Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2018 00:27 - :))))))))))))))))))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
-1



Душевно болните добичета май наистина си вярват, че са ме променили и превтзпитали?!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Няма как да стане!

Няма как корветки-марионетки и путльовци да ми повлияят!

Ама не спирайте да ми лизкате трите задни букви и да превръщате в "мемо" всеки мой жест!
Добичетата имат необходимост да вървят след някого или след нещо!

-----------


Така мило клечаха отсреща душевно болни пациентчета с очилца - офицерчета бяха май - :)))))))))))))))))))))))))) отсреща!

ЦИРК!!!

-----------

Защо умните ми съграждани спряха да изпълняват сатанинските ритуали около мен?
Да не би да разбраха, как са ги манипулирали, лашкали и правели на маймуни болните мозъчета?

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

НЯМА ПО-РАПАРЧОТЕНО И МАНИПУЛИРАНО, БОЛНО И ДОЛНО ПЛЕМЕ ОТ ТОВА ПЛЕМЕ!

:)))

--------------

Къде си путьо, Защо не дойдеш да ти обясня, колко си прост и жалък?
Да видиш, как съм "фрагментирана", неадекватна, манипулирана и безпомощна и да се похвалиш в махалата?

Събираш трохи инфо за мен от околните, щото си прост и грозен, а ти се иска да изпъкнеш.
Ама си прост и грозен, та няма как да ти се получи.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Нали помниш - като умряла риаба ще ми изплувате!
"Като" е за благозвучие.
На онази, с поглед като черна дупка, "специални поздрави"!

:)))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211503
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930