Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2015 00:28 - МИГ Съвършенство - ЖЕНАТА
Автор: germantiger Категория: Тя и той   
Прочетен: 27013 Коментари: 43 Гласове:
37

Последна промяна: 09.05.2015 06:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТЯ - Момичето - Жена

Съвършенната Перфектна Северна

и "някои мои разсъждения" с очи, душа, сърце

image
Клаудиа в ляво сякаш от пансион, но някак похотливо осъзнала женската сила над мъжа и Клаудиа в дясно - ТЯ ОБВИНЯВА, ТЯ ТЪРСИ ЗАЩИТА, горда в болка и самотност - за мен тя в дясно "е" моята ГЕРМАНИЯ! Тази коса настрана, тази крехка шия, тези стиснати но изразени устни, тези "подрязани очи" - пред този поглед съм на колене! Сила в съпротивата, слабост в крехкостта, гордост в косите, болка и дори обвинение в погледа, ГОРДОСТ в линията - това е ТЯ - Германия 44-45 преди да бъде поругана (дясната, не лявата)

Неземно



В края на постинга няколко думи за 9 МАЙ

Сърдечно благодаря на viva1122 от vbox7.com
и същата тук в блог.бг за възможността да добавям видеа в постинга ми!
Колажите/"комбинациите" са от мен + проблема с качеството в някои изображения
ГЕРМАНО-СКАДИ НОРДИК красота

Отбелязвам за тези които припознават всичко красиво в порно
НИМА ВЕКОВЕ ПРЕДИ НАС ВСИЧКИ ПОЕТИ, ХУДОЖНИЦИ, СКУЛПТУРИ са били извратени маниаци (някои от тях като Чайковский действително педофил) и все пак гений
АЗ НЕ РАЗБИРАМ ГРАНИЦАТА, А УСЕЩАМ ВСИЧКО СИЛНО, СЛАБО ИЛИ ПОКОРЯВАЩО,
не ме вълнува как го наричат или клеймят хората


Една тъмнокоса кралица-миньон как слиза на 2.17 и какъв кратък тембър на 3.11

Манди Графф
устремена с "ресници", носле, дори устни и брадичка, Kinnlade на германски звучи по-добре отколкото челюст на български. Манди е стремеж, свобода, вятър в косите и вайкинг
image

Карен Мулдер
ЗАВЪРШЕНА, самодостатъчна, "класическа", толкова много раса има в нея и толкова много очи и някак безкомпромисно спокойна
image

Халаш-Хунза момиче
тази северна непримиримост дори в Азия, тези пронизващи очи и тази недоверчива уста, махнете точките и традициите и е естествено, натурално великолепие
това аз наричам СВИСТЯЩИ ОЧИ
image



отново Манди Графф
спомням си картина на млади момичета четящи Гьоте в природата, тук няма изящна шапка, а толкова свежест и прелест в тази простота, но и ПРЕЦЕНКА В ПОГЛЕДА
image

сп. Модише Машен 70-те години
Германия която умря - Шнекенфризуур, тази би била чудесна принцеса, приказка и толкова замислена... кой й взе книгата?
image


ТРЕВОГА, ТРЕПЕТ и какви очи на 3.32 за миг

отново Клаудиа Шиффер
какви натежали детски очи и какви устни, но очите, те зоват грижа и закрила - комплекса на Херакъл/Херкулес
image

игра и хаос в косите... и НЕсъвършенство в по-широките скули
детето - жена в непорочност, ако не беше разголена - бих написал невинност
image


след 2.32 тя пада, а Уентуърт като един истински мъж й помага, след това Крисчън Бейл в един филм по прогермански роман от Луиза Мей-Олкътт и целувката по носа - обичам да правя това, но на някои дами въобще не се харесва

отново Манди Графф
СКРЕЖ в устните, зима и север, НОРД и какво носле, макар очите да СА!
image

в полетата пролетни с това остро германско носле и с тези цветя - ЦВЕТЕ Е ТЯ
image
Принцессин - принцесса, инфанта или Baronesse дъщеря на Баронессин/баронесата - НЕсъвършенство в по-тъмния грим на очите, но каква изненада в погледа и тези отворени устица
image

отново Карен Мулдер
и тази принцесска, нежна нежност и изящно изящество, пърхаща с очи прелестна птичка, не гълъбица, не гургулица, а колибри
image

Ж Е Н А - в центъра е богиня и защо в бельо - НЕ, прекрасно би било в туника, мрежа или дори гола... в ляво желае, а в дясно вече е възраст
image

Карен с италианката Карла Бруни - колко явно личи широката скула на романката и изчистения фино-нордически антропотип на холандката - в ляво е извън мярка в повече, в дясно е мярката точна
image

грозно "звучи" око, но да - моята Джоконда
image


след 3.57 на финала - не знам защо много харесвам тази френска НЕнордическа актриса - чар/ а в клипа великолепните за дамите Ричард Армитейдж, Тоби Стивънс... а Ан Хатауей !

момиче от южна Франция - келтарка
когато в малко момиче забележите проницателен поглед, серьозност и замислен ум... спомнете си някои момичета на Шарлътт Бронте (и не само при нея) - тук келтийката е ясна, "лаконична", с неверотна игра-уста и в същото време директна
image

Катрин Торман
германските варвари нейде край Рим, Валкирия на ветровете, жалко за ърбанфона зад нея
image

Алис Корниш
уста, очи, коси, желание, далечност заедно с елемент на покана - еклектика ли?!
image

Ана Хикманн
погледа, тя реже, тя стреля
image

Каролине Винберг
скандинавска класика от Швеция - Слънце, СТУДЕНО зимно слънце - харесвам го
image

фрагмента момента с устината, нищо друго тук, не харесвам "интериора" нищо, че не го виждам (?!), но тези устни ЗАЛЕПНАЛИ
image

Дорит Моос
на пръсти игла, сама да се скрие и една с прибрана коса
image


след 1.39 зверчето пристъпва, нехаресвам Кийра, но тук е дяволче с характер, дух горски е тя - ЛИЦЕТО Й НА 1.44 и неговата ръка на 1.46 - той не е високомерен, а раздава по справедливост, заслуга и ред (на това някои му казват високомерие) а аз правилно презрение към незнаещия, неможещия, несъвършенния
2.59 - дриадата - сестрицата на Дарси ПОРЦЕЛАН и после дървото - има такива дървета както казва братовчедка ми и както съм виждал и полагал ръка (вероятно и Байкушевата мура е така)

Джесси Дънн
има нещо НЕздраво, но и нещо фатално, не знам защо - не сватба, а смъртта - величието на смъртта
image

Хедър Моррис
ЛИСИЦАТА и това НЕсъвършенство с тъмния елемент в косите
image

елфите са живи, червената шапчица е порастнала
image

елфите са дори мажоретки (в един боклук-сериал) в случая в който тя играе. но какви очи, епикантус ли - имат го към 70% от децата в германо-скади народите, с възрастта изчезва
image

дори с индиански етномотиви отново великолепна за мен, грим "над очите" спирала или греша, отдолу да няма тъмно, да няма очна линия или каквото е там - под чоите да е свежо и светло, простете носа на Хедър
image

тук е прекалено прибрана, обрана и отличничка, сякаш изчистена и без никакви забележки, но с тези дрехи или това излъчване нещо ми липсва... НЕ
image

Карибите ли, Пасифика ли... за мен е сякаш на друга планета, топла планета и въпреки "отрязаното лице", тези очи, устни и коси ме пленяват
image

няма значение щриха и проблема на фигурата й в ханша, няма проблем - тя е игла, та е пергел, пергела може ли да е секси, КОГАТО Е ТАКАВА СТРУНА - ДА
image

Коринна - Ариелле - Даниела Рьош
НЕсъвършенство е неизрусените корени, иначе в "долния" сектор НЕ на триъгълника, а на бедрата и ханша - божествено със "спойлера" и "луфта" в средата - плътност, младост, живот
image

нимфа и секс
image

сирена или Лорелай
image

поредната елфийка и вместо стрели, ръцете и са лък, стрелата е кракът
image

валкирия или древна "царица", НАД племето се появи
image

това за мен е НЕсъвършенно, чудесна идея, но някак опитомена природа, къде са босите крака и ПРЪСТИ и даже липсва обла област там където гледа мнозинството мъжко (не горе)
image

фея с толкова правилен нос и може би, малко страх пристъпвайки
image

Ева с ябълката или просто атлетка - бедра, ханш, дупе, атлетка казвам аз
image

езерна нимфа
image

норната почива  и после ще решава съдбата или античната германка и ГОРАТА
image

Мишел Марш
тук има в повече - НЕ харесвам многостта в тяло, не коментирам "откъснатата" просто отрязана в ляво фотография... тук е богато и женско, но на мен ми липсва серьозност, свирепост, стремеж и една идея "тънкост"
image

Аделле Стивънс
това може да е Брунхилда
image

Брунхилда царствена, белстяща
image

толкова северно лице и толкова идиотска спортна обувка, толко зной в гръдта, устата и погледа и в същото време толкова грубост в платформата на "това" - маратонка ли е "Бога ми"
image

Брунхилда като вълчица на пясъка... а трябва да е гола в снега. дива, настръхнала вълчица да е... позата тук е великолепие, трябва меко да изръмжи ако въобще жената може това
image

Мелисса Ткаутц
НЕсъвършенство с тези по-едри устни, аз НЕ харесвам дебели устни, друг нека си ги тачи, а позата тук е пантера
image

в предишен мой постинг нарекох тази
ИГЛА - ИСКРА - СТРЕЛА
тетива, скоба, писец
image

Алисса Сътърланд
Vae victis от постинга ми за 9 май миналата година
сълзите на победените или просто Аслауг от Вайкингс - вежди, очи, свити устни, лунички и кървава сълза - БОГИНЯТА НА СЕВЕРА
image

това е - тясно лице, изострени черти, вежди като очите под ъгъл и щрих, И ЛУНИЧКИ, зачервена северна кожа с лунички - безценно :)
image

правия нос, веждите и погледа, сключените устни - тази целеустременост и понякога тази жестокост на севера, тази точност и тази сила, серьозност, РЕШИТЕЛНОСТ и здрав смисъл пред трудно решение
image

"мейби оргазъм" ;) с НЕсъвършен пункт в скулата, една идея по-тясно лице и щеше да е жената на някой северен бог
image

а трябваше да "забели" очите нагоре...
image

във филма това беше досада, за мен е секс
image

тя като млада елфийка - това наистина е ЕЛФ и толкова червена й ходи, червенокосия "демон" магия е
image


след 1.51 и за момент 2.12-2.13 - това не може да се коментира, съвършен импулс пулсира

Гуинет Полтроу
като майка си холандка на вид, тук най-прекрасна като Емма - за мен Кейт Бекинсейл беше едно нищо пред тази... Кейт Бекинсейл да напиша, че е нищо!!, но Емма на Гуинет е кукла
image

Ш И Я  и лимба и линията на лицето и една идея раздразнена серьозна устременост
image

ах какви устни и поглед, това е, просто е това
image


и Брад Питт остави тази, заради онова с прасешките устни, опулените изцъклени пукали-комбъли Ан Джоли... глупак

Ребекка Фъргюсън
луничките в повече, но бистрите очи, ФЕЯТА, извора, чистотата
image

съзнаваща чара, магията, красотата си, готова да те завладее, едно обещание да си неин, така осъзната
image

свела поглед и признала мъжа, който иска да я завладее и който тя може да владее
image

трепет в клепките, тя свети
image

сякаш долавям дъха й и тя събира сили да се изправи и вдигне звездите-очи и все пак повече е разточителна, атом сухота би бил достатъчен, липсва нещо рязко в нея
image

А Н Г Е Л, но ангела не може да "ме" гледа изотдолу
КРАСИВОТО И ПРЕКРАСНОТО и  с О Ч И Т Е озарява нас или Бог нея блести
image


0.59 само си събра устните и само това ми бе достатъчно да си кажа в мен - точка - съвършенно, а колко е ефектна тази на 1.57 взрив колорит


Много познати очакват от мен днес – 9 май да направя постинг контра Деня на Победата – въздържах се, нека празнуват руснаците и евентуално западняците! Постинги за руския позор ще направя и ще са в поредица, както и ще продължа „серията” ми за германски героизъм – не съм забравил и няма да забравя! Как аз „виждам нещата” – Русия, Запада да надуват фанфари и паради, но...

Германия също да празнува свои победи от миналото – тя не го прави като другите.
Нямам нищо против народите в бившия СССР да почитат помпозно и пред света жертвите си. Справедливо е Германия също тържествено да подгъва крак пред своите синове и дъщери загинали – тя не го прави по достойния начин. Всичко това е мерзко, отвратително и несправдливо.

Победа ли?! Писал съм неведнъж посочвайки маса изследвания – за 1 германец са падали 5-6 съветски войскари (тук не иде реч за загубите в цивилисти - в общите и следвоенни 1 към 4), нещо повече – в приграничното сражение дни наред след 22 юни 1941г. съотношението на загубите е за 1 германец – 35 руснаци. Най-гигантската победа в човешката история е германска – при Киев след обкръжение в плен ок. 670 000 съветски войници – това е и най-големия позор в човешката история като поражение! Това е победата – тяхната победа във война в която техните червени асове Кожедуб и Покришкин имат малко над 50-60 победи във въздуха, а един Ерих Хартманн 352 победи! Техния Лавриненко на танк има малко над 50, а германския Курт Книспел 168 (или непотврдени дори 192). Това е Победата – бити от качество, но победили с число. Разбира се, че и германците имат поражения, някоик особено емблематични и дори по-мащабни от тази в Сталинград, но победитена Райха, размера на тези победи, начина и условията в които са постигнати са над тези на противниците.

„Добрите” – победителите... тези от запад демократите, в онова време са владели и тъпкали като колонии половината свят и почти милиард хора, онези от изток като СССР владяха в своя съюз 136 народности (няма грешка) 136 от които над 100 завладени през вековете и стъпкани от руски ботуш. За сравнение – „лошите”, злите – Германия като Третия Райх в границите си има почти само германци, австрийци и ограничено число малцинства най-вече поляци и чехи. Добрите от запад бяха яхнали континентите, добрите от изток бяха милиони избити от комунизма, а лошите в центъра на Европа бяха най-лоши, най-престъпни, най-виновни винаги дори и сега (и не отричам вините им в миналото въобще)!

Българите... българите, които празнуват днес и боготворят (те нали бяха атеисти) СССР – за тяхно „сведение”:
ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
Контрапункта - на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва. След с одобрението на Москва, сръбски и български комунисти беше създадена фалшивата македонска нация и беше откъсната от България тази наша земя и народ.
Детайл - преди червената бгисториография признаваше 34 000 бгжертви в Отечествената война (да така я наричаха бгкомунистите за България тази война) във финалната фаза срещу Германия, в последно време се споменават към 50 000 бгжертви на фронта. За сравнение - германците губят срещу българите не повече от 7 или 8 000 Другарите лъжеха по червено за 103 000 германски жертви) "даде" но в руските червени издания не бяха се договорили с българите да лъжат - издавания по червено време в СССР капитален труд на Мюллер-Хиллебрандт всепризнат в света (и написан дори с антихитлер лафове, но върху педантичните германски документи на Генщаба) се споменават 12 000 паднали германци въобще на Балканите за цялата окупация и бойни действия и това се потвърждава и признава от всичко що е историк вкл. российски. Оставяме настрана факта, че уж бития шеф на 7 сс див. "Принц Ойген" Отто Кумм след това е... повишен, не коментираме разстрела на бгпарашутистите хвърлени на скали пред огневи позиции без възможност да се прикрият и окопаят по склоновете и чукарите , айретен танковите германски засади в които горят бгтанкове но година преди това получени от Германия Pz IV в Сърбия и по-късно вкл. в Унгария, за да се стигне до практиката да се воюва "напред" с леките чешки Т 38 на бгслужба) итн итн итн. Иначе спор няма - разсейването и разгрома на някои части от тила на 7 сс див. е успех почти серьозен тактически мащаб, а за ситуацията на Балканите тогава дори оперативен БЪЛГАРСКИ успех) и дотук. Това никак не е малко - нито румънци, нито поляци, нито чехи нямат подобен на българския успех, въобще победа срещу сс!

.........

Победиха „моите” ГЕРМАНЦИТЕ – те превъзхождаха всеки в онази война, като знание, умение и опит, като победи каквито в човешката история няма равни в титаничност!
„Моите” не бяха най-лошите, комунизма който завлече вероятно към 100 млн. животи и колониализма който тъпчеше земното кълбо са повече зло в „мерки и теглилки”. Злото не се измервало и всеки човешки живот бил ценен – ТАКА Е, СЪГЛАСЕН, но защо тогава днес едни се зоват победители и добри (ясно защо, но още по-ясно е, че аз плюя на лицемерието и пропагандата им).
Ако българите, които празнуват днес знаеха истината и уважаваха справедливостта, те нямаше да развяват руски знамена, каквито веят и на Бузлуджа за БКП/БСП.
На „победителите” честито – те победители не са и никога няма да бъдат.

Прекрасно е да си загубил – в загубата има трагедия, сила и слабост, болка, несправедливост, поука, страдание и непризнание.
Боже колко съм това, което съм, защото винаги съм се чувствал от загубилия народ.
Загубата е епос, тя е дълг към тези „назад и тези напред” във времето, победата е за момчета, загубата е за мъже... кой ме разбра?!

Хеппи Едн ли ?! „Смело сърце”, „Гладиатор” НЕ са щастлив финал – ако Холивуд беше честен и справедлив щеше да направи 100 по 100 германски филми за герои и жертви, но това няма да стане.
ЗА ТОВА НА ДНЕШНИЯ ДЕН АЗ ИМАМ ЧОВЕШКОТО ПРАВО С УДОВОЛСТВИЕ И ПРЕЗРЕНИЕ ДА ХРАЧА НА ПОБЕДАТА „ВИ”, моята омраза е комплимент за вас – вие я отгледахте в мен от дете – БЛАГОДАРЯ ВИ (без ирония), тя е дар и заслужава Ода.


Проблем с руснаците нямам - имам такъв с паради, сочене на германска вина, а другите добри и с бгкомуняги - ако на улицата някой ми лала за фашисткая сволоч, немецкая гад и 9 май - физически бих пребил тази бляд.

Аз съм Германец по майка и избор, и човек за истина и справедливост!
"Честит Празник" на Европа и честит День Победъй!
На майка ви също.

 След 0.20 момент след момент първо КОСИТЕ, после ОЧИТЕ, накрая УСТНИТЕ
0.37 как диша... 0.44 лъчезарна или просто СВЕТЛИНА
цялата сцена след 0.50 - слабост и страх първо, после осъзната женска сила, първо нейното покорство и след това неговото покоряване пред тази красота
1.17 ВСИЧКО, ТОЛКОВА, ТОВА Е хиляда пъти да си вдигне зениците няма да се нагледам!

................
 
От моя добър познат cefulesteven

Новата ми книга "Кланица за чародеи" вече е излязла: и в електронен, и хартиен вариант, но премиерата й ще е на 13.05. 2015 в читалище "Николай Хайтов" от 18: 30. Това събитие е особено важно за мен по много причини, а една е, че...Това е първият ми самостоятелен роман и на хартия. Честно! Сам не мога да си повярвам, но факт. Сборници разкази - има, един съатворски роман отпреди двадесет и отгоре години - има, електронни издания има, но друго си е това. Залогът е голям...Книгата, вярвам ще е интересна, съчетава много фантастични поджанрове, не съм оригиналничил, нито екстравагантността ми е била самоцел, получи се - понеже имам един дълг, на много години, към едни хора - прототипи на романа, които живеят в тази друга реалност. Карма ми е било да напиша това. Много ще се радвам, ако дойдете. Много ще съм благодарен, ако разпространите вестта.




Гласувай:
39



1. dinkov - Динков
09.05.2015 00:49
Ех...... Щастие за мъжките очи. А може би дори и за дамските. Красивото си е красиво, няма значение дали е от север, юг, изток или запад :)
Ех..... :)
Поздрав
Ицко
цитирай
2. germantiger - ...
09.05.2015 02:55
Благодаря за първия коментар Динков, да си жив и здрав.

Силата на този постинг "намирам" или търся в текста който съм писал над изображенията

Бях кратък - за всяко можех да напиша абзац, разказ, а за някои и роман.

Бях и съм куражлия, зщаото единици са хората, които така открито биха споделили себе си "публично" и без роля - истински усщам всичко написано.

Споделянето на красивото, силното и великото не ме притесняват - напротив - доставят ми КЕФ, в това дори намирам превъзходство.

Прекрасното трябва да се представя, споделя, показва и пред него да се преклонява глава! Дори съжалявам, че сега е сред нощ и нямам възможност още по-дълбоко да издълбая душата ми за красивото.

С "две думи" - аз съм си романтик, поет ненаписал нито един стих, но във всеки случай много повече от ценител само на тялото!
цитирай
3. germantiger - ...
09.05.2015 04:23
Формулата за мен

ТЯСНО ЛИЦЕ
РЕЗКИ ЧЕРТИ
СВИСТЯЩИ ОЧИ
ВЕЖДИ ОСТРО НАГОРЕ
ПРАВ НОС И ЗВЕЗДИЧКИ-ЛУНИЧКИ
РУСИ КОСИ И СИНИ ОЧИ

Над всичко обаче е душа и дух, сърце и ум!
Това с малките букви е за големи.
цитирай
4. shtaparov - Хунзите са Хунци (Хуни)- Царски ...
09.05.2015 05:24
Хунзите са Хунци (Хуни)- Царски Скити и Царско племе на Българите,а Валкирия (Балкирия) както можеш да се досетиш е...Балкария (Балгария)- прародина и лелеяна мечта на всички древногермански племена.
цитирай
5. germantiger - ...
09.05.2015 05:36
shtaparov написа:
Хунзите са Хунци (Хуни)- Царски Скити и Царско племе на Българите,а Валкирия (Балкирия) както можеш да се досетиш е...Балкария (Балгария)- прародина и лелеяна мечта на всички древногермански племена.


Несъмнено всички са българи - Адам, Ева, Господ, Големия взрив преди 13,7 млрд. години всъщност е взрив на българско самочувствие (у някои хора) дал началото на Вселената

Споменавал съм ти, защо не идеш в посока българи > бълхари
идиостка посока, малоумна и шеговита (или обидна), но напълно заслужена към хора които направиха всичко (без мангалите и негрите) българи
цитирай
6. germantiger - ...
09.05.2015 05:40
А про по в постинга всички са българки, самия аз съм българка, но с мъжки "такъми"...

П.С.
Валкирия не е родина и мечта на никое германско племе - валкириите са тези които помагат, съпровождат към Валхалла, а понякога избират и спасяват войните на бойното поле.

Валикирия не е една, а много, това не е родина, а персонажи група, Валхалла е нещо друго - нормално е да ги бъркаш и да не си наясно - то и за какво ти е да ги знаеш, нали всичко и всички са б ългари, какво тук значи някаква Валхалла и една СЮРИЯ валкириен ;)
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравейте , приятели!
09.05.2015 08:37
Уж за северни жени се говори, пък виждам политика, история...
Ама то пък без жени ще ги има ли и политиката , и историята?
Като се тръгне от Светлина-хубавата Елена, навсякъде търсете жената, като за всяка манджа мерудия е, нищо не става без нея
Шерше ла фам!

Иначе ,северната красота на жените е безспорна
И като се добави и спортът, който е традиционен за тях, той извайва телата им
Но по принцип, където има жени, красотата не е дефицит
Въпреки,че преди години ,като бях в Германия, най-хубавата жена, която видях беше ...рускиня
Парадокс! Случва се
Не съм видял чисто и просто най-хубавата германка, а съм имал късмета да видя най-хубавата рускиня Пък може и така да ми се е струвало
Въпрос на вкус, нещо което за мен е красиво, за други не е
Аз харесвам синеоки, жена ми тъмнооки
Как сме се харесали изобщо, не ми е ясно?
Това е закачка, хубави са Германтигър северните и в частност немските жени!
Строяват освен това мъжете, а те имат нужда от това Една Меркел е достатъчен пример за това!
Само веднаж са ги изпуснали в Ново време и затова резултатът е такъв
Поздрави за постинга!
цитирай
8. anin - Здравей!
09.05.2015 09:59
Хареса ми, възхищението с което пишеш за жените,
макар и то да е насочено най-вече към красавици...
Външната красота не е гаранция за вътрешна :)
цитирай
9. syrmaepon - Има загуби, от които може да се из...
09.05.2015 10:06
Има загуби, от които може да се извлече поука, а дори и печалба, а има и пирови победи. Въпросът е ние каква поука сме си направили и дали съответно сме коригирали поведението си и стратегията. За днешните времена се казва, че се пренареждат положения от след войната. Като гледам политическата сцена май никой никакви поуки не си е взел.
Да жените от фотосите са красиви, а може би и по-умни от мъжете ))))) може би.
цитирай
10. cefulesteven - Много, много красота! В това съв...
09.05.2015 10:33
Много, много красота! В това съвършенство е живота. И благодаря ти!
цитирай
11. viva1122 - Поздравления за този миг съвършенство!
09.05.2015 13:05
Чудесно! Красота - в образи, в музика и душа!

Мога само да гледам, слушам и възхищавам!

И едно малко уточнение - чак благодарност е силно за мен - аз само помогнах с три кратки уточнения за клиповете /нищо кой знае какво, ти си знаеше/ - но се радвам, че е допринесло за пълната картина и усещане в постинга - поне за мен!
цитирай
12. germantiger - ...
09.05.2015 16:04
leonleonovpom2 написа:
Уж за северни жени се говори, пък виждам политика, история...
Ама то пък без жени ще ги има ли и политиката , и историята?
Като се тръгне от Светлина-хубавата Елена, навсякъде търсете жената, като за всяка манджа мерудия е, нищо не става без нея
Шерше ла фам!

Иначе ,северната красота на жените е безспорна
И като се добави и спортът, който е традиционен за тях, той извайва телата им
Но по принцип, където има жени, красотата не е дефицит
Въпреки,че преди години ,като бях в Германия, най-хубавата жена, която видях беше ...рускиня
Парадокс! Случва се
Не съм видял чисто и просто най-хубавата германка, а съм имал късмета да видя най-хубавата рускиня Пък може и така да ми се е струвало
Въпрос на вкус, нещо което за мен е красиво, за други не е
Аз харесвам синеоки, жена ми тъмнооки
Как сме се харесали изобщо, не ми е ясно?
Това е закачка, хубави са Германтигър северните и в частност немските жени!
Строяват освен това мъжете, а те имат нужда от това Една Меркел е достатъчен пример за това!
Само веднаж са ги изпуснали в Ново време и затова резултатът е такъв
Поздрави за постинга!


Вероятно си прав във впечатлението си от рускинята ДНЕС.

Когато руснаците в края на ВСВ масово изнасилват (най-масовите изнасилвания в човешката история) те - съветските войскари коментират колко хубави са германските жени, за разлика от тези в избите на изток, за разлика от съветските жени, германските са били изключителни на вид.

Днес част от геерманските жени са просто грозни или целенасочено не се стремят да са красиви.

От друга страна има млади, свежи жени на велосипед, които почти не ползват тежки гримове (това в германските днешни момичета харесвам).
цитирай
13. germantiger - съгласен съм
09.05.2015 16:06
anin написа:
Хареса ми, възхищението с което пишеш за жените,
макар и то да е насочено най-вече към красавици...
Външната красота не е гаранция за вътрешна :)


Не ми се получи постинга, както го желаех.

Искайх този път да наблегна на душата, на идеите, на дори моите фантазии, НЕ на външния вид и комерса - за жалост постинга е

претрупан
без ред
с прекалено много клипове и изображения
от всичко това можех да направя примерно три отделни постинга

за следващия път ще знам
цитирай
14. germantiger - ...
09.05.2015 16:08
syrmaepon написа:
Има загуби, от които може да се извлече поука, а дори и печалба, а има и пирови победи. Въпросът е ние каква поука сме си направили и дали съответно сме коригирали поведението си и стратегията. За днешните времена се казва, че се пренареждат положения от след войната. Като гледам политическата сцена май никой никакви поуки не си е взел.
Да жените от фотосите са красиви, а може би и по-умни от мъжете ))))) може би.


Що иде реч до война и политика, жените от фотосите със сигурност НЕ са по-умни или можещи от мъжете, но от мкои мъже и въобще на тези мястото им няма общо с война.

Ти обаче казваш друго - нещо което много хора са изразявали - ако жени рулираха света, дали той би бил толкова мъжки и жесток... може би, не.

От друга страна в историята жени са управлявали и са били пак толкова жестоки като мъжовете им... властта изисква това и породата хора, които се стремят към нея също е такава.
цитирай
15. germantiger - И аз благодаря
09.05.2015 16:09
cefulesteven написа:
Много, много красота! В това съвършенство е живота. И благодаря ти!


Пожелавам успех на книгата ти, както и на още след нея!
цитирай
16. germantiger - ...
09.05.2015 16:12
viva1122 написа:
Чудесно! Красота - в образи, в музика и душа!

Мога само да гледам, слушам и възхищавам!

И едно малко уточнение - чак благодарност е силно за мен - аз само помогнах с три кратки уточнения за клиповете /нищо кой знае какво, ти си знаеше/ - но се радвам, че е допринесло за пълната картина и усещане в постинга - поне за мен!


Според мен ти напълно заслужаваш споменаването в постинга и благодарността ми - два пъти ми се е случвало някой да ми обясни как се влага клип вътре в постинг на блог.бг и втория път е този вчера и от теб - това поне за мен е много.

До момента съм искал десетки мои постинги да имат 2-3 клипа в тях, а съм се примирявал и ограничавал само с линкове без "тапет" и директно да го наречем видео в постинга.

Искал съм го, сега вече благодарение на теб и го мога
Жалко, че в този постинг прекалих с видеата и тяхната "подредба", която се получи "пръскане" сякаш без ред (а аз долавям моя си;)
цитирай
17. vishnichka - Тук дни ще са ми нужни, за да изгледам всичко!
09.05.2015 16:15
Постингът нищо нямаше да изгуби без политическия си финал, но от друга страна е толкова емоционално подреден, че отразява една истинска реалност в насъвършенството на човека, в който любовта и омразата живеят като две спорещи сестри, но от майката им душа зависи по какъв път ще върви семейството...
Не съм се вглъбявала чак толкова по женските красоти, но примерно една Гуинет ми идва малко сухар и никога не съм я имала за красавица. Това не пречи разбира се, ти да си имаш своите преценки, и твоите идеали...

Въпреки, че можеше да пооблечеш някои от женките ;), все пак поздравявам откровеността ти по тези въпроси!:)
цитирай
18. podvodni - Хубави жени, като всички манекенки ...
09.05.2015 16:26
Хубави жени, като всички манекенки без разлика на националност.

За деня.
Казваш - неам си кой имал близо 200 победи срещу нищо и никакви 60 от обратната страна и даваш ред подобни сравнения.
До тук добре, но въпреки ултра, мега и супер качеството позора нанесен под Москва (на това му се вика "Да отидеш до Ватикана и да не видиш папата), Ленинград ( цели 900 дни бесзъба блокада), Сталинград ( да сложим тигана преди да сме хнали рибата), Курск ( ...Идат кат "Тигри" - бягат кат OFFци) и разибара се - Берлин - краят на илюзията!

Историята е болезнено жестока в своята истина.
цитирай
19. germantiger - ...
09.05.2015 17:00
podvodni написа:
Хубави жени, като всички манекенки без разлика на националност.

За деня.
Казваш - неам си кой имал близо 200 победи срещу нищо и никакви 60 от обратната страна и даваш ред подобни сравнения.
До тук добре, но въпреки ултра, мега и супер качеството позора нанесен под Москва (на това му се вика "Да отидеш до Ватикана и да не видиш папата), Ленинград ( цели 900 дни бесзъба блокада), Сталинград ( да сложим тигана преди да сме хнали рибата), Курск ( ...Идат кат "Тигри" - бягат кат OFFци) и разибара се - Берлин - краят на илюзията!

Историята е болезнено жестока в своята истина.


Напротив - те германците ликвидираха Русия - това което тя можеше да стане - потенциала беше секнат и хамериканците яхнаха света.

Пак те германците спасиха Европа от червеното цунами, което Ленин и Сталин винаги са планирали и лелеляли.

Вместо да стигне Ла Манша, Червената армия кърви в океан от кръв, забрадките и могилите на изток нямаха чет, след тази война света стана англо-саксонски окончателно и света не стана червен в цяла Европа.

В сражението за Москва или битката както му казват на Изток - съветските загуби в отбранителна и настъпателна фаза надвишават германските (за пореден път).

Положителен баланс червените имат само в опер. Багратион, Черкасси (Корсун-Шевченковски му казват на изток), евентуално равен в Будапеща и толкова в големите сражения. Изключително положителен баланс имат червените в POW при Сталинград, в убити пак са повече от германеца осоебно за целия южен сектор - "вземаш" Кавказ, предкавказките степи и Сталинград, и преди всичко изброено също Воронеж и поредния Харков преди опер. "Блау".

Руснаците винаги са били бити от германеца в качество, както така са бити и западняците. Победите на червени и "зелени" от изток и запад спрявмо германските са малко за много германски - просто факт

ТОЛКОВА БОЙ НИКОЙ НЕ Е ЯЛ В ПЛАНЕТАРНАТА ИСТОРИЯ КОЛКОТО СССР ОТ ГЕРМАНИЯ 1941-1945 зверски бой в милиони хора и хиляди техника - зщао ще прочетеш в постинги. И "грам" Виктор Суворов няма да срещнеш в постингите ми, нула Суворов или Топич примерно.
цитирай
20. germantiger - ...
09.05.2015 17:03
vishnichka написа:
Постингът нищо нямаше да изгуби без политическия си финал, но от друга страна е толкова емоционално подреден, че отразява една истинска реалност в насъвършенството на човека, в който любовта и омразата живеят като две спорещи сестри, но от майката им душа зависи по какъв път ще върви семейството...
Не съм се вглъбявала чак толкова по женските красоти, но примерно една Гуинет ми идва малко сухар и никога не съм я имала за красавица. Това не пречи разбира се, ти да си имаш своите преценки, и твоите идеали...

Въпреки, че можеше да пооблечеш някои от женките ;), все пак поздравявам откровеността ти по тези въпроси!:)


Показалите "порноелемент" са вероятно 20% в смисъл откровено голите дори по-малко.

Благодаря ти за коментара :), съгласен съм за Гуинет - аз не я намирам за красавица, а само в Емма и Виола при Шекспир ме радва.

Финалал за 9 май е излишен за мен, но нужен за други - немалко хора ми писаха преди 9 май и очакваха нещо по темата от мен.
цитирай
21. podvodni - Хи-хи-хи, ма толкоз бой яли горките ...
09.05.2015 17:34
Хи-хи-хи, ма толкоз бой яли горките руснаци, че на 8.05.1941 г. .... кво става?
Светът станал англо-саксонски, за цели 70-80 години ( сиреч до 2020-2025). Все пак е малко повече от "Хилядолетният Германски Райх".
След това моеш ли позна светът какъв ще бъде?
Моем ти подскажа - Руско (славянско)-Китайски !
А до 2045 г. ще продължава да действа великият "Канцлер Акт" (сметам знаеш за какво иде реч?), а след това Евразийският съюз ще сключи догово за сътрудничество с Обединени Германски Емирства.
И малко от езотериката:
Чифутрандия 1 (Израел) ще бъде само спомен.
Чифутландия 2 (Англия) - под водой.
Пиндосландия (САЩ) - ще оцелее на половина ( да е жив и здрав Йелоустон)
А Германия ........ вече споменах ( как ли превежда Берлин на турски ?)

Тогава ( живи и здрави) можеш пак да си спомняш за великите победи на арийците!
цитирай
22. syrmaepon - Да - например Хилари К. Хич не съм и привърженичка ))) Но просто жените от твоите снимки изразяват друго )))
09.05.2015 18:00
germantiger написа:
syrmaepon написа:
Има загуби, от които може да се извлече поука, а дори и печалба, а има и пирови победи. Въпросът е ние каква поука сме си направили и дали съответно сме коригирали поведението си и стратегията. За днешните времена се казва, че се пренареждат положения от след войната. Като гледам политическата сцена май никой никакви поуки не си е взел.
Да жените от фотосите са красиви, а може би и по-умни от мъжете ))))) може би.


Що иде реч до война и политика, жените от фотосите със сигурност НЕ са по-умни или можещи от мъжете, но от мкои мъже и въобще на тези мястото им няма общо с война.

Ти обаче казваш друго - нещо което много хора са изразявали - ако жени рулираха света, дали той би бил толкова мъжки и жесток... може би, не.

От друга страна в историята жени са управлявали и са били пак толкова жестоки като мъжовете им... властта изисква това и породата хора, които се стремят към нея също е такава.

цитирай
23. panazea - Аз съм любител на красотата !
09.05.2015 18:13
Голотата ми идва малко в повече . Както и голи мъже .
Някак си , не им се възхищавам. Ценя повече това , което е в главата .
Всеки има право да си харесва , каквото му е по вкуса !
Днес е един хубав майски ден и пойният дрозд пее та се къса !
И той се опиянява от красотата на дроздката . Така де ! Всекиму своето !
цитирай
24. germantiger - ...
09.05.2015 18:50
podvodni написа:
Хи-хи-хи, ма толкоз бой яли горките руснаци, че на 8.05.1941 г. .... кво става?
Светът станал англо-саксонски, за цели 70-80 години ( сиреч до 2020-2025). Все пак е малко повече от "Хилядолетният Германски Райх".
След това моеш ли позна светът какъв ще бъде?
Моем ти подскажа - Руско (славянско)-Китайски !
А до 2045 г. ще продължава да действа великият "Канцлер Акт" (сметам знаеш за какво иде реч?), а след това Евразийският съюз ще сключи догово за сътрудничество с Обединени Германски Емирства.
И малко от езотериката:
Чифутрандия 1 (Израел) ще бъде само спомен.
Чифутландия 2 (Англия) - под водой.
Пиндосландия (САЩ) - ще оцелее на половина ( да е жив и здрав Йелоустон)
А Германия ........ вече споменах ( как ли превежда Берлин на турски ?)

Тогава ( живи и здрави) можеш пак да си спомняш за великите победи на арийците!


В ТВОЯ РЕД НА МИСЛИ ха хах

- българите били големи юнаци - за това полоивината им история в робство

- българите били родени войници - за това 5 века турчак и 2 византиец ги е...

- българите пребили света при Дойран, но накрая ги орязали

- те били най-паче мъже в Балканските войни, но им били пак взели българското

- големи герои и все бити

В ТВОЯ РЕД НА МИСЛИ как ти се струва?!

Булгаристан му викат на Берлин, а на гражданите му геуррая 482 годинь
цитирай
25. germantiger - Ще се съглася с теб
09.05.2015 18:53
panazea написа:
Голотата ми идва малко в повече . Както и голи мъже .
Някак си , не им се възхищавам. Ценя повече това , което е в главата .
Всеки има право да си харесва , каквото му е по вкуса !
Днес е един хубав майски ден и пойният дрозд пее та се къса !
И той се опиянява от красотата на дроздката . Така де ! Всекиму своето !


Голотата в постинга е много по-малко от еротиката или нещо друго, но съм съгласен с теб и аз не съм фен на порното като красота - ти и НЕ е красота

Иначе съм "отворен" за всичко човяешко, стига да ме грабва, покорява и възхищава

Голотата също е красива, стига да е представена с вкус, но както знаем на вкус и цвет товарищи нет :)
цитирай
26. vencivaleri1951 - Дамите ме кефят
09.05.2015 19:17
не мога да се съглася с политичесдкия анализ. Земите които Германия ни обещаваше и през двете войни са същите които ни бяха отнети от Берлинския договор. Но това е минало. Лошото в случая е , че тези очарователни дами които презентираш са представителки на един окупиран и днес народ. Този шпагат гойто прави фрау Меркел-на 9ти май с Обама, на 10ти с Путин никак не прилича на канцлер на 4тата икономика в света и държава дала толкова човешка мисъл на света.
цитирай
27. podvodni - Тиги-уйги, право казваш, че 700 ...
09.05.2015 20:18
Тиги-уйги, право казваш, че 700 години сме били под владичество.
Обаче, где го славното Византийско царство? А великата Отоманска империя?
В спомените на историята !! Няма ги, хи-хи-хи!
И знаеш ли защо?
Защото нещо са имали претенции към нас Българите!
Ромската империя, тоже си отива щото пак нещо се е взела на сериозно в отношенията си с нас.
Рочниш ли, чича ти Хинки ?
Решил, пича, да прави глупости, а даже взел, че тровнал нашето цар ( верно, че има швабска кръв, но си е Български цар).
И де го "Илядолетният Райх" ? На бунището на историята! Хайл Хитлер, хе-хе-хе !
Въпросът съ Съвентската империя е малко по-друг, защото се явява един вид продължител на Руската, но това ще ти го обяснявам някой друг път.
Сега ред е на англо-саксонската. Познай какво ще и се случи?
Поправи ме ако греша, но съвременна Германия е в тази обречена империя, нали така ?

Пак ме попарви, но един немец е казал - "Ц§ял свят се учи от мен, а аз се уча от Беинса Дуно".
А спомням си, че езин баш европеец е казал следното - "Българите поставята началото на европейската цивилизация". Бил некъв французин и то президент на Францата.
Що ли такива слова некой не каже и за Германия или Англия например?
А какво да кажем за богомилството дало начало на великият Европски ренесанс?

Казваш били сме под робство. Така е, но нас ни поробват когато имаме държава наречена България, и днес все още сме си държава България.

Чаткаш, не се гаси туй що не гасне !!!
цитирай
28. anin - :)
09.05.2015 21:02
Ми чесно да ти го кажа, в постинга повече е наблегнато на външността, красотата на телата, сексапила и еротиката...но ако направиш продължение, наблегни и на вътрешната, душевната красота. Познавам хора, които изглеждат добре външно, но като нрав и поведение те отблъскват. Определено харесвам добри хора, това за мен е най-голямата красота!!
цитирай
29. blackpredator - тайгъре,
09.05.2015 21:03
аз имам силен спомен, че тия Кожедуби от деревнята от тайгата и Урал,
са издъбили кожите на сичките тия величия барабар с фюрера им.
другото е дрън-дрън на инфантилните наивници
в историята пише друго - Ден Победы!
цитирай
30. nbrakalova - .
09.05.2015 23:05
Красотата на формите привлича очите… до време;
красотата на характера привлича сърцето… завинаги.
цитирай
31. germantiger - ...
10.05.2015 08:46
blackpredator написа:
аз имам силен спомен, че тия Кожедуби от деревнята от тайгата и Урал,
са издъбили кожите на сичките тия величия барабар с фюрера им.
другото е дрън-дрън на инфантилните наивници
в историята пише друго - Ден Победы!


Другарю с английския ник и американския интернет :)

40 милиона забрадки - жертвите в СССР - океан от кръв, така изкорубен, така изкормен Изтока нивга не е бил (и дано никога не е).

Деня на Победата е за политиците - гробовете на руснаците в ямата е истината.
цитирай
32. germantiger - ...
10.05.2015 08:49
podvodni написа:
Тиги-уйги, право казваш, че 700 години сме били под владичество.
Обаче, где го славното Византийско царство? А великата Отоманска империя?
В спомените на историята !! Няма ги, хи-хи-хи!
И знаеш ли защо?
Защото нещо са имали претенции към нас Българите!
Ромската империя, тоже си отива щото пак нещо се е взела на сериозно в отношенията си с нас.
Рочниш ли, чича ти Хинки ?
Решил, пича, да прави глупости, а даже взел, че тровнал нашето цар ( верно, че има швабска кръв, но си е Български цар).
И де го "Илядолетният Райх" ? На бунището на историята! Хайл Хитлер, хе-хе-хе !
Въпросът съ Съвентската империя е малко по-друг, защото се явява един вид продължител на Руската, но това ще ти го обяснявам някой друг път.
Сега ред е на англо-саксонската. Познай какво ще и се случи?
Поправи ме ако греша, но съвременна Германия е в тази обречена империя, нали така ?

Пак ме попарви, но един немец е казал - "Ц§ял свят се учи от мен, а аз се уча от Беинса Дуно".
А спомням си, че езин баш европеец е казал следното - "Българите поставята началото на европейската цивилизация". Бил некъв французин и то президент на Францата.
Що ли такива слова некой не каже и за Германия или Англия например?
А какво да кажем за богомилството дало начало на великият Европски ренесанс?

Казваш били сме под робство. Така е, но нас ни поробват когато имаме държава наречена България, и днес все още сме си държава България.

Чаткаш, не се гаси туй що не гасне !!!


И ти наричаш това Българията днес държава ;) :) :О серьозно ли хах... ?!

Пътища нямат - държава имат
Децата им бягат - държава му казват
Корупцията им световна - световните им шампиони по-малко

Това днес ако е държава - срам и смях за България - жалко и трагично
Това е ТРАГЕДИЯ И ПРЕСТЪПЛЕНИЕ КЪМ БЪЛГАРИТЕ - това държавата дето го зовеш

Казваш нямало Византия и Османска империя - "ми" то България няма, ти си тръгнал на чуждия гроб да плачеш.
цитирай
33. germantiger - ...
10.05.2015 08:51
vencivaleri1951 написа:
не мога да се съглася с политичесдкия анализ. Земите които Германия ни обещаваше и през двете войни са същите които ни бяха отнети от Берлинския договор. Но това е минало. Лошото в случая е , че тези очарователни дами които презентираш са представителки на един окупиран и днес народ. Този шпагат гойто прави фрау Меркел-на 9ти май с Обама, на 10ти с Путин никак не прилича на канцлер на 4тата икономика в света и държава дала толкова човешка мисъл на света.


Благодаря за коментара и блг, че си се въздържал пред провокативните ми думи.

За Меркле си напълно прав - икономика има, друго няма на световно ниво като държава нито тя, нито немците (това не са германци), нито "германия" и за това е разчекната и ще е до кончината си.
цитирай
34. germantiger - ...
10.05.2015 08:56
anin написа:
Ми чесно да ти го кажа, в постинга повече е наблегнато на външността, красотата на телата, сексапила и еротиката...но ако направиш продължение, наблегни и на вътрешната, душевната красота. Познавам хора, които изглеждат добре външно, но като нрав и поведение те отблъскват. Определено харесвам добри хора, това за мен е най-голямата красота!!


Вярно е, така ми се получи или всъщност не ми се получи.

Имах намерение постинга да наблегне на мои "идеи", фантазии, усещания, но се получи визия на външност много, много повече.

ЗА ТОВА ПЪК ИМАМ ПОРЕДИЦА ПОСТИНГИ ЗА ЛИТЕРАТУРА И В ТЯХ РАЗКРИВАМ МОМИЧЕТО-ЖЕНА КАКТО АЗ ГО ОБОЖАВАМ, НО ПРЕТВОРЕНО ОТ ВЕЛИКИ АВТОРИ

- 3 постинга за Готтфрид Келлер
- 2 постинга за Сюзън Кулидж
- 2 постинга за Шарлътт Бронте

ако прочетеш тях, ще усетиш "баланса" към този в мен
цитирай
35. veilet - Абе, хубавото си е хубаво, но моите ...
10.05.2015 09:37
Абе, хубавото си е хубаво, но моите лични предпочитания се ограничават до грацията и изяществото на по- хмммм, да кажем обикновени "Еви" като например една Hayden Panettiere. Под "обикновени" имам впредвид несъответствието в изискваните манекенски пропорции, а именно: миньонче. Завладяващ е не акцента, а завършека на постинга, с който съм абсолютно "ЗА" и категорично съгласна.
Руското правителство вместо да се пъчи с грандиозни паради, би могло да се съсредоточи да направи живота на обикновенният руснак по-лесен и добър, то тогава цената (и помпозността) на парада ще е обяснима. Представям си Парад, на конкурентно способна битова техника, или автомобили. :)) /тяхно производство, де!/ Все още размишлявам, че ако не беше Хитлер първи атакувал Европа, то няколко години по-късно това щяха да направят болшевиките, просто ги е изпреварил. А, и още една руска глупост, която не мога да забравя е как на 09.05.1995г. бяха изстреляни ракети на стойност 240 000 долара, за да попречат на дъжда да вали по време на парада! Както се казва всичката втасала......и само това беше кусура. Хайде, изводите всеки сам да си направи!!!
цитирай
36. mt46 - С красотата не мога да споря...
10.05.2015 12:01
Но имам въпрос - кой е виновен на Германия, че загуби ВСВ?...
цитирай
37. veilet - Но имам въпрос - кой е виновен на Г...
10.05.2015 12:59
mt46 написа:
Но имам въпрос - кой е виновен на Германия, че загуби ВСВ?...


Кой е виновен ли- българите, защото са яли недостатъчно пъпеши!!! Съжалявам, но, на такъв малоумен въпрос се отговаря пак така, следвайки трети принцип на механиката!!!
цитирай
38. viva1122 - И малко за финала на постинга
10.05.2015 16:14
Мое мнение и не само мое

- как може българите /не всички/ да празнуват окупацията си и да поздравяват окупатора си ?!?? - лошо и тъжно :(
цитирай
39. sande - Германия даде на България земите, за които води кървави войни!
11.05.2015 17:44
"ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
Контрапункта - на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва. След с одобрението на Москва, сръбски и български комунисти беше създадена фалшивата македонска нация и беше откъсната от България тази наша земя и народ""

***
И всичко това- мечтата на мечтите, Обединението на Отечеството - бе пропиляно самоубийствено от "силите на прогреса". България бе натикана в "девета глуха" за половин век. Няма наваксване!

А момичетата-жени са Богини!

Това е то Парад на красотата! Парад на Живота!

Не като този, който видяхме на Червения площад. Парад на смъртта!
цитирай
40. allvin - Точно!
17.05.2015 00:47
nbrakalova написа:
Красотата на формите привлича очите… до време;
красотата на характера привлича сърцето… завинаги.


Трябва да има красота и във тяло, и в характер. Птицата може да ,,лети" само когато и двете 'и ,,крила" са напълно израснали ...
цитирай
41. djani - Ох, хартиеното ми котенце...
08.10.2015 09:37
Постинга ти е радост и наслада за мъжките очи. Дори за старческите. Всяка раса си има прекрасните представителки. Чак ме е яд, че хиляди руси, прелестни създания ще надават оргазъмни крясъци - YA, YA, YA - под напора на черните яки, рязани членове. Чистата раса вече, е само сън. Не виждам никакви твои реакции за туземното нашествие? А моето вече съм го изразил...
цитирай
42. germantiger - ...
08.10.2015 15:29
Действително е забавно как на българите ви пари още отзад след 5 века мафлък :)

Както се сетя стиховете за Балканджи Йово винаги съм съм си мислел какво е да си българин в неравностъойно положение ;) хем инвалид, хем свидетел на онождането на най-милото си...

Мисълта ми е - имало е смели пичове хайдуци и те са отмъщавали за поругана чест на жена, сестра, майка, и те заслужено са възпети в песни и предания, дори в исторически реалии, но представи си щом за тях има песни и те са били хайдути изключение, що за масова ебан и практика е било по бугарските земи, друже :) дружно са ви работили турци, черкези, че и мангали - тъежн факт, но истината боли и сърби - вас откъм гъза 5 века нон-стоп.

А мисля че и още ви се очертава между чертите на седалището?!
цитирай
43. germantiger - ...
08.10.2015 15:31
Мисълта ми е - не бери грижа за европейците - вас българите повече са ви онождали и яхали, колкото германец и европеец за 100 живота няма да е и съвокуплен...

"Вас" руснаците толкова са ви клали свои и чужди, колккото рка от кръв запада никога не е виждал и не си е причинявал.

Иначе казано на кръв и ебан носите и още ще понесете ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620774
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031