Постинг
14.04.2013 14:35 -
НОРД - фентъзи - ЖЕНА 1
Автор: germantiger
Категория: Изкуство
Прочетен: 32618 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 07.08.2013 22:11

Прочетен: 32618 Коментари: 32 Гласове:
34
Последна промяна: 07.08.2013 22:11


КРАСОТА - ПРЕКРАСНО
КАРТИНИ - ЕЛЕМЕНТИ - НАКРАТКО
СЛЕД ВРЕМЕ, ВЕРОЯТНО КЛИП ВЪВ VBOX7
С постинга приветствам точно днес, ns4e от vbox7
http://www.vbox7.com/user:ns4e?p=allvideos
НАД 80 ПРЕВОДА НА ГЕРМАНСКИ LIEDER-И И КЛАСИКМУЗИКА
.jpg)
Почти всички изображения са в мащаб и качество - кликвайте
В бъдеще със сигурност ще направя постинг за ТЪМНОКОСИТЕ КРАСАВИЦИ!
Клип - За ЖЕНАТА
Изображения от мен и братовчедка ми
Хора, елфи - хай и дарк, алтмер, дънмер, германо-скандинавска митология и епос, келто-германи или просто игри с фентъзи-арт...
Малки и Големи
.jpg)
(5).jpg)
"дяволчета"
(4).jpg)
(5).jpg)
(4).jpg)
(4).jpg)
(3).jpg)
"Северно сияние" или снежната кралица (но не образ-отрицание)
.jpg)
Вълк ли си, пантера ли - жена си
(3).jpg)
(3).jpg)
Чистота
(3).jpg)
(3).jpg)
(1).jpg)
(3).jpg)
... трепети...
(1).jpg)
ЕЛФ-лица - нежност, болка, сила, слабост...
.jpg)
БОЛКАТА на елфжената - стържи на душата
(3).jpg)
С кръвта и снега през снагата
(4).jpg)
Тези тесни лица, тези долихокефали, тази острота
(3).jpg)
(2).jpg)
... устни устни...
(1).jpg)
"Стъклени" жени - очи и съвършенства
(2).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
Хора или по-добрата тяхна "част" - жената
.jpg)
(3).jpg)
Удавничка - да се давиш в пеперуди, по-добре вода
(3).jpg)
(2).jpg)
(2).jpg)
(3).jpg)
Червените "демони"...
(2).jpg)
(2).jpg)
Джули Белл - съпругата на Валехо преди години
.jpeg)
(2).jpg)
НОРД-Жената Войн
.jpg)
Тези тук ми харесват повече отколкото в Game of Thrones
(2).jpg)
Класики на Валехо
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
.png)
(1).jpg)
Финала - тъмен елф на тайгър и други жени-урагани
.jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
Би била перфектна Фрейа, но с този кръст няма начин...
(1).jpg)
КАРТИНИ - ЕЛЕМЕНТИ - НАКРАТКО
СЛЕД ВРЕМЕ, ВЕРОЯТНО КЛИП ВЪВ VBOX7
С постинга приветствам точно днес, ns4e от vbox7
http://www.vbox7.com/user:ns4e?p=allvideos
НАД 80 ПРЕВОДА НА ГЕРМАНСКИ LIEDER-И И КЛАСИКМУЗИКА
.jpg)
Почти всички изображения са в мащаб и качество - кликвайте
В бъдеще със сигурност ще направя постинг за ТЪМНОКОСИТЕ КРАСАВИЦИ!
Клип - За ЖЕНАТА
Изображения от мен и братовчедка ми
Хора, елфи - хай и дарк, алтмер, дънмер, германо-скандинавска митология и епос, келто-германи или просто игри с фентъзи-арт...
Малки и Големи
.jpg)
(5).jpg)
"дяволчета"
(4).jpg)
(5).jpg)
(4).jpg)
(4).jpg)
(3).jpg)
"Северно сияние" или снежната кралица (но не образ-отрицание)
.jpg)
Вълк ли си, пантера ли - жена си
(3).jpg)
(3).jpg)
Чистота
(3).jpg)
(3).jpg)
(1).jpg)
(3).jpg)
... трепети...
(1).jpg)
ЕЛФ-лица - нежност, болка, сила, слабост...
.jpg)
БОЛКАТА на елфжената - стържи на душата
(3).jpg)
С кръвта и снега през снагата
(4).jpg)
Тези тесни лица, тези долихокефали, тази острота
(3).jpg)
(2).jpg)
... устни устни...
(1).jpg)
"Стъклени" жени - очи и съвършенства
(2).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
(2).jpg)
(1).jpg)
Хора или по-добрата тяхна "част" - жената
.jpg)
(3).jpg)
Удавничка - да се давиш в пеперуди, по-добре вода
(3).jpg)
(2).jpg)
(2).jpg)
(3).jpg)
Червените "демони"...
(2).jpg)
(2).jpg)
Джули Белл - съпругата на Валехо преди години
.jpeg)
(2).jpg)
НОРД-Жената Войн
.jpg)
Тези тук ми харесват повече отколкото в Game of Thrones
(2).jpg)
Класики на Валехо
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
.png)
(1).jpg)
Финала - тъмен елф на тайгър и други жени-урагани
.jpg)
(1).jpg)
(1).jpg)
Би била перфектна Фрейа, но с този кръст няма начин...
(1).jpg)
Тагове:
Интервю с Леонид Радзиховский - само за ...
Стихийните съкращения в САЩ в крайна сме...
Престъпленията на наглия професор е нало...
Стихийните съкращения в САЩ в крайна сме...
Престъпленията на наглия професор е нало...
Следващ постинг
Предишен постинг
Би била перфектна Фрейа, но с този кръст няма начин...
Че защо?
Кръстът е дрревен символ на Вечникя кръговрат с 4-те главни точки. Раздвиженият вариант е известен като "свастика".
А това, че християнството се опитва да го изкара само свой символ е смешно и жалко.
Може и да си прав, аз като "консерва" не мога да примиря паганизма с Християнството, но за древните символи като се замисля, си прав!
цитирайВ днешните времена с тези нажежени политически страсти нека поне за 5 минути пак бъдем деца от онези времена,когато вършехме подвизи по широкия свят заедно с елфите,пиратите,индианците и Маугли ... :)))
цитирай
4.
get -
- Фрейа e влахинче-(римлянче) или както са казвали: Руманос СЪМ(?), като ги записвали, от какъв етнос са :))
14.04.2013 19:49
14.04.2013 19:49
audan написа:
Че защо?
Кръстът е дрревен символ на Вечникя кръговрат с 4-те главни точки. Раздвиженият вариант е известен като "свастика".
А това, че християнството се опитва да го изкара само свой символ е смешно и жалко.
Би била перфектна Фрейа, но с този кръст няма начин...
Че защо?
Кръстът е дрревен символ на Вечникя кръговрат с 4-те главни точки. Раздвиженият вариант е известен като "свастика".
А това, че християнството се опитва да го изкара само свой символ е смешно и жалко.
- А според "закона на Грим" по старото и име би следвало да звучи, като "Прия" ... според характера й ... вероятно ще да е означавало ПРИЯтна(обратното на ПроКлета)
- А относно символа на кръста(двоен) го има при ЕЗИЧНИците(които не знам защо ги наричат с името на "П(а/о)гане" от филма за "ХанЪт" ?)... и са, от поне преди 7 000 години - има го на едната, от трите плочици (местно, дунавско производство) : http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/321/5387/3343280/2/1-tartaria-tablets-spoza.jpg?
- Който познае първи ! - за награда :)) - Подарък ! - още едно друго интересно четиво ? - http://romanianhistoryandculture.webs.com/theeuropeancradle.htm
- Гримм за братята се пише с двойно "m", Гет ;), айде бгтранслитерация приемам незнанието ти в детайли.
- Кой Гримм знаеш ли, ако ли не - провери в уики, ако и там не пише - аз да ти подскажа?!
- Фрейа римлянче за теб, че и влахинче, да не стъане куманче като братята Асен, Петър и Калоянис ;) ?
...
Ще ти задам простичък въпрос Гет, къде "аджеба" (виж колко звучно иде на мЕсто думицата) къде аджеба в Пантеона на елинските или римските богове е Фрейа, а мястото й сред германо-скандинавските митове аз с лекота ще дам рамо и покажа?
И последен въпрос:
Траки > Тураки > Турки > Турци
Фрейа > за теб Приятна - богинята така не е засвидетелствана в никой извор или поне не в известните и се питам според теб палатализациите отричат въобще думи с "Ф" в началото ли, що ли. Гет, тъй-като аз съм изучавал старогръцки, латински и старобългарски знам, че не само не ликвидират началото на всяка дума, а и има случаи в които се прилагат, в стрбг бяха дори две палатализации.
Като споменаваш Гримм, чел ли си Jacob Grimm - "GESCHICHTE DER DEUTSCHEN SPRACHE" - ТАМ ГЕТ, ИМА ИЗСЛЕДВАНИ ПОЧТИ ВСИЧКИ ГЕРМАНСКИ ПЛЕМЕНА И ТЕХНИТЕ ЕЗИЦИ, та като четеш Евангелието не го прави като Дяволо ;) а пропо ГОТИТЕ ЩЕ ГИ НАМЕРИШ ЛИ В ДВАТА ТОМА ?
Колко разлики откриваш в двата примера ;) само питам и отговор не чЕкам?! ЗА МЕН И ДВЕТЕ СА ЯВНИ ПРОСТОТИИ.
...
За пореден път се радвам на поглеждащите в блога ми и тяхната положителна оценка на превъзходното нордическо, което не спирам да демонстрирам в редица постинги - вярно, трудно би му се намерило опонент в НЕГОВАТА си красота, блясък и обаяние!
цитирай- Кой Гримм знаеш ли, ако ли не - провери в уики, ако и там не пише - аз да ти подскажа?!
- Фрейа римлянче за теб, че и влахинче, да не стъане куманче като братята Асен, Петър и Калоянис ;) ?
...
Ще ти задам простичък въпрос Гет, къде "аджеба" (виж колко звучно иде на мЕсто думицата) къде аджеба в Пантеона на елинските или римските богове е Фрейа, а мястото й сред германо-скандинавските митове аз с лекота ще дам рамо и покажа?
И последен въпрос:
Траки > Тураки > Турки > Турци
Фрейа > за теб Приятна - богинята така не е засвидетелствана в никой извор или поне не в известните и се питам според теб палатализациите отричат въобще думи с "Ф" в началото ли, що ли. Гет, тъй-като аз съм изучавал старогръцки, латински и старобългарски знам, че не само не ликвидират началото на всяка дума, а и има случаи в които се прилагат, в стрбг бяха дори две палатализации.
Като споменаваш Гримм, чел ли си Jacob Grimm - "GESCHICHTE DER DEUTSCHEN SPRACHE" - ТАМ ГЕТ, ИМА ИЗСЛЕДВАНИ ПОЧТИ ВСИЧКИ ГЕРМАНСКИ ПЛЕМЕНА И ТЕХНИТЕ ЕЗИЦИ, та като четеш Евангелието не го прави като Дяволо ;) а пропо ГОТИТЕ ЩЕ ГИ НАМЕРИШ ЛИ В ДВАТА ТОМА ?
Колко разлики откриваш в двата примера ;) само питам и отговор не чЕкам?! ЗА МЕН И ДВЕТЕ СА ЯВНИ ПРОСТОТИИ.
...
За пореден път се радвам на поглеждащите в блога ми и тяхната положителна оценка на превъзходното нордическо, което не спирам да демонстрирам в редица постинги - вярно, трудно би му се намерило опонент в НЕГОВАТА си красота, блясък и обаяние!
но не се вписвам в тази картинна галерия. След като си втълпих, че съм си изпълнил дълга към природата, вече съм само естет. Но признавам, наистина неземни красоти показва нашият домакин!
цитирайБлагодаря на allvin и pvdaskalov за окуражаващите и оригинални коментари.
Хубаво е когато мъже ДНЕС(в историята писали трудове дори) имат усет към естетическото или към категориите красиво и прекрасно.
цитирайХубаво е когато мъже ДНЕС(в историята писали трудове дори) имат усет към естетическото или към категориите красиво и прекрасно.
8.
get -
- E-e-x-x ! - много си докачлив ? - заради естетическата наслада ОТ ПОСТА "вдигнах пръст нагоре" (ако не забеляза ?) !
14.04.2013 21:44
14.04.2013 21:44
germantiger написа:
- Гримм за братята се пише с двойно "m", Гет ;), айде бгтранслитерация приемам незнанието ти в детайли
- Гримм за братята се пише с двойно "m", Гет ;), айде бгтранслитерация приемам незнанието ти в детайли
- Нахалост се хабиш :) - Един е ГриМ (? - не с двойно "ММ") - Всъщност прав си да протестираш, Защото при "von Jacob Grimm", получава завършеност теоритичната разработка започнала от: Rasmus Christian Rask (датчанин) - добила завършен вид при Яков Грим (с едно "М") :)) ! - Така че, закона е известен и като: "Rask - Grimm", ама във фатерланда (пропускат нещо - Christian Rask) ?
- Апропо ? - да те попитам, покрай това "Urgermanisch" - Как да разбирам "indogermanischen Sprachen" ? - Неищо като "индо-германски" ли ! - Хм :(( когато са се писали тези неща("немско възраждане"), явно между Германия и Индия е нямало нищо друго !
- Това последното в отговор на (?):
germantiger написа:
Фрейа римлянче за теб, че и влахинче, да не стъане куманче като братята Асен, Петър и Калоянис ;) ?
- И това !
germantiger написа:
Траки > Тураки > Турки > Турци
- А вече сериозно, като учЕни, ако трябва да говорим за постановките в "Закона на Грим" - той е извел четири неща(преходи "буквени"):
а) b*h → b → p → ɸ ;
б) d*h → d → t → T*f (като руско-"славянското": Феофан, Феодор-Теодор-БожиДар)
в) g*h → g → k → x
д) g*wh* → g*w → k*w → x*w
- Последното съчетание "g*wh" - се явява коренова образуваща името, на града "Варна" и на етноними на народ(ЪТ) Getay-Goten-Vaeringjar (?).
- Защо не погледна връзката: http://romanianhistoryandculture.webs.com/daciansindenmark.htm - дето РУМЪНИТЕ обясняват, че са близки роднини с ДАТЧАНИТЕ ?
ЦИТАТ: "The National Geneographic Project has attempted to map the path of the I1 and I1a migrations. The Dacians settled in a region that includes modern Denmark and the northwest region of Germany(?).
- The Dacians named this region Dacia, in honor of their homeland." ... То като гледам и на ФранКия са основатели ? :))
Фрейа е идентична с Афродита/Венера - богиня на любовта и сексуа;ността,
и плодородието. Е , и на други неща, но пълно припокриване няма. :)
А доказателство за припокриване с горните богини е и името на петъка:
1. Денят на Фрейа/Фрийа/Фройа/Врийа -- Freitag (герм.), Fredag (дат., норв., шв.), Friday (англ), Vrijdag (нид.) ...
2. Денят на Венера - Veneris dies (лат.), Venerdì (ит.), Viernes (исп.), Venres (галисийски), Vendredi (фр.) ...
Фрейа е наричана вСкандинавия още : Gefn, Hörn, Mardöll, Sýr, Valfreyja, и Vanadís. но за тях друг път. А сега - рисунките! :)
цитирайи плодородието. Е , и на други неща, но пълно припокриване няма. :)
А доказателство за припокриване с горните богини е и името на петъка:
1. Денят на Фрейа/Фрийа/Фройа/Врийа -- Freitag (герм.), Fredag (дат., норв., шв.), Friday (англ), Vrijdag (нид.) ...
2. Денят на Венера - Veneris dies (лат.), Venerdì (ит.), Viernes (исп.), Venres (галисийски), Vendredi (фр.) ...
Фрейа е наричана вСкандинавия още : Gefn, Hörn, Mardöll, Sýr, Valfreyja, и Vanadís. но за тях друг път. А сега - рисунките! :)
Ще започна "отзад-напред" Гет-е ;)
Първо аз ти поставям въпроси, но ти като невъзпитан човек с милиционерско и полицейско минало не обичаш да отговаряш на въпроси, а желаеш ти да задаваш такива. Културата Гет-е изисква първо да отговориш и след това да питаш ;)
Та да повторя питанията си, ако са ти убягнали:
Къде "аджеба" в Пантеона на елинските или римските богове е Фрейа, а мястото й сред германо-скандинавските митове аз с лекота ще дам рамо и покажа?
Траки > Тураки > Турки > Турци
Фрейа > за теб Приятна
Колко разлики откриваш в двата примера? Ако не разбираш въпроса ми, мога да го поясня с или без пУдсказка :) ?!
...
Якоб Гримм не е ЯкоВ, нямаш особени познания в германския език и тази ти дребна грешка е простима. Виж Самуил, Арон и другите двама братя може да припознаеш също там където си се засилил.
Прав си, че няма смисъл да се хабя - не ти е за първи път нечисто да ме провокираш, но и аз винаги по-достойнство ти отговарям, неможеш ми го отрече ;) Въобще не се учудвам, че под есететичен постинг като този мой в случая, ти намесваш и за пореден път опитваш да дискредитираш същината на изображенията и красивото. Впрочем имаш право на това, всички понякога грешим, убеден съм и на мен се е случвало, но за това ти го посочвам - за да се поправиш, както и ти мен трябва да коригираш с добър съвет ;)
Даките, онези старите не са румъните днес, нито румъните в средновековието почти баш българи. Даките в Античността, че и траките според група германски учени всъщност са германски племена - лично на мен това ми се вижда лудост. Но това е съвсем възможно с оглед, че траки не значи еднородни племена и дори народи, а всякакви племена. ТРАКИТЕ В АНТИЧНОСТТА ПОНЕ АНТРОПОЛОГИЧНО ВЪОБЩЕ НЕ СА БЪЛГАРИТЕ ДНЕС. Днешните българи са преобладаващо тъмни брюнети, невисоки, сините очи са рядкост.
На следващата "карта" ясно личи, че българите са близо до гърци, в "секция" дори с далечни турци, палестинци, италианци, но далеч от западноевропейци:
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/132(2)(1).jpg
На следващите две "графили" ясно личи, че БЪЛГАРИТЕ СА ПО-СМЕСЕНИ от всеки голям западен народ:
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/Image1(1).jpg
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/Image2.jpg
Това нито е срамно, нито е ненормално - напротив - естествено е! Няма чисти народи, а за да бъда докрай коректен - няма да манипулирам и ще напиша това, което често съм подчертавал:
ИМА РАЗЛИКА МЕЖДУ РАСОВИ ТИПОВЕ, ЕТНОСИ И НАРОДИ, ОТДЕЛНО ЕЗИЦИ И ЕЗИКОВИ ГРУПИ
ТОВА СА ТРИ РАЗЛИЧНИ "НЕЩА"!
ИЗСЛЕДВАНЕТО ИМ МОЖЕ ДА БЪДЕ САМО ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНО!
Ето в твоето думане и много говорене, какво аз "слагам на масата" в графиките:
- явно българите са встрани от западноевропейските нордически народи
- явно българите са по-миксирани и "нечисти" от западните големи народи
- явно светлите траки, не са българите потъмнели днес
- ЯВНО БЪЛГАРИ СА ЗАСВИДЕТЕЛСТВАНИ ДО КИТАЙ И АЗИЯ
Може би, действително българския народ е микс от автохтонни траки, ирано-арийска орда - протобългари и определено количество славяни, айретен десетките други етнообразуващи елементи...
...
Приятелски за приятната Фрейа ;)
Гет, ако беше чел германо-скандинавска митология и епоси щеше да знаеш, че ФРЕЙА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАРЕЧЕНА ВЪОБЩЕ ПРИЯТНА, ТЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗОВАНА, СИЛНА, С ХАРАКТЕР, ДОРИ АГРЕСИВНА И ВОЙНСТВЕНА, но тя не е от "пасивните сладникави" богини, каквито въобще в северния Пантеон почти няма.
Въобще няма да те излагам анализирайки и буквално сривайки мисловния ти охлюв (форма в реториката и мисловен процес, не подигравка) как от Фрейа стигаш до Прия/тна, на базата на какви аргументи ИЗВОРОВИ, ЛИНГВИСТИЧНИ И ДРУГИ ;)
Учудвам се, защо имаш проблем с изследванията на Гримм - БРАТЯТА ПОСТАВЯТ ФУНДАМЕНТА НА ФОЛКЛОРИСТИКАТА - ФУНДАМЕНТ С КОЙТО СИ СЛУЧИ БЪЛГАРСКОТО ВЪЗРАЖДАНЕ И ЗА КОЕТО ТРЯБВА ДА Е БЛАГОДАРНО "ОПОСРЕДСТВЕНО" НА ГЕРМАНЦИТЕ.
ФРАЗЬОРСТВОТО НА РАКОВСКИ СА ПИШЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ СЛЕД ГРИММ, ФАНТАЗИИТЕ НА ЦЕНОВ ВЕК СЛЕД ГРИММ.
Българските изследвания са след германските, но ти виниш братята в какво?! Не виждам и какъв проблем имаш с индо-европейскитъе езици?!
Построи и систематизирай аргументите си, предложи ги, сблъскай ги с т.нар. официална наука и едва тогава може да бъдеш уважаван като истинен - това вие бгтраките до момента не правите. Дотогава сте просто фразьори - не искам да те/ви обидя, а ти показвам пътя на утвърждаване. Ок, може езиците да не са индо-евро, аз може да се съглася с теб, но го докажи - В ТВОЯ БЛОГ ИМАШ СВОБОДАТА ДА ГО НАПРАВИШ, НО ТИ НЕ ГО ПРАВИШ!
ЗАЩО НЕ ГО ПРАВИШ ГЕТ, защо?
Слабост ли е това, невъможност едва ли - знания имаш, така-че дерзай, кураж и успех!
цитирайПърво аз ти поставям въпроси, но ти като невъзпитан човек с милиционерско и полицейско минало не обичаш да отговаряш на въпроси, а желаеш ти да задаваш такива. Културата Гет-е изисква първо да отговориш и след това да питаш ;)
Та да повторя питанията си, ако са ти убягнали:
Къде "аджеба" в Пантеона на елинските или римските богове е Фрейа, а мястото й сред германо-скандинавските митове аз с лекота ще дам рамо и покажа?
Траки > Тураки > Турки > Турци
Фрейа > за теб Приятна
Колко разлики откриваш в двата примера? Ако не разбираш въпроса ми, мога да го поясня с или без пУдсказка :) ?!
...
Якоб Гримм не е ЯкоВ, нямаш особени познания в германския език и тази ти дребна грешка е простима. Виж Самуил, Арон и другите двама братя може да припознаеш също там където си се засилил.
Прав си, че няма смисъл да се хабя - не ти е за първи път нечисто да ме провокираш, но и аз винаги по-достойнство ти отговарям, неможеш ми го отрече ;) Въобще не се учудвам, че под есететичен постинг като този мой в случая, ти намесваш и за пореден път опитваш да дискредитираш същината на изображенията и красивото. Впрочем имаш право на това, всички понякога грешим, убеден съм и на мен се е случвало, но за това ти го посочвам - за да се поправиш, както и ти мен трябва да коригираш с добър съвет ;)
Даките, онези старите не са румъните днес, нито румъните в средновековието почти баш българи. Даките в Античността, че и траките според група германски учени всъщност са германски племена - лично на мен това ми се вижда лудост. Но това е съвсем възможно с оглед, че траки не значи еднородни племена и дори народи, а всякакви племена. ТРАКИТЕ В АНТИЧНОСТТА ПОНЕ АНТРОПОЛОГИЧНО ВЪОБЩЕ НЕ СА БЪЛГАРИТЕ ДНЕС. Днешните българи са преобладаващо тъмни брюнети, невисоки, сините очи са рядкост.
На следващата "карта" ясно личи, че българите са близо до гърци, в "секция" дори с далечни турци, палестинци, италианци, но далеч от западноевропейци:
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/132(2)(1).jpg
На следващите две "графили" ясно личи, че БЪЛГАРИТЕ СА ПО-СМЕСЕНИ от всеки голям западен народ:
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/Image1(1).jpg
http://germantiger.blog.bg/photos/119896/original/Image2.jpg
Това нито е срамно, нито е ненормално - напротив - естествено е! Няма чисти народи, а за да бъда докрай коректен - няма да манипулирам и ще напиша това, което често съм подчертавал:
ИМА РАЗЛИКА МЕЖДУ РАСОВИ ТИПОВЕ, ЕТНОСИ И НАРОДИ, ОТДЕЛНО ЕЗИЦИ И ЕЗИКОВИ ГРУПИ
ТОВА СА ТРИ РАЗЛИЧНИ "НЕЩА"!
ИЗСЛЕДВАНЕТО ИМ МОЖЕ ДА БЪДЕ САМО ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНО!
Ето в твоето думане и много говорене, какво аз "слагам на масата" в графиките:
- явно българите са встрани от западноевропейските нордически народи
- явно българите са по-миксирани и "нечисти" от западните големи народи
- явно светлите траки, не са българите потъмнели днес
- ЯВНО БЪЛГАРИ СА ЗАСВИДЕТЕЛСТВАНИ ДО КИТАЙ И АЗИЯ
Може би, действително българския народ е микс от автохтонни траки, ирано-арийска орда - протобългари и определено количество славяни, айретен десетките други етнообразуващи елементи...
...
Приятелски за приятната Фрейа ;)
Гет, ако беше чел германо-скандинавска митология и епоси щеше да знаеш, че ФРЕЙА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ НАРЕЧЕНА ВЪОБЩЕ ПРИЯТНА, ТЯ МОЖЕ ДА БЪДЕ ЗОВАНА, СИЛНА, С ХАРАКТЕР, ДОРИ АГРЕСИВНА И ВОЙНСТВЕНА, но тя не е от "пасивните сладникави" богини, каквито въобще в северния Пантеон почти няма.
Въобще няма да те излагам анализирайки и буквално сривайки мисловния ти охлюв (форма в реториката и мисловен процес, не подигравка) как от Фрейа стигаш до Прия/тна, на базата на какви аргументи ИЗВОРОВИ, ЛИНГВИСТИЧНИ И ДРУГИ ;)
Учудвам се, защо имаш проблем с изследванията на Гримм - БРАТЯТА ПОСТАВЯТ ФУНДАМЕНТА НА ФОЛКЛОРИСТИКАТА - ФУНДАМЕНТ С КОЙТО СИ СЛУЧИ БЪЛГАРСКОТО ВЪЗРАЖДАНЕ И ЗА КОЕТО ТРЯБВА ДА Е БЛАГОДАРНО "ОПОСРЕДСТВЕНО" НА ГЕРМАНЦИТЕ.
ФРАЗЬОРСТВОТО НА РАКОВСКИ СА ПИШЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ СЛЕД ГРИММ, ФАНТАЗИИТЕ НА ЦЕНОВ ВЕК СЛЕД ГРИММ.
Българските изследвания са след германските, но ти виниш братята в какво?! Не виждам и какъв проблем имаш с индо-европейскитъе езици?!
Построи и систематизирай аргументите си, предложи ги, сблъскай ги с т.нар. официална наука и едва тогава може да бъдеш уважаван като истинен - това вие бгтраките до момента не правите. Дотогава сте просто фразьори - не искам да те/ви обидя, а ти показвам пътя на утвърждаване. Ок, може езиците да не са индо-евро, аз може да се съглася с теб, но го докажи - В ТВОЯ БЛОГ ИМАШ СВОБОДАТА ДА ГО НАПРАВИШ, НО ТИ НЕ ГО ПРАВИШ!
ЗАЩО НЕ ГО ПРАВИШ ГЕТ, защо?
Слабост ли е това, невъможност едва ли - знания имаш, така-че дерзай, кураж и успех!
Точно така аудан!
Бога слънце може да ти е от Египет до индианците в Америките.
Но това не са същите богове, това са идентични вярвания, но не подмяна на един бог с друг и това не доказва, че индианците са "слънцари" от Индия или Тенгри при тюрки итн.
Перун, не е Донар, независимо от гръмотевиците, не би казал, че славяните са германци след като Донар е засвидетелстван преди Перун изворово, нали ;)?!
вода, огън/слънце, въздух, земя - стихии, елементи, сили и богове, подземни и адски, водни при всички народи, но това не прави елините - германо-сканди или траките-японци
...
И по отношение на Гет засегната тема в коментара на аудан:
Фрейа не е засвидетелствана при елини или римляни, не е изворово при тях и те на Фрейа не се молят. Фрейа никъде не е написана като Прия/тна - в нито един извор - това са фактите.
цитирайБога слънце може да ти е от Египет до индианците в Америките.
Но това не са същите богове, това са идентични вярвания, но не подмяна на един бог с друг и това не доказва, че индианците са "слънцари" от Индия или Тенгри при тюрки итн.
Перун, не е Донар, независимо от гръмотевиците, не би казал, че славяните са германци след като Донар е засвидетелстван преди Перун изворово, нали ;)?!
вода, огън/слънце, въздух, земя - стихии, елементи, сили и богове, подземни и адски, водни при всички народи, но това не прави елините - германо-сканди или траките-японци
...
И по отношение на Гет засегната тема в коментара на аудан:
Фрейа не е засвидетелствана при елини или римляни, не е изворово при тях и те на Фрейа не се молят. Фрейа никъде не е написана като Прия/тна - в нито един извор - това са фактите.
1. Първо трябва да отговаряш на зададените към теб въпроси и после да изискваш от хората да отговарят на твоите питания ;)
2. Българския народ стои близо до гърци и италианци повече и стои далеч от северните евронароди като хаплогрупи. БЪЛГАРСКИЯ НАРОД Е ПО-МИКСИРАН ОТ ЗАПАДНИТЕ НАРОДИ.
3. Фрейа не е засвидетелствана изворово нито при елини, нито при римляни и никъде не е Прия/тна
4. СИСТЕМАТИЗИРАЙ АРГУМЕНТИТЕ СИ, СЛОЖИ ГИ НА МАСАТА И ГИ СБЛЪСКАЙ С НАУКАТА - това ти не правиш в твоя блог, не разбирам защо, но мотивите и волята е твоя и правото да не правиш е твое - повече смелост, макар че съм сигурен, че я имаш
5. Раковски, Ценов, Гинчев пишат десетилетия и век след братя Гримм и ти виниш братята в "новост", търсиш сламката, но не виждаш гредата в "своето око"?! Коментираш Раск-Гримм, но дума не обелваш чел ли си труда на Якоб Гримм и прочете ли там всички германски племена (някои които потракийчихте вкл.)
6. Думането и играта с думички и свободни етимологии е наивистичен свят на велико всетракийско минало. Минало, което света не припознава не защото не желае, а защото няма аргументи сигурни и категорични за такова. Когато ти започнеш да думаш, то друг може да дума споменатата от мен лудост и глупост:
траки > тураки > турки > турци
Думането Гет иска лингвистика, образование, знание на класически езици, интердисциплинарен екип, препроверяване, години работа, добросъвестност и извори, археология, ако щеш етнология, малко фоклористика и още много.
Нито ти, нито аз имаме такава подготовка - за това аз не си присвоявам за германско - чуждото. Ако ти твърдиш, че еди-кое си е тракийско, то трябва да минеш пътя който посочих и не аз, а ВИЕ ТРЯБВА ДА ДОКАЖЕТЕ ФРАЗЬОРСКИ ИЛИ ИСТИННИ СА ТВЪРДЕНИЯТА ВИ - до момента не сте го направили!
цитирай2. Българския народ стои близо до гърци и италианци повече и стои далеч от северните евронароди като хаплогрупи. БЪЛГАРСКИЯ НАРОД Е ПО-МИКСИРАН ОТ ЗАПАДНИТЕ НАРОДИ.
3. Фрейа не е засвидетелствана изворово нито при елини, нито при римляни и никъде не е Прия/тна
4. СИСТЕМАТИЗИРАЙ АРГУМЕНТИТЕ СИ, СЛОЖИ ГИ НА МАСАТА И ГИ СБЛЪСКАЙ С НАУКАТА - това ти не правиш в твоя блог, не разбирам защо, но мотивите и волята е твоя и правото да не правиш е твое - повече смелост, макар че съм сигурен, че я имаш
5. Раковски, Ценов, Гинчев пишат десетилетия и век след братя Гримм и ти виниш братята в "новост", търсиш сламката, но не виждаш гредата в "своето око"?! Коментираш Раск-Гримм, но дума не обелваш чел ли си труда на Якоб Гримм и прочете ли там всички германски племена (някои които потракийчихте вкл.)
6. Думането и играта с думички и свободни етимологии е наивистичен свят на велико всетракийско минало. Минало, което света не припознава не защото не желае, а защото няма аргументи сигурни и категорични за такова. Когато ти започнеш да думаш, то друг може да дума споменатата от мен лудост и глупост:
траки > тураки > турки > турци
Думането Гет иска лингвистика, образование, знание на класически езици, интердисциплинарен екип, препроверяване, години работа, добросъвестност и извори, археология, ако щеш етнология, малко фоклористика и още много.
Нито ти, нито аз имаме такава подготовка - за това аз не си присвоявам за германско - чуждото. Ако ти твърдиш, че еди-кое си е тракийско, то трябва да минеш пътя който посочих и не аз, а ВИЕ ТРЯБВА ДА ДОКАЖЕТЕ ФРАЗЬОРСКИ ИЛИ ИСТИННИ СА ТВЪРДЕНИЯТА ВИ - до момента не сте го направили!
В пространния ми и безмерен коментар "два по-нагоре" мисля, че съм прекалил с предизвикателния мой "тон" към Гет.
Потребител, който (без ирония и наистина) уважавам!
Да ме прощаваш Гет-е, имаш пълното право да ми върнеш пиперливи реплики или както там го наричат!
Лека нощ, жив и здрав да си и да прощаваш резкия ми език, по-млад съм от теб, но това не е обяснение. Можеш да ми върнеш "жеста" - знаем се повече от година - от теб няма да се докача!
цитирайПотребител, който (без ирония и наистина) уважавам!
Да ме прощаваш Гет-е, имаш пълното право да ми върнеш пиперливи реплики или както там го наричат!
Лека нощ, жив и здрав да си и да прощаваш резкия ми език, по-млад съм от теб, но това не е обяснение. Можеш да ми върнеш "жеста" - знаем се повече от година - от теб няма да се докача!
14.
анонимен -
Подводни
15.04.2013 00:14
15.04.2013 00:14
germantiger написа:
За пореден път се радвам на поглеждащите в блога ми и тяхната положителна оценка на превъзходното нордическо, което не спирам да демонстрирам в редица постинги - вярно, трудно би му се намерило опонент в НЕГОВАТА си красота, блясък и обаяние!
Разбирам твоята еуфория. Не и се противопоставям, защото "На вкус и цвет, товарищ нет", въпреки, че отдавна съм превъзмогнал този етап. Да, красиви рисунки си показал. Днешната техника, в добри ръце, прави чудеса. За много от четящите картинките наистина имат красота, обаяние и блясък. За други се прибавя и сексапил достигащ до много дръзка еротика. Както писах това за мен е отминал етап. В нета могат да се намерят подобни картинки с тематика от почти всички народности, раси и митологии. И коя от коя по-красиви.
От много много време обръщам внимание на детайлите и незабележимите подробности. Те носят изключително много информация. Даже съм сигурен, че това им е точното предназначение, но за тези които могат до виждат.
С някои въпроси зададени към ГЕТ, възбуди моето любопотство в нордическата митология. От това което прегледах на бързо, схванах идеята и началната точка.
Във всички митологии, началната точка се намира на едно място. Нищо ново, просто имената са различни.
Фрейа=Изида=Ищар=Венера.
Макар да и е отредена второстепенна роля, де факто е върховна владетелка на 9-ти ръкав. Всички останали са и подчинени. Включително и Один-Зевс
п.п. Подходът ти в представянето на нордическата (немска) същност е доста погрешен. Предизвикваш единствено негодувание и негативни емоции. При определена промяна можеш да придобиеш невероятна подкрепа, включително и сред сегашните ти врагове.
- Относно популярното при англо-сакси име Яко(б/в) - Четем ? - Jacob is a common male first name and a less well-known surname.
- Jacob is derived from Late Latin Iacobus, from Greek Iakobos, from Hebrew (Ya"qob, Ya"qov, Ya"аqu(p/b) !) - При мюсюлманите Якуб !
- Нарочно ти дадох връзките към румънската "история" дано да се подсетиш ... от коя(или от кого(какво) я копират и каква гротеска се получава - ама не би ?!
- Първо за мен - Имаме култура-менталност съобразно която възприемаме Света и обществото като цяло !
- Второ, на база тази културна-менталност, се ражда нравственоста(Божия закон-Етика) !
- Накрая всичко това става като един своеобразен, обществено-цивилизационен договор чрез Словото, което в началото е (звуци) после знаци("графем(а/и)" ... а изхождайки от Закона на Грим ... това ще означава на чисто български "граПя/грапаво") !
- А кога, го разнесем до всеки един това Слово-Етика ... чрез гра(п/ф)емите до социума ни ... то тогава става грамОта(грамотност ... от там иде гръцката дума "Грамата-Граматика") !
А от там(!):
- Никой ! - нито един европейски народ не се е породил, израстнал или развивал сам за себе си ! - винаги е имало културно и езиково влияние ... Лошото е кога един народ започне да се изживява за "по-първи" (!) и по силата на това, иска останалите да му се прекланят и захласват пред "Славата" и величието му !
- Поради това те задявам - Дано се усетиш и поумириш малко ?! ... с "юбер алеса" !
- Отделно не смятах да прекалявам ... под този чисто "естетски пост" - Но ти не си даде труда(поради мнителност) да погледнеш "плочките от Тартария"( 5 300 г. пр.Хр.) и да видиш действително един "двоен" кръст на такава възраст ?
- Постъпи предубедено - и ме вкара в глупави препирни ... Колко велики били прабУлгарите или "германо-арийците" (?) - Кога съм твърдял такива неща, в такъв един примитивен вид ?
- Хайде със здраве, и без лоши чувства ! ... те водят до предубеденост, а от там до кавгата е една крачка - Нали ?
цитирай- Jacob is derived from Late Latin Iacobus, from Greek Iakobos, from Hebrew (Ya"qob, Ya"qov, Ya"аqu(p/b) !) - При мюсюлманите Якуб !
- Нарочно ти дадох връзките към румънската "история" дано да се подсетиш ... от коя(или от кого(какво) я копират и каква гротеска се получава - ама не би ?!
- Първо за мен - Имаме култура-менталност съобразно която възприемаме Света и обществото като цяло !
- Второ, на база тази културна-менталност, се ражда нравственоста(Божия закон-Етика) !
- Накрая всичко това става като един своеобразен, обществено-цивилизационен договор чрез Словото, което в началото е (звуци) после знаци("графем(а/и)" ... а изхождайки от Закона на Грим ... това ще означава на чисто български "граПя/грапаво") !
- А кога, го разнесем до всеки един това Слово-Етика ... чрез гра(п/ф)емите до социума ни ... то тогава става грамОта(грамотност ... от там иде гръцката дума "Грамата-Граматика") !
А от там(!):
- Никой ! - нито един европейски народ не се е породил, израстнал или развивал сам за себе си ! - винаги е имало културно и езиково влияние ... Лошото е кога един народ започне да се изживява за "по-първи" (!) и по силата на това, иска останалите да му се прекланят и захласват пред "Славата" и величието му !
- Поради това те задявам - Дано се усетиш и поумириш малко ?! ... с "юбер алеса" !
- Отделно не смятах да прекалявам ... под този чисто "естетски пост" - Но ти не си даде труда(поради мнителност) да погледнеш "плочките от Тартария"( 5 300 г. пр.Хр.) и да видиш действително един "двоен" кръст на такава възраст ?
- Постъпи предубедено - и ме вкара в глупави препирни ... Колко велики били прабУлгарите или "германо-арийците" (?) - Кога съм твърдял такива неща, в такъв един примитивен вид ?
- Хайде със здраве, и без лоши чувства ! ... те водят до предубеденост, а от там до кавгата е една крачка - Нали ?
Подхода ми оставя диря, следа, каквато малко умеят да чертаят и дълбаят.
Подхода ми осигури място в секции история (война мисля без конкуренция в блога съм), стотици нет-познати, някои прерастнаха извън блога.
Подхода ми спечели интерес сред много дами и момичета в блог.бг, наистина много!
...
Не е добре друже да си преминал емоцията, страстта и импулса.
Трябва да се научиш да играеш с тях, да ги ползваш, да ги владееш и да манипулираш тях и чрез тях.
Без страст никога не е било и не може да бъде извършено абсолютно нищо велико.
Георг-Фридрих Хегел
...
Дразня често потребители, които не намират свой отговор на предложеното велико от мен, дразня тези, които искат да са над германското в области където то е покрива на света - не могат!
Разбира се, че изображения могат да се намерят всякакви, но знаеш ли - за тракийските богове няма толкова в нет-а, нито толкова експресивни и това не значи, че тракийското е под германо-скандинавското - не! Това значи, че българите трябва да се загащят и да себеизразяват - който може - да рисува, който може да гради, бач, работа, умение и опит, не лалане.
Ако добре помня Гюстав Льобон беше написал нещо от типа - мой превод:
"Идеите не значат нищо, докато не бъдат преведени на езика на емоциите"
Такива постинги подводни, се правят така!
Пожелавам ти да направиш постинг с избражения за други митологии или епоси, има много които го заслужават - наистина!
...
Негативни реакции също понякога са търсени от мен. Примерно в този ми постинг написах келто-германи (каквито спред исторически школи има), но го написах освен истинно за мен и като "знак" срещу който очаквах реакция от Гет и не само от него (той реагира за друго;)
цитирайПодхода ми осигури място в секции история (война мисля без конкуренция в блога съм), стотици нет-познати, някои прерастнаха извън блога.
Подхода ми спечели интерес сред много дами и момичета в блог.бг, наистина много!
...
Не е добре друже да си преминал емоцията, страстта и импулса.
Трябва да се научиш да играеш с тях, да ги ползваш, да ги владееш и да манипулираш тях и чрез тях.
Без страст никога не е било и не може да бъде извършено абсолютно нищо велико.
Георг-Фридрих Хегел
...
Дразня често потребители, които не намират свой отговор на предложеното велико от мен, дразня тези, които искат да са над германското в области където то е покрива на света - не могат!
Разбира се, че изображения могат да се намерят всякакви, но знаеш ли - за тракийските богове няма толкова в нет-а, нито толкова експресивни и това не значи, че тракийското е под германо-скандинавското - не! Това значи, че българите трябва да се загащят и да себеизразяват - който може - да рисува, който може да гради, бач, работа, умение и опит, не лалане.
Ако добре помня Гюстав Льобон беше написал нещо от типа - мой превод:
"Идеите не значат нищо, докато не бъдат преведени на езика на емоциите"
Такива постинги подводни, се правят така!
Пожелавам ти да направиш постинг с избражения за други митологии или епоси, има много които го заслужават - наистина!
...
Негативни реакции също понякога са търсени от мен. Примерно в този ми постинг написах келто-германи (каквито спред исторически школи има), но го написах освен истинно за мен и като "знак" срещу който очаквах реакция от Гет и не само от него (той реагира за друго;)
Гет-е, не можем се разбра за името ;)
Якоб е на германски, има и фамилия Якобс.
Разбира се, че ми е понятно от библейското и предбиблейско Яков
Но пиша ти, думам ти как е на германски, защото ако ще "караме по библейски" то хайде да започнем
Димитър няма на български - Деметра богинята и Деметриус ще наричаме всеки българин Димитър
За Георги също, за Камен гръцкия пак, за Теодора и Тодор зян отидоха, за всички имена в църковния календар почти гръЧки...
А като започнем с българските царе след покръстването - как ще ги думаме - на български или на гръцки?! РАЗБИРА СЕ, НА БЪЛГАРСКИ ЩЕ ГИ ЗОВЕМ И ТРЯБВА!
Якоб е на германски, независимо, че "идва" от Яков, Якоб го е кръстил баща му Гримм ;)
Последно Михаил - Михай, Майкъл, Михаел ли да зова щом иде реч за германец примерно - разбира се Михаел - щом иде дума за нЯмец!
цитирайЯкоб е на германски, има и фамилия Якобс.
Разбира се, че ми е понятно от библейското и предбиблейско Яков
Но пиша ти, думам ти как е на германски, защото ако ще "караме по библейски" то хайде да започнем
Димитър няма на български - Деметра богинята и Деметриус ще наричаме всеки българин Димитър
За Георги също, за Камен гръцкия пак, за Теодора и Тодор зян отидоха, за всички имена в църковния календар почти гръЧки...
А като започнем с българските царе след покръстването - как ще ги думаме - на български или на гръцки?! РАЗБИРА СЕ, НА БЪЛГАРСКИ ЩЕ ГИ ЗОВЕМ И ТРЯБВА!
Якоб е на германски, независимо, че "идва" от Яков, Якоб го е кръстил баща му Гримм ;)
Последно Михаил - Михай, Майкъл, Михаел ли да зова щом иде реч за германец примерно - разбира се Михаел - щом иде дума за нЯмец!
Ето клип podwodni, който е сътворен от позната млада българка, поздравявам те:
http://www.vbox7.com/play:f393fa0bf4
Български деца - изключителни снимки!
цитирайhttp://www.vbox7.com/play:f393fa0bf4
Български деца - изключителни снимки!
Охо-о-о! Имена?!
Произходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА с ударение на пърата гласна - "И". Името епожелателно - 'да си издържлив/гъвкавв као върбата ива". Логичен синомим е името Върбан/Върбана с умалителите вариции и в двата случая.
Възможно е и други "библейски" имена да имат местни "двойници" по звучене. Омонимите са редки, но интерестни. :)
===========
И накрая, да не забравяме една от любимите шеги на етимолозите - един добър еиимолог може да докаже произхода на коя да е дума от която и да е дума. :)
цитирайПроизходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА с ударение на пърата гласна - "И". Името епожелателно - 'да си издържлив/гъвкавв као върбата ива". Логичен синомим е името Върбан/Върбана с умалителите вариции и в двата случая.
Възможно е и други "библейски" имена да имат местни "двойници" по звучене. Омонимите са редки, но интерестни. :)
===========
И накрая, да не забравяме една от любимите шеги на етимолозите - един добър еиимолог може да докаже произхода на коя да е дума от която и да е дума. :)
колко нещо изписахте за едните жени.......дай им картинки на мъжете и чакай словоблудство до зори ))))))) С най-добри чувства и пожелания )
цитирайХубаво е когато мъже ДНЕС(в историята писали трудове дори) имат усет към естетическото или към категориите красиво и прекрасно.[/quote]
Момчета, хубаво е да се събудите! Я, оставете изписаните лица от поместените картини в сънищата си и отверете очи за реалната Истина. Колкото и болезнана да е, тя ни показва, че съвременните потомки на нордите са с лица наистина като кукли, но тялом- нищо общо с горевидяното: едър ханш, наляти бедра и изобщо Драги ми представители на силния пол, обездвижването, неправилиния подбор на храната и напредъка икономиката на държавите си казва решаващата дума. Няма ги отдавна белите красавици с ханш: гъвак стан, фиданка съща- кой кажи ми я прегръща...Тъжно, но факт!!! Моите поздрави към Вас!!!
цитирайМомчета, хубаво е да се събудите! Я, оставете изписаните лица от поместените картини в сънищата си и отверете очи за реалната Истина. Колкото и болезнана да е, тя ни показва, че съвременните потомки на нордите са с лица наистина като кукли, но тялом- нищо общо с горевидяното: едър ханш, наляти бедра и изобщо Драги ми представители на силния пол, обездвижването, неправилиния подбор на храната и напредъка икономиката на държавите си казва решаващата дума. Няма ги отдавна белите красавици с ханш: гъвак стан, фиданка съща- кой кажи ми я прегръща...Тъжно, но факт!!! Моите поздрави към Вас!!!
- Гледам да успокоя(топката) пък ти (?) ... дърпаш "дявола" за опашката !
- Що да сЪ гръЧки ? ... без претенции, за българизъм на същите(въпреки, че на Бг. имат по-точна етимология !) - Но питам, Защо втълпяваш некоректно че гореизброените имена са "гръцки" ? - щот, Johann Gustav Bernhard Droysen ... го е казал, ли ? (същият явяващ се и учител, в (Менделсоновият) банкерски дом, дом и на композитора: Jakob Ludwig Felix Mendelssohn Bartholdy ?) ! - Той пък унук на знаменитият философ: извел/създател-наложил "Haskala" (auch: Haskalah(ивр.)
- Ако не е ясно какво е "Haskala" ? - същото е синоним едно към едно, на това как се е казвало Аристотеловото у-ще (Лицей, тоест Просвета) - а не "Грамата-Граматика", както го превеждат "гърЧите" ?!
- Но, иначе по принцип за немската транскрибция името(!) предмет на спора ни си прав ! - Ей на и на Фугер (герм.богаташ-(fugger): при "Jakob" е тъй !
- Ама (тези Фугерови, са били голЕма, работа а "Германски тигре" ?) - Като гледам, без тях, нямаше да ги има ни Свещена римска империя ни Австрийска марка, ни "хабсбургите" ?) ... ни папство, ни лутеранство ... май са помогнали, да се открие и "Новият свят" ?
- Хайде със здраве, и без лоши чувства ! ... те водят до предубеденост, а от там до кавгата е една крачка - Нали ?
цитирайgermantiger написа:
Димитър няма на български - Деметра богинята и Деметриус ще наричаме всеки българин Димитър
За Георги също, за Камен гръцкия пак, за Теодора и Тодор зян отидоха, за всички имена в църковния календар почти гръЧки...
Димитър няма на български - Деметра богинята и Деметриус ще наричаме всеки българин Димитър
За Георги също, за Камен гръцкия пак, за Теодора и Тодор зян отидоха, за всички имена в църковния календар почти гръЧки...
- Що да сЪ гръЧки ? ... без претенции, за българизъм на същите(въпреки, че на Бг. имат по-точна етимология !) - Но питам, Защо втълпяваш некоректно че гореизброените имена са "гръцки" ? - щот, Johann Gustav Bernhard Droysen ... го е казал, ли ? (същият явяващ се и учител, в (Менделсоновият) банкерски дом, дом и на композитора: Jakob Ludwig Felix Mendelssohn Bartholdy ?) ! - Той пък унук на знаменитият философ: извел/създател-наложил "Haskala" (auch: Haskalah(ивр.)
- Ако не е ясно какво е "Haskala" ? - същото е синоним едно към едно, на това как се е казвало Аристотеловото у-ще (Лицей, тоест Просвета) - а не "Грамата-Граматика", както го превеждат "гърЧите" ?!
- Но, иначе по принцип за немската транскрибция името(!) предмет на спора ни си прав ! - Ей на и на Фугер (герм.богаташ-(fugger): при "Jakob" е тъй !
- Ама (тези Фугерови, са били голЕма, работа а "Германски тигре" ?) - Като гледам, без тях, нямаше да ги има ни Свещена римска империя ни Австрийска марка, ни "хабсбургите" ?) ... ни папство, ни лутеранство ... май са помогнали, да се открие и "Новият свят" ?
- Хайде със здраве, и без лоши чувства ! ... те водят до предубеденост, а от там до кавгата е една крачка - Нали ?
23.
showbiz -
мдаа
15.04.2013 12:59
15.04.2013 12:59
северните жени изглеждат добре само, когато са нарисувани. отидеш ли в германия и се сблъскваш с жестоката истина.
цитирайveilet написа:
Хубаво е когато мъже ДНЕС(в историята писали трудове дори) имат усет към естетическото или към категориите красиво и прекрасно.
Момчета, хубаво е да се събудите! Я, оставете изписаните лица от поместените картини в сънищата си и отверете очи за реалната Истина. Колкото и болезнана да е, тя ни показва, че съвременните потомки на нордите са с лица наистина като кукли, но тялом- нищо общо с горевидяното: едър ханш, наляти бедра и изобщо Драги ми представители на силния пол, обездвижването, неправилиния подбор на храната и напредъка икономиката на държавите си казва решаващата дума. Няма ги отдавна белите красавици с ханш: гъвак стан, фиданка съща- кой кажи ми я прегръща...Тъжно, но факт!!! Моите поздрави към Вас!!!
[/quote]
До голяма или висока степен съм съгласен с теб, няма въобще да възразя и ще става още по-зле!
От друга страна, аз съм подбрал в "тесния ми кръг":
няколко български момичета от сайта вибокс, после познати извън него - наистина красиви, често ползвам инфо от тях в постингите ми
братовчедка ми,която не е българка и може да мине за моделка, както днес модно позлват тази дума
Иначе казано - да не обобщаваме (днес има много бели хубавици), макар за тенденцията да съм съгласен с теб!
audan написа:
Охо-о-о! Имена?!
Произходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА с ударение на пърата гласна - "И". Името епожелателно - 'да си издържлив/гъвкавв као върбата ива". Логичен синомим е името Върбан/Върбана с умалителите вариции и в двата случая.
Възможно е и други "библейски" имена да имат местни "двойници" по звучене. Омонимите са редки, но интерестни. :)
===========
И накрая, да не забравяме една от любимите шеги на етимолозите - един добър еиимолог може да докаже произхода на коя да е дума от която и да е дума. :)
Произходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА с ударение на пърата гласна - "И". Името епожелателно - 'да си издържлив/гъвкавв као върбата ива". Логичен синомим е името Върбан/Върбана с умалителите вариции и в двата случая.
Възможно е и други "библейски" имена да имат местни "двойници" по звучене. Омонимите са редки, но интерестни. :)
===========
И накрая, да не забравяме една от любимите шеги на етимолозите - един добър еиимолог може да докаже произхода на коя да е дума от която и да е дума. :)
Допускам да си прав, всъщност мисля, че си прав!
Не всичко започва от Библията (дори е късна) или семитите. Български да ги наречем успоредици или възможен произход на имена е факт, дори за такива мислени като библейски (може би).
showbiz написа:
северните жени изглеждат добре само, когато са нарисувани. отидеш ли в германия и се сблъскваш с жестоката истина.
Аз съм ходил и живял в Австрия, Германия и Холандия (за кратко посещавал). Там видях всякакви момичета и жени, сред тях доста красиви, високи...
Съжалявам ако ти си имал отношения или "сношения" с такива, които споменаваш, вероятно ти също сбираш около себе си - себеподобни.
Надявам се, следващия път да подбираш по-качествен "кръг около теб", да успяваш като мен и да се наслаждаваш на красивото, сорка, че не си успял!
syrmaepon написа:
колко нещо изписахте за едните жени.......дай им картинки на мъжете и чакай словоблудство до зори ))))))) С най-добри чувства и пожелания )
Прав/а си ;)
Освен словоблудство и...
audan написа:
Охо-о-о! Имена?!
Произходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА
... :)
Произходът на думите в частност - имената, ми е любимо занимание.
Моя хрумка е, че нашетъо "Ииван" им два произхода - еврейски и роден.
1, От еврейското име ЙОхАН -> ЙОАН [-ис] (гр.) -> ИУАН -> ИВАН
2, От имено на планинската, козятавърба - ИВА -> ИВАН/ИВАНА
... :)
Етимология в разл. езици:
- Библейски ивр. - Йехоанан;
- иврит - Шонан;
- Арабски език - Яхия, Юханна;
- Китайски мандарин - Юехан;
- Португалски João (Жоао);
... но да свием кръга до по-близките нам езици (?):
- Латвийски език - Janis (Янис);
- Литовски език Jonas (Йонас);
- Полски език Jan (Ян);
- Словенски език Janez (Янез);
- Сръбски език Jovan (Йован);
- Румънски език Iancu (Янчу), Ioan (Йоан) ?
- Какви са формите му в бг. именната традиция(?):
- Български език Иван галено (Ванко) Йоан , Йоана, Иво, Калоян, Ивана, Иванка, Яни, Ян, Яне, Янко - тоест срещат се двете му форми:
а) Й/А = Янку(л)
б) Й/О ~ Йо/Ю - но като отворим справочници(етнография) и етимология УСТАНОВЯВАМЕ ЧЕ (!?) - Янкул е (?) ... Юпитер (!):
а) космично тяло - планета Юпитер
б) бог върховен в римска митология ЮПИТЕР, името на което се е викало по време на мистериалните празници на Балкани ... Ио(йо) Патер ... приблизителен превод(мой ?) ... в смисъл : Като Баща (си) !
- Това обяснение, като факт(!) е документирано преди/през 6-ти век пр.н.е., когато се разгаря борбата на "елините" срещу "старите отживелици" (местни с вероятносен "пелазгически х-р ... още и ф/бригийски ? - Там възклицанието е звучало прибизително: а) "Ате(с/ц) плюс б) "х/к(о/ю)йес" (!) - Тоест свободен превод (мой) - Като Баща (си) ! - Атес/ц = Отец - Баща ... за второто предполагайте(що си щете) :)) !
- Но отново се(Ви) питам Йон/Йан(даващо)=ЙО/АН - Гръцко/еврейско ли е или местно си ДРЕВНО "протоевропейско" ?
П.П.
- А относно опита ти за естетическо и философско-риторично обобщение - Кои жени са "по-по-най" - От ддедо съм чувал, че на всички жени баби им се казвала "Ева" - така че, "Кои жени са най-хубави" - Отговарям ! - ами хубавите са най-хубави без значение на раса, език или цвЕт ... стига да не се държат като Лилит - с което досадяват на Адама( adam = човек(!), на един "комшийски" език ?
- На този същият език: "Ecce Homo" (Ето, Човекът ! - звучи Бу Адам !). :)) - За Ева(Лилит) се въздържам от разсъждения - При тях не се мисли - просто ги приемаш и обичаш поради това ... че ги има !!
syrmaepon написа:
колко нещо изписахте за едните жени.......дай им картинки на мъжете и чакай словоблудство до зори ))))))) С най-добри чувства и пожелания )
:)))
Сега сме наясно защо появи ли се жена в кръчмата и мъжете се скарвали.
Гет, зачекна тема, дето ... а уж сме тук заради жените. :)))
цитирайОх! Добре,че не си падам по мацки,щях да си глътна езика!
Зяпайки такъв постинг...мъжете да му мислят-ще тичат да се усамотяват за пет минути.
Поздрави,Тигърче! :):):):)
цитирайЗяпайки такъв постинг...мъжете да му мислят-ще тичат да се усамотяват за пет минути.
Поздрави,Тигърче! :):):):)
Просто красота!
цитирай