Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2021 18:56 - ОТ ФБ - 2
Автор: planinitenabulgaria Категория: Лични дневници   
Прочетен: 320 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

             Христо Стоянов

 

                                                  ДО РУМЕН РАДЕВ

 

   Господин Радев, моля Ви, освободете ме от себе си. Аз съм на 65 години, вече съм с безсрочна лична карта. Което значи че, Държавата вече не ми гарантира пълен мандат живот. С Вас той със сигурност няма да е пълен. По-съм възрастен от Вас – не сте за тази работа. Немукаятлия сте. Объркали сте небетата. Освен това объркахте и коридорите. Когато някой не може да се справи с нещо не е лошо да сложи ръка на сърцето си и да каже: „ Не успях”...Още повече, че Вашите опити са на гърба на повече от седем милиона българи. Съвсем объркахте коридорите и небетата. Оставете ме да си доживея живота. Аз поне има какво да оставя зад гърба си. Вие какво ще оставите, превръщайки се, както казваше баба ми „във фабрика за г..на”. Разбирам да го правите в гората и да минирате с екскременти пътеките – може да се мине за наторяване с естествена тор. Но Вие, господине, го правите върху главите ни. Ами не е възпитано да ни с.рете върху тях. Аз искам, моят внук, като ме погали по главата да не бяга да си мие ръцете после.

   Много ли искам, господин Радев?

  

   След текста има снимка на Радев на фона на герба на България, върху който пише:

 

    За противодържавническа дейност!

    За разединнение на народа!

    За подбуждане към омраза

     # ИМПИЙЧМЪНТ

 

   От устата на президнента в отговор на призива за импийчмънт излиза реплика: „Да пият по едни шербет!”

 

    Мои заключителни думи:

    Мафията у нас се завръща. Признак за това е фуболната мафия, чиито мафиот се абортира от намерението си за оставка защото отново вижда перспективи пред себе си. После ще се завърнат в страната Черепа, Цветан Василев, но преди това трябва да бъдат премахнати Специализирания съд, Прокуратура и  Следствие. После ще има опит за назначаване на държавен глава от типа на Путин или Лукашенко.Това ще е краят на демокрацията у нас, а може би и на страната ни, която културните държави ще капсулриат от вън.

    Този сценария е реален. Първата стъпка към него бе ГРУшника Радев, но това, което той сторва е на базата на опростачването на младите хора, провеждано системно от изроди като Слави. На гребена на култивираната у нас простащина се появиха тези нови „партии”, които не вещаят нищо добро, но пък пасват на опростачените, които се припозават в тях. Защото те нямат ценностна система и не могат да различават зло от добро...

    Очакванията са жестоки:

    На извънредните избори резултатите ще се повторят, а на президенските избори опростачените отново ще изберат ГРУшника. Което ще е триумф за простакизЪма и мафиотизЪма в страната ни.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12268502
Постинги: 4565
Коментари: 10793
Гласове: 18367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930