето ми е само на 14 и не поемам отговорността да му давам акъл, то само си решава... Аз съм прочела всичките за и против, преди да се ваксинирам,по собствена воля... На просяци отрова не съм давала, винаги съм им помагала с добро чувство, независимо какво ми говорят... Но щом смяташ, че аз съм чорбаджийката в случая, ок, твое мнение, бъди здрав:))) !
цитирай
22. dobrodan - Не може да бъде, трети ден вече съм с ваксина и съм още жив......
25.10.2021 18:36
Да съм в рая - не съм?!
Да съм в ада - вън е доста хладно.....
Явно съм в България и съм жив...... Защо така?
Разочарован съм. Не струват тия ваксини :). Чаках с нетърпение да умра в мъки, пък то само малко брада ми пораснала и ноктите си изрязах.......
Моля антиваксърите да ми споделят някоя сигурна смъртоносна и мутагенна ваксина, да я пробвам и нея?

Коства ми неистово усилие на волята да не напиша точно какво мисля по техен адрес, защото няма да съдържа и една цензурна дума.
Добри ще излезе прав с приказката:). Само нека уточни адресата:).
цитирай
23. elenkokoschkov - НЕ ДЪРПАЙ ДЯВОЛА ЗА ОПАШКАТА!
26.10.2021 09:31
dobrodan написа:
Да съм в рая - не съм?!
Да съм в ада - вън е доста хладно.....
Явно съм в България и съм жив...... Защо така?
Разочарован съм. Не струват тия ваксини :). Чаках с нетърпение да умра в мъки, пък то само малко брада ми пораснала и ноктите си изрязах.......
Моля антиваксърите да ми споделят някоя сигурна смъртоносна и мутагенна ваксина, да я пробвам и нея?

Коства ми неистово усилие на волята да не напиша точно какво мисля по техен адрес, защото няма да съдържа и една цензурна дума.
Добри ще излезе прав с приказката:). Само нека уточни адресата:).

Гъзът си е твой!
цитирай
24. dobrodan - Точно затова предпочетох и да се ваксинирам:):):):):). Спасих си гъза:):):).
26.10.2021 10:20
Сега си работя спокойно, никъде грам проблем не ми създават, линейките идват за вас, умньовците, не за мен!
НЯМА ДЯВОЛ, НИТО БОГ, ВЕРУЮЩИЯ КОКОШКАРОВ!
Ако си чувал Тот/Ермес Трисмегист: каквото е горе, това е и долу :).
Което ме притеснява в някаква степен. Ако ще съм жив под някаква форма и компания ще ми правят същите психопати, то съм готов да се анихилирам (ще видим как може да стане в отвъдното:):):).
Ще препоръчам да се взима антигенен тест с кожена близалка:), два пъти дневно, от антиваксърите.
Само се чудя дали няма да ви хареса.....
цитирай
25. elenkokoschkov - БЪРКАШ АДРЕСА НЕЩО!
26.10.2021 11:26
dobrodan написа:
Сега си работя спокойно, никъде грам проблем не ми създават, линейките идват за вас, умньовците, не за мен!
НЯМА ДЯВОЛ, НИТО БОГ, ВЕРУЮЩИЯ КОКОШКАРОВ!
Ако си чувал Тот/Ермес Трисмегист: каквото е горе, това е и долу :).
Което ме притеснява в някаква степен. Ако ще съм жив под някаква форма и компания ще ми правят същите психопати, то съм готов да се анихилирам (ще видим как може да стане в отвъдното:):):).
Ще препоръчам да се взима антигенен тест с кожена близалка:), два пъти дневно, от антиваксърите.
Само се чудя дали няма да ви хареса.....

БЛИЗАЛКАТА ОСТАВЯМ ЗА ТЕБ!
ЩЕ ТИ ХАРЕСА!
цитирай
26. dobrodan - Аз имам сертификат, еленко.
26.10.2021 11:43
Къде сбърках с адреса?
Препоръчвам близалката, защото бъркането в носа всеки трети ден едва ли ще ти хареса.
Тогава ще ближеш, та пушек ще се дига:).
Или просто ще боднеш една игла и ще спреш да си въобразяваш какво ли не.
цитирай
27. miri479 - И аз още съм жива,
26.10.2021 12:24
за което се извинявам на антиваксърите):):). Хубав ден на всички и честито на именниците):):)
цитирай
28. elenkokoschkov - И КАКВО ОТ ТОВА?
26.10.2021 12:57
dobrodan написа:
Аз имам сертификат, еленко


цитирай
29. dobrodan - О, ти пак не си разбрал:):):):):).
26.10.2021 15:35
Прочети отново коментар 24.
Може и няколко пъти.
цитирай
30. elenkokoschkov - ЩЕ СЕ ВЪЗДЪРЖА!
26.10.2021 19:24
dobrodan написа:
Прочети отново коментар 24.
Може и няколко пъти.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: miri479
Категория: Забавление
Прочетен: 562189
Постинги: 237
Коментари: 1252
Гласове: 5798
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930