Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2015 15:54 - Втората световна война – Тайната на руската смелост
Автор: nabludateli Категория: История   
Прочетен: 31110 Коментари: 42 Гласове:
42

Последна промяна: 18.01.2015 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




За никой не е са тайна дългогодишните алкохолни традиции на руския народ.
Така е било и по време на Втората световна война. Без никакво съмнение войниците са получавали алкохол.
Според вас какви са били последствията?

Например безумната смелост,
която обаче не се е дължала на човешки достойнства, а чисто и просто на алкохолното опиянение.
Като дръпнеш няколко глътки, ще скачаш за Родину, за Сталину,
а ако се наложи и за Барак Обаму.


image


В тази връзка ми хрумна и друго.
Много се e изговорило за жертвите на войната.
Hо като имате предвид,
че руските войници са били в алкохолно опиянение,
не ви ли се струва логично
част от тези жертви
сами или помежду си да са се гръмнали?

Не махайте с ръка, а помислете!
Нима можем да изключим тази вероятност?
Все пак търсим истината.

А колко ли са били застреляни в гръб
от собствените си офицери,
защото не са искали да участват в битка?
Има го винаги и навсякъде - 
няма какво да се лъжем.

В предишен мой постинг
посочих още една евентуална причина
за "руски жертви" във войната.

Струва си да помислим.







Гласувай:
51



1. fascindoo - някой да е мерил с дрогер промилиите след амбразурата
18.01.2015 16:19
на Александър Матросов?
Не!
Но чичко Сталин е знаел!!!
цитирай
2. nabludateli - някой да е мерил с дрогер промилиите след амбразурата
18.01.2015 16:24
fascindoo написа:
на Александър Матросов?
Не!
Но чичко Сталин е знаел!!!


И аз се досетих. Голямо купонясване е било, но понякога махмурлука е тежък.
цитирай
3. nikikm - Нещо
18.01.2015 22:34
си се объркал и дано не е нарочно,че материалът ти мирише на манипулация от 100 км.
Един бонус.Арабите не пият,а се опасват и гърмят в името на...Значи има и друго и в този смисъл твърденията ти нямат нито правна,нито научна стойност!Остава глупост или манипулация!Избирай!
цитирай
4. nabludateli - Приятели,
18.01.2015 22:35
нека ви попитам нещо.

Виждате снимката, нали? Вас респектира ли ви джуджето в зелени дрехи? Като го гледам, смях ме напушва.
Честно да си призная, повече ме респектира красавицата:)

А при вас как е?
цитирай
5. blackpredator - цъ цъ,
18.01.2015 22:36
това си е парекселанс реклама

водката ебала мамата на шнапса...
цитирай
6. nabludateli - Вие, момчета, никкм и блекпрадатор,
18.01.2015 22:38
не мислите ли, че зеленодрешкото от снимката е на един шамар живот?
Струва ли ви се страшен?
цитирай
7. vencivaleri1951 - Само в алкохола е тайната
19.01.2015 00:27
И жертва са паднали такива нации от трезвеници като полската, шведската, френската, германската...
Те руснаците на пиано конструират оръжията си, на пияно ги пробват. Въобще на много промили карат танкове, самолети, космически кораби. Ето янките трезви и космическите им кораби правят Бум та пияни руснаци като таксиметрови шофьори ги возят из космоса. В къркането му е майката...
цитирай
8. nabludateli - И жертва са паднали такива нации от ...
19.01.2015 00:39
vencivaleri1951 написа:
И жертва са паднали такива нации от трезвеници като полската, шведската, френската, германската...
Те руснаците на пиано конструират оръжията си, на пияно ги пробват. Въобще на много промили карат танкове, самолети, космически кораби. Ето янките трезви и космическите им кораби правят Бум та пияни руснаци като таксиметрови шофьори ги возят из космоса. В къркането му е майката...


Ти какво ще кажеш?
Като гледаш как са му омекнали коленете на момъка, не мислиш ли че е прекалено лесен за неутрализиpане?

цитирай
9. aboychev - ЕДИН ПИЯН ИДИОТ
19.01.2015 06:09
СЕ БИЕ С УДВОЕНО (В МЪТНОТО МУ СЪЗНАНИЕ)
ПО-ГОЛЯМ ВРАГ
КООЛКОТО ДА ИЗБИТЕТЕ В ГРЪБ
ТО Е САМАТА ИСТИНА
ЗСПЧ-тата ОТ НКВД СА ИМАТИ ТОЧНО ТАЗИ ЗАДАЧА И
СА КОМАНДВАЛИ КАРТЕЧНИ ГНЕЗДА РАЗПОЛОЖЕНИ ЗАД ГЪРБА НА СОБСТВЕНИТЕ СИ ВОЙСКИ
И СА РАЗСТРЕЛВАЛИ ВСЕКИ ТРЪГНАЛ ДА ОТСТЪПВА ИЛИ НА ХВЪРЛИЛ СЕ В АТАКА
АБСУРДНИЯТ БРОЙ ЖЕРТВИ СЕ ДЪЛЖИ ИМЕННО НА ТОВА
ПРОБЛЕМЪТ С РУСНАЦИТЕ Е ЧЕ СА ПИЯНИ ИДИОТИ
ПРОБЛЕМЪТ С РУСОЛЮБЦИТЕ Е ЧЕ И БЕЗ ДА СА ПИЯНИ СА ИДИОТИ
цитирай
10. apostapostoloff - А ето ви и факти:
19.01.2015 06:24
през Втората световна война във Франция от пиене, препиване и алкохолизъм са починали 22 000 немски войници. Пиянството не е "патент" на руснаците...
цитирай
11. nabludateli - СЕ БИЕ С УДВОЕНО (В МЪТНОТО МУ СЪЗ...
19.01.2015 06:35
aboychev написа:
СЕ БИЕ С УДВОЕНО (В МЪТНОТО МУ СЪЗНАНИЕ)
ПО-ГОЛЯМ ВРАГ
КООЛКОТО ДА ИЗБИТЕТЕ В ГРЪБ
ТО Е САМАТА ИСТИНА
ЗСПЧ-тата ОТ НКВД СА ИМАТИ ТОЧНО ТАЗИ ЗАДАЧА И
СА КОМАНДВАЛИ КАРТЕЧНИ ГНЕЗДА РАЗПОЛОЖЕНИ ЗАД ГЪРБА НА СОБСТВЕНИТЕ СИ ВОЙСКИ
И СА РАЗСТРЕЛВАЛИ ВСЕКИ ТРЪГНАЛ ДА ОТСТЪПВА ИЛИ НА ХВЪРЛИЛ СЕ В АТАКА
АБСУРДНИЯТ БРОЙ ЖЕРТВИ СЕ ДЪЛЖИ ИМЕННО НА ТОВА
ПРОБЛЕМЪТ С РУСНАЦИТЕ Е ЧЕ СА ПИЯНИ ИДИОТИ
ПРОБЛЕМЪТ С РУСОЛЮБЦИТЕ Е ЧЕ И БЕЗ ДА СА ПИЯНИ СА ИДИОТИ


Разстрелването на свои е отвратително. Знам, че хората го приемат за нормално, а то не е. Как така ще принуждаваш някой да се бие? Особено ако има малко акъл и е наясно, че онези, които са го изпратили на фронта, няма да помиришат барут, защото ще стоят по топли и безопасни кабинети.

Не иска да участва – би трябвало да има право на избор. Определението “дезертьор” е измислено от манипулатори, за да шантажират и принуждават хората да се бият за чужди интереси. Ами който има интерес, нека сам да се бие! Нищо нормално няма в това да изпраща други. Фактът, че става чрез принуда, е варварство.

цитирай
12. vmir - Въпроси за третокласници:
19.01.2015 08:34
Кой вярва, че оръжието го прави юнак?
А кой настоява да го уважават заради оръжието, което насочва към неуважителните?
цитирай
13. wqpwqp - По-добре е пиян идиот, отколкото ...
19.01.2015 08:57
По-добре е пиян идиот, отколкото безмозъчен кретен!

Фактът, че има наказателен кодекс е вече принуда!

Принудата съществува, откакто свят светува...


Като послепис може да се каже, че ако не са били "пияните идиоти",
сега нямаше да има безморални кретени, коита да пишат простотий!
цитирай
14. pvdaskalov - * ! *
19.01.2015 10:10
Повечето от твърденията тук нямат стойност на доказателства.
Направиха ми впечатление данните, които изнася г-н Аpostapostoloff:
"... през Втората световна война във Франция от пиене, препиване и алкохолизъм са починали 22 000 немски войници. Пиянството не е "патент" на руснаците..."
Твърдо заставам и на позицията, изказана от Nabludateli от правото на човека да избира каузата на живота си:
"Разстрелването на свои е отвратително. Знам, че хората го приемат за нормално, а то не е. Как така ще принуждаваш някой да се бие? Особено ако има малко акъл и е наясно, че онези, които са го изпратили на фронта, няма да помиришат барут, защото ще стоят по топли и безопасни кабинети.
Не иска да участва – би трябвало да има право на избор. Определението “дезертьор” е измислено от манипулатори, за да шантажират и принуждават хората да се бият за чужди интереси. Ами който има интерес, нека сам да се бие! Нищо нормално няма в това да изпраща други. Фактът, че става чрез принуда, е варварство."
Колкото до снимката, смешно е да бъде коментирана. Вижте токчетата на пиклата, отбележете факта, че тя е по-близо до обектива и не забравяйте накрая, че не ръстът е водещ при въоръжения човек, а това, какво има под каската.
С поздрави! П и е р
цитирай
15. vencivaleri1951 - просто не си наясно с нещатач
19.01.2015 10:11
nabludateli написа:
vencivaleri1951 написа:
И жертва са паднали такива нации от трезвеници като полската, шведската, френската, германската...
Те руснаците на пиано конструират оръжията си, на пияно ги пробват. Въобще на много промили карат танкове, самолети, космически кораби. Ето янките трезви и космическите им кораби правят Бум та пияни руснаци като таксиметрови шофьори ги возят из космоса. В къркането му е майката...
Имаш ръстови забележки към боеца без да знаеш в какъв род войска служи, от каква националност е. Например десантните войски извън свързочниците/зорад станцията/ са главно неръстови и леки като тегло по понятни причшни. Артилеристите пък обратно. Ххората от азиатските р2публи6и си с 10ина см сре8но по ниски ос европейците То и виетнамците са дребни но са отлични войници. Така че н2 дай Бог да ти се наложи да неутрализираш този боец. Най вероясн ще те утилизира:) за някои родове войски алкохолът присъства в днезното меню флота например дава задъмжително ром ос векове-затради депресията при дълги рейсове. Френскката кавалерия и гвардя е с коняк в порциона. Не е нужно да казвам че в столовата по масите 7тоят графини с вино. В уставите на соц армиите алкохолът е забранен, но традиционно се дава преди сражение. Днес се използват л26ав7твен3 пр2парати против страх и болка. Всички го правет., но масово янките ги използваха във Виетнам. Чети, а то олекваш.Преди изби рибата с грозните рускини, сега че военните у7пехи на руснаците бими заради алкохоли.Ще ти кажа нещо със сигурност. Няма уважаваща се военна академия която да не изучава таладти на Суворов кутузо8 И някои съветски маршали от ВСВ извинявам се за грешки но пиша от телефон и без очила

Ти какво ще кажеш?
Като гледаш как са му омекнали коленете на момъка, не мислиш ли че е прекалено лесен за неутрализиpане?


цитирай
16. nabludateli - По-добре е пиян идиот, отколкото ...
19.01.2015 10:41
wqpwqp написа:
По-добре е пиян идиот, отколкото безмозъчен кретен!

Фактът, че има наказателен кодекс е вече принуда!

Принудата съществува, откакто свят светува...


Като послепис може да се каже, че ако не са били "пияните идиоти",
сега нямаше да има безморални кретени, коита да пишат простотий!



Твоят коментар наистина показва какво е безмозъчен кретен. Аз говоря за хора, които са принуждавани да извършват нещо заради чуждите интереси – нарушени са правата им. А ти го сравняваш c престъпниците, ударени от наказателния кодекс, защото са нарушили чуждите права – не техните са нарушени, а те са нарушили чуждите. Схвана ли разликата? Май не. Hямам представа колко глупав трябва да е човек, за да направи подобно безумно сравнение.

Наказателният кодекс не е никаква принуда. Той е необходим за да пази демокрацията. Без него всеки лумпен ще тормози нормалните хора, тъй като майка му и баща му са го излъгали, че е по-важен от останалите и стига да му скимне, има право да посегне на тяхната собственост. Наказателният кодекс не нарушава, а защитава човешките права. Като нещо лошо могат да го представят само два вида хора – глупаци и престъпници.

Принуда било да ти попречат да тормозиш другите! Боже, какви прости хора има! И такъв за морал ще чете!

цитирай
17. getmans1 - Константин Симонов и др. автори много известни в ...
19.01.2015 10:47
... в България от онова време а и в многото филми по темата Велика Отечествена Война не го крият но тука днес едни са застанали пред „амбразурите“ направо като „пияни Матросовци“.

Няма да коментирам, дажбата и дали се е раздавала САМО след битката или и преди, дали на база оцелели или встъпилите в боя, това е без значение важното е, че водката единствена е оцеляла на фронта от първия до последния ден и винаги на първа линия.
цитирай
18. tikoev - И германците са опъвали яко шнапс. ...
19.01.2015 11:27
И германците са опъвали яко шнапс. Въобще истинското лице на войната не е като в учебниците по история и филмите. Няма нищо героично в това да умреш заради нечии сребролюбиви интереси.
цитирай
19. vania23 - Прави ми впечатление
19.01.2015 12:34
тенденцията всичко велико да бъде умишлено принизявано. Много е важно героизма да бъде отречен.
Дано някога не прочета и постинг, в който нашия Ботев е изтипосан като алкохолик, който под въздействието на виното в кръчмата, съвсем случайно е създал гениалните си творби, които не са гениални, а просто пиянски.
цитирай
20. nabludateli - Прави ми впечатление тенденцията ...
19.01.2015 12:55
vania23 написа:
Прави ми впечатление тенденцията всичко велико да бъде умишлено принизявано. Много е важно героизма да бъде отречен.
Дано някога не прочета и постинг, в който нашия Ботев е изтипосан като алкохолик, който под въздействието на виното в кръчмата, съвсем случайно е създал гениалните си творби, които не са гениални, а просто пиянски.


Сравняваш реално съществувалия Ботев с измишльотините за Втората световна война?! Явно си човек, който обича да бъде лъган. Ако аз измисля, че съм спечелил същата тази война, ще ме защитиш ли, в случай че някой не ми повярва? Защото с коментара си направи точно същото за руснаците.

Понеже явно вярваш на измислици, нека да ти кажа: няколкото учителки, които са ми преподавали история, бяха седесарки. Знаеш ли защо? Бяха наясно, че учебникът е пълен с комунистически измислици и не можеха да се примирят. Всеки човек, учил история преди 1989г, може да забрави наученото – много измислици и изкривявания на фактите.

Освен това руснаците не са спечелили войната сами. Мачкали са ги на всяка крачка преди намесата на янките. Най-малкото е нечестно да се пишат като еднолични победители.

Та хубаво е да развенчаваме измислените герои и преувеличената слава. Освен ако не обичаш да те лъжат.

цитирай
21. vania23 - Точно, защото не обичам да ме лъжат
19.01.2015 13:22
реших да напиша горния коментар, макар че предварително да ми е ясно, че е безсмислено.
Разбира се, вие в ролята са на наблюдател бяхте по бойните полета на Втората световна война, прегледахте обозите на руснаците и преброихте безброй бутилки с водка. Наблюдавахте ги как се гърмяха един друг и сега смело ни пишете истинската истина. Янките сигурно до един бяха трезви, за англичаните и французите - да не говорим. Разбира се, вие в същата роля бяхте и на Руско-Турската война. И там голям алкохолизъм падна сигурно - купон същи.
Руснаците - пияни, турците - трезви, а опълченците - те какви бяха?
цитирай
22. nabludateli - реших да напиша горния коментар, ...
19.01.2015 13:45
vania23 написа:
реших да напиша горния коментар, макар че предварително да ми е ясно, че е безсмислено.
Разбира се, вие в ролята са на наблюдател бяхте по бойните полета на Втората световна война, прегледахте обозите на руснаците и преброихте безброй бутилки с водка. Наблюдавахте ги как се гърмяха един друг и сега смело ни пишете истинската истина. Янките сигурно до един бяха трезви, за англичаните и французите - да не говорим. Разбира се, вие в същата роля бяхте и на Руско-Турската война. И там голям алкохолизъм падна сигурно - купон същи.
Руснаците - пияни, турците - трезви, а опълченците - те какви бяха?



Поздравления! Tоку-що ти отрече историята като наука. Или вярваш, че има поне един историк, който е присъствал на Pуско-Tурската война? Hе знаеш такъв, нали? Значи нито един човек по грешната земя няма право да говори за нещо, на което не е присъствал.
Подозирам, че ти все пак ще позволиш на някои да го направят – естествено, русофилски ориентираните. И не те интересува, че официалната ни история преди превземането на властта от комунистите е била съвсем различна. Е, не, ти изобщо не обичаш да те лъжат!

цитирай
23. vencivaleri1951 - До наблюдател
19.01.2015 14:02
Ако обидите осмислят живота ти-прави го. На мен не ми пречи.
Предлагам ти да пускаш постингите си направо с псувни и обиди, но не пиши на сериозна тематика-излагаш се. Къде съм споменал наказателен кодекс. Казах само, че в много армии алкохолът е залегнал в дневната дажба. Химици,Психолози, психиатри са изследвали действието на алкохола и са установили , че при определени количества е транквилант който тушира страх и болка. Например до идването на упойките при операции се е използвал алкохол. В зъболечението също. Уставът не е НК, не се използва пряко в съдебните състави, а е устройствен правилник за правата и задълженията на хората под пагон или на тези които им предстои да сложат такъв. Уставът общо взето се използва за административни наказания , но и награди. Армията , полицията прокуратурата...са репресивни организации и като такива са подсъдни не по гражданския наказателен кодекс. Те си имат свои закони и са подсъдни на тях. Отказът да служиш в армията се наказва във всички държави. В САЩ в половината щати има състави със смъртно наказание и има изпълнени присъди. Толерансът за такива присъди е значително по малък отколкото в гражданския кодекс. Във военно време трибуналът по строг. Това не е принуда, а задължение което ти си приел доброволно ставайки професионален военен.
Сега за снимката. Боецът е въоръжен с Драгунов-полуавтоматична карабина и от това което виждам е с нарези за тежки птрони. С точен прицел поразява на повече от километър, но може да порази мишена и на 3. Преди всичко се употребява от снайперисти, но и срещу нисколетящи обекти. Понеже е на основата на Калашник има и неговата поразителна сила. С по леки и средни патрони пробива влакова релса на от 50 метра, с тежки/като на снимката/от стотина метра.
За младежът. Снайперистите са високо платени бойци във всички армии. Набират се сред упражняващите стрелба, многобойци, биатлонисти... Така , че вероятно е дамата да е неговото момиче, а не поканена за фон Самоубийствено е ако снайперпие
цитирай
24. nabludateli - dimat,
19.01.2015 14:12
да ти се връща стократно!

Да очакваш от мен благодарност към руснаците за това, че през 1944г ни обявяват война и нахлуват в България, изнасилвайки български девойки и крадейки всичко по пътя си,
е все едно
аз да очаквам от теб благодарност към американците, че са ни бомбардирали .Tе поне не са слизали, а направо са си заминали, докато руснаците са останали половин век и още досаждат.
цитирай
25. vencivaleri1951 - Ама кой отрича това германец. Не само Симонов, а и бардове като Висоцки,
19.01.2015 14:19
getmans1 написа:
... в България от онова време а и в многото филми по темата Велика Отечествена Война не го крият но тука днес едни са застанали пред „амбразурите“ направо като „пияни Матросовци“.

Няма да коментирам, дажбата и дали се е раздавала САМО след битката или и преди, дали на база оцелели или встъпилите в боя, това е без значение важното е, че водката единствена е оцеляла на фронта от първия до последния ден и винаги на първа линия.

Окуджава имат песни за това. Има и филми в които сипват водка в канчетата на солдатите преди бой-изконните двесте грам. Че руснаците пият, а и всички северни народи е ясно. Знае се , че дългите нощи, кратките дни са причина да се образува по малко мелатонин. Всеизвестно е също така че например финландци, шведи са с хиляди с уйкендна дестинация в Ленинград и Прибалтика с единствена цел да пият и чукат евтино През зимата е пълно в отрезвителите с тях за да не замръзнат. Точно по тази причина/пиенето/ на практика тези две страни са практически със сух закон-много е скъп. Като студенти в Питер отивахме до Хелзинги с по няколко бутилки водка и се обличахме спокойно в тамошните бутици.

И нещо друго. Не е коректно да се подиграваме над който и да е войник. Ще отида по надалеч. Смятам , че е редно и американските летци загинали над София да имат своята могила. Сега ще ме почнат, но съм на мнение , че и турския аскер/не башибозука/ положил кости заслужават своите гробове. Когато се помирим с мъртвите, ще се помирим и с живите
цитирай
26. vania23 - Аха.
19.01.2015 15:41
Аз пък подозирам, че ако бях фен на историята, разказана в американския филм "Пърл Харбър", щяхте да ми кажете, че имам голям усет към тази наука и се уча от най-великите.
Не за друго, а защото такъв е новия дух на времето и аз съм в крак с него.
цитирай
27. nabludateli - Аз пък подозирам, че ако бях фен на ...
19.01.2015 16:07
vania23 написа:
Аз пък подозирам, че ако бях фен на историята, разказана в американския филм "Пърл Харбър", щяхте да ми кажете, че имам голям усет към тази наука и се уча от най-великите.
Не за друго, а защото такъв е новия дух на времето и аз съм в крак с него.


Пърл Харбър е доказан и неоспорен от никой факт. Освен това е абсурдно да сравняваш САЩ, където всеки може да си каже мнението, и Русия, където убиват всеки неудобен.
Това са неоспорими неща.
Запомни добре: с лъжи няма да стане! Хората виждат и знаят, затова БСП получава все по-слаби резултати. Hормалните хора никога няма да забравят руските и комунистически престъпления в България. Лагерите още стоят - май си забравила. Или и ти ще се подиграеш на репресираните, сравнявайки живота им с евтини банички?
Ама вярвай, в каквото поискаш - за разлика от комунистите, аз не си натрапвам мнението, определяйки го като "споделяне на гледна точка".
цитирай
28. vania23 - Нямам коментар за твърдоглавието ви.
19.01.2015 16:41
Според статистиката жертвите от Втората световна война са 36 милиона души. Близо една трета от тях са от Съветската армия. Тези хора заслужават уважение, независимо сега накъде духа вятъра. Уважавайте мъртвите, ако имате поне малък зачатък на морал.
Това са били мъже, които са избивани с милиони, при това бидейки от вярната страна в тази война /макар че моето лично мнение да е - вярна страна в една война няма/. Дали са най-много жертви и заслужават най-голямо уважение. Да им го отдадем тогава.
Не виждам какво общо има тяхната смърт с БСП, лагерите в България и репресираните през комунистическия режим. Казвате, че не натрапвате мнението, а с лека ръка сравнявате една огромна армия, дала рекордни жертви и спечелила въпреки това победа, с тълпа пияници. Казвате в постига си "хрумна ми", а ми говорите за история. Очевидно подобни хрумки ще ви идват все срещу руснаците, много тенденциозно звучите, в духа на новата линия на днешната партия.

Когато ви говорят в уважителна форма, препоръчително е да отговаряте по същия начин. Елементарното възпитание го изисква.
цитирай
29. nabludateli - през Втората световна война във ...
19.01.2015 16:44
apostapostoloff написа:
през Втората световна война във Франция от пиене, препиване и алкохолизъм са починали 22 000 немски войници. Пиянството не е "патент" на руснаците...


Не знам чий патент е, но руснаците носят на пиене повече от всеки друг. Жените и мъжете. Hещо от биологията ще да е.

цитирай
30. nabludateli - Кой вярва, че оръжието го прави ю...
19.01.2015 16:47
vmir написа:
Кой вярва, че оръжието го прави юнак?
А кой настоява да го уважават заради оръжието, което насочва към неуважителните?


Хората са свикнали да живеят с мисълта за оръжия и войни. Намират го за нормално и не им прави впечатление. Затова има войни. Мисленето е сбъркано.

цитирай
31. nabludateli - И германците са опъвали яко шнапс. ...
19.01.2015 16:51
tikoev написа:
И германците са опъвали яко шнапс. Въобще истинското лице на войната не е като в учебниците по история и филмите. Няма нищо героично в това да умреш заради нечии сребролюбиви интереси.


Точно така. Без да го осъзнават, повечето хора мислят, че войната е подобна на филм. Ето защо говорят така лековато за нея - не мислят как да бъде изключена като вариант, а говорят за контраудар.

цитирай
32. nabludateli - vencivaleri1951,
19.01.2015 16:52
за наказателния кодекс не беше към теб.
цитирай
33. nabludateli - Според статистиката жертвите от ...
19.01.2015 16:59
vania23 написа:
Според статистиката жертвите от Втората световна война са 36 милиона души. Близо една трета от тях са от Съветската армия. Тези хора заслужават уважение, независимо сега накъде духа вятъра. Уважавайте мъртвите, ако имате поне малък зачатък на морал.
Това са били мъже, които са избивани с милиони, при това бидейки от вярната страна в тази война /макар че моето лично мнение да е - вярна страна в една война няма/. Дали са най-много жертви и заслужават най-голямо уважение. Да им го отдадем тогава.
Не виждам какво общо има тяхната смърт с БСП, лагерите в България и репресираните през комунистическия режим. Казвате, че не натрапвате мнението, а с лека ръка сравнявате една огромна армия, дала рекордни жертви и спечелила въпреки това победа, с тълпа пияници. Казвате в постига си "хрумна ми", а ми говорите за история. Очевидно подобни хрумки ще ви идват все срещу руснаците, много тенденциозно звучите, в духа на новата линия на днешната партия.

Когато ви говорят в уважителна форма, препоръчително е да отговаряте по същия начин. Елементарното възпитание го изисква.



А когато аз говоря “на ти” (което всъщност не е неуважителна форма, но ми писна да го обяснявам на хора със сбъркано мислене), държа да ми отвръщат по същия начин. Ако не го направят, тогава мое право е да продължа по моя начин. Тръгне ли някой да ми се прави на диктатор, просто няма да му минат номерата.

И аз останах с усещането, че говориш с неуважение за Пърл Харбър, но не го казах.

Айде лек ден!

цитирай
34. getmans1 - Венци, не разбирам контракоментара ти явно ....
19.01.2015 20:59
vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... в България от онова време а и в многото филми по темата Велика Отечествена Война не го крият но тука днес едни са застанали пред „амбразурите“ направо като „пияни Матросовци“.

Няма да коментирам, дажбата и дали се е раздавала САМО след битката или и преди, дали на база оцелели или встъпилите в боя, това е без значение важното е, че водката единствена е оцеляла на фронта от първия до последния ден и винаги на първа линия.

Окуджава имат песни за това. Има и филми в които сипват водка в канчетата на солдатит ....


... явно те засягам с нещо, но нищо защото те хващам в неточност, точно по книгите, филмите и вся останала пропаганда стотачката се е давала след боя но мълвата говореше друго.
Говореше и за картечниците в тила, говореше и за бунтове за храна и против кашата, за водка и т.н.
За мен това беше мълва докато не го гледах в Руски док. фин излъчен от БНТ в две поредни вечери по Виденово време.

Сетих се, ако си се припознал с Матросов, не забравяй ГЮРО МИХАЙЛОВ и той е бил герой, но.
цитирай
35. darktales - @
20.01.2015 08:09
Пиели са здраво. Прословутите сто грама са били общо взето добро средство, не идеално, защото алкохолът има и предимства, и недостатъци като стимулант, но пък достатъчно достъпно. Такива са и повечето съветски оръжия, техника, стратегии от войната - изпълними, достъпни, прагматични, вършещи работа. Затова и сме победили най-силната сухопътна армия в света. Не заради алкохола и заградотрядите. Германците пък имаха первитин, вид метамфетамин, и тъпчеха армията с него, както и "нито крачка назад", и заградотряди с бесилки, обаче това не им помогна.
цитирай
36. wqpwqp - Твоят коментар наистина показва ...
20.01.2015 08:32

Твоят коментар наистина показва какво е безмозъчен кретен.

Е нали това ми беше целта... :)

Колкото до наказателният кодекс може би си прав...
Май трябваше да го напиша по-първично - има ли закони, то вече има принуда. Наказателния е следствие. Сега ти разбираш ли?
Всички знаем как се "коват" законите. Знаем и пресен пример, как закон се промени за един ден, заради един човек. Или ти не знаеш?
Иначе ти благодаря за това, че пусна поста ми, а не го спря.

Нека те питам и още нещо...
Кой определя кое е добро и кое - лошо. Кой определя кое е красиво и кое - грозно. Кой определя какво трябва и какве - не.
Може би Хирошима и Нагазаки е било правилно..., как мислиш?

Може би си чувал, че победителите не ги съдят. Което важи и за силните.

Знаем, че историята се пише от гледната точка на интереса...
Или и ти ще кажеш, че в България е имало "турско присъствие", а не робство.

Хайде вземи да мислиш, като четеш.


Последно, не мисли че съм искал да те обидя, не. Просто ме подразни определението "пияни идиоти", за хора дали живота си , за защита на Родината си. Такава смърт заслужава единствено уважение!
цитирай
37. nabludateli - wqpwqp
21.01.2015 00:04
Ти какво предлагаш вместо законите? Всеки да прави каквото пожелае? Дамм, звучи много хубаво, но всъщност означава де що има мутра или циганин ежедневно да те млатят и ограбват. Един лев не можеш да отделиш за себе си. Просто не знаеш за какво говориш. Хората са устpоени така – оценяват нещо едва когато го загубят. Това че даден закон се използва по нечестен начин, не означава че всички са такива и идеята за законността е вредна.

Някои неща решава отделния човек, но други се подразбират по презумпция и не зависят от личните мнения. Можеш ли да ми посочиш при какви условия една кражба или побой са добри? Изключвам случаите с мазохисти, защото са болестно състояние.
цитирай
38. wqpwqp - . . . . . . . . . . . Можеш ли да ми посочиш ...
21.01.2015 07:59
nabludateli написа:

...........
Можеш ли да ми посочиш при какви условия една кражба или побой са добри? Изключвам случаите с мазохисти, защото са болестно състояние.

Мога, разбира се...

Разузнаването непрекъснато краде, което е полезно за дадената държава,
хакери, на държавна служба /може и във фирма/, крадат по същата причина.
цели спътници се изстрелват, с цел кражба на нещо.

Така че кражбите, на световно ниво, са "на ниво" и са "оправдано" деяние, защото всички го правят. :)))

Въпросът е, че изместваш въпроса. Друго исках да кажа..., ама карай.

Лек ден!


.
цитирай
39. nabludateli - wqpwqp
21.01.2015 13:51

Е, aйде сега! Tи пръв спомена наказателния кодекс, значи ако някой е изместил темата, това си ти:)

Ето на кое викам аз следствие – посочените от теб примери за “добри кражби”. Те са следствие от разделението на хората. Ако вървяхме към обединение, нямаше да има смисъл от “добри кражби”, тъй като всеки сам щеше са споделя с другите.

Нарочно използвам кавички, защото това пак не са “добри кражби”. Ако използваме езикa на спорта – все едно да не премериш честно сили с другите, а да гълташ химия. Ето още едно разпространено действие, но голямото му разпространение не го прави честно.

Знам, че звучи прекалено идеализиpано. По същия начин ще ти прозвучи и когато обясня защо нито една държава по света няма нужда от армия.

цитирай
40. merlin68 - Автора, я кажи ти злоупотребяваш ли ...
21.01.2015 21:42
Автора, я кажи ти злоупотребяваш ли с алкохола? Питам не за друго, просто се чудя има ли връзка между дебилизма и алкохола.
цитирай
41. licemerka33 - Матросов е бил дете на убити кулаци и ...
21.01.2015 22:16
Матросов е бил дете на убити кулаци и като такъв е бил въдворен в лагер,от там на фронта и се хвърля върху амбразурата,защото е знаел,пе след войната отново ще бъде върнат в лагера.И ако някой се опита да ми опонира нека да прочете Солженицин!Има много "герои"създадени от руската пропаганда.Не,че не е героизъм да избереш смъртта пред Несвободата!
цитирай
42. nabludateli - Автора, я кажи ти злоупотребяваш ли ...
21.01.2015 23:07
merlin68 написа:
Автора, я кажи ти злоупотребяваш ли с алкохола? Питам не за друго, просто се чудя има ли връзка между дебилизма и алкохола.


Злоупотребявам c цигари, но не и с алкохол. Hе съм червенo пиянде с претенции за величие.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nabludateli
Категория: Политика
Прочетен: 187408
Постинги: 35
Коментари: 242
Гласове: 1203
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031