Прочетен: 35000 Коментари: 77 Гласове:
Последна промяна: 21.05.2016 08:43
Българо-московските митове и лъжи в блог.бг
"Страшното" в постинга е, че съм чудовищно прав
НЕ си харесвам постинга, ефекта е търсен и отблъскващ
Детето тук на 10 (днес вече 14-15 г) е американче и то (над)минава детска планета
От коментара ми към zaw добавям в постинга:
Честно казано като се препрочетох, се почувствах неудобно и грозно
ПОСОЧИЛ СЪМ В ПОСТИНГА САМО ОТРИЦАТЕЛНОТО, БЕЗ ДА ПОКАЖА, ЧЕ ИСТИНАТА ПОНЯКОГА Е ПО-БЛИЗО ДО БЪЛГАРСКОТО В ДОСТА ПУНКТОВЕ
Примерно - Тервел наистина е величина и е направил нещо огромно в онзи момент
България действително е жертва на много интереси - факт
Посочил съм 3-и век за българи в Европа, но те имат засвидетелствена история вън от континента и то НЕслучайна
Има „българи” и българи, както има всякакви, без значение на
етнос, народност и нация
В този постинг пиша за онези българи, които ненавиждам и са ми
органично-противни
За качествените българи, които НЕ желая да обидя, препоръчвам тази книга – 5 лв. с меки корици и 8 лв. с твърди - великолепна
Боклук-българите живеят в чудовищни митове, грабят чужда история, тъпчат и не признават великото на другия, мачкат истината, за да живее тяхната „българска” лъжа. В тези българи се осъществява това, което казва Гьоте – дейно невежество заедно с фантазьорство. В същите тези българи се отразява типичното за изтока: българи и руснаци са най-велики, на тях света им е длъжен, те ще поведат човечеството по Ванга или някой друг брътвеж. Истината е друга – няма избрани, има велики в наука, изкуства, история, не Кубрат Пулев е най, напротив – над него има много други „най”. Биенето на тъпана, незачитането на другите, самозаблудата в митове и измислени фалшиви герои, НЕ е пътя напред и нагоре. Изкачването към високото е цел, равняване по световното велико, не нашенското, признаването на небългарското постижение и всичко онова, което можем да наречем работа – знание, практика, опит и доза шанс. НЯКОИ, повтарям някои от вас са се загрижили за Европа - та вие се радвате на смъртта й фенове на каПУТИН!
НЕ МРАЗЯ ВАС - МРАЗЯ ВАШАТА ЛЪЖА, МЕРЗОСТТА, НЕВЕЖЕСТВОТО ВИ
НЕ ВАШЕТО, А ВЕЛИКОТО СВЕТОВНО И ПОНЯКОГА ВАШЕ ТРЯБВА ДА Е ИДЕАЛ, ОБРАЗЕЦ
НЕСЪВЪРШЕНСТВО, НЕДОПРАВЕНОСТ, НЕЧИТАВОСТ - ТОВА АЗ МРАЗЯ
Не е трак - побеждавал е траки, бил ги е, след това ги е наемал в армията си
С боклук-българите трябва да се говори и пише така: брутално, грубо, с подигравка, вероломно, паднал до нивото им. Не трябва да ги убеждаваш, можеш само да ги уязвяваш и лично аз съм убеден, че трябва! Простете долната лексика в следващите абзаци, но тя е предизвикана, тя е огледало, отговор на тяхната българска боклук-лексика. Моите думи следват техните гаври с чуждото! Този постинг е писан „хулигански”, защото те разбират точно така, не са народ, не са и мърша – те са кал. И все пак мисля си, не се окалях много, може би само в началото по точка1.
Интернета ви е запад, гсм-а ви е запад, автомобила ви е запад-технология, компютъра ви също (писал съм къде назад е Дж. Атанасов в постинга), самолета ви е запад, "ако щеш" машината за минерална вода в офиса ти и тя е запад!
Но ти ще водиш света българино, ти си избран барабар с руснака, нали тъпако?!
Skye Stracke - имам абсолютното право да чувствам тази по-красива от българка
1. ЕВРОГЕЙСКИЯ СЪЮЗ
Така наричат Европа – западна Европа разбира се, защото нея мразят без значение дали тя е още централна, южна, северна итн.
Тези български боклуци се хилят (точно това е думата) когато мигранти посегнали на германски жени в Кьолн обявявайки европейците за гейове, за „ошибани” народи.
Кой е шибан - европееца в Кьолн или БЪЛГАРИНА 5 ВЕКА МАНАФЛЪК
Кой е шибан – европееца на фестивал в Берлин или българина в Раднево, в Катуница, а къде беше ербапбугарина, когато едно нещастно българско момиче циганин кла в Борисовата градина, къде беше българския юнак, когато утрепаха професора в Захарна фабрика?
Имало муслим кмет в Лондон и това за българския боклук било смях – смешно ли е бугарино-червей, с ДПС в твоя парламент 26 години нон-стоп?
Весело ли е бугарино с власт по места турска по Делиормана в Добруджа или в Кърджаали, в източни Родопи и помашки Гоце-Делчевския край?
Кой е по-гей бугарино – онзи европеец насилен 50 години от мигрант на запад или ти 5 века клан-недоклан?
Ти русофилино бугарски, който си мислиш, че НАТО нейде бил бит (где ли), къде беше ти и твоите руски богатири, когато им режеха главите в Чечня, нали сте големи мъже?
КЛАНЕТО И .БАНЕТО БЪЛГАРИНО НЕ СА ПОВОД ЗА ГАВРА И ПОДИГРАВКА, А ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, ТРАГЕДИЯ И СЪЧУВСТВИЕ!
Rune Temte - имам пълното право да предпочитам този пред балканеца
2. КОЙ Е ПЪРВИ
Българския боклук винаги е първи – негова е първата буква, първа е българската държава, първите гащи и те са бугарски...
Първата държава след Рим запазила държавността и името си до днес е Франция на германските франки – Франкската държава и империя с поставен фундамент 481-486г., докато дунавска България е положена като основа 680-681г.
Кой е първи бугарино: 481г. с франките или 681г. с прото- или прабългарите?
Първото изворово споменаване на българи в Европа е 3 век след Христа.
Изворово германците започват 400 г. преди Новата ера при Пифеус гърка рейдирал на север, макар с несъхранен до днес извор. Археологически германи в Европа има 2000-1200 г. преди Христа, ще рече ГЕРМАНИТЕ СА ПРЕДИ БЪЛГАРИТЕ В ЕВРОПА НАД 2000 г. няма грешка в цифрата!
Кой е първи бълхарино? Кой?!
Рим, Елада и значението им за Европа и света? Кой и в какво българино е номер едно, две, десет, сто?!
ТАКА ПО ДЕТСКИ БЪЛГАРИНО НИКОЙ НЕ РЕДИ И НЕ КЛАСИРА!
Този холивудски бог Тор предпочитам пред всеки Тенгри/Тангра или който и да е
3. ХАН/КАН ТЕРВЕЛ
Хан или кан – спора сред баш(на акънъ български език) българите е голям. Хан или кан е фундаментален спор, макар на мен да ми е през... и все тая защото и двете се „родеят” и сочат какво... във всеки случай не е Kahn – една от германските думи за лодка...
Наистина велик мъж, лидер и владетел и действително възспрял арабите – факт.
В „същото” време на запад обаче майордома на франките Карл Мартел „Чука” разбива арабите при Поатие!
Двете победи вероятно спасяват Европа, но... НО!
Византия според тази логика спасява Европа поне 8 пъти – това българските боклуци не признават и дори не отварят уста и то тази Византия, която докато се бие с араб и селджук в мала Азия търпи удари в тила, в гърба именно от българи (за което те НЕ трябва да бъдат винени – борба, държави, история - нормално винаги е интереса).
Кой българино спасява Европа – ти веднъж с Тревелий (след чиято победа арабската обсада все пак продължава няколко месеца, да – след българската ти победа също – не знаеше ли това българ?!) или Византия спасила според твоята логика Европа пъти повече?
Кой българче спасява Европа – онзи в юга на Франция и запада Мартел или ти на Балканите се пишеш за спасител на западна (забележете на западна) Европа?
ЗАПАДА Е ПРИЗНАЛ ТВОЯ СВЕТИ ТРЕВЕЛИЙ С ПРАВО, А ЗАЩО ТИ НЕ СИ ПРИЗНАЛ КАРЛ МАРТЕЛ? Защо ти българино твърдиш, че някой ти е длъжен на запад, но ти не белиш дума за онзи другия, които все пак запада е признал?
ИСКАШ ПРИЗНАНИЕ ЗА СВОЕТО БЪЛГАРИНО И ВСЕ ПАК ГО ИМАШ, ТИ ДА ПРИЗНАЕШ ЧУЖДИЯ НЕ ЩЕШ – МАЛЪК СИ БЪЛГАРИНО, ДОСТОЕН ИЛИ НЕДОСТОЕН – САМ СИ СЪДИ!
Тази северна прекрасна митология с "тези" елфи - никой няма такава, ни българин, ни славянин, а елфите нямат равни (за мен)
4. НИКОПОЛИС И ВИЕНА
Булгарбашкъ героя „крещи”, че Евроап пет пари не давала за него и не помогнала на „неговата” България срещу турците?! Аз не знам българина да е помагал некому там „у запада” та да ще помощ?! ОООБАЧЕ ЗАПАДА СЕ Е ПРОБВАЛ ДА ПОМОГНЕ НА БЪЛГАРИЯ – ФАКТ! В кръстоносен поход поредния Сигизмунд се бие и стига до Никопол, където в битката при никополис както се пише в бол западни книги, кръстоносците са разбити във финалната фаза на сражението, лсед което самия император според „митове и легенди” бяга и минавайки през Унгария става баща на бъдещия Ян Хуняди чрез приютилата го бъдеща майка, но да оставим кралското потекло на Ян (който разбира се, също е българин както претендират българи-боклуци).
Има ли кръстов поход срещу турците от западна Европа – има
Ако беше победил този поход щеше ли да има България пак – почти сигурно да, губи ли този поход при Никопол на хълма от еничарите – губи
Прави ли „нещо” Европа срещу турците – да!
Правиш ли ти българино нещо за онази западна Европа – не!
Знаеш за онази Виена българино, „тази” втората турска обсада от 1683 г., когато турците са бити при Каленберг и никога повече не застрашават запада сериозно. Победа извоювана НЕ от поляците крилати на Ян Собиески, а на първо място от германците изтребили в траншеите еничарите (ЗА ТОВА В КРАЯ НА ПОСТИНГА БОНУС). За тази втора обасада на Виена знаеш българино (може би повечето четящи все пак знаят), но едва ли знаят, че в нея на страна и в полза на турците се бият български контингенти и тук не иде реч за еничарите, не за тях! Разбира се, българите са принудени васално да се бият за султана и в случая за везира при Виена в 1683 г. Това НЕ може да се вмени въобще за българска вина, но питам българино, ако ти беше австриец с твоята българска днешна логика (не би могъл, но все пак) как днес щеше да пишеш и лаеш за онези „гадните от запад” дошли с турчака да те поробят – защо българино не го напишеш за себе си, защо не бъдеш докрай българин – по български към себе си?!
НА НАГЛИЯ БЪЛГАРИН ВИНАГИ НЯКОЙ ДРУГ И ЧУЖД МУ Е ВИНОВЕН, ВИНАГИ НЯКОЙ ЕВРОПЕЕЦ И НА ЗАПАД МУ Е ДЛЪЖЕН.
Норда, викинга - това е моя избор и за мен той превъзхожда
Този е "германски" австриец - българин, сливянин и тракиец .ич не е!
5. ВОЙНИТЕ ПРЕЗ ВЕКОВЕТЕ
Германци срещу българи или бойното противоборство между двата народа ще да е нещо такова хронологично:
- победа за германи при Халон (тук обаче едни германи вестготи на Торисмунд и Теодерих бият други остготи, а и римляните на Аециус имат важен дял, от друга страна българи може и да не са участвали, но най-вероятно са)
- победа за германите при р. Недао (предполагаемо българите може и да не участват) в тази фундаментална битка веднъж за винаги хуните са ликвидирани като голяам опастност за Европа и са разбити от германи!
- победа за българите над Агилмунд крал на лангобардите и завличат дъщеря му с нощна атака ("нечисто")
- победа за германите-баварци при Дагоберт и нощното нападение („подло”)
- победа за германците при Теодерих и отразено в извора на Енодий
- победа за българите при Омуртаг или Крум беше в Панония (предполагаем равен, зщаото там боевете са с неясен изход, но българина разбира се, се пише победител)
- победи за българите - кръстоносни походи особено първия (инцидентни сблъсъци, но все пак надделяват българите сред поредицата от такива), особено този при Адрианопол и заслужената победа на Калоянис
- Втора Световна война, там в голямата рамка победата е за българите, но пък в много тактически епизоди повечето са успешни за германци (тактически епизоди има и български победи, като почти оперативната величина при Ниш, значителна)
Конкретика за ВСВ:
- германски снайпер на брод при Вардар задържа няколко дни български роти, забавя цял полк
- засада в която български PZ4 са ликвидирани в горист масив на път преминаващ през него, след което българите във войната ползват изключително и само леките чешки Pz38
- отново поразяване на бгтанкова част на жплиния върху насип в Унгария - екипажите горят втанковете, оцеляват обгорени мисля само 3 души ако добре помня прочетеното
- отделно епизоди в Македония вградски бой отново от германски снайпери поразили бгтанкови екипажи над люковете
- бгпарашутисти които при стражин-страцин губят почти целив си състав след десантиране пред германски картечен обстрел и позиции
- 7 сс див. „принц Ойген” не е разгромена, продължава да се изтегля и тогавашния командващ дори се издига - получава след нея корпус за лидиране, той пише и книга за Принц Ойген дивизията - Отто Кумм
- германците разглеждат бойните действия на Балканите срещу България като успешни (във всички книги които съм чел и това е било засегнато), но НЕ скривайки разбития тил на 7 сс дивизия
ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ БЪЛГАРИНА ЛЪЖЕШЕ В ПОЛЗА НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ И ПИШЕШЕ, ЧЕ ГЕРМАНЕЦА ИМАЛ НАД 103 000 ЖЕРТВИ СРЕЩУ 34 000 БЪЛГАРСКИ! ИСТИНАТА Е ЧЕ ГЕРМАНЕЦА ГУБИ СРЩЕУ БЪЛГАРИНА ПОД 10 000, А БЪЛГАРСКИТЕ ЗАГУБИ СА ВЕРОЯТНО КЪМ 50 000!
Отваряме признатия от руснаците и по червено време Мюллер-Хиллебрандт, който в своя фундаментален тритомен труд за Веермахта посочва загубите по ТВД (Театър на военните действия), които за Балканите са съответно 36 327 от 1941 г. до 30.11.1944г. Забележете – това са германските загуби от минималните при победите над Сърбия и Гърция от 1941 г. през високите срщеу партизаните най-вече сръбски години наред, до боевете през 1944 г. с кой ли не на Балканите. За всичките тези години те за малко над 36 000 срещу всички! Не са сетили руснаците които още по червено време издаваха германеца да го „коригират” или фалшифицират в полза на българските лъжи – смешно и жалко. 36 000 германци паднали за 4 години срещу всички реално срещу българската лъжа за 103 000 германски загуби само срещу българите и само за няколко месеца! Истината е различна – тя е за 1 фриц по 4-5 балканци.
БЪЛГАРСКИЯ КОМУНИСТ Е МЕРЗАВЕЦ! ЗА ТОВА ТОЙ ЛЪЖЕ ВЕРОЛОМНО, БЕЗСЪВЕСТНО И С РУСИЗЪМ – МЕРЗКО! БОКЛУКА НЕ СЕ СВЕНИ ДА ПОДМЕНЯ ИСТОРИЯ В СОБСТВЕНА УГОДА.
За мен тази германо-скади е "по-най" от киевската Олга или казанската волжка
Германия е действащ световен шампион, Шопландия все още не!
6. КОЙ Е ПО ПО НАЙ
Българите са винаги по- по- най- ! Те нямат равни в пиене, жени, казарма, коли, политика, алъш-вериш на чист български език...
Българите са родени войници, но ПОЛОВИНАТА ИМ ИСТОРИЯ Е В РОБСТВА?!
Как ви звучи това за „родени войници” и юнаци – половин история без държава?
Българите са родени войници, но НИКОГА НЕ СА ВЛАДЯЛИ МОРЕТО И НЕБЕТО, за тях явно флота на британците и въздушния такъв на САЩ са нищо?!
Българите (и не само те) наричаха германските футболисти роботи, а българите и досега фантазират, че имат невероятни таланти.
Кога ти българино талантлив стана европейски шампион?
Кога ти българино беше световен шампион?
Кажи ми българино, че не помня – кога последно беше на финал?
Българите се перчат с Джон Атанасов създал компютъра БЕЗ ДА ЗНАЯТ, ЧЕ ПРЕДИ НЕГО КОМПЮТЪР И ТО ТРИ Е НАПРАВИЛ ГЕРМАНЕЦА (за това имам постинг) КОНРАД ЦУЗЕ – това света знае, но българите знаят само за Атанасов и евентуално за Бери покрай него. Българите не се вълнуват, че Атанасво е американец израсъл там, учили там, изграден там и не знаел български език, българите не си задават въпроса – ако Джониван беше в България живеял и работил – щеше ли той да има парите, базата, сътрудниците да направи нещо. Джон Атанасов е американски продукт, но българите плюят на това – масата от тях не искат да чуят за Америка. Преди за руснаците и българите за всичко в истъорията бяха виновни сано германците, сега са виновни американците и на моменти еврейте, покрай 9 май и германците винаги.
Българите не знаят, че в четата на Хлътов (с полското име Бенковски по краднат пашапорт) е имало германец и италианец, защо им е да знаят – та това е в периферията, дреболия някаква си.
Българите цитират Гошо Тарабата – техния червен херой Георги Димитров, който на процеса споменава как Карл V говорил на немски само с конете си и така бълхарите унижават германците като дойде реч за „гаргара словесна”.
БЪЛГАРИТЕ НЕ ЗНАЯТ, ЧЕ ТОВА ЧАСТ ОТ ЦИТАТ В КОИТО ИМПЕРАТОРА ПОСОЧВА НА КАКВИ РАЗЛИЧНИ ЕЗИЦИ ГОВОРИ С КЛИРА СИ, С ЛЮБОВНИЦИУТЕ СИ, С ВОЙНИЦТЕ СИ И С КОНЕТЕ СИ И ЧЕ В ТЕЗИ ДУМИ НЕ ИДЕ РЕЧ ЗА ГАВРА, а за друго. Впрочем техния български герой Георги Димитров е един от тримата завинаги отродили и откъснали от майка България – българска Македония – този боклук и престъпник заедно със Сталин и Тито къса българска плът и я дава на сърбите, но за много бугари той още е герой!
Българите се „ташачат”, че германците нямали държава до 1870-1871г.!
Кога имахте вие българи държава – 1878 г. с чужда помощ!
Как ви се струва бълхари 1871 или 1878?!
Знаеш ли българино, че има Първи Райх и че той съществува отр средните векове и приключва с Наполеон – до корисканеца вси германци имат де юре (макар и не дефакто) своя Първи Райх?
Поради что се смееш бугарино и на кого?
ТВОЕТО БЪЛГАРСКО НЕВЕЖЕСТВО И ИРЕЛЕВАНТНО ЗА ИСТИНАТА И ИСТОРИЯТА!
7. БЪЛГАРИТЕ БЕЖАНЦИ – МИГРАНТИ
Ако българите се погледнат в огледалото ще видят... колко приличат на... бежанци днес! Ако те погледнат националните си отбори примерно при некадърните ритнитопковци или сред симпатичните волейблисти, те ще забележат точно това – помургавяване и антропотипове „ала бежанци”.
Когато им е угодно – българите „стават” първи европейци, бай Ганьо е еманация на ойропеец и не само това – българите според част от тях са арийци, ирано-арии, чист народ, автохтонен народ (независимо, че ТРАКИТЕ СЪЩО СА ДОШЛЯЦИ ОТ СЕВЕР И НЕ СА, повтарям НЕ СА АВТОХТОННИ ЗА БАЛКАНИТЕ).
Българите са много чувствителни на тема чист народ и сакън (отново на български език) да ги миксирате с турци или цигани, та за това една историческа „лакардия”:
Историята на село Жегларци, общ. Тервел, обл. Добрич:
Според краеведа Георги Топалов през турското робство селото се е казвало Омур факъ. Омур е лично име, а “факъ” – тълкувател на Корана. Роденият в Жегларци Жеко Попов предлага друга хипотеза за името на селото. Според него то първоначално е звучало Емир вакъф, а впоследствие е трансформирано в “Омур факъх”. Вакъф е имот, доходите от който се използват за благотворителност, а емир е титла в мюсюлманските страни.
През 16 в. селото е нападнато и разорено. След това започва колонизирането му от турците. В периода 1580-1590 г. е построена джамия от мюсюлманския духовник Дервиш бей, разказва Жеко Попов. Според него в процеса на колонизирането на селището са били настанявани араби, мюсюлмани от Азърбейджан и номади-юруци. Вероятно през 17-18 в. имоти в района са получили и еничари. За тяхното присъствие свидетелстват характерните надгробни паметници /колони с чалма на върха/ в двора на джамията, изгоряла при пожар през 1993 г.
Интересна е легендата, свързана със старата чешма. Местен бей имал красива дъщеря. Искал да я омъжи за турски офицер от Силистра. Момичето обичало беден момък от селото и от мъка по него се поболяло и умряло. В нейна памет беят издигнал чешма. Върху нея е изписано “Всичко започва от водата”.
След Освобождението голяма част от турците се изселват и на тяхно място пристигат българи. Помнят се имената на някои от първите заселници: Гочо Каишев, Ради Димов, Еньо и Господин Желязкови, Христо Чобанов, Паун Иванов.
В края на 19 в. тук пристигат молдовци и липовани /около 25 души/. В началото на 20 в. българите вече наброяват 975.
По време на румънската окупация селото е гранично. Тук са настанени румънски жандармерийски постове и колонисти – цинцари от македонските планини. Българите са били подложени на жесток икономически натиск. Румънските власти изисквали те да плащат данъците си за 10 години напред.
След Крайовската спогодба куцовласите са заменени от 70 българи от Северна Добруджа – основно от тулчанското село Караман кьой.
През 1941 г. местното население предлага селото да се преименува Каблешково. Това предложение не е прието и през 1942 г. населеното място получава името Жегларци. Новото наименование е свързано с дряновата гора, която се издига на запад и на север и предпазва селото от студените ветрове. От нея хората добивали жегли /дрянови пръчки, които се поставят във волския ярем/. Именно на тези селскостопански приспособления дължи името си тервелското село.
БЪЛГАРИНО, НЯМА ЧИСТ НАРОД!
ТИ НЕ СИ НАЙ-ДРЕВНИЯ, НЕ СИ НАЙ-ПЪРВИЯ, НЕ СИ НАЙ-ЗАСЛУЖИЛИЯ – ТАКЪВ НЯМА!
БЪЛГАРИНО – НЯМА ГЕРМАНСКА, БЪЛГАРСКА ИЛИ МАРСИАНСКА КРЪВ, ИМА ЕДИНСТВЕНО САМОСЪЗНАНИЕ, А КРЪВТА КАКТО ЗНАЕМ Е А, Б, АБ, ЗАЕДНО С ТОВА ПОЛОЖИТЕЛНА ОТРИЦАТЕЛНА И С ИЛИ БЕЗ РЕЗУС-ФАКТОР, толкова!
Разликата комунизъм/капитализъм: Т 34 vs Тигър танк, за 1 германец падали по 5-6 "казаци"
В случая сивия е съветския танк, но на полска служба и за това с полския орел на куполата
8. КОМУНИЗЪМ – КАПИТАЛИЗЪМ
МОСКВИЧА НЕ Е МЕРЦЕДЕС
ЗАЗКАТА НЕ Е АУДИ
ЖУКЧЕТО НЕ Е БМВ
Първия Москвич всъщност е краден от руснаците Опел след войната... за това колко е грабила и заграбила Русия като СССР след войната, що военната техника и технологии, що оптика, фото, заводи, проекти, учени, какъв грабеж на германско заедно с онези от запад победителите е било аз ще пиша скоро поне 2 постинга...
Сега обаче, иде реч за друго, за времето, когато аз живях при Живков:
Изтока имаше по-малко от запада
Изтока правеше по-малко качество от запада
Изтока почиваше "в къщи", запада отново по круиз и по света
Източния човек имаше в пъти по-малко от западния
Западния капитализъм беше години пред източния „комунизъм
Ти имаше „Варшава”, онзи на запад „Ролс-Ройс”
Ти почиваше на Витоша, онзи на Хавайте
(И нищо против Витоша или Рила или пък Родопите – чудесни са, но Ниагара... Алпите... Монте-Карло... Бора-Бора... Лас Вегас... Ривиерата... Гранд Каньон...)
Дори на финала при падането на Стената „Москвич-Алеко” не беше и няма как да е „Порше”!
Какво всъщност казвам/пиша: ПРЕДИ И СЕГА ЗАПАДА И КАПИТАЛИЗМА БЯХА НИВА НАД ИЗТОКА ПОЧТИ ВЪВ ВСИЧКО, повтарям почти, макар и не във всичко.
КЪДЕ ДНЕС Е СЪГРАДЕН „КОМУНИЗМА” или казано на шега неговото подобие – Скандинавия!
КЪДЕ ДНЕС Е НАЙ-ДИВИЯ КАПИТАЛИЗЪМ – В РУСИЯ И БЪЛГАРИЯ!
Но вие български червени боклуци като социалисти и комунисти не крещите Скандинавия, не издигате плакати за севера, а пак за онази „вашата” Русия.
Ако вие бяхте истински комунисти, то не Русия на дивия олигархичен капитализъм, не Русия и България на мутрите, а Скандинавия би трябвало да бъде транспарант за вас. Да отбележа и припомня, че лично аз обожавам руския език, познавам руската литература или пък руското величие в музика! С руснаците проблеми нямам освен покрай 9 май, и само ако ми го „врат в лицето”, тогава им напомням, че за 1 германец падаха по 5-6 техни. Сруснаците проблем едва ли, но с български боклук в блог.бг и по-рядко извън него – предостатъчно.
Брожение и недоволство има срещу ЕС и С ПРАВО днес в Чехия, Унгария, Полша дори, имало е и преди десетилетия в бол западни страни, аз лично съм го слушал в думите на западняци, но съм категоричен че днес ни Полша, ни Чехия, ни Унгария НЕ ИСКА да се върне комунизма в образа на руския Варшавски договор, в „казашкия” ботуш (да ме прощават симпатичните и огнени казаци като лаф), НЕ! Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Словения, Хърватска, Румъния НЕ биха върнали (и не само защото няма как) онзи ваш боклук – червения ви русофилски комунизъм!
Защо поляци, чехи и унгарци изградиха върепки някои язви – държави и стандарт, защо там успяха, защо дори Румъния ви надмина бугари?!
ПРОБЛЕМА НЕ Е В „СТРОЯ”
ПРОБЛЕМА НЕ Е КОМУНИЗЪМ ИЛИ КАПИТАЛИЗЪМ
КАПИТАЛИЗМА ВИНАГИ Е БИЛ НИВА НАД „КОМУНИЗМА”
РЕАЛНОСТТА ПОГРЕБА ИЗТОЧНАТА ВИ УТОПИЯ
ПРОБЛЕМА ЯВНО Е ВЪВ „ВАС” ИЛИ КЪДЕ?
Тези са първите демографски жертви и те са западни народи, западни деца
9. „ЖЕРТВАТА” БЪЛГАРИЯ
Българите са винаги жертви – те обичат тази роля, същите са като руснаците!
Никога и за нищо не са виновни!
Те винаги са добри, справедливи, сияйни!
Всеки източноевропеец трябва да знае изправен пред истината и тя е – не неговата източна болка е най-голяма, не неговата източна жертва е най-болезнена, не! Аз живея сред българи и те често с право и без право „реват” как техния народ бил ликвидиран 26 години (от 1990 до днес 2016 г.), как тяхната България страдала в толерантност и как тяхната ортодокс църква била ударена от „лошия Запад”. Как толерастията, геноцида, унищожаването на традиции и малцинствата в България подронвили, подкопавали всичко българско. Българи и всички вие източноевропейци:
ИСТИНАТА е че ако вас ви убиват 26 години, то запада е убиван от над 50 години
истината е, че ако през вас преминават мигранти, то на запад те се настаняват и провеждат геноцид пъти повече
истината е, че ако вашето Православие е ударен, то църквите на запада са атакувани десетилетия повече
истината е източноевропейци и българи, че самите вие също убивате с емиграция запада
истината е, че това което се случва с вас, става на запад по-жестоко, по-продължително и винаги повече
истината е, че не вие, а запада е първата и окончателна жертва
ВИЕ БЪЛГАРИТЕ И ВИЕ ИЗТОЧНИТЕ ХОРА СТЕ СЪЩО ДЕМОГРАФСКИ УБИЙЦИ, като едновременно с това сте и жертва в собствените си страни на други!
За какво ревеш българино, след като онези преминават от тук с цел Германия, как ревеш българино след като ти също правиш испанските села български, след като си спретваш рекордно хоро на стадион в Берлин, след като си правиш български училища в Лондон и си вдигаш знамето в Шикаго?!
Англо-саксонско съвършенство във филм от режисьор - германец
И в "Илиада" темата НЕ са траки, троянци или баш българи
Темата е гнева на Ахил, яростта, човека и звяра
Целта/врага, пътя/в бяг и удара/в "десятката" - перфектно
Високомерието и гнева на финала към другите - съвършенно
О музо (ли беше) - възпей оня гибелен гняв на Ахила Пелеев
10. ВЕЛИКОТО И ПРЕКРАСНО БЪЛГАРСКО......
Пункт 10 може да се превърне в точка 1 и с него да започне другия българин, не идиота, не лупен- и ура-патриота, а българина и българката към които този постинг НЕ беше насочен!
Тагове:
САЩ се готвят за Трета световна, Путин о...
Корнелия Нинова:Продължаваме да вадим на...
Показах:
Ако ЕС е гей, то Балканите под турско са мегагей
Германеца е в Европата векове преди българина
Има повече и по-заслужили спасители от Тервел
Запада прави поход срещу турците в България
Българина губи повече срещу „немеца” в 1944 – 1945
Никой талант не е по-голям от света, никой народ не е „първи”
Българите не са избран народ – такъв няма освен според Библията
НРБ умря, СССР е гроб, капитализма преби „комунизма
Ако България е жертва, то Германия е в пъти повече
Всъщност избрани няма, а аз в Провидение и Съдба не вярвам!
Лъжата, митовете, перченето – без тях не можете.
БЪЛГАРИТЕ БИЛИ ПЕЧЕЛИЛИ ВОЙНИТЕ ЗА ГЕРМАНЦИТЕ, А ТЕ ИМ ГИ ГУБИЛИ
ИСТИНАТА
- ГЕРМАНИЯ Е ДАЛА НА БЪЛГАРИЯ В 1941Г. С ГЕРМАНСКА КРЪВ НА СВОИ ВОЙНИЦИ И БЕЗ КАПКА БЪЛГАРСКА КРЪВ ЗА АДМИНИСТРИРАНЕ МАКЕДОНИЯ, ЗАПАДНА-ЕГЕЙСКА ТРАКИЯ И ОСТРОВИ В ЕГЕЙСКО МОРЕ, А КОГА БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК Е ОСВОБОДИЛ ГЕРМАНСКИ ЗЕМИ СЪС СВОЯ КРЪВ?!
- ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ПОД КОМАНДВАНЕ НА МАКЕНЗЕН БАЩА ГАЗЯТ РУМЪНИЯ НА СЕВЕР ПРЕЗ КАРПАТИТЕ, БЪЛГАРИТЕ ОТ ЮГ
- ПАК ПРЕЗ ПСВ ГЕРМАНСКИ И АВСТРИЙСКИ ЧАСТИ НАСТЪПВАТ ОТ СЕВЕР В СЪРБИЯ, БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ОТ ИЗТОК
- На берлинския конгрес Бисмарк играе за България, макар и без да го прави за конекрадците отвъд Дунав не заслужаващи живота на нито един померански гренадир, а именно:
ПРЕЗ НОЩА НАХЛУЗИЛ ПРУСКИЯ СИ ОСТРОВЪРХ ШЛЕМ-ПИКЕЛХАУБЕ, ТОЙ БЛЪСКА ПО ВРАТАТА КЪДЕТО Е ОТСЕДНАЛА ТУРСКАТА ДЕЛЕГАЦИЯ, ОКОЛО ПОЛУНОЩ... ЗАПЛАШВА ГИ, ИГРАЕ ГО ПОБЕСНЯЛ И ГРЪМОГЛАСНО ЗАПЛАШВА ТУРЦИТЕ ДА ПРИЕМАТ ПОРЕДНИЯ РУСКИ КОМПРОМИС! (до този момент русия отстъпва пред натиска на англия и франция в полза на турция). НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН ТУРЦИТЕ ПРИЕМАТ, А АКО НЕ БЯХА БЪЛГАРИЯ ВЕРОЯТНО БИ БИЛА ОЩЕ ПО-МАЛКА СЛЕД 1878 Г.
Кога ти българино си освобождавал за германеца - германска земя например?!
ЗА СОБИСЕСКИ И ВИЕНА 1683 Г., зщаото и послките шовинисти живеят с митове, че точно те са спасили Виена
това са част от мои коментари преди години в дискусия с ник сагитариус във вибокс7.ком
1682 турската армия нарушава мира с Австрия и за пореден път влиза в северните райони на Унгария.
ОСНОВА НА ВОЙСКАТА Е ЕНИЧАРСКИЯ КОРПУС С ЧИСЛЕНОСТ 20 000 ВОЙНИЦИ...забележи сагитариус-пиша основа, а не основна част.
Основата на една армия обикновено е:
НАЙ-БОЕСПОСОБНАТА
НАЙ-ОПИТНАТА
НАЙ-УСТОЙЧИВАТА
НАЙ-ФАНАТИЗИРАНАТА често пъти
НАЙ-СИЛНАТА иначе казано нейна част
Еничарите възпитавани като ислямски фанатици от деца!
Огромната част от османската армия се е състояла от спахийската ленна кавалерия, пехотно регионално „опълчение”, ТАТАРСКА КОННИЦА ОТ КРИМ И СТЕПИТЕ СЕВЕРНО ОТ КАВКАЗ и дори контингенти на васалните християнски „князе”.
Авторите споменават, че вероятно армията е била 120 000 „реално”.
Леополд1 като кайзер на Свещената Римска империя на ГЕРМАНСКАТА НАЦИЯ казват е могъл да противопостави 35 000 войника и като кайзер се обръща за помощ към германските курфюрсти и към папа Инокентий11-самия папа влага пари, призовава и помага в организацията на християнския „съюз”...СОБИЕСКИ СЕ АНГАЖИРА ДА УЧАСТВА СЪС ЗАЯВЕНИ 40 000 ВОЙНИКА!
ОТ ТЯХ УСПЯВА ДА СЪБЕРЕ 24 000-14 000 КАВАЛЕРИЯ И 10 000 ПЕХОТА!!!
На 7 юли австрийския император със семейството отива в Линц и оставя Виена на граф Ернст жон Щархемберг командващ 16 000 войници, още по това време в горите около предградията на Виена се появява татарската конница, а на 14 юли града е обсаден или по-точно блокиран макар и не напълно и турската артилерия открива огън.
СЛЕДВА ВЕЧЕ САМОТО СРАЖЕНИЕ...
В момента ще напиша доколкото ме хванат нервите подробностите и развитието защото набирам текста в момента...
Състав на войските
След съвета в Регенсбург германските курфюрсти събират:
Карл Лотарингски 30 000
Йоханн Георг 3 Саксонски над 10 000
Максимилиан Еммануил Баварски 10 000
ОБЩО НАД 50 000 ГЕРМАНСКИ ВОЙСКИ
В ГРАДА КАКТО ПИСАХ СА 16 000 АВСТРИЙСКИ
СОБИЕСКИ ИДВА С 24 000 ПОЛСКИ ВОЙСКИ
...
Карл и Собиески решават да преминат през виенските гори, които не са гъсти и фактически са хълмове обрасли с храсти и редки дървета. Именно след овладяване на тези хълмове християните са имали намерение да атакуват турците.
Кара Мустафа подценил опастността и рабира се очаквал и искал падането на Виена „всеки момент” както смешно пишат историците, смешно за мен, но това е отделен лаф
Мустафа има в горите Ибрахим бей „губернатора” на Буда с 23 000 пехота и 5 000 татарска кавалерия, Мустафа е бил убеден, че този контингент ще задържи християните за чиято численост е нямал ясна или точна представа.
На военния съвет Карл и Собиески са в хармиюония за идеята армията да се раздели на три „корпуса”...следва сражението...
Херцог Йоханн Саксонски води лявото крило, което настъпва КЪМ ГРАДА злизко по течението на р. Дунав. 31 000 имперски войници и саксонци заемат Каленберг-Плешивата планина в превод, това са господстващите позиции над тези на Ибрахим бей заел местността около Нуссдорф.
Максимилиан Баварски и Валдек с баварците и други германски части над 20 000 настъпват към Зифринг и Веринг с направление след преодоляването им отново Виена.
В дясно херцог фон Лауенберг с 4 500 пехота и Собиески най вдясно на „крилото” със своите 24 000 войника.
В ранното утро на 12 септември Ибрахим бей тръгва напред както пишат историците, иначе кзано „по моему” дава сигнал за контакт с врага...
1.Карл дава заповед на Лудвиг Баденски водещ австрийски полкове да отхвърли турците, саксонците също придвижват отделни части за поддръжка на австрийците.
СЛЕД ОЖЕСТОЧЕН НО НЕПРОДЪЛЖИТЕЛЕН БОЙ МЕЖДУ АВСТРИЙЦИ + САКСОНЦИ АСРЕЩУ ТУРЦИ, ТО ПОСЛЕДНИТЕ ОТСТЪПВАТ. В схватката оказва влияние германската артилерия и християните овладяват Нуссдорф и Хайлигенщадт продължавайки настъпление след боя.
2.В центъра обаче Максимилиан и Валдек водят бой с „променлив успех” и немогат да надделят за разлика от австрийци и саксонци. Те настъпват, но са задържани между Зифринг и Гринциг с фланг който се открива...турците имат възможност да ударят, но в този момент татарските лайнета правят рейд и грабят южно от Виена! Алкото кавалерия на Ибрахим в разположение прави „налет”, но германците сгъстяват строя и устояват!
3. В ДЯСНО ЛАУЕНБЕРГ И СОБИЕСКИ ИМАТ ПЪРВОНАЧАЛНО ПРОБЛЕМ С МЕСТНОСТТА...ПОЛЯЦИТЕ СИ ПРОБИВАТ ПЪТ ПРЕЗ ХЪЛМИСТИЯ ТЕРЕН И ИЗЛИЗАТ, НО СА АТАКУВАНИ ОТ ТУРСКАТА КОННИЦА...В БОЯ ТЕ НАДДЕЛЯВАТ И РАЗЧИСТВАТ ПЪТЯ СИ МЕЖДУ ГЕРСТХОФ И ДОРНБАХ.
СОБИЕСКИ ВЕЧЕ УСПЯВА НА ТОЗИ ТЕРЕН И „СПОКОЙНО” ДА РАЗГЪРНЕ КАВАЛЕРИЯТА В ДОСПЕХИ В ДВА ЕШЕЛОНА И ДА РАЗБИЕ ПРОТИВОСТОЯЩИТЕ ТУРЦИ...ПРЕСЛЕДВА ГИ ДО ТЕХНИЯ ЛАГЕР, ТАМ ТЕ ЗАПОЧВАТ ДА ГРАБЯТ ИЗНЕНАДВАЙКИ САМИЯ КАРА МУСТАФА И „ЗА ЕДНА БРОЙКА” ДА ГО ПЛЕНЯТ-както казват историците, по моему казано да изключат единия център на командване в случая всеобщо, но не конкретно за самия бой който се води от Ибрахим бей!
НАРОЧНО НАБРАХ ТОВА С ГЛАВНИ БУКВИ-ТОВА Е ДЯЛА НА ПОЛЯЦИТЕ:
РАЗБИТ ФЛАНГ
РАЗБИТ ЛАГЕР И НЕГОВИЯ ГРАБЕЖ
ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ УБИЕ ИЛИ ХВАНЕ МУСТАФА, МАКАР И НЕСЪСТОЯЛА СЕ-това е наистина плюс на пръв поглед „голям капитал’ може да се тълкува но всъщност той не се осъществява!
КАКВО СТАВА ОБАЧЕ ПАРАЛЕЛНО И СЛЕД ТОВА...!!!
-ЛУДВИГ БАДЕНСКИ РАЗБИВА ДРУГИЯ ФЛАНГ НА ТУРЦИТЕ И ПРОДЪЛЖАВА КЪМ ВЕРИНГ
-ЯНИЧАРИТЕ ПО ЗАПОВЕД НА КАРА МУСТАФА ОСТАВЯТ НА ПОЗИЦИИТЕ СИ......!!!!!!
ДА ОСТАВАТ И ТО СЛЕД ЗАПОВЕД-ЗАПОМНИ ТОВА
-В НАЧАЛОТО ТУРЦИТЕ СЕ ДЪРЖАТ, НО ПОДХОЖДАТ ИМПЕРСКИТЕ ВОЙСКИ И ЗАПОЧВА БОЙ В ТРАНШЕИТЕ, В КОЙТО ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ ВЗЕМАТ „ВРЪХ’ СЛЕД КАТО СЕ ВКЛЮЧВАТ САКСОНЦИ И БАВАРЦИ
-КЪМ 17.00 ОСМАНСКАТА СЪПРОТИВА Е ПРЕКРАТЕНА, А ГРАДА СПАСЕН!
ЗАГУБИТЕ НА ТУРЦИТЕ СЕ ОЦЕНЯВАТ НА 10-20 000
ЗАГУБИТЕ НА ХРИСТИЯНИТЕ ОК. 4 000
Какви са моите изводи:
1.ГЕРМАНЦИТЕ РАЗБИВАТ ЛЯВОТО КРИЛО И ЦЕНТЪРА НА ТУРЦИТЕ
2.ПОЛЯЦИТЕ РАЗБИВАТ ДЯСНОТО КРИЛО, ЛАГЕРА И ПОСЛЕ ГО ГРАБЯТ
3.ГЕРМАНСКИТЕ ВОЙСКИ НАДДЕЛЯВАТ НАД ЕНИЧАРИТЕ В ТРАНШЕИТЕ
НАЙ-БОЕСПОСОБНАТА СИЛА СА ЕНИЧАРИТЕ-ИМЕННО ПОБЕДАТА НАД ТЯХ Е РЕШИТЕЛНА
ЕНИЧАРИТЕ СА В ТРАНШЕИТЕ СА ОПАСТНОСТ ЗА ВИЕНА-ИМЕННО ТЕ СА РАЗБИТИ
ЕНИЧАРИТЕ СА ПЕЧЕЛИЛИ МНОГО НА ПРЪВ ПОГЛЕД ЗАГУБЕНИ ЗА ТУРЦИТЕ БИТКИ-ЗА ТОВА ПОБЕДАТА НАД ТЯХ ИЗБИВА НАЙ-СИЛНИЯ КОЗ ИЛИ ЧАСТ ИЛИ СРЕДСТВО С КОЕТО РАЗПОЛАГА КАРА МУСТАФА И ПРАВИ ПОДНОВЯВАНЕТО НА СРАЖЕНИЕТО ПОЧТИ НЕВЪЗМОЖНО...ТОВА Е И КРАЯ!
Тусрките майна и Кара Мустафа вероятно глупака
Грешки НА ЕДРО
1.КАТО ЗНАЕШ ЗА ХРИСТИЯНСКИ СЪЮЗ ИЛИ СБОР НА АРМИИ ПРЕЧИШ НА ДВИЖЕНИЕТО ИМ
-НАЛЕТ, НАБЕГ, НАПАДЕНИЯ ПО МАРШРУТА ИМ С ТАТАРКОННИЦА
-ЗАБАВЯШ ДВИЖЕНИЕТО ИМ-ГОРИШ СЕЛА ПО МАРШРУТИТЕ, МОСТОВЕ
-ИЗБИВАШ ЖИВОТНИ ПРОВИАНТ
-КУПУВАШ НЯКОЙ В КОАЛИЦИЯТА ЗА ДА Я ЗАБАВИ, ПРЕДАДЕ, ОТКАЖЕ-айде тва е нямало начин в случая може би
2.ПОДГОТОВКА СРЕЩУ ПОДХОЖДАЩИЯ ПРОТИВНИК
-ВЕРОЯТНИЯ МАРШРУТ И ПОЯВА НА ХРИСТИЯНСКИТЕ ВОЙСКИ Е ОПРЕДЕЛИМ ИЛИ ПРЕДВИДИМ
-УКРЕПЯВАШ "ИНЖЕНЕРНО" СЕЛАТА СПОМЕНАТИ В БОЯ, ХЪЛМОВЕТЕ СПОМЕНАТИ СЪЩО
-ОБУЧАВАШ ВОЙСКИТЕ В ТАЗИ МЕСТНОСТ И ТЕРЕН, ОПОЗНАВАШ ГО В ДЕТАЙЛ И ПРИВИКВАШ
Грешки НА ДРЕБНО
1.МУСТАФА ТРЯБВА ДА ВОДИ БОЯ КАТО ПРИСЪСТВИЕ РЕШИТЕЛНОСТ И ВНИМАНИЕ ЛИЧНО
2.ОТ ЦЕЗАР ДО ДНЕС ПОЯВАТА НА ДЕБЛОКИРАЩА ЧАСТ Е НОМЕР 1 ЗАПЛАХА, НЕ ПАСИВНИТЕ В ГРАДА ВОЙСКИ, ДОРИ ТЕ ДА ПРОЯВЯТ АКТИВНОСТ С РЕЙД ИЗВЪН ГРАДА, ТО ПРИОРИТЕТ Е ВРАГА ВЪН ОТ ГРАДА...МУСТАФА НЕ УСЕЩА КЪДЕ СЕ РЕШАВА ОБСАДАТА-НЕ В САМАТА ОБСАДА, А "ВЪН" ОТ НЕЯ И РАМКИТЕ НА ГРАДА!
3.ИБРАХИМ ПРАВИ ИДИОТШИНИ ЕДНА СЛЕД ДРУГА:
-"ТРЪГВА" ДА ПОСРЕЩА АТАКА "ОТ ВИСОКОТО"
-ПОДЛАГА НА АРТУДАР ВОЙСКИТЕ, ВМЕСТО ДА ИЗЛЕЗЕ ОТ ОБСЕГ НА АРТИЛЕРИЯТА ИЛИ ДА ПОЛЗВА СЕЛАТА КАТО ПРИКРИТИЕ ОТ ОГЪН
-НЕ ДЪРЖИ ЕДИННО КОМАНДВАНЕ-ТАТАРИТЕ "НАНЯКЪДЕ" ГРАБЯТ...ИБРАХИМ ИМА ШАНСА ДА ДЪРЖИ ЕДИН КОМАНДВАНЕ ЗА РАЗЛИКА ОТ МНОГОТО КОМАНДВАЩИ В ХРИСТИЯНИТЕ...ТУРСКОТО ЛАЙНО ИМА ШАНСА ДА ОТРЕАГИРА И КОМАНДВА ПО-БЪРЗО, ПО-АДЕКВАТНО И КАТО ЕДИН ЛИДЕР-НЕ ИЗПОЛЗВА ТОЗИ ШАНС
-НЕ ПОЛЗВА ЗНАНИЕТО НА ТЕРЕНА
-ИБРАХИМ НЕ СЪСРЕДОТОЧАВА НИКЪДЕ УСИЛИЯТА СИ, КОЕТО ПОКАЗВА ЧЕ НЯМА ЯСНА ПРЕДСТАВА ЗА БОЯ ИЛИ КАК ДА ГО ВОДИ
-НЯМА РЕЗЕРВ КОЙТО ДА ВКЛЮЧИ ЗА НАРАСТВАНЕ УСИЛИЕТО В ПУНКТ НА БОЯ ИЛИ ЗА УПЛЪТНЯВАНЕ НА ФРОНТА
-САМИЯ МУСТАФА НЕ ДАВА НАМ ИБРАХИМ ЕНИЧАРИТЕ
-НАЙ БОЕСПОСОБНИТЕ НЕ УЧАСТВАТ В БОЯ А СА ПАСИВНИ В ТРАНШЕИ
ТЕ СА ИЗКЛЮЧЕНИ ОТ СРАЖЕНИЕТО В НАЧАЛОТО
-ТУРЦИТЕ НЕ ПОЛЗВАТ ЧИСЛЕНОТО СИ ПРЕВЪЗХОДСТВО
Общото между българите и немците е това, че и едните, и другите са зли хора. Но те в никакъв случай не биха признали това.
РИМЛЯНИТЕ СА ИМАЛИ БОЛ ЛЕГИОНИ С ПОЧТИ САМО ГЕРМАНСКИ СЪСТАВ
НЕЩО ПОВЕЧЕ - ИМПЕРАТОРСКИ БОДИГАРДОВЕ СА БИЛИ ГЕРМАНИ
ОЩЕ ПОВЕЧЕ - НЯКОИ БЕЛЕЖИТИ ВОЕНАЧАЛНИЦИ НА РИМ СА ГЕРМНИ - ПРИМЕРНО СТИЛИХОН, който се бие именно срещу германски полемена
Не мисля, че има "родени войници" или "зли народи" - в различни исотрически периопди преоблдават различни явно "традиции", възпитание и ПОЛОТИКИ
СРАВНЕНИЕТО ИЗТОК - ЗАПАДА, за да покажа на ЧАСТ ОТ ВАС защо западните евронароди са по-велики, по-сътворили, по-хора от "вас"
и това аз ще покажа, не докажа (защото то е доказан факт) с лекота!
Вие сте уникални боклуци
наричате онези на запад гейове, докато вас ви шибат в столипиново, катуница
казвате че сте баш европейци а идвате тук 3 век след Христа
крещите какъв спасител на европа е Тервел, но дума не казвате какви ПО-ГОЛЕМИ СПАСИТЕЛИ НА ЕВРОПА от него има бол
смятате се за родени войници, а половината ви история е в робства
роните сълзи по комунизма, докато другите държави от източна европа ви надминаха в "лошия" капитализъм
ревете че сте жертва на бежанци, а вие самите сте такива към европа сащ, канада, юар, австралия и бежанците през вас отиват не тук а в "същинска Европа"
уникални боклуци сте вие цървулиии
пасмина невежи - някои НЯКОИ! НО НЕМАЛКО, ДАЖЕ БОЛ!
Ти, германецо, не се надувай толкова и знай, че не е върха на благородството да унижаваш, да потискаш, да поругаваш достойнството на другите!...
Всичко написано е истина, както и това, че в момента циганите на България са детска игра за мигрантите, които са брутални, жестоки и се канят да станат господари на Европа.... но това е друга страшна тема
Поздравление за смелостта, да се каже истината директно! Тази нетолерантност издава и балкански характер. Нищо лошо! Честността е вид доброта.
Спокойни празнични дни!
Ти, германецо, не се надувай толкова и знай, че не е върха на благородството да унижаваш, да потискаш, да поругаваш достойнството на другите!...
Може да се поспори чий геноцид...
Аз мисля, че китайци, монголи, руснаци и комунисти са вършили най-мащабните геноциди не смнао като интензвиност за период време, но и като цифри.
Например геноцида над индианците вероятно е само в няколко милиона, но за това ще дойде реч в бъдещ постинг за расизма
Пропуснал си да споменеш постиженията на запада които изтока няма в
ХУМАНИЗЪМ, ФИЛОСОФИЯ, СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ, ТОЛЕРАНТНОСТ, ДЕМОКРАЦИЯ въпреки язвите в упоменатите
Абсолютно точно си ме усетил Марине - написаното е злобно в началото, хулително и отвратително на моменти, но пък ви насъбрах доста в блог.бг - ония комунистическите боклуци които висят на първа - кухели, шнорхели и пр. кал.
Аз не се надувам - при мен чувството за превъзходство ми е едва ли не вродено тъй-като съм го изпитвал от дете без да никой да ме възпитрава в него, тъкмо обратното - майка ми в частност хиляди пъти ми е правила забележка и е спорила с мен до сериозни скандали за егото ми. Ще рече - не се гордея с тази си 'природа" и гордостта както знаем е грях, но при мен тя кореспондира с "мой си" идеали, естетика и пр.
Чувствай се поласкан, че така лично и интимно ти отговорих в конкретика за самия мен
Харесвам честните и смели коментари като твоя!
Всичко написано е истина, както и това, че в момента циганите на България са детска игра за мигрантите, които са брутални, жестоки и се канят да станат господари на Европа.... но това е друга страшна тема
Поздравление за смелостта, да се каже истината директно! Тази нетолерантност издава и балкански характер. Нищо лошо! Честността е вид доброта.
Спокойни празнични дни!
Благодаря за коментара ти, но не заслужавам толкова добра оценка, зщаото в няколко пункта прекалих и минах граници
Честно казано като се препрочетох, се почувствах неудобно и грозно
ПОСОЧИЛ СЪМ В ПОСТИНГА САМО ОТРИЦАТЕЛНОТО, БЕЗ ДА ПОКАЖА, ЧЕ ИСТИНАТА ПОНЯЙОГА Е ПОБЛИЗО ДО БЪЛГАРСКОТО В НЯКОИ ПУНКТОВЕ
Примерно - Тервел наистина е величина и е направил нещо огромно в онзи момент
България действително е жертва на много интереси - факт
Посочил съм 3-и век за бълкгари в Европа, но те имат засвидетелствена история вън от континента и то НЕслучайна!
08:25
mt46 написа:
Вярно е, че западняците са по-велики изобретатели, престъпници, убийци... от българите. Изобретиха коли, самолети, компютри и т. н., но извършиха най-чудовищните геноциди в човешката история / в Америка, в Африка, в Азия/... Изгаряха на клада инакомислещите - векове, преди да се появи комунизма...
Ти, германецо, не се надувай толкова и знай, че не е върха на благородството да унижаваш, да потискаш, да поругаваш достойнството на другите!...
"Може да се поспори чий геноцид...
Аз мисля, че китайци, монголи, руснаци и комунисти са вършили най-мащабните геноциди не смнао като интензвиност за период време, но и като цифри.
Например геноцида над индианците вероятно е само в няколко милиона, но за това ще дойде реч в бъдещ постинг за расизма
Пропуснал си да споменеш постиженията на запада които изтока няма в
ХУМАНИЗЪМ, ФИЛОСОФИЯ, СОЦИАЛНИ ПРИДОБИВКИ, ТОЛЕРАНТНОСТ, ДЕМОКРАЦИЯ..."
Но философията се заражда векове пр. н. е. на Изток и в Древна Гърция. Родина на демокрацията, както и на литературата, на изкуствата е Древна Гърция... Математиката се появява в Древен Египет...
Всичко написано е истина, както и това, че в момента циганите на България са детска игра за мигрантите, които са брутални, жестоки и се канят да станат господари на Европа.... но това е друга страшна тема
Поздравление за смелостта, да се каже истината директно! Тази нетолерантност издава и балкански характер. Нищо лошо! Честността е вид доброта.
Спокойни празнични дни!
Благодаря за коментара ти, но не заслужавам толкова добра оценка, зщаото в няколко пункта прекалих и минах граници
Честно казано като се препрочетох, се почувствах неудобно и грозно
ПОСОЧИЛ СЪМ В ПОСТИНГА САМО ОТРИЦАТЕЛНОТО, БЕЗ ДА ПОКАЖА, ЧЕ ИСТИНАТА ПОНЯЙОГА Е ПОБЛИЗО ДО БЪЛГАРСКОТО В НЯКОИ ПУНКТОВЕ
Примерно - Тервел наистина е величина и е направил нещо огромно в онзи момент
България действително е жертва на много интереси - факт
Посочил съм 3-и век за бълкгари в Европа, но те имат засвидетелствена история вън от континента и то НЕслучайна!
Заслужаваш- ти си като мой син, които не може да живее равнодушно!
Има моменти, когато се тропа, крещи и се "украсява" истината, за да накара засегнатите да мислят. Това не е гняв, а искане за промяна и може да засегне добрите синове, като mt46 но дано има ефект... ще има ...
Продължавай с таланта си, да правиш красота в блога! Бъди здрав и силен!
В твоя блог обичам да чета за литература, естетика, красота, велико и ... - но това не - кой е по, по-най или противопоставяне и в отговор на други на тази тема постове. Не чета нито едните, нито другите.
За мен - Човекът е важен и светът е един в цялото му многообразие и различия, но различни са интересите и управниците и хората за тях са само - маса-народ! И не само това има и много други...
Но всеки автор и постинг тук в болг.бг си има своите читатели и одобрение или неодобрение.
Ще чакам следващите ти постинги! Поздрави!
В крайна сметка е важен резултата - а тук резултат няма да има.
Да, някой ще кажат, че щом е против българско /дори и лошо българско/ значи е против нас.Всъщност, ако се вгледаме и видим грешките си е по-добре за нас.
Никой не е нито за пълно отричане, нито за пълно възхваляване!
Всяко стадо си има и мърша!
Все пак, как стоят реално нещата-Санстефанска България е имала седем милиона жители, а Сърбия и Гърция -около два
През 1989 България е имала около 8 милиона, Гърция 11, а Югослявия-23/ после я разпердушиниха/
Все пак не ми е приятно от Българин да получавам подобни квалификации Критиката е сложна работа Въпреки , че за критиците в литературата казват, че са неуспели писатели Ще рече, че тези , които не могат да пишат, учат другите на това
Просто Българскиятхор да пее правилно, зависи от диригента му-диригентите му.
Когато те не си вършат както трябва работата, изпълненията са такива
За щастие, имал съм добри диригенти, но съм и наясно с тези, които не са за тази работа
Та в България с диригентство се занимават хора, чиято работа не е там!
Според мен , насочи критичните ти усилия в тази посока, оттам се размирисва рибата....
А историческата истина винаги е САМО ЕДНА- никога няма две истини. Съвременните учени твърдят,че Готите са "Германи" в пълно незачитане мнението на очевидците- от десетки различни сведения те подбират само онова,което им изнася и всичко останало игнорират. Защо ли? Много просто- Германия е богата страна,нека ласкаем народа й за да има келепирец и за нас: корупцията не е приоритет само на червените,както знаеш. Българите и техните роднини (сърби,хървати и пр.)- те пък са бедняци: защо тогава да разтръбяваме неудобната истина за тях,от която нищо няма да спечелим,а само ще загубим германските си хонорари които са пожизнени,доволно тлъсти че и твърде редовни? Защо да радваме тия нетехнологични днес народи,които доскоро бяха "комунизирани" или поробени и нямат нови технологии,с които да захранват фирмите ни?? Защо да гневим и собствените си народи- американци,англичани,французи и пр.,които са закърмени с твърдението че произлизат от германи,
като съобщим че сме харчили парите им,за да разкриваме исторически истини принизяващи германите?? Защо???
Това е вярно.Там е работата, че ние точно по националност гледаме, затова и по националност ни отговарят.
Ганьо се провикнал "булгар, булгар" не се определил по друг начин, а точно по националност.
И от Ганьово време до днес пак сме така -мислим си, че някой ни е длъжен.Все пак виждам, че се оправяме.
любимата му Германия и битието си на обикновен мелез, недолюбван ни от
"свои", ни от хората, между които е отраснал и им е ял хляба.
Кого мразиш бе, байо?
Що не насочиш омразата си към тези, които докараха Германия до състояние,
вчера една германка да твърди, че Германия вече не е човек да е с руса коса и сини очи, ами забрадки и смугли субекти?
И любимите ти арийци й рукоплескат...
Зарежи ни нас, българите.
Ние сме никой в съвременното общество.
И затова е това залитане по фантастични теории за бившо величие.
Но си имаме достатъчно и поводи за гордост, въпреки организирата атака
срещу всичко българско.
Но това е за лично народно ползване.
А Германия е символ и основен стълб на Европа.
А е проядена и инфилтрирана отвътре от самоубийствена философия и начин на живот.
Ако рухне съвсем, губим и ние, българите. Теб не те включвам в "ние".
Как да я спасим нея?
Това е въпросът сега, не идиотски сравнения от миналото.
Щото да не стане, след време, и Германия да е в същото положение на България в момента, и никой да не я бръсне за миналите й достижения?
Впрочем в Испания през 711 година 1700 араба разбиват вестготите на Родерик-срам и позор!И въобще арабите в Испания никога не са имали повече от 15 -20000 човека армия.Така че, всеки си има своите величия и падения. Относно ДПС какво предлагаш? Мохамеданите в България са до 25-30 % от населението все пак и за разлика от Германия не са гастарбайтери.Концлагер или унтерменшен?Екскурзията се видя до какво доведе. Вие германците тогава що тогава не биете шута на наглите янки и на фондациите на Сорос - като Путин например?А онова нещо -канцлеракт - съществува или не?
Относно Калоян - кръстоносната армия с която воюва е повече от франки и онзи Мартел също е франк - те са толкова германи колкото днес румънците -българи.
Само, че това няма връзка нито с моя коментар, нито с постинга на Тигъра.
Понякога гледните точки на хората, макар и различни, имат общ фокус.
преди час ·
Нели Димитрова
ТАКА МИСЛИ БЪЛГАРИНА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ !!!!! :@ :@ :@ ,,Водят двама българи към бесилото. Единият прошепва на другия:
- Хайде да се опитаме да избягаме...
- Луд ли си бе, по-добре да си траем, да не стане по-лошо...''
10:08
Заслужаваш- ти си като мой син, които не може да живее равнодушно!
...
Това е затрогващо, въпреки, че с теб имаме огромни различия по "оста" Изток - Запад
Преди много години, по времето на дефицита имаше едно книжле „Занимателни логически задачи“ /или нещо подобно/ та там имаше една задачка;
„Какво би се случило ако всепомитащото гюле се удари в непоклатим стълб?“
Добро и лошо, това е братко с доказан % германска кръв.
Между другото, кога ще плащаш хонорарите за дето се кьорим с тези дълги постинги?!
В твоя блог обичам да чета за литература, естетика, красота, велико и ... - но това не - кой е по, по-най или противопоставяне и в отговор на други на тази тема постове. Не чета нито едните, нито другите.
За мен - Човекът е важен и светът е един в цялото му многообразие и различия, но различни са интересите и управниците и хората за тях са само - маса-народ! И не само това има и много други...
Но всеки автор и постинг тук в болг.бг си има своите читатели и одобрение или неодобрение.
Ще чакам следващите ти постинги! Поздрави!
И аз в цялото ми многообразие съм и това.
В крайна сметка е важен резултата - а тук резултат няма да има.
Четат, четат - някои четат, поне половината казано на ангро!
Първо им пращам на лични на маса комуняги, второ някои от тях ми отговоратя
Трето ползвам си части от постингите като кратки коментари понбяйкога в техни постинги
А и други потребители ползват понякога пасажи от мои постинги в реплики
Освен това има хора, които се "люшкат" в блог.бг и към тях са насочени бол червени лакардии, нека има (и има макар и по-малко) различни лакардии.
Така-че четат и има смисъл.
Да, някой ще кажат, че щом е против българско /дори и лошо българско/ значи е против нас.Всъщност, ако се вгледаме и видим грешките си е по-добре за нас.
Мисля като теб, което в някаква степен се долавя в постинга въпреки хилите и ИСТИНИТЕ, които съм написал.
Растежа нагоре е равнение по най-великото без значение дали е световно или българско, всекиму според заслугите и постиженията, не според етнос или националност като предпочитание.
Никой не е нито за пълно отричане, нито за пълно възхваляване!
Всяко стадо си има и мърша!
Все пак, как стоят реално нещата-Санстефанска България е имала седем милиона жители, а Сърбия и Гърция -около два
През 1989 България е имала около 8 милиона, Гърция 11, а Югослявия-23/ после я разпердушиниха/
Все пак не ми е приятно от Българин да получавам подобни квалификации Критиката е сложна работа Въпреки , че за критиците в литературата казват, че са неуспели писатели Ще рече, че тези , които не могат да пишат, учат другите на това
Просто Българскиятхор да пее правилно, зависи от диригента му-диригентите му.
Когато те не си вършат както трябва работата, изпълненията са такива
За щастие, имал съм добри диригенти, но съм и наясно с тези, които не са за тази работа
Та в България с диригентство се занимават хора, чиято работа не е там!
Според мен , насочи критичните ти усилия в тази посока, оттам се размирисва рибата....
Мога да се подпиша под коментара ти защото го споделям напълно и е написан точно, премерено като форма и без излишна дума.
И все пак - прехвалването и мегавъзвеличването е при "вас" - в българските исторически постинги, макар това да е нормално за български блог.
Що иде реч до диригентите - те са жертва на своята идиотия и продажност но и на външни сили във всякакви посоки - изток, запад, юг, но и в българите има "доза" вина, както има във всеки друг народ за днешното му дередже или добруване.
А историческата истина винаги е САМО ЕДНА- никога няма две истини. Съвременните учени твърдят,че Готите са "Германи" в пълно незачитане мнението на очевидците- от десетки различни сведения те подбират само онова,което им изнася и всичко останало игнорират. Защо ли? Много просто- Германия е богата страна,нека ласкаем народа й за да има келепирец и за нас: корупцията не е приоритет само на червените,както знаеш. Българите и техните роднини (сърби,хървати и пр.)- те пък са бедняци: защо тогава да разтръбяваме неудобната истина за тях,от която нищо няма да спечелим,а само ще загубим германските си хонорари които са пожизнени,доволно тлъсти че и твърде редовни? Защо да радваме тия нетехнологични днес народи,които доскоро бяха "комунизирани" или поробени и нямат нови технологии,с които да захранват фирмите ни?? Защо да гневим и собствените си народи- американци,англичани,французи и пр.,които са закърмени с твърдението че произлизат от германи,
като съобщим че сме харчили парите им,за да разкриваме исторически истини принизяващи германите?? Защо???
Първо борбата с червените клишета и ПРОПАГАНДА В БГ не е проведена и няма да бъде проведена, и аз съм прав да пиша срещу тях, а те сега са реанимирани. За готите ти си се заблудил или трябва да спориш не с мен, а с науката и те са германски готи в мнозинството си.
С другото съм съгласен и благодаря за добрите ти чувства друже без ирония
В това няма първи или втори, за мен подобни спорове са леко комични.
Преди това е имало Елада, Рим, после други - всички сме част от процесите.
Постинга ми е груб и извъ мярка в някои пунктове и за това заслужавам критика, приятелю, но ти благодаря за милите думи, жив и здрав да си :)
любимата му Германия и битието си на обикновен мелез, недолюбван ни от
"свои", ни от хората, между които е отраснал и им е ял хляба.
Кого мразиш бе, байо?
Що не насочиш омразата си към тези, които докараха Германия до състояние,
вчера една германка да твърди, че Германия вече не е човек да е с руса коса и сини очи, ами забрадки и смугли субекти?
Как да я спасим нея?
Това е въпросът сега, не идиотски сравнения от миналото.
Щото да не стане, след време, и Германия да е в същото положение на България в момента, и никой да не я бръсне за миналите й достижения?
Грешиш!
Плача на книгк, филми и разбира се при житейски трагедии, но там далеч от хосрките очи.
Вас ви мразя, а и лиочно ме избива на агресия когато видя по улиците някой с фланелка на че гевара или сърп и чук и не само се дразня, спирам такива хора и им правя нещо като забележка, респектирам ги.
Плача за неща които обичам, вашите руско-български идиотии ме освирепяват, прави разлика.
Откога мърша като теб се е загрижила за Европа или Германия - гледай си каПУТИН и Ердоан, който свали летящ казак, не холандец.
Очакваш или зовеш да коментирам сериозни въпроси с теб или в блога?!?!?!
Поплачи, попримоли и тогава може да се наканя!
Впрочем в Испания през 711 година 1700 араба разбиват вестготите на Родерик-срам и позор!И въобще арабите в Испания никога не са имали повече от 15 -20000 човека армия.Така че, всеки си има своите величия и падения. Относно ДПС какво предлагаш? Мохамеданите в България са до 25-30 % от населението все пак и за разлика от Германия не са гастарбайтери.Концлагер или унтерменшен?Екскурзията се видя до какво доведе. Вие германците тогава що тогава не биете шута на наглите янки и на фондациите на Сорос - като Путин например?А онова нещо -канцлеракт - съществува или не?
Относно Калоян - кръстоносната армия с която воюва е повече от франки и онзи Мартел също е франк - те са толкова германи колкото днес румънците -българи.
Канцлеракт ?! източна фалшивка
Калоян?! КУМАНИНА по произход, както куман е Асен и Петър, че и бол кумани при Адрианопол
Разбира се, че всеки е побеждавал и губил, примерно Списаревски е катил и мъжкар, но пък български войници лягат косени от мюсюлмански сс и после в ръкопашен бой на мост в унгария - епизоди в полза или ущърб на всеки бол
С този постинг аз нищо не предлагам и не се вълнувам нито за гастарбайтери, нито за ДПС - казвам ви че много лаете, а сте кучка не куче - тва съм ви рекъл.
Само, че това няма връзка нито с моя коментар, нито с постинга на Тигъра.
Понякога гледните точки на хората, макар и различни, имат общ фокус.
И без това никой НЕ коментира конретиката в постинга по "точки", съжалявам, че си отказала първоначалния ти коментар, но вероятно за да не се нахвърлят отгоре ти.
Преди много години, по времето на дефицита имаше едно книжле „Занимателни логически задачи“ /или нещо подобно/ та там имаше една задачка;
„Какво би се случило ако всепомитащото гюле се удари в непоклатим стълб?“
Добро и лошо, това е братко с доказан % германска кръв.
Между другото, кога ще плащаш хонорарите за дето се кьорим с тези дълги постинги?!
Прав си някак "формално", но...
А "бе" НЕ МИ Е ЧИСТОПЛЪТЕН ПОСТИНГА и има за какво да се извиня или дори го дезактивирам, но няма, зщаото искам червените келеши да го гледат било на първа, било отзад им!
Сега на борец срещу комунизъма ли се изживяваш, нещастник, дето няма и петдесет пфенинга у джоба, страшилище за хора, дето се опитват да имаш поне пет марки там,
та да си платиш самостоятелно Интернета...
Камшик за теб, суров макаренковски руски камшик, и ще намериш с благодарност място под
слънцето.
Там ти е спасението. Ама още не си го разбрал.
Сега на борец срещу комунизъма ли се изживяваш, нещастник, дето няма и петдесет пфенинга у джоба, страшилище за хора, дето се опитват да имаш поне пет марки там,
та да си платиш самостоятелно Интернета...
Камшик за теб, суров макаренковски руски камшик, и ще намериш с благодарност място под
слънцето.
Там ти е спасението. Ама още не си го разбрал.
От един град сме мършо
ПОМНЯ ЧЕ СЪМ ТИ ПРЕДЛАГАЛ ЛЧИНА СРЕЩА, НО ТИ КАТО СТРАХЛИВЕЦ ЗАМЪЛЧА
Сега гледам мач за купата на Германия - Байерн - Боруссиа
да се видим след мача - пиша ти на лс и да се чуем
Добра вечер женско момче
21.05.2016 22:08
Преди много години, по времето на дефицита имаше едно книжле „Занимателни логически задачи“ /или нещо подобно/ та там имаше една задачка;
„Какво би се случило ако всепомитащото гюле се удари в непоклатим стълб?“
Добро и лошо, това е братко с доказан % германска кръв.
Между другото, кога ще плащаш хонорарите за дето се кьорим с тези дълги постинги?!
Прав си някак "формално", но...
А "бе" НЕ МИ Е ЧИСТОПЛЪТЕН ПОСТИНГА и има за какво да се извиня или дори го дезактивирам, но няма, зщаото искам червените келеши да го гледат било на първа, било отзад им!
Разбира се, че сте с непроменен генен фонд, само още ви пари отзад след 5 века, нищо повече, дреболия
И не петни името на германците,те са благороден народ,а не боклуци и нямат нужда да им ставаш адвокат.
Впрочем рязах и съкращавах по точките бол.
Вероятно в началото можех да спестя поне 1-2 абзаца, но щом иде реч за история и конкретика, НЕ може да се съкращава и реже изкорен, струва ми се.
Иначе за силата на кратката форма си абсолютно права!
За всичко друго и особено за хулите към Европа си напълно права, ще те рецитирам в това от теб:
Живеенето в митове не пречи на надъханите националисти да разправят наляво и дясно как сме били малки и незначителни и никой не се съобразявал с нас и как великите сили (без Русия, иначе тя най-велика) все ни пречели.
И не петни името на германците,те са благороден народ,а не боклуци и нямат нужда да им ставаш адвокат.
Кажи бонбонче, какво тигровото ;)
Виждаш ли, че четеш, има смисъл да ти пращам на лично мои постинги и когато реша ПАК И ПАК ЩЕ ГО ПРАВЯ!
Гледам заболялоте е - аз винаги докато мога ще бъда тук и ще ви пиша истини, винаги ще ви показвам мястото на лумпените, идиотите, шовинистите - да го правя ми доставя дори удоволствие!
Ще има още - несъмнено, още истини!
Незнанието понякога те спохожда и случая е такъв ;)
Вероятно не знаеш, но Атила е герман според няколко извора, тях може да намериш в бг-наука и да попиташ специалистите.
Разбира се, ние не можем да кажем какъв е бил прозихода на Атила в действителност а да гадаем или да се "облягаме" на различни извори предполагайки в него хунски, германски, някакъв друг и разбира се, както е модерно български също макар и непочиващ на здрава основа или извор въобще.
За германците често съм те поправял и ще продължа да го правя, друже, а именно:
немци е в две версии
- неми пред Бога, зщаото в онези години богослужението е било само на латински, гръцки и "еврейски"
- немци от нямци - иска нещо да ти каже германецас, но не може (защото самия славянин не го разбирал и го нарекъл нямец, от ням)
- що иде реч за онези времена щапаров, германците са имали много повече от славяни, от българи
Чудя се на недоглеждането и избирателността при четенето, оттам и некоректно задавани въпроси, като "Кого мразиш бе, байо?" (22. freeoldmen), вместо КАКВО мразиш…!" И пропуснатият още в увода отговор, обезсмислящ въпроса:
НЕ МРАЗЯ ВАС – МРАЗЯ ВАШАТА ЛЪЖА, МЕРЗОСТТА, НЕВЕЖЕСТВОТО ВИ
НЕСЪВЪРШЕНСТВО, НЕДОПРАВЕНОСТ, НЕЧИТАВОСТ - ТОВА АЗ МРАЗЯ (…)
Безспорно и "човекът е важен, и светът е един" (viva1122), но именно от избора на човека зависи този един свят. А човешкият избор зависи от гледната му точка, от онова, което оформя мислите и критериите му, мотивира действията и претенциите му в устройването на този свят. Манталитетът обаче (чипът!) на отделния човек се променя най-трудно, ако изобщо се промени. А само съвкупността от промените личности могат да променят и света… Старите лаври не са достатъчни.
Ard се безпокои, че изразеното възмущение в постигна няма да има резултат.
Резултат винаги има. Най-малкото – реакцията към онова, което най-вече гневи автора (със сигурност не само него); към фактите; към изискванията; към очакванията... Думите понякога могат ДА НЕ СА премерени, или пък ДА СА ТОЧНО премерени, но освен възмущение зад тях се крие и информация, и чувство… Поздравления за виждащите дотук 14. zaw12929, 18. ssdimitar, 20. allvin, 27. getmans1, 45. sestra
17. wonder – повдига въпроса, че я "Няма българщина". А що е българщина – днес?! Като същност, не само като проблем. Ами Националната карма! Като широко понятие кармата е нещо много удобно, защото освобождава от отговорността на личния избор. Лесно е да се скръстят ръце пред предопределеното и да се отхвърли последица/следствие заради отговорността спрямо действието.
С всичкото си основание, назидателният тон на нарушения национално-патриотичен комфорт не помага и няма да помогне на днешния българин. Докато не дойде смирението (реалната преценка!) няма да има и възход.
Благодаря за добронамерения и изпълнен с няколко положителни оценки твой коментар за мен!
Не съм поетична душа, а търсещ два аспекта, два идеала, два стремежа - СИЛА И КРАСОТА
Силата намирам във войната и там въобще не съм поетичен, красотата намирам в литературата и жената и там вероятно съм. Познанието, опита ми и претенцията ми са да "разбирам' от война, що иде реч до красивото в литературата - там не съм познавач а само сързерцател и минавам през него.
В блога ми малко повече застъпвам красивото, литературното, зщаото мисля, че така трябва, докато в мен акцента е във войната повече.
Не се срамувам и не се омерзявам от българското - аз не изпитвам слабости в моя вътрешен мир в смисъл на срам или страх в духа ми като "свят на идеи" - там изпитвам любов, обожествяване, омраза, гняв, но не срам и страх поне спрямо същността ми и личността ми не.
Разбира се, че всеки народ и маса хора искат да са велики - но това е път процес, докато при вас част от българите в блог.бг няма такъв път - вие сте хоп в края на пътя с лъжата че сте на върха без да сте минали пътя към този връх и при положение че сте на някой хълм, който вие тръбите, че е еврест без въобще да е - това е разликата.
При вас няма искане или търсене - то вече при вас е категорично заявление, а това е пропаст разлика!
Не щапаров и разбира се не съвпада :)
Дуло няма "родова връзка" с Дионис и няам как да има когато иде реч за бог и род хилядолетия след мита. Реалност и митология, елинско, хунско, тракийско през векове...
Немците са се миели повече от мърсния и крадлив народ - а МЪРСНИЯ И КРАДЛИВ народ е българския както е описан в извор "черно на бяло" - трябва отново да попрочетеш изворите вместо да ти ги припомням друже :) Разбира се, византийците са пислаи така за българите, като аз съм почти убеден, че българския народ едва ли е бил мръсен и крадлив, поредна изворова грешка с каквито е изпълнена историята.
Българите никога не са били руси и синеоки като преобладавщаи черти, а кои са били такива чудесно знаем.
Чудя се на недоглеждането и избирателността при четенето, оттам и некоректно задавани въпроси, като "Кого мразиш бе, байо?" (22. freeoldmen), вместо КАКВО мразиш…!" И пропуснатият още в увода отговор, обезсмислящ въпроса:
НЕ МРАЗЯ ВАС – МРАЗЯ ВАШАТА ЛЪЖА, МЕРЗОСТТА, НЕВЕЖЕСТВОТО ВИ
НЕСЪВЪРШЕНСТВО, НЕДОПРАВЕНОСТ, НЕЧИТАВОСТ - ТОВА АЗ МРАЗЯ (…)
Безспорно и "човекът е важен, и светът е един" (viva1122), но именно от избора на човека зависи този един свят. А човешкият избор зависи от гледната му точка, от онова, което оформя мислите и критериите му, мотивира действията и претенциите му в устройването на този свят. Манталитетът обаче (чипът!) на отделния човек се променя най-трудно, ако изобщо се промени. А само съвкупността от промените личности могат да променят и света… Старите лаври не са достатъчни.
Ard се безпокои, че изразеното възмущение в постигна няма да има резултат.
Резултат винаги има. Най-малкото – реакцията към онова, което най-вече гневи автора (със сигурност не само него); към фактите; към изискванията; към очакванията... Думите понякога могат ДА НЕ СА премерени, или пък ДА СА ТОЧНО премерени, но освен възмущение зад тях се крие и информация, и чувство… Поздравления за виждащите дотук 14. zaw12929, 18. ssdimitar, 20. allvin, 27. getmans1, 45. sestra
17. wonder – повдига въпроса, че я "Няма българщина". А що е българщина – днес?! Като същност, не само като проблем. Ами Националната карма! Като широко понятие кармата е нещо много удобно, защото освобождава от отговорността на личния избор. Лесно е да се скръстят ръце пред предопределеното и да се отхвърли последица/следствие заради отговорността спрямо действието.
С всичкото си основание, назидателният тон на нарушения национално-патриотичен комфорт не помага и няма да помогне на днешния българин. Докато не дойде смирението (реалната преценка!) няма да има и възход.
Чувството за критичност показва по-скоро висок стандарт, нарушено ниво на справедливост, разочарование в очаквания...
Чудя се на недоглеждането и избирателността при четенето, оттам и некоректно задавани въпроси, като "Кого мразиш бе, байо?" (22. freeoldmen), вместо КАКВО мразиш…!" И пропуснатият още в увода отговор, обезсмислящ въпроса:
НЕ МРАЗЯ ВАС – МРАЗЯ ВАШАТА ЛЪЖА, МЕРЗОСТТА, НЕВЕЖЕСТВОТО ВИ
НЕСЪВЪРШЕНСТВО, НЕДОПРАВЕНОСТ, НЕЧИТАВОСТ - ТОВА АЗ МРАЗЯ (…)
Безспорно и "човекът е важен, и светът е един" (viva1122), но именно от избора на човека зависи този един свят. А човешкият избор зависи от гледната му точка, от онова, което оформя мислите и критериите му, мотивира действията и претенциите му в устройването на този свят. Манталитетът обаче (чипът!) на отделния човек се променя най-трудно, ако изобщо се промени.
Ard се безпокои, че изразеното възмущение в постигна няма да има резултат.
Резултат винаги има. Най-малкото – реакцията към онова, което най-вече гневи автора (със сигурност не само него); към фактите; към изискванията; към очакванията... Думите понякога могат ДА НЕ СА премерени, или пък ДА СА ТОЧНО премерени, но освен възмущение зад тях се крие и информация, и чувство…
Аз не вярвам във Вечната нация- нациите са временни, затова и не искам да споделям митове като описаните по-горе. Важно е какво съм направил аз за света. Но все пак е важно човек да познава корените си, защото това е част от нашата идентичност, от самата ни личност. За мен това е патриотизмът- любовта към дома, към родната земя. За съжаление днешният патриотизъм отива в съвсем друга посока, за което също си има причини...
От написаното не съм съгласен за Франкската империя, защото тя съчетава немски и галски елементи... Не мога да характеризирам това добре, защото не съм чел много за франките... Но ми се струва, че днешна Франция е нещо съвсем различно...
Може би най-старата държава, запазила името си в Европа, е Армения, или пък Грузия (Сакартвело)? Може ли някой да го обясни по-добре?
О, неразумни юроде! Поради что се срамиш да се наречиш Болгарин?...Или не са имали Болгаре царство и господарство? Ти, Болгарино, не прелщайся, знай свой род и язик..."
Паисий (1762)
и също..
.."Нека наш брат знае, че бог е велик
и че той разбира българский язик,
че е срам за всякой, който се отрича
от своя си рода и при гърци тича
и своето име и божия дар
зафърля безумно като един твар.
Горко вам, безумни, овци заблудени,
със гръцка отрова, що сте напоени,
дето се срамите от вашия брат
и търсите пища в гръцкия разврат,
и ругайте грешно бакини си кости,
и нашите нрави, че те били прости!
Та не вашто племе срам нанася вам,
о, безумни люде, а вий сте му срам!
Четете да знайте, що в стари години
по тез земи славни вършили деди ни,
как със много кралства имали са бран
и била велика българската държава;
как свети Борис се покръстил в Преслава,
как е цар Асен тук храмове градил
и дарове пращал; кой бе Самуил,
дето си изгуби душата във ада,
покори Дурацо и влезе в Елада;
четете и знайте кой бе цар Шишман
от "Епопея на забравените"на Иван Вазов
Хубава вечер, Германтигър!
И ти си поетична душа - хубаво си го написал, хареса ми и не добавям нищо и не е нужно - добре казано/написано, като в разказ!
Ще отбележа само за финала - българския народ, като всеки друг не се вълнува особено от исотрия, бъдеще итн а от насъщния, винетката, почивката, новия смарт итн - вероятно винаги е било така с народите и масите.
Вече за част от блоговатра аудитория които пишем тук може и да си прав.
Аз не вярвам във Вечната нация- нациите са временни, затова и не искам да споделям митове като описаните по-горе. Важно е какво съм направил аз за света. Но все пак е важно човек да познава корените си, защото това е част от нашата идентичност, от самата ни личност. За мен това е патриотизмът- любовта към дома, към родната земя. За съжаление днешният патриотизъм отива в съвсем друга посока, за което също си има причини...
От написаното не съм съгласен за Франкската империя, защото тя съчетава немски и галски елементи... Не мога да характеризирам това добре, защото не съм чел много за франките... Но ми се струва, че днешна Франция е нещо съвсем различно...
Може би най-старата държава, запазила името си в Европа, е Армения, или пък Грузия (Сакартвело)? Може ли някой да го обясни по-добре?
Благодаря ти за разумния и добронамерен коментар.
Идеята ми беше да уязвя и вербално нараня немалко самозабравили се блогъри, не толкова някой да мисли, но при теб като интелигентен мъж си се замислил!
Съгласен съм с теб за нациите на 99%, аз също съм убеден, че не са вечни за добро или за лошо.
Франкската импоерия е по-хомогенна от България
тук има българи, славяни и бол други - на балканите има повече различни елементи отколкото при Франкската империя
още нещо - пишеш, че днес Франция не е онази Франкия, и днес България не е онази България
О, неразумни юроде! Поради что се срамиш да се наречиш Болгарин?...Или не са имали Болгаре царство и господарство? Ти, Болгарино, не прелщайся, знай свой род и язик..."
Паисий (1762)
и също..
.."Нека наш брат знае, че бог е велик
и че той разбира българский язик,
че е срам за всякой, който се отрича
от своя си рода и при гърци тича
и своето име и божия дар
зафърля безумно като един твар.
Горко вам, безумни, овци заблудени,
със гръцка отрова, що сте напоени,
дето се срамите от вашия брат
и търсите пища в гръцкия разврат,
и ругайте грешно бакини си кости,
и нашите нрави, че те били прости!
Та не вашто племе срам нанася вам,
о, безумни люде, а вий сте му срам!
Четете да знайте, що в стари години
по тез земи славни вършили деди ни,
как със много кралства имали са бран
и била велика българската държава;
как свети Борис се покръстил в Преслава,
как е цар Асен тук храмове градил
и дарове пращал; кой бе Самуил,
дето си изгуби душата във ада,
покори Дурацо и влезе в Елада;
четете и знайте кой бе цар Шишман
от "Епопея на забравените"на Иван Вазов
Хубава вечер, Германтигър!
СИЛНИ ЦИТАТИ, НО НЕ НА МЯСТО!
Днес огромна част от блогърите в блог.бг нямат нужда от самочувствие за българското, точно обратното
ВСИЧКО Е БЪЛГАРСКО
БЪЛГАРИТЕ СА НАЙ-ВЕЛИКИ, НАЙ-УМНИ, НАЙ-КРАСИВИ
БЪЛГАРИТЕ СА ВЪРХА НА СВЕТА - БИЛИ СА И ЩЕ БЪДАТ, ВСЕКИ ИМ Е ДЛЪЖЕН
БЪЛГАРИТЕ СА НАЙ-ВОЙНИЦИ, НАЙ-ПЪРВИ, НАЙ-
И разбира се, това е лъжа и неистина, но кой го е еня за това
Така-че Троя, днес призива не трябва да е поради что се срамиш българино в блог.бг, а поради что си се надул като балон
Ще видиш ПОЧТИ НИКАКВА КРИТИКА КЪМ БЪЛГАРИНА
Ще прочетеш само КОЛКО ВЕЛИК, ПЪРВИ И НАЙ-ВЕЛИК Е БЪЛГАРИНА
Това обаче е исторически нон-сенс или просто долна лъжа
Погледни блог.бг и виж как първата буква, първия човек и Бог са българи
24.05.2016 11:59
Ще видиш ПОЧТИ НИКАКВА КРИТИКА КЪМ БЪЛГАРИНА
Ще прочетеш само КОЛКО ВЕЛИК, ПЪРВИ И НАЙ-ВЕЛИК Е БЪЛГАРИНА
Това обаче е исторически нон-сенс или просто долна лъжа
Погледни блог.бг и виж как първата буква, първия човек и Бог са българи
... Lied der Deutschen?
"Deutschland, Deutschland uber alles,
uber alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
bruderlich zusammenhalt.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,Deutschland,
Deutschland uber alles,
uber alles in der Welt! ... "
- Да питам най-вече ... откога МЕМЕЛ попада в ИЗКОННО НАСЕЛЕНИ ОТ ТЕУТОНИ земи ... ?
- Да питам още - КЪМ КОИ "монаси" РИЦАРИ - свети Бернар от Клерво, на Събора в Труа(1128 г.(!!!), е отправил ПОСЛАНИЕТО СИ?
- А ако някой от тях изповядва Мойсеевата вяра оставете го - сКЛавините предайте на огън и меч?!
Знаеш ли за КАКВИ СЪБИТИЯ СЕ ОТНАСЯ ТОВА - Историко громящ българската НАДУТОСТ и ШОВИНИЗЪМ??
Трето:
- А относно "германският" крал на ХУНгария Сигизмунд I, преди битката с "турците" през 1359 год. ПЪРВО РАЗБИВА хърватско-босненската армия ... като БОСНЕНЦИ ТОГАВА ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ВЪЗПРИЕЛИ ИСЛЯМА ... А вече след това бяга ГЕРОЙСКИ от ОСМАНЦИТЕ наследници на тези ... които век по-рано са заявили категорично кредото довело ги до ПРИЕМАНЕ НА ИСЛЯМА, изразяващо се във фразата - По добре ЧАЛМА отколкото ПАПСКА ТИАРА - За това чел ли си НЯКЪДЕ? А знаеш ли, защо КОНСТАНТИНОПОЛСКИТЕ КОНФОРМИСТИ са стигнали до една такава ДРАСТИЧНА ПОЛИТИЧЕСКА ПОЗИЦИЯ - Май не си го чел ... защото в УНИФИЦИРАНИТЕ ЧИТАНКИ по ПОЛИТ-КОРЕКТНА ИСТОРИЯ (за която са написали достатъчно ГЛУПОСТИ и за ИЗМИСЛЕНИЯТ и създаден с ПАРИТЕ НА "ЛИХВАРИТЕ" Трети германски райх) ... Няма как да го прочетеш?!
- До тук ПОСТАВИХ САМО ВЪПРОСИТЕ СИ - Ако по този "Конспект" ЗАДЪЛБОЧИЩ ЗНАНИЯТА СИ - Нямаше да напишеш такава купчина от ксенофобско-ШОВИНИСТИЧНИ ЩУРОТИИ??!
- С уважение ... и молба ЧЕТИ, преди да пишеш!
Сигизмунд няма проблем да се бие с босненци и хървати, те не са германци, те не са австрийци, те не са дори унгарци, както те нямат проблем да се бият срещу него.
Вероятно Сигизмунд е бил пример за дезертьора Бенковски векове след него, с тази разлика, че Сигизмунд не бяга бранейки земи нз своите народи, а Бенковски бяга изоставяйки на запаление своите български.
„Не одобрявам мазохизма. Удрям и убивам. Никакви дискусии с олигофрени. Един светкавичен между веждите е най-добрия аргумент срещу подобни недоразумения. Тренирай!
Всеки, който каже лоша дума за Русия , Путин или комунизъмът, и смята, че трябва да сме независима държава, а не част от Русия, трябва да бъде публично линчуван.
Аз лично ще убия тия изроди.”
Настоящит постинг е провокиран от такива хора. Поздрадвления за труда, който си положил.
Този постинг според мен трябва да се преработи в статия и да се пусне още веднаж, като оригиналът му се запази. Много обидните думи могат да се посмекчат, някои коментарии, между които и един на хибридин офицер на Путин със специализация нетов приматизатор трябва да се изтрият.
Аз си идвам от Сърбия, където бях на конкурс за пианисти в гр. Вране. Имах доста срещи и разговори, посетих района там до гр. Прешево. Сега, връщайки се към това пътуване се убеждавам, че си прав в това, което си написал. Добре е, че все още у нас се намират хора, които мислят и могат нещо да кажат. Защото повечето го удариха на магии и вълшебни заклинания, без визия да се откажат от тях...
Горд съм, че дядо ми е въргалял съветско месо - иначе казано свалил/убил е няколко съветски ушанки.
Аз също желаех да има екзекутирани комунисти в бг след 1989, желая го и сега
06.06.2016 22:52
Пиши, излагай личните си мнения, керванът си върви. Истината е обаче, че водената от Путин хибридна война срещу нас много ни пречи. Чехия, Полша, Балтийските държави, те скъсаха с комуниизма и много дръпнаха напред. При нас се установи някаква форма на скрита олигархия, която някога наричахме мафия, днес задкулисие и заради нея може и да ни изгонят от ЕС. Това ще е краят ни...
Демокрацията има обаче едно предимство - свободата да изразяваш мнението си веднага осветява агентите на чуждите страни у нас. Тяхната цел е да направят коментар, чрез който с лъжи да обясняват истини. Това съвсем не се прави случайно.
Ако имаш колебание за постинга си, аз го намирам за добър и още веднаж те поздравявам за него.
Поздрави!
Несъгласието ми:
- трябва да се пише за всичко, про и контра всичко, без забранени теми в дълбочина, човек трябва да гледа и дълбае в себе си и всичко
- не е трагично че има фоби и фили, това е нормално, не е драма - драма е когато последствията в политика и история са трагични следствие на тях
- Хитлер не е вървял срещу света, тук грешиш, зщаото просто нямам как един народ или лидер да върви света, най-малкото зщаото света не е единен и е несериозно да генерализираш
- разбира се, че всеки народ има с какво да се гордее и от какво да се срамува, аз пиша за българските лъжи като фалшива гордост обаче, там е разликата
- естествено, че величието не се измерва на първо място в материя - след 100 години никой няма да помни борда на директорите на Мерцедес, но се надява,м още да помнят 5, 7 и 9 на Беетовен например
- преди Ботев силно са любили и мразили епохи, векове, хилядолетия по-велики от него, Ботев като поезия ми харесва и импонира
ЕМОЦИОНАЛНОСТТА И ТЕМПЕРАМЕНТА, НЕ СА ДУХ, не ги бъркай :)
Благодаря ти, за коментара, аз имам заслужен респект към твоя ум, а трова рядко питая към ума на жената (не е сексистко, просто рядко попадам на жени с изключителен интелект, струва ми се, че ти си сред тях)
Но десетина биха променили нещата.
Кой е първи бугарино: 481г. с франките или 681г. с прото- или прабългарите? ================== ТОВА НЕ Е ВЯРНО! Които неща не разбираш от моите писания ,ПИТАЙ И ЩЕ ТИ БЪДЕ ОТГОВОРЕНО! :)
Кой е първи бугарино: 481г. с франките или 681г. с прото- или прабългарите? ================== ТОВА НЕ Е ВЯРНО! Които неща не разбираш от моите писания ,ПИТАЙ И ЩЕ ТИ БЪДЕ ОТГОВОРЕНО! :)
Франкската държава не е Франция!?!
Ако не греша, най-старата държава в Европа с идентично име е Сан Марино.