Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 18:07 - НЕКРОЛОГЪТ НА ЧУДОВИЩЕТО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 36603 Коментари: 81 Гласове:
26

Последна промяна: 24.02.2011 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image



Гласувай:
333



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - За Ваша радост - не. Кол...
24.02.2011 18:25
shtrakalka написа:




За Ваша радост - не.
Колкото и да Ви се иска.
Чу
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - За да Ви е добър сънят до...
24.02.2011 18:29
shtrakalka написа:




За да Ви е добър сънят довечера, Щракалке.
Чу
цитирай
3. smile999 - Здрасти Мастер!
24.02.2011 18:31
Хехх...
Винаги съм харесвала хора с чувство за самоирония, но тук има и Поезия.
Разочароваш планктона.:-)))))))))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Хехх. . . Винаги съм харесвала хора с ...
24.02.2011 18:34
smile999 написа:
Хехх...
Винаги съм харесвала хора с чувство за самоирония, но тук има и Поезия.
Разочароваш планктона.:-)))))))))

Благодаря, Маймунче!
Колкото до планктона, той да си знае мястото! :-)))))))))
Чу
цитирай
5. sande - Този некролог ще се отпечата след 100 години!
24.02.2011 18:35
А стихотворението ще живее повече.
цитирай
6. blogena - еее:
24.02.2011 18:39
Не се хаби, поете!
Няма смисъл!
За тебе тези дето те
не хвалят - троли са:)
И глух си ти за чужди истини,
живееш в собствени си роли ;)
И модерирай си живота
по свои правила ...
Не се прави на мъченик!
Не бива!
Да се гъбаркаш със смъртта ;)

цитирай
7. deleted-4udovi6teto - А стихотворението ще живее повече. ...
24.02.2011 18:40
sande написа:
А стихотворението ще живее повече.

Чул те Бог, Санде! Както е казал онзи презокеански мъдрец - Слуховете за моята смърт са силно преувеличени! Не му слагам думите в кавички, щото нямам кавички на клавиатурата. А ти събери момчетата в библиотеката довечера - и 7 девойчици да ви листят стихосбирки над умните глави! :-)))))))))))
Наздраве!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Не се хаби, поете! Няма смисъл...
24.02.2011 18:42
blogena написа:
Не се хаби, поете!
Няма смисъл!
За тебе тези дето те
не хвалят - троли са:)
И глух си ти за чужди истини,
живееш в собствени си роли ;)
И модерирай си живота
по свои правила ...
Не се прави на мъченик!
Не бива!
Да се гъбаркаш със смъртта ;)


Какво правя, си е моя работа.
А тя е достатъчно.
Благодаря.
Чу
цитирай
9. анонимен - !!!!!!!!!!
24.02.2011 19:37
Да умре всяко зло, което ходи по петите ти, Чудовище, а ти да си жив и здрав и да ни радваш с Поезии.
Поздрав!
SW
цитирай
10. galenav - Много якоооо!!! Строхотия си, К...
24.02.2011 19:39
Много якоооо!!! Строхотия си, Капитане! Възхищавам се на изящното ти чувство за хумор и на достолепната ти самоирония! Напълни ми душата! Иде ми и аз да взема да си напиша един некролог като твоя, ама от къде толкова можене, я!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - живи мъртъвци има дето не са разб...
24.02.2011 19:51
alav написа:
живи мъртъвци има дето не са разбрали кога са загубили душите си! Но ти не си от тях , така че - слез моля от стълба! Красива да е вечерта ти!:)))

Благодаря, alav, точни думи!
Лека вечер и за теб!
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Да умре всяко зло, което ходи по п...
24.02.2011 19:52
анонимен написа:
Да умре всяко зло, което ходи по петите ти, Чудовище, а ти да си жив и здрав и да ни радваш с Поезии.
Поздрав!
SW

Злото не умира, Лили, нека си ходи - и то има малки и големи нужди! :-)))))))
Благодаря, че си тук!
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Много якоооо!!! Строхотия си, К...
24.02.2011 19:55
galenav написа:
Много якоооо!!! Строхотия си, Капитане! Възхищавам се на изящното ти чувство за хумор и на достолепната ти самоирония! Напълни ми душата! Иде ми и аз да взема да си напиша един некролог като твоя, ама от къде толкова можене, я!

Благодаря, Галена, за добрата дума!
Бъди!
Чу

цитирай
14. andromen - ....
24.02.2011 20:19
Не бързай! Още дори не сме се напили заедно!....
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Не бързай! Още дори не сме се напили ...
24.02.2011 20:34
andromen написа:
Не бързай! Още дори не сме се напили заедно!....

И това ще стане, andromen! :-)))
На лете във Варна!
Чу
цитирай
16. yotovava - "Не се гаси туй, що не гасне!"
24.02.2011 21:01
- но да те губим е опасно!

Поздрав, Поете.
Валя
цитирай
17. barona40 - каквото и да пишеш, хващаш за сърцето, Капитане. Пишеш за смъртта - очароваш. За живота - пак очароваш.
24.02.2011 21:11
Превръщаш и животът в поезия, дори когато той е престанал да е. Това стихотворение е сред любимите ми по темата. Другото: Ако смъртта не ни накаже, поне да ни очовече. ще чакам и него да отпечаташ, макар и някое от тролчетата да се гътне скоропостижно от завист. По жив си инак от всякога, Чу, за ужас на компютърните чекии и за щастие на нас - Валери Станковистите. така ме бе нарекъл един трол, без да знае какво право имам да ме нарече така. Ивайло Терзийски - Станковист.
цитирай
18. sande - По Валери Станков ...
24.02.2011 21:13

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.
цитирай
19. анонимен - Атомче
24.02.2011 21:14
Защото сме възпитани да теглим
каруцата на личния си впряг.
Животът общ е изкуфял отшелник,
а собственият - войнствен единак.
цитирай
20. анонимен - На дребните човеченца:
24.02.2011 21:31
погледнете хората, които се възхищават на Валери - повечето от тях също са много добри поети. А вие, които го оплювате, го правите именно защото сте дребни, некадърни човечета с мънички душички. И такива ще си умрете!
Господ здраве да ти дава, Валери.:)
цитирай
21. анонимен - За да Ви е добър сънят до...
24.02.2011 21:38
4udovi6teto написа:
shtrakalka написа:




За да Ви е добър сънят довечера, Щракалке.
Чу


Браво, бе, Валери! Освен че си добър поет, имаш и добро чувство за хумор:)))))))))))))))))))))
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - - но да те губим е опасно! Поз...
24.02.2011 21:47
yotovava написа:
- но да те губим е опасно!

Поздрав, Поете.
Валя

Eeeeeeeee... Валя, това е прекрасна мисъл! Ц,ц,ц... как само звучи - Не се гаси туй, що не гасне! Твоя ли е, или е нечия чужда? :-)))))))))))))))
Чу


цитирай
23. deleted-4udovi6teto - Превръщаш и животът в поезия, дори ...
24.02.2011 21:52
barona40 написа:
Превръщаш и животът в поезия, дори когато той е престанал да е. Това стихотворение е сред любимите ми по темата. Другото: Ако смъртта не ни накаже, поне да ни очовече. ще чакам и него да отпечаташ, макар и някое от тролчетата да се гътне скоропостижно от завист. По жив си инак от всякога, Чу, за ужас на компютърните чекии и за щастие на нас - Валери Станковистите. така ме бе нарекъл един трол, без да знае какво право имам да ме нарече така. Ивайло Терзийски - Станковист.

Хе-хе... и червеят лети в раната на орела, Ивайло!
А рожденный ползать летать не умеет!
Това е цитат от Максим Горкий, но нямам кавички на клавиатурата, че да им ги туря! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
24. yotovava - Лелеей, Чу, доживех да те уча, никота не е късно - туй мисъл на дядо Вазов бе, пусто, ето на, чети и знай :))))))))))))))))))))))))
24.02.2011 21:52
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
- но да те губим е опасно!

Поздрав, Поете.
Валя

Eeeeeeeee... Валя, това е прекрасна мисъл! Ц,ц,ц... как само звучи - Не се гаси туй, що не гасне! Твоя ли е, или е нечия чужда? :-)))))))))))))))
Чу



цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Сънувах своя некролог. Загледан ...
24.02.2011 21:54
sande написа:

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.

Маамустара, Санде, в тая библиотека девойчиците с мини полички ли са?
И да ме вържат, ида!
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Защото сме възпитани да теглим ...
24.02.2011 21:54
анонимен написа:
Защото сме възпитани да теглим
каруцата на личния си впряг.
Животът общ е изкуфял отшелник,
а собственият - войнствен единак.

Благодаря за стихчето, Атомче!
Хубаво е.
Чу
цитирай
27. nibiru - А защо пръстта е кисела? Имам много ...
24.02.2011 21:54
А защо пръстта е кисела? Имам много срещи със съмъртта, но никога не се бяха задействали вкусовите ми рецептори.
Иначе има за какво да се замисли човек. Да не забравя да заръчам да не ми правят некролози.
Поздрави!
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Хората, пропити с мъст, винаги ще ...
24.02.2011 21:55
teller1 написа:
Хората, пропити с мъст,
винаги ще теглят кръст.
Я ги забрави, Поете -
що не гасне, все ще свети!! )))))))

Много силно стихотворение.
Отдавна не бях чела подобно нещо...
Лека вечер.
С уважение.


Благодаря, teller!
Чу
цитирай
29. deleted-4udovi6teto - погледнете хората, които се въз...
24.02.2011 21:56
анонимен написа:
погледнете хората, които се възхищават на Валери - повечето от тях също са много добри поети. А вие, които го оплювате, го правите именно защото сте дребни, некадърни човечета с мънички душички. И такива ще си умрете!
Господ здраве да ти дава, Валери.:)

И на теб!
Чу
цитирай
30. nibiru - . smile999 - Здрасти Мастер! 1...
24.02.2011 22:01
. smile999 - Здрасти Мастер!
18:31 Хехх...
Винаги съм харесвала хора с чувство за самоирония, но тук има и Поезия.
Разочароваш планктона.:-)))))))))


И да допълня - аз съм от планктона. Не разбирам нищо от поезия. Но пък вероятно Бог ме е дарил с други неща. Може би и вие сте планктон в някоя област.
Нищо лично.
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - За да Ви е добър сънят до...
24.02.2011 22:02
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
shtrakalka написа:




За да Ви е добър сънят довечера, Щракалке.
Чу


Браво, бе, Валери! Освен че си добър поет, имаш и добро чувство за хумор:)))))))))))))))))))))

Ми да! Човек придобива стойност едва тогава, когато почне да се присмива преди всичко на самия себе си.
Аз успях.
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - А защо пръстта е кисела? Имам много ...
24.02.2011 22:06
nibiru написа:
А защо пръстта е кисела? Имам много срещи със съмъртта, но никога не се бяха задействали вкусовите ми рецептори.
Иначе има за какво да се замисли човек. Да не забравя да заръчам да не ми правят некролози.
Поздрави!

Благодаря за въпроса.
Ще питам Ребека от "Сто години самота".
Кой беше авторът, не помня? :-)))))))))
Но Ребека ядеше пръст от сутрин до вечер, сигурно ще ми отвърне.
Чу
цитирай
33. deleted-4udovi6teto - . smile999 - Здрасти Мастер! 1...
24.02.2011 22:07
nibiru написа:
. smile999 - Здрасти Мастер!
18:31 Хехх...
Винаги съм харесвала хора с чувство за самоирония, но тук има и Поезия.
Разочароваш планктона.:-)))))))))
Естествено! Планктон съм, но не в литературата.
Кефиш! :-)))))))))))))
Чу


И да допълня - аз съм от планктона. Не разбирам нищо от поезия. Но пък вероятно Бог ме е дарил с други неща. Може би и вие сте планктон в някоя област.
Нищо лично.

цитирай
34. deleted-4udovi6teto - - но да те губим е опасно! Поз...
24.02.2011 22:09
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
- но да те губим е опасно!

Поздрав, Поете.
Валя

Eeeeeeeee... Валя, това е прекрасна мисъл! Ц,ц,ц... как само звучи - Не се гаси туй, що не гасне! Твоя ли е, или е нечия чужда? :-)))))))))))))))
Чу




Друг път я туряй в кавички, щото ще те дадат на прокурор за плагиатство! :-))))))))))
Чу
цитирай
35. razkazvachka - Браво на тебе!
24.02.2011 22:10

Преживе теглят кръст на онзи
който не се страхува да
възкръсне.
цитирай
36. nibiru - Защо ще питаш Ребека или който и да е ...
24.02.2011 22:12
Защо ще питаш Ребека или който и да е било друг? Ако след време това стихотворение се изучава в училище и учителката попита какво си искал да кажеш с това, поне да имаме отговор от самия поет. Само да не се развали ритмиката ли си го сложил този вкус?
цитирай
37. анонимен - Здравей
24.02.2011 22:16
Чета те редовно, но все по-рядко ти оставям съобщения. Достатъчно ми е, че пишеш, пък и нямаш нужда от моето поощрение. Може ли облачето да се изказва като последна инстанция пред...небето? :-)))
Наскоро ми пратиха един клип - балет, танц на двойка. На двойка "птици". Имаше толкова страст, амплитудата на емоциите бе толкова голяма. Той посягаше към нея, тя бе толкова далечна, после пък с такава сила се сливаха на сцената...Чак накрая забелязах, че той, мъжът, е без крак. А тя, жената, е без ръка. Такива неща. Бяха щастливи
Чедото
цитирай
38. nibiru - Не разбирам от поезия и не мога да ...
24.02.2011 22:22
Не разбирам от поезия и не мога да давам оценки, но ти прави чест, че публикумащ всички коментари. Докато колежката ти wonder публикува саво тези, които я превъзнасят.
Сбъркана работа. Иначе вярва в Бог и даже стихотворение е написала с много "аз"в него.
:))))
цитирай
39. deleted-4udovi6teto - Преживе теглят кръст на онзи ...
24.02.2011 22:27
razkazvachka написа:

Преживе теглят кръст на онзи
който не се страхува да
възкръсне.

Да.
Точно речено.
Чу
цитирай
40. deleted-4udovi6teto - Защо ще питаш Ребека или който и да е ...
24.02.2011 22:30
nibiru написа:
Защо ще питаш Ребека или който и да е било друг? Ако след време това стихотворение се изучава в училище и учителката попита какво си искал да кажеш с това, поне да имаме отговор от самия поет. Само да не се развали ритмиката ли си го сложил този вкус?

Ето то, щом искаш отговора ми, имаш го:

МОЛИТВА

Солена ми излезе тази пръст.
Садих и сях. И нищо не изкарах.
И най-подир забучих в нея кръст.
Със двете крайни дати в календара.
А после се изправих – сив и чер.
Земя ли чоплих? Или сухи рани,
оплакани под черния чембер
на майчици като крайпътни врани.
И родните ми братя – до един –
копаеха – и те – мъртвешки ями.
Така да бъде, Господи! Амин.
Вземи и мен, тъй както взе баща ми.
Вземи жената. Роба ми вземи.
Вземи и вола. Сетната ми риза.
Ала на челядта ми дай земи –
когато копат, кладенци да бризват.
И житцето ми нека вдига ръст –
че да не псува хляба си жътварина.
И нека пламне моят дървен кръст –
да се свети душата на България.

Чу
цитирай
41. deleted-4udovi6teto - Не разбирам от поезия и не мога да ...
24.02.2011 22:31
nibiru написа:
Не разбирам от поезия и не мога да давам оценки, но ти прави чест, че публикумащ всички коментари. Докато колежката ти wonder публикува саво тези, които я превъзнасят.
Сбъркана работа. Иначе вярва в Бог и даже стихотворение е написала с много "аз"в него.
:))))

Това не ме интересува.
Предпочитам да чета Сервантес, Гогол и Достоевски.
Благодаря.
Чу
цитирай
42. deleted-4udovi6teto - Чета те редовно, но все по-рядко ти ...
24.02.2011 22:33
анонимен написа:
Чета те редовно, но все по-рядко ти оставям съобщения. Достатъчно ми е, че пишеш, пък и нямаш нужда от моето поощрение. Може ли облачето да се изказва като последна инстанция пред...небето? :-)))
Наскоро ми пратиха един клип - балет, танц на двойка. На двойка "птици". Имаше толкова страст, амплитудата на емоциите бе толкова голяма. Той посягаше към нея, тя бе толкова далечна, после пък с такава сила се сливаха на сцената...Чак накрая забелязах, че той, мъжът, е без крак. А тя, жената, е без ръка. Такива неща. Бяха щастливи
Чедото

Потресаващ е този клип, имам го.
Благодаря, че прочете Чудовището, чедо!
Пак ела!
Чу
цитирай
43. анонимен - мдаа, всички сме се запътили към едно и също място. Паниката е излишна :))
24.02.2011 22:58
Поздрави, Чудовище!

Румяна Симова
цитирай
44. deleted-4udovi6teto - Поздрави, Чудовище! Румяна ...
24.02.2011 23:12
анонимен написа:
Поздрави, Чудовище!

Румяна Симова

Благодаря, Румияна!
Паниката не е в моя блог.:-)))))))))
Чу
цитирай
45. gita969 - Голяма трагедия
24.02.2011 23:40
не е смъртта,а това, което умира в теб докато си жив и най - важното е за какво живееш. А ти,поете живееш,за да пишеш, а поетичният цинизъм над смъртта е кръста ти в живота.
цитирай
46. deleted-4udovi6teto - не е смъртта, а това, което умира в ...
24.02.2011 23:44
gita969 написа:
не е смъртта,а това, което умира в теб докато си жив и най - важното е за какво живееш. А ти,поете живееш,за да пишеш, а поетичният цинизъм над смъртта е кръста ти в живота.

Жесток комент!
Благодаря ти за него, Гита!
Чу
цитирай
47. deleted-4udovi6teto - За да Ви е добър сънят до...
24.02.2011 23:51
shtrakalka написа:
angpiskova написа:
4udovi6teto написа:
shtrakalka написа:




За да Ви е добър сънят довечера, Щракалке.
Чу


Браво, бе, Валери! Освен че си добър поет, имаш и добро чувство за хумор:)))))))))))))))))))))


Щракалке, Вие влизате за 127-и път като посетител в статистиката на Чудовището и за енти път в коментарната опция под стихотворението ми. Искам да Ви попитам с цялата наивност, на каквато е способно едно много уважаващо себето си Чудовище, наистина ли това, което запитахте, Ви интересува най-много от всичко по света и у нас, или мисълта Ви е кахърна по принцип? Нощ е, все пак, отпуснете си душицата - толкова млади момчета си падат по самотни момичета, какво кесите в сайтове на самотни Чудовища?
И понеже за 7-и път ме питате какво значи "кеся", вместо да питате чудовищно добрия стар чичко Гугъл, ще Ви го напиша бавно, за да го прочетете с лекота. Не знам дали сте чували думата "кеся" (с ударение на първата сричка) – струва ми се, че е синоним на "кибича". Богат език е нашият, богат, много богат! То синонимия, то чудеса!
И като се замисля, кибиченето не е само чакане на принца с белия кон във влажни момински нощи, може и просто така - да си седиш и да нищоправиш някъде, ама дали вкъщи, или на някое място, където другите те виждат, че кибичиш, няма значение.
Ей, сложна дума излезе тази! Ама много сложна.
Що не се откажете, Щракалке, да си вдигате кръвното с мен? Уверявам Ви, ще спите по-леко.
Валери Станков:-))))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
48. bizcocho - Пу, пу, пу, пу. . . /в пазва/. Направо ...
25.02.2011 00:13
Пу,пу, пу, пу.../в пазва/.
Направо съм ти сърдита!:(
Сещам се, че за нещо само теб мога да потърся.Хуквам през глава към блога ти, отварям и на монитора ми се облещва.... то ясно какво ми се облещи:(. Бях седнала поне.
цитирай
49. deleted-4udovi6teto - Пу, пу, пу, пу. . . /в пазва/. Направо ...
25.02.2011 00:17
bizcocho написа:
Пу,пу, пу, пу.../в пазва/.
Направо съм ти сърдита!:(
Сещам се, че за нещо само теб мога да потърся.Хуквам през глава към блога ти, отварям и на монитора ми се облещва.... то ясно какво ми се облещи:(. Бях седнала поне.

И да паднеш, падаш в прегръдка на приятел! :-))))))))
Чу
цитирай
50. bizcocho - Чакай сега, вече се поокопитих и да ...
25.02.2011 00:35
Чакай сега, вече се поокопитих и да ти кажа с това 50 колко сме различни. Аз още ги нямам, но стихотворение за 50 годишнината ми имам. Разбира се дълбоооко в килерчето :). Ще си излезе, когато му дойде времето. Един ден се бях унесла в мисли за този ден. То той от години се знае какъв ще е и докато се реех из фантазиите си, си изхвърча стихото. Ама то е пълна противоположност на твоето. Какъв кураж имА да го напишеш това? Ако разбера, че си го написал и преди годишнината си, ще си вържа за нощта долната челюст с кърпа към главата, та да не ми се разтегнат мускулите.
Наистина ти се удивлявам! Завършека ти е убийствен! То е и посланието ,което носи творната ти. Но да ти кажа честно на мен други три реда най ме смразиха.
"Роднина ли е?- тихо ме запита.
-По-лошо! - казах.
-Този тук съм аз" - на тези редове бях като включена в контакта!
цитирай
51. deleted-4udovi6teto - Чакай сега, вече се поокопитих и да ...
25.02.2011 00:38
bizcocho написа:
Чакай сега, вече се поокопитих и да ти кажа с това 50 колко сме различни. Аз още ги нямам, но стихотворение за 50 годишнината ми имам. Разбира се дълбоооко в килерчето :). Ще си излезе, когато му дойде времето. Един ден се бях унесла в мисли за този ден. То той от години се знае какъв ще е и докато се реех из фантазиите си, си изхвърча стихото. Ама то е пълна противоположност на твоето. Какъв кураж имА да го напишеш това? Ако разбера, че си го написал и преди годишнината си, ще си вържа за нощта долната челюст с кърпа към главата, та да не ми се разтегнат мускулите.
Наистина ти се удивлявам! Завършека ти е убийствен! То е и посланието ,което носи творната ти. Но да ти кажа честно на мен други три реда най ме смразиха.
"Роднина ли е?- тихо ме запита.
-По-лошо! - казах.
-Този тук съм аз" - на тези редове бях като включена в контакта!

А сега дръпни щепсела и лягай да спиш, щото и утре е ден, Женя!
И да ти е хубаво в прегръдките на любимото момче!
Лека!
Чу
цитирай
52. sande - С мини поличких са сите, Валери, макар, че са ....
25.02.2011 04:33
4udovi6teto написа:
sande написа:

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.

Маамустара, Санде, в тая библиотека девойчиците с мини полички ли са?
И да ме вържат, ида!
Чу


... на по 80.

Ама има и по-млади.

На 70.
цитирай
53. deleted-4udovi6teto - Сънувах своя некролог. Загледан ...
25.02.2011 07:24
sande написа:
4udovi6teto написа:
sande написа:

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.

Маамустара, Санде, в тая библиотека девойчиците с мини полички ли са?
И да ме вържат, ида!
Чу


... на по 80.

Ама има и по-млади.

На 70.

Жената и на 100 си остава девойчица.
Чу
цитирай
54. ili4e - Поздравления, Валери!
25.02.2011 08:19
Поздравления, Валери!
цитирай
55. анонимен - Сънувах своя некролог. Загледан ...
25.02.2011 08:21
4udovi6teto написа:
sande написа:
4udovi6teto написа:
sande написа:

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.

Маамустара, Санде, в тая библиотека девойчиците с мини полички ли са?
И да ме вържат, ида!
Чу


... на по 80.

Ама има и по-млади.

На 70.

Жената и на 100 си остава девойчица.
Чу

А аз се питам какви бхя тези кахъри .Едва включвам и некролози разни прнед очите ми.Аааааааа...ще се караме.Я по-ведро
цитирай
56. deleted-4udovi6teto - Поздравления, Валери! Привет, ...
25.02.2011 08:21
ili4e написа:
Поздравления, Валери!

Привет, ili4e!
Благодаря за прочита.
Чу
цитирай
57. deleted-4udovi6teto - Сънувах своя некролог. Загледан ...
25.02.2011 08:24
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
sande написа:
4udovi6teto написа:
sande написа:

Сънувах своя некролог.

Загледан пак по поличка мини.

Маамустара, Санде, в тая библиотека девойчиците с мини полички ли са?
И да ме вържат, ида!
Чу


... на по 80.

Ама има и по-млади.

На 70.

Жената и на 100 си остава девойчица.
Чу

А аз се питам какви бхя тези кахъри .Едва включвам и некролози разни прнед очите ми.Аааааааа...ще се караме.Я по-ведро

Еееее... още един мераклия за кавга! :-))))))))))
В петък не се карам с никого.
Чу
цитирай
58. анонимен - Aз не разбирам от поезия и не чета ...
25.02.2011 08:41
Aз не разбирам от поезия и не чета такава, но не обичам хора които не могат да си намерят място от злоба...визирам "човек" с ник завършващ на ОР мисля, че не е мъжка постъпка, постоянно да те плюе и обижда в постовете си...чудя се защо не е изтрит профила му досега. Не ми е интересен нито той, нито ти си ми интересен, но за разлика от теб, в него няма нищо освен злоба, на мен ми е писнало от злобни хора и се чудя, дали тази злоба ги подържа живи?
Айде, лек ден от мен.
цитирай
59. petgen - Е, тоя колаж не ми позволи да усетя ...
25.02.2011 08:51
Е, тоя колаж не ми позволи да усетя написаното и толкова! Прекаляваш!Сори...
цитирай
60. deleted-4udovi6teto - Aз не разбирам от поезия и не чета ...
25.02.2011 09:01
анонимен написа:
Aз не разбирам от поезия и не чета такава, но не обичам хора които не могат да си намерят място от злоба...визирам "човек" с ник завършващ на ОР мисля, че не е мъжка постъпка, постоянно да те плюе и обижда в постовете си...чудя се защо не е изтрит профила му досега. Не ми е интересен нито той, нито ти си ми интересен, но за разлика от теб, в него няма нищо освен злоба, на мен ми е писнало от злобни хора и се чудя, дали тази злоба ги подържа живи?
Айде, лек ден от мен.

Не съм луканка, че да ме обичат всички! :-)))
Лек ден и от мен!
Чу
цитирай
61. анонимен - Aз не разбирам от поезия и не чета ...
25.02.2011 09:35
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Aз не разбирам от поезия и не чета такава, но не обичам хора които не могат да си намерят място от злоба...визирам "човек" с ник завършващ на ОР мисля, че не е мъжка постъпка, постоянно да те плюе и обижда в постовете си...чудя се защо не е изтрит профила му досега. Не ми е интересен нито той, нито ти си ми интересен, но за разлика от теб, в него няма нищо освен злоба, на мен ми е писнало от злобни хора и се чудя, дали тази злоба ги подържа живи?
Айде, лек ден от мен.

Не съм луканка, че да ме обичат всички! :-)))
Лек ден и от мен!
Чу


Добре де, не ми допадат злобни хора:)
Лек ден!
цитирай
62. deleted-4udovi6teto - Aз не разбирам от поезия и не чета ...
25.02.2011 09:46
анонимен написа:
4udovi6teto написа:
анонимен написа:
Aз не разбирам от поезия и не чета такава, но не обичам хора които не могат да си намерят място от злоба...визирам "човек" с ник завършващ на ОР мисля, че не е мъжка постъпка, постоянно да те плюе и обижда в постовете си...чудя се защо не е изтрит профила му досега. Не ми е интересен нито той, нито ти си ми интересен, но за разлика от теб, в него няма нищо освен злоба, на мен ми е писнало от злобни хора и се чудя, дали тази злоба ги подържа живи?
Айде, лек ден от мен.

Не съм луканка, че да ме обичат всички! :-)))
Лек ден и от мен!
Чу


Добре де, не ми допадат злобни хора:)
Лек ден!

Господи, на кого ли "допадат"?
Май на никого.
Чу
цитирай
63. анонимен - Гледам агитката ЛУДИС се вихри о...
25.02.2011 10:33
Гледам агитката ЛУДИС се вихри около теб. Не си първата жертва, няма да си и последната, но се питам:
БЛОГЪТ лудница ли е?
цитирай
64. deleted-4udovi6teto - Гледам агитката ЛУДИС се вихри о...
25.02.2011 11:19
анонимен написа:
Гледам агитката ЛУДИС се вихри около теб. Не си първата жертва, няма да си и последната, но се питам:
БЛОГЪТ лудница ли е?

Чудовище-жертва?
Забрави, човече.
Мисията невъзможна!
Чу
цитирай
65. deleted-4udovi6teto - Е, тоя колаж не ми позволи да усетя ...
25.02.2011 11:41
petgen написа:
Е, тоя колаж не ми позволи да усетя написаното и толкова! Прекаляваш!Сори...

Хе-хе... Генке, не заборавяй, Учителнице, че светът е оцелял, защото се е смял! :-)))))))) Край на цитата. Не го слагам в кавички, щото ги нямам на клавиатурата. Петък, пазарен ден, гледай по-ведро на нещата?
Чу
цитирай
66. анонимен - Не предизвиквай съдбата, Чу!
25.02.2011 11:57
Не предизвиквай съдбата, Чу!
цитирай
67. deleted-4udovi6teto - Не предизвиквай съдбата, Чу! ...
25.02.2011 12:26
анонимен написа:
Не предизвиквай съдбата, Чу!

Жизнь копейка, судьба индейка! :-))))))))
Чу
цитирай
68. hristo27 - От този тест /да разбереш колко те ...
25.02.2011 13:22
От този тест /да разбереш колко те уважават и колко те мразят/ по успешен, здраве му кажи!
Това ми дойде в главата като гледам тия 11 обърнати палчета на жалки мишоци!
цитирай
69. urilozev - Споделяне
25.02.2011 13:49
Наистина е важно, мого важно да почитаме ччовека приживе. А когато се запъти ... натам, само с ръка да му помахаме, ще споделим.
цитирай
70. mafani - Ех, как
25.02.2011 14:55
обичам хора с черно чувство за хумор!
цитирай
71. deleted-4udovi6teto - От този тест /да разбереш колко те ...
25.02.2011 15:22
hristo27 написа:
От този тест /да разбереш колко те уважават и колко те мразят/ по успешен, здраве му кажи!
Това ми дойде в главата като гледам тия 11 обърнати палчета на жалки мишоци!

Нека се кефят хорицата, Христо, и те са тук, за да се забавляват по някакъв начин. Не им намирай кусур! :-)))
Чу
цитирай
72. deleted-4udovi6teto - Наистина е важно, мого важно да п...
25.02.2011 15:23
urilozev написа:
Наистина е важно, мого важно да почитаме ччовека приживе. А когато се запъти ... натам, само с ръка да му помахаме, ще споделим.

Да, Юри, точни думи.
Благодаря.
Чу
цитирай
73. deleted-4udovi6teto - обичам хора с черно чувство за ху...
25.02.2011 15:25
mafani написа:
обичам хора с черно чувство за хумор!

Белият смях е по-заразителен.
Благодаря, Мафани!
Чу
цитирай
74. zabunova - Велико! Чудовищно!
25.02.2011 15:26
Започвам да разбира името под стиховете Ви! Безграничен талант! Устойчив в съпротивата...Врящ...
Поздрави!
цитирай
75. deleted-4udovi6teto - Започвам да разбира името под ст...
25.02.2011 15:29
zabunova написа:
Започвам да разбира името под стиховете Ви! Безграничен талант! Устойчив в съпротивата...Врящ...
Поздрави!

С една дума - Чудовище. :-)))
Туй то.
Чу
цитирай
76. анонимен - Чу не ма стряскаи ве, пък и няма де да ...
25.02.2011 17:45
Чу не ма стряскаи ве , пък и няма де да избягаш , ще се видим горе евентуално ))))
и там ще си откриеш блог с поезия , а аз пак ще ти бъда доволен читател попиващ
стиховете ти )))))))
цитирай
77. deleted-4udovi6teto - Чу не ма стряскаи ве, пък и няма де да ...
25.02.2011 18:39
анонимен написа:
Чу не ма стряскаи ве , пък и няма де да избягаш , ще се видим горе евентуално ))))
и там ще си откриеш блог с поезия , а аз пак ще ти бъда доволен читател попиващ
стиховете ти )))))))

Дано горе няма Интернет...
Чу
цитирай
78. demonwind - ...
25.02.2011 18:57
"Под име Франсоа живях сред вас,
роден в Париж, край Понтоаз,
вратът ми, стегнат във въже след час,
ще разбере, че задник имах аз..."

Поздрави!
цитирай
79. deleted-4udovi6teto - "Под име Франсоа живях сред ...
25.02.2011 19:01
demonwind написа:
"Под име Франсоа живях сред вас,
роден в Париж, край Понтоаз,
вратът ми, стегнат във въже след час,
ще разбере, че задник имах аз..."

Поздрави!

Най-великият разбойник в световната Поезия!
Благодаря, demonwind!
Чу
цитирай
80. deathmetalverses - HA, `udovishte, mnogo interesno!
25.02.2011 22:38
Az pyk kolekcioniram nekrolozi..., ot dete;

E, ne sym stanal serial killer za sega... , no i tova mozhe da stane; hi-hi-hi!!!

Iskam zna`i da te pomolq za izvinenie, ako sym te obidil s neshto.., ama ponezhe nikoga ne si mi otgovarql, maj ti nadraskah malko ostri prikazki...

NE TE MRAZQ be, `ovek! Haresvam ti tvor`estvoto - i kogato imam vreme, a tova e rqdko..., s udovolstvie se zabavlqvam s tvoite neshta! Ta, pomisli si - i na teb ako nqkoj IZVESTEN pisatel ne ti otgovarq, barem i s red..., sigurno bi se po`uvstval uzhasno..., no te razbiram - i az NQMAM mnogo vreme da se rovq w bloga, i da otgovarqm na vsi`ki komentari i syobshteniq, koito poluchavam! TAKA CHE TE RAZBIRAM napylno!!!

Pozdravi ot PLOVDIV! Zdravko Bozhodarov Spasov

цитирай
81. deleted-4udovi6teto - Az pyk kolekcioniram nekrolozi. . ...
26.02.2011 17:53
deathmetalverses написа:
Az pyk kolekcioniram nekrolozi..., ot dete;

E, ne sym stanal serial killer za sega... , no i tova mozhe da stane; hi-hi-hi!!!

Iskam zna`i da te pomolq za izvinenie, ako sym te obidil s neshto.., ama ponezhe nikoga ne si mi otgovarql, maj ti nadraskah malko ostri prikazki...

NE TE MRAZQ be, `ovek! Haresvam ti tvor`estvoto - i kogato imam vreme, a tova e rqdko..., s udovolstvie se zabavlqvam s tvoite neshta! Ta, pomisli si - i na teb ako nqkoj IZVESTEN pisatel ne ti otgovarq, barem i s red..., sigurno bi se po`uvstval uzhasno..., no te razbiram - i az NQMAM mnogo vreme da se rovq w bloga, i da otgovarqm na vsi`ki komentari i syobshteniq, koito poluchavam! TAKA CHE TE RAZBIRAM napylno!!!

Pozdravi ot PLOVDIV! Zdravko Bozhodarov Spasov


Благодаря, Здравко!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9363359
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930