Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 02:51 - ГЕРМАНИЯ няма ВИНА 2 - преводи война
Автор: germantiger Категория: История   
Прочетен: 713 Коментари: 0 Гласове:
21

Последна промяна: 20.04.2020 03:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Втори постинг с преводи по темата, а В СЛЕДВАЩИЯ ТРЕТИ ЩЕ ПРОЧЕТЕТЕ КАК ВЕЛИКИЯ ФРЕНСКИ ПИСАТЕЛ АНТОАН ДЬО СЕНТ-ЕКЗЮПЕРИ Е... ПРОСТО ЛЪЖЕЦ (за германофоб му е простено разбираемо) ЩОМ ИДЕ РЕЧ ДО ВОЙНА И СПОМЕНИ!


И така в първия постинг имаше няколко забележителни момента:

1 Мирните предложения на Уудро Уилсън превъзнасян заради които и всъщност конкретиката в тези пунктове, която почти никой не знае

2 Лъжата и измамата в тях, просто защото действията на победителите след ПСв доказват точно обратното – Германия е ограбена, доведена до просешка тояга и с нея казано грозно се гаврят

3 Женевската конференция, за която широката публика дори не е чувала – конференция на която обезоръжена Германия предлага на другите сили да намалят въоръжението и да спрат въоръжаването – те „миролюбивите и справедливите” не приемат това

 

Втория постинг ще наблегне на конкретика в основните параметри и сравнение на оръжието за отделни държави и с лекота ще покаже и докаже кой се е превъоръжил, кой е имал превъзходство и защо в това положение Германия просто НЕ е била в състояние да подготви, забележете както е съдена в Нюрнберг след ВСв, АГРЕСИВНА И СВЕТОВНА ВОЙНА!

ПОВТАРЯМ ОТ ПОСТИНГ 1:

ЗАГЛАВИЕТО, РАЗБИРА СЕ Е ПРОВОКАТИВНО, но и „почти” вярно. Без съмнение Германия на Хитлер има вина за Втората Световна война, не отричам логичното и естественото. Все пак аз НЕ съм руски или български комунист фалшифицирали историята 45 + 30 години, аз не съм и западен холивудски филмов демократ лъгал също толкова години. Германия има своите вини, но тук ще прочетете КОНКРЕТНО С НЕВЕРОЯТНО МНОГО ДЕТАЙЛИ И ДОРИ ДИПЛОМАЦИЯ В СЛЕДВАЩИ ПОСТИНГИ стъпка по стъпка как не Германия, а Англия и САЩ или господарите на света зад тях носят вина за онази война.

Моите допълнения са с полегат шрифт/италик



Имам намерение да разчупя постингите за война с такива за литература между тях
Текстовете по тази книга на Александр Усовский планирам в 6 постинга, поне още 4

 

image


......

 

СТРЕЛКОВО ОРЪЖИЕ

 

 

Основната карабина на германците за Втората Сетовна война е Маузер 98к – съкратено това к значи курц/скъсена карабина с прародител от края на 19 век впрочем. Към началото на войната Германия е произвела 2,77 милиона бройки,което значи ДВА ПЪТИ ПО-МАЛКО СРАВНЕНО С АРМИИТЕ НА НАЙНИТЕ ПОТЕНЦИАЛНИ И СЛЕД ТОВА ДЕЙСТВИТЕЛНИ ПРОТИВНИЦИ (Франция, Полша и Чехословакия).

 

Французите и чехите превеъзхождали родения Вермахт в картечници абсолютно, нещо повече – Полша въпреки че изоставала от споменатите две държави в картечно произвопдство към 1935 г. имала 28 хиляди остарели да ги наречем антикварни картечници от времето на ПСв и забележете нови 16 хиляди ръчни и 5 хиляди тежки картечници,когато в редиците на Вермахта НЯМАЛО НИТО ЕДНА НОВА КАРТЕЧНИЦА – 1935 Г. нула 0, не знаехте това нали?!

 

Германците е трябвало срочно да решават този проблем и сами съзнавали, че да разработват отделни типове ръчна, тежка, зентина, танкова картечници е абсурдно икономически съобразно финансите и времето с което рапзолагали. Германските оръжейници се справили отлично със задачата и създали единна картечница като оръжието трябвало да бъде максимално рпсото в експлоатация, ефективно в бой, като за сметка на това се оскъпило производството му. В реален бой и напред в самата война картечницата изкупила стократно със службата си това свое оскъпяване поради високото качество, и била номер 1 в света за цялата война. Всички заводи започнали да произвеждат единната картечница, която била 7,92 мм наименована MG-34 от германски език МашиненГевеер 34 година образец.

 

На 1 март 1939 г. съотношението в количество Германия срещу Франция и Полша в карабини и картечници все още било в полза на французите и техните съюзници. Някопй ще възрази, че на 16 март същата година положението коренно се променя с присъединяване в полза на Райха на чехословашките арсенали, на което веднага следва отговор – тогава ще отчетем и част от въоръжението на Великобритания,която 1939 г. ще започне да воюва срещу Германия като съюзница на Франция.

 

 

АРТИЛЕРИЙСКО ВЪОРЪЖЕНИЕ

 

Как стоят нещата в артилерията – през 1935 г. германците могли да задействат на фронта 938 артилерийски ствола,което би предизвикало бутрен и самодоволен смях у французите чиито артпарк само за 75 мм оръдия бил 5 484 единици! Това още не е всичко – поляците превъзхождали Германия ТРИ ПЪТИ в същите тези 75 мм оръдия и леки полеви гаубици, а в артилерията с калибър 105 мм до 155 и нагоре ПОЛСКОТО ПРЕВЪЗХОДСТВО БИЛО 8+ ПЪТИ – 638 тежки полски срещу 75 тежки германски единици! Френската корпусна, армейска и РГК/Резерв на Главното Командване артилерия въобще не споменаваме – тя била колосална както в количество на стволовете, така и в калибър. Това малко хора знаят.

 

Накои детайли: например чешката 47 мм ПТО/ПротивоТанково оръдие P.U.V. vz.36, превъзхождало германското 37-мм Pak 35/36, /ПАК на латиница в превод Панцер Абвеер Каноне значи от германски език на бг Танк Защита Оръдие в смисъл отново ще рече противотанково оръдие, та ЧЕШКОТО ОРЪДИЕ ИМАЛО БРОНЕПРОБИВАЕМОСТ 2 ПЪТИ НАД ГЕРМАНСКОТО! И това малко хора знаят.

 

 

ТАНКОВИ ВОЙСКИ

 

Булонските допълнения към договора за мир все пак позволили на германците да имат бронирани автомобили – 150 бронеколи за полицията и 105 бронирани транспортеори за пехотата на Райхсвера. В същото време само за сравнение Франция имала в подчинение над 3 500 танка – Германия 0 танкове през 20-те години!

 

Германците имали разработени щатове за танкови батальони, хора като Хайнц Гудериан написали книга, ръководства, водили учения с бъдеща танкова тактика, но всичко това било само на книга в Германия. В същото време французите имали РЕАЛНИ 49 ТАНКОВИ БАТАЛЬОНАСРЕЛАНИ ТАНКОВЕ, НЕ КАТО ГЕРМАНСКИТЕ МАКЕТИ НА МАНЕВРИ! Нещо повече – Франция започнала подмяна на старите  FT-17 с нови и по-силни катовъоръжение и брониране «SOMUA» и «Хочкис». Първата германска танкова дивизия била създадена 1935 г. и имала на въоръжение само 200 Pz-I – танк без артсистема, без оръдие простичко казано, но въоръжен с две картечници, в тесен малък купол и само с ПРОТИВОКУРШУМНО БРОНИРАНЕ!

 

Детайли – от 1932 г. французите започват производството на тежки танкове Char Bl и средни Renault D1; малко по-късно през 1934– 1935 започва постъпването на разузнавателни машини AMR , леки танкове R-35, Н-35, Н-38/ Н-39, R-40, FCM и споменатите средни SOMUA S-35,както и Renault D2. На 1 март 1939 г. френската армия има 2418 танков от новите типове с артилерийско въоръжение, просто казано с оръдия, в т.ч. 223 тежки Char B1 – в това време ГЕРМАНИЯ НЯМА НИТО ЕДИН ТЕЖЪК ТАНК ВЪОБЩЕ. Заедно с това в частите има стари 700 Renault FT-17М26/27, които имат късо 37 мм оръдие, във всяко отношение над картечните германски танкове Pz-I. и в тила на склад няколко хиляди от тия машини иззети от действащата армия. А нали танкове имат още поляците, чехите... какво са имали германците тогава?

 

Втория масов танк на Германия в предвоенния период, но разбира се участвал масово през 1939-1940 г в бойни действия бил Pz-II, приет на въоръжение през 1937 г. и к 1 март 1939 г. от тези танкове вече били произведени към 1000. Панцер двойката имал на въопръжение 20 мм скорострелно оръдие, което било в танков бой почти непотребно. Френските танкове то можело да застраши само НА ДИСТАНЦИЯ ПОД 100 М ИЛИ ИНАЧЕ КАЗНАО В УПОР, а на всички други дистанции французите с лекота можели да поразят тази германска машина със слабо брониране. Да подчертая, че танковия бой през ВСв масово се водил на дистанции от 500 до 1 500 – 2 000 м.

 

В крайна сметка на 1 март 1939 г. германците имат в строя 2 500 леки танкове, от които само 986 Pz-II са въоръжени с оръдие и то автоматично и с незначителен калибър 20 мм. Германия има САМО 80 ТАНКА С ОРЪДЕЙНО ВЪОРЪЖЕНИЕ С КАЛИБЪР 37ММИ 75 ММ, КОИТО РЕАЛНО СА ТАНКОВЕ В ПЪЛНИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА. ТОВА Е ЦЕЛИЯ ДЕЙСТВИТЕЛЕН ТАНКОВ ПАРК С КОЙТО ПРОПАГАНДАТА СЛЕД ВСВ ТВЪРДИ, ЧЕ РАЙХА Е ПЛАНИРАЛ АГРЕСИВНА ВОЙНА – сериозно ли?! И ако агитпропагандата вписва в графа танкове онези Панцер единица с картечното въоръжение или малкото в учебните батальони, то тогава ЗАЩО СРЕД ФРЕНСКИТЕ ТАНКОВЕ НЕ БРОИМ ТАНКЕТИТЕ «Tracteur d’lnfanterie Renault UE 1931»? ТЕ СЪЩО ИМАТ КАТО ГЕРМАНСКОТО БРОНИРАНЕ И ВЪОРЪЖЕНИЕ И СА 2 230 БРОЯ!

 

Продължаваме с много повече – французите разполагат с бронирания автомобил Panhard P178 приет на въоръжение на 15 януари 1937 г., с основно въоръжение не картечница и няколко такива като повечето бронирани коли в германскяи Вермахт, а френския с напълно съвременно  25 мм оръдие SA1934 и сдвоена с него картечница. Снмаряда излизал от ствола с калибър в дължина 72 със скорост от 950м в секунда,сдруги думи в среза на ствола неговата енергия била равна на над 140 000 нютона. На разстояние от 500 м французина пробивал 40 мм броня – резултат непостижим дори за германското 37 мм оръдие. ПРЕЗ 1939 Г. НИТО ЕДИН ГЕРМАНСКИ ТАНК НЯМАЛ ТАКИВА БРОНИРАНИ ЛИСТОВЕ, А МАКСИМАЛНАТА ГЕРМАНСКА БРОНЯ НА ТАНК БИЛА С ДЕБЕЛИНА 30 мм! Френския бронеавтомобил „Панар” развивал скорост от 72 км/ч на път и 42 км/ч „оффроуд”, също скорости,които нито един германски танк не покривал тогава. Ако някой репликира, че „Панар” бил на колела, не верижен, то нека се замисли,че в Артуа и Фландрия истинска безпътица не същестува...

 

Преди да сравним въоръжението във ВВС/Военно-въздушни сили и ВМС/Военно-морски сили,то нека отделим абзац на чехите – тези, които Хитлер без бой присъединява в началото на 1939г. половин година преди войната с Полша и приета за начало на ВСв. В онзи момент Чехословакия има 500 бронирани единици срещу почти 2 000 германски, но... това са ок. 1 000 картечни Панцер-1, 986 Панцер-2 с 20 мм автоматично оръдие и забележете САМО 45 БРОЯ Pz-III С 37 ММ СЕРИОЗНО ЗА ОНОВА ВРЕМЕ ОРЪДИЕ, КАТО КЪМ ТЯХ ТРЯБВА ДА ПРИБАВИМ И 35 БРОЯ Pz-IV СЪС 75 ММ КЪСОСТВОЛНО ОРЪДИЕ. Ето това са действителните германски танкове с оръдейно въоръжение 45 + 35 или 80 броя, СРЕЩУ КОИТО ЧЕХИТЕ РАЗПОЛАГАТ С 350 ВЪОРЪЖЕНИЕ С ОРЪДИЯ СВОИ ТАНКОВЕ ОТ ОБЩО ВСИЧКИ 500! Ако чехите желаеха, то можеха да водят войнас тези 350 срещу само 80 германски въоръжени с пръдие танкове, всички останали почти 2 000 германски танкове в действителност са танкетки. Нещо повече – на територията на тогавашна Чехословакия имало още 150 ново произведени машини, както и чешките  от заводите на Шкода LT-35, общо 90 единици за швейцарски, румънски, перуански и литовски контракти. Какво прави държава ако влезе във война – тя има пълното право да конфискува всякаква техника, произведена за чужбина и даже платена от чуждия клиент – така примерно постъпили британците с чилийските л;инкори през ПСв. И така – ако чехите искаха да се борят за своята млада тогава държава, ако имаха мъжество и решимост, воля, то те щяха да разполагат с общо 350 + 150 + 90 оръдейни танка срещу само 80 германски въоръжени с артилерийско въоръжение, простичко казано с оръдие; станалите ок. 2 000 германски са танкети с картечници срещу 150 чешки танкети. Изненадващо нали...

 

Влизането на чехите в границите на германския Райх обаче им давало пъти повече от голия патриотизъм – чешката тежка и военна промишленост получавала директен достъп до огромен пазар. На много чехи не им трябвал Бенеш с неговите лозунги, а къс хляб, че и с масло намазан, че и осигурена работа, които намирали в Германия. И чехите избрали Хитлер плюейки на своята независимост, а че след войната се писаха първа жертва на Германия... все пак световната общественост е по-добре да не гледа работата и печалбите на чешките заводи запериода 1939 – 1945 г...

 

 

АВИАЦИЯ

 

Хубаво, с танковете не се е получило, но читателя ще възрази, че е попадал на много книжки за войната, където Хитлер превъзхожда всички или поотделно в началото на войната поне във въздуха. Дори британците да са започнали да произвеждат първи бойни самолети за ВСв, то Германия със сигурност към 1939 – 1940 ги е задминала, да ама не!

 

Английските изтребители излизали от заводите не по-бавно от германските – още на 3 юни 1936 г. компанията „Хоукер” получила първата поръчка за 600 серийни „Хъррикейн”, а фирмата „Супермарин” за 310 „Спитфайър”, КАТО В СЪЩОТО ВРЕМЕ ЧИТАТЕЛЮ ЗА СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО НА Bf-109/известен като Мессера/всмисъл на нож/Мессершмитт според конструкторското бюро на Вили Мессершмитт ДАЖЕ И ДУМА НЕ Е СТАВАЛО, КАМО ЛИ ПОРЪЧКА, ДОГОВОР! Месершмитт започнал да се прави за армията едва през 1937 г...

 

Ако някой отвори дума тогава само за новите, съвременните изстребители в началото на войната към момента на първия изстрел на Германо-полската война 1939 г. то в английските ВВС на първа линия се числяли 306 «Спитфайъра» и 285 «Хъррикейна», а ако смятаме и 348 «Гладиатора», последните са най-успешните британски изстребители би-плани.

 

На 01.09.1939 г. на фронта Германия имала 790 истребители Bf-109 E-1 (плюс 310 машини по-ранна версия и някои ремонтни), 95 двумоторни Bf 110B и Bf 110C, които могат да се позлват не много подходящо за изстребители и 33 би-плана «Арадо-68». Иначе казано в началото на войната германците имали наистина съвсем малко превъзходство над Англия, но... ГЕРМАНИЯ ВОЮВАЛА СРЕЩУ КОАЛИЦИЯ ОТ ДЪРЖАВИ НА ЗАПАД, ЩЕ РЕЧЕ И СРЕЩУ ФРАНЦИЯ, а когато 1940 г. започва войната западно, то Холандия и Белгия също са заедно с англичани и французи, и те също имат авиационен парк.

 

На 01.09.1939 г. френската изстребителна авиация имала в състава си 926 СЪВРЕМЕННИ ЕДНОМОТОРНИ САМОЛЕТА и 290 ДВУМОТОРНИ МАШИНИ, от типа на германските да ги наречем изстребители-бомбардировачи като Bf 110.

Ще рече изстребители решаващи въздушния бой и борбата за господство във въздуха – с тази цел Германия вдигала в небето за бой 900 самолета срещу над 2 000 английски и френски!

 

 

ФЛОТ

 

В 1935 г. веднага след подписване на англо-германското морско спроазумение, германците заложили за прозиводство тежкия крайцер «Адмирал Хиппер», на следващата година неговите „близнаци” «Блюхер» и «Принц Ойген». Четвъртия кораб от тази серия «Лютцов», е започнат през  1937 г. и през февруари 1940 г. продаден на Съветския съюз и на буксир пристигнал в Ленинград на 15 април 1940 г. Започнатия през 1938 г. «Зайдлиц» така и не напуснал готов корабостроителницата, а през 1942 г. готовия корпус бил позлван като най-общо казано метал в други производства за целите на войната. В КРАЙНА СМЕТКА КЛАСИЧЕСКИ ТЕЖКИ КРАЙЦЕРИ ЗА ЦЕЛИЯ ПРЕДВОЕНЕ ПЕРИОД ГЕРМАНИЯ ПОСТРОИЛА ЕДВА 3 БРОЯ! И това е всичко за съдения и обвинен после в Нюрнберг световен агресор, подпалвач на война и най-важното – планирал такава години преди самата нея.  


А как отговорила на това миролюбивата и демократична  Британска империя? Англичаните обичащи мира за разлика от „коварните” тевтонци увеличавали своя флот без да спрат дори за месец.

В началото на 1926 г. на вода били спуснати тежките крайцери «Кент», «Бервик», «Корнуол», «Къмберленд» и «Съффолк», а през 1927 г. за австралийския флот,тогавадоминон на Англия още два крайцера: «Австралия» и «Канберра». Товабили кораби със силно завремето си въоръжение и водоизместване 9750– 9870 т, носещи по осем 203 мм оръдия и развиващи скорост от 31,5 възела. При крайцерите от следващата серия: «Съссекс», «Девъншир», «Лондон» и «Шропшир» скоростта се вдигнала до 32,5 възела. Подобни тактико-технически данни и характеристики имали следващите «Норфолк» и «Дорсетшир». През 1928 – 1929 г. на вода са пуснати още два крайцера с 203 мм оръдейни кули,но с водоизместване малко под предишните, а именно 8 300 т ”Йорк” и „Ексетър” завършили тази серия.

 

Но ако някой си мисли, че британските миротворци си взели тайм-аут, жестоко се лъже – пацифистите продължили дастроят бойни кораби, просто след тежките преминали и решили да се обзаведат с леки крайцери. През 1929 г.вбритабнския флот постъпил добре проектиран и конструиран тип лек крайцер въплътен в съдовете на вода: «Линдер», «Нептун», «Орион», «Акилез», «Айджекс».


При следващата серия леки крайцери се появяват двутръбните «Фаетон», «Амфион» и «Аполло», а през 1934 – 1936 г. на корабостроителниците в Англия се строят «Аретюза», «Галатея», «Пенелопа» и «Аврора», които при водоизместване 5200 т разполагат с шест 152 мм оръдия. След 1936 г. водоизместването било увеличено при новопостроените  «Саутхемптън», «Нюкасъл», «Бирмингам», «Глазгоу» и «Шефийлд». След година смощностна двигателите 82 500 конски сили били пуснати на вода: «Ливърпул», «Манчестър» и «Глостър», като финал на третата серия леки крайцери били «Белфаст» и «Единбург». По вреемна Втората Световна война били достроени заложените в периода 1936 – 1937 г. : «Фиджи», «Кения», «Мавриций», «Нигерия», «Тринидад», «Замбия», «Ямайка» и  «Бермуда». При водоизместимост 8 000 т те били снабдени с по дванадесет 152 мм орудия. Освен тях в строя постъпили с подобна водоизместимост от 8 800 т крайцери всеки с девет 152 мм артилерийски кули, но с увеличен „пробег” : «Цейлон», «Уганда» и «Нюфаундленд». Миролюбивата Англия така строи на всеки един германски крайцер по четири свои, така „за по-сигурно” с което потвърждава своя пацифизъм. 


Общо за периода от 1926 до 1939 г. Великобритания влиза всъстава на своя флот 15 тежки и 33 леки крайцера, общо 48 единици от крайцерския клас. Ако построяването от Германския райх на 12 подобни кораба (6 тежки, 3 океански рейдера и 3 класически крайцера от т.нар. „вашингтонски тип”) ще рече подготовка за агресивна война според съюзниците, то тогава за какво се е подготвяла Британската империя?!


Ще добавим и абзац за самолетоносачите, които са отлично средство за борба с океанските рейдери, защото носят оръжието срещу тях – самолета. Битанците имат цяла глутница авионосци: от типа «Фюриъс» (самия «Фюриъс», «Глориъс», «Корейджъс»), като бивши леки линейни крайцери поради фантазията на лорд Фишър престроени в самолетоносачи. С водоизместване от 21 000 до 24 000 тона, скорост 30 възела, 34 самолета на борда: истребители-биплани «Фулмар» и торпедоносци «Суордфиш»; авианосеца «Игл » през 1924 г. преоборудван от чилийски линкор с 22 200 тона водоизместванея, с девет 152 мм орудия, с осем 40 мм зенитни автомати/автоматични системи за огън по въздушни цели, 24 самолета от споменатите за предходния тип; самолетоносача «Арк Ройял» построен в 1938 г. най-тежкия с водоизместване  22 350 тона, шестнадесет 114 мм универсальни орудия, четиридесет и осем 40 мм зенитни автомати и 72 самолетана борда/всъщност под палубата на механизми „асансьори”; три леки самолетоносача «Аргус», «Пегасус» и «Хермес», макар остарели и годни само за конвоиране и „тиха служба”. ЗАБЕЛЕЖЕТЕ – ГЕРМАНЦИТЕ НЯМАТ НИТО ЕДИН САМОЛЕТОНОСАЧ ПРЕЗ ЦЯЛАТА ВОЙНА! Планирания такъв «Граф Цеппелин» ту се строи,ти се консервира, а съдбата му след края на войната е предмет на няколко книги, т.е. на неговия корпус в руски ръце след 1945 г... И ТАКА – В ГРАФА САМОЛЕТОНОСАЧИ АНГЛИЧАНИТЕ ИМАТ АБСОЛЮТНО ПРЕВЪЗХОДСТВО НАД ГЕРМАНИЯ! 


На финала ще споменем съотношението в ескадрени миноносци,където ситуацията загерманците е буквално катастрофална. Германия има 22 единици и то действащи в крайбрежни води,в океана те никога не излизат, А АНГЛИЧАНИТЕ РАЗПОЛАГАТ СЪС 191 ЕСМИНЦИ ИЛИ ИНАЧЕ КАЗАНО НА 1 ГЕРМАНСКИ ПОЧТИ 9 БРИТАНСКИ!



РЕКАПИТУЛАЦИЯ

 

ВНИМАНИЕ СЛЕДВА НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО: ГЕРМАНЦИТЕ НЕ СТРОЯТ НИТО ЕДИН ДЕСАНТЕН КОРАБ! ВЪОБЩЕ НИКАКЪВ! ДОРИ НЕ ПРОЕКТИРАТ ТАКЪВ, А СТРАНА ЗАМИСЛЯЩА АГРЕСИЯ И СВЕТОВНА ВОЙНА НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ БЕЗ ТАКИВА СЪДОВЕ. И ето това е момента на истината в този финал.


МИТА ЗА ГЕРМАНСКОТО КОЛИЧЕСТВЕНО И КАЧЕСТВЕНО ПРЕВЪЗХОДСТВО ПРЕДИ ВОЙНАТА В ОСНОВНИТЕ ТИПОВЕ ВЪОРЪЖЕНИЕ Е ЕДНА МЕРЗКА ЛЪЖА И ФАЛШИФИКАЦИЯ НА ПРОПАГАНДАТА СЛЕД ВОЙНАТА! Реалните факти говорят нещо съвсем различно – през 30-те години на 20-и век почти всички европейски държави се готвят за война и участват в надпревара на въоръжаването, спешно създавайки нови системи, оръжие или модернизирайки стари  и налични такива. ГЕРМАНИЯ В ТАЗИ ПРЕДВОЕННА ГОНКА НЕ Е ПРЪВА, ТЯ НЕ Е ЛИДЕР И ДОРИ ИЗОСТАВА ОТ МИРОЛЮБИВИТЕ НА КНИГА, НО ИНАЧЕ КОЛОНИАЛНИ ИМПЕРИИ БРИТАНИЯ И ФРАНЦИЯ, както и от СССР, който не е предмет на тези сравнения. Германския Райх на Хитлер буквално изостава в някои отношения,което е голата истина, противоположна на обвинението в Нюрнберг след края.

 


 image 



Гласувай:
21
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 3518131
Постинги: 303
Коментари: 7448
Гласове: 20523
Календар
«  Март, 2021  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031