Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.05.2023 08:59 - Четенето
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1890 Коментари: 10 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Като чакан пътник,
като късче време,

като глътка ром загрята с чай,
като птица ярка в облак дремещ,
като утро спящо в обичай,
книгата ме напрегръща
с радост 
и неземен смях.
Беше най-любовна къща,
беше първороден грях… 
Четенето ме избистря,
вечно като любовта,
любовта в насъщен избор,
изборът като съдба.

image



Гласувай:
29



1. wonder - Благодарност и обич!
11.05.2023 09:07
Благодаря на Издателя си! Адмирации, Калине!
Благодаря на художничката си! Обичам те, Калина!
Не забравям и теб, Калинов - помня как се жертва и от литографията се хвърли в графиката заради мен!
За корицата в цвят Вива Маджента и прекрасната картина - още веднъж ти благодаря, Атин!
Светли, прекрасни, разкошни хора, професионалисти, творци и добротворци, бъдете все така обичани, успяващи и далеч от универсалиите!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Поздравления и от мен! А книгата ...
11.05.2023 09:24
Поздравления и от мен!
А книгата да си намери достойни читатели!
цитирай
3. wonder - Поздравления и от мен!А книгата ...
11.05.2023 10:05
leonleonovpom2 написа:
Поздравления и от мен!
А книгата да си намери достойни читатели!

Ааа, тя излезе през м. Януари, но сега я преиздадохме.
Благодаря! Достойните читатели са единственият смисъл да пиша. :)))
Иначе ако знаеш колко стихотворения си отиват, написани на ум. ;)))
цитирай
4. wonder - Четенето е Културата на вътрешн...
11.05.2023 10:12
amrak написа:
Четенето е Културата на вътрешното... всеки миг е потребен за осъзнаване! Поетите като теб правят съдбата на много хора.
е.. такава е Играта.. незнам до какво е, но колкото хора познавам, много малко от тях изобщо са чували за вътрешното състояние.. смисъл отправят се навътре.. изглежда не им е потребно, или играта достатъчно ги задоволява с всичките играчки и бримки, които имат за основна цел отклоняване на Личността от това да опознава всъщност Кой са..

Нека не се заблуждаваме, че всичко навън е мед и масло по филийката.. в това визирам и за тези прииждащите мисли, пораждащи съответни чувства, които не са "наши".. породените чувства - съответна "реалност". Култивиране на приемната кутия, хубаво е да се постави и изтривалка.. все пак зад завесата има достатъчно играчи.. става дълга и широка. Извинявам се, но като видя как масата се радва на някакъв апарат и го коментира от а до я с такива впечатления.. пълен фалш според мен.. иди им обясни, че от техния "апарат" по-добър на пазара няма да излезе, че дори могат сами да си правят "ъпгрейд"
Къде остана Кой сте Вие...

Я нарисувай една Саламандала /пазя си с радост тази, която ми подари/, успокой се и бистро гледай на живота! :)))
Хора като теб са благодат за светлината!
А Изкуството и флагманът му - Поезията, знаеш че... ни правят прозорливи към невидимото.
цитирай
5. tonsun - На добър час на книгата и на творе...
11.05.2023 19:50
На добър час на книгата и на твореца!
Към нови творчески хоризонти:)
цитирай
6. krumbelosvet - Честито
11.05.2023 20:31
Поетите си имат муза.
А поетесите? Муз?
Каквото е, вечно да е с тебе!!!
цитирай
7. kvg55 - wonder,
11.05.2023 21:29
Както се казва : Кажи ми, какво четеш, за да ти кажа какъв си.
цитирай
8. wonder - На добър час на книгата и на творе...
11.05.2023 22:37
tonsun написа:
На добър час на книгата и на твореца!
Към нови творчески хоризонти:)

Благодаря!
Творя, летя... с лекота. :)))
цитирай
9. wonder - Както се казва : Кажи ми, какво че...
11.05.2023 22:38
kvg55 написа:
Както се казва : Кажи ми, какво четеш, за да ти кажа какъв си.

Човек може да бъде формиран и обагатен от поне 3000 прочетени книги.
цитирай
10. wonder - Поетите си имат муза. А поетесите? ...
11.05.2023 22:40
krumbelosvet написа:
Поетите си имат муза.
А поетесите? Муз?
Каквото е, вечно да е с тебе!!!


При мен се лее и тече неспирно. Нямам нужда от Муз и Муза. Вдъхновението ми е Любовта и живея в дланите на Бог. С благодарност!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15262809
Постинги: 3239
Коментари: 32099
Гласове: 194661
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930