Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2013 13:41 - РАСОЛОГИЯ - СЕВЕРНИ ЖЕНИ И МОДЕЛИ МЪЖЕ - 5
Автор: germantiger Категория: История   
Прочетен: 26311 Коментари: 34 Гласове:
40

Последна промяна: 01.07.2013 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАСОЛОГИЯ - Расиализъм или "расизъм"

Продължение от предходния ми постинг

Наука и изображения

Надолу в постинга КОНКРЕТИКА с белези за подрасите в бялата.
В края мъжете - Шон Бийн, Джерърд Бътлър, Тил Швайгер...


image

Дори рисувани в традицията на германо-скандинавската митология

image

В постинга изображения от мен, ns4e, deni1313 и братовчедка ми

image

Начало с детски клип



Поредния невеж да НЕ бърка науката с политкоректността
КОНКРЕТИКА, НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО!
В постинга ми няма расизъм.

Още древните асирийци, вавилонци и египтяни са изобразявали расово различни хора – евреи, негри и светлокоси и синеоки хора!

Основоположник на расологията е германеца Блуменбах писал за черепи с различна форма. Преди него „разпиляно” за расите пишат шведа Линнай и французина Бюффон. Дори Кант създава своето съчинени „За различните човешки раси”!

Изследвали расите са Кампер холандец за лицевите ъгли, Ламарк, Брок, също Дарвин, Рециус – баща на краниометрията. Изследвания над ученици, студенти и селяни прави в Германия, Австрия, Швейцария и Белгия Рудолф Вирхоу. Неговия пример е последван от Ливи в Италия, Беддоу в Англия, Кетле в Белгия, Коллиньон и Топинар във Франция.

Френсис Халтън (братовчед на Дарвин) е баща на евгениката, зоолога Аугуст Вайсман, дори августинския свещенник Йоханн Мендел и Сименс също пишат за расите. Първите списания за расология създават Виклхелм Шаллмайер и Алфред Пльотц, в тях се появяват идеите за расова хигиена. Артур Гобино публикува за неравенството на расите, а Шеман и Клайнеке пишат за самия Гобино. Включват се Клемм, Пенка и Чембърлейн, антрополога Ойген Фишер, граф Жорж де Лапуа за ариеца, Отто Амон, Волтман, Вилзер…

ГЕРМАНСКИ МОДЕЛ В DIRNDL

 image

image

image

image

image

image

image

 

Нордическа раса

Високи, стройни, правилни пропорции, растат дори до 25 годишна възраст. Половото съзряване приключва по-късно, широк гръб, широки рамене, по-тесни бедра. Жените норд също са стройни, в дрехи понякога изглеждат лъжливо слабовати. Мускулите особено при мъжете са сепарирани, освободени, а не „вбити” ставите и костната конструкция. Тесни лица, издължен череп, в профил нордите имат наклонено леко назад чело, носът излиза напред, очите са по-дълбоко поставени, брадичката също излиза напред. Тези три акцента – чело, нос, брада внушавата агресивно излъчване и в миналото когато художник или скулптор са изобразявали герои са имали за модели нордтипове, норд-динар или норд-фал. Полегатото чело се комбинира с повдигнати вежди и тясна надолу брадичка. Носовете им са или изострени надолу или в плавна дъга извити нагоре. Очите са скосени леко надолу, устните обикновено по-тънки, понякога долната устна елеко издадена, ушите обикновено са по-малки, както и ноздрите. Кожата е розово-бяла, явно бяла. Тя е най-тънка в сравнение с другите раси, древните римляни са писали, че германите са били особено чувствителни на рани и болка. Зачервяването на кожата „кръв и мляко” показват нордтипа залегнал в Античността. Зърната и ареолите също са розови, не тъмни, устните им са действително червени. Косата при нордите, както и брадата расте бързо, но окосмяването по тялото не е прекалено. От 30 години нататък косата потъмнява. Окосменост по челото няма при норд, а при динарите и евреите примерно. Цвета на косите е светъл, рус, понякога червеникав. Обикновено нордкосите са прави и по-тънки, но пък при някои от децата може да са къдрави. Дори бог Индра при индийците е изобразяван с рижа брада като германския император Фридрих Барбаросса. Децата се раждат с тъмно-сини и тъмно-сиви очи, гледани отпред са често сини, а гледани отстрани някак сиви. Обикновено сивите очи са в комбинация с кестеняви коси или тежки светли коси подобно на ост-балтите. При нордите е характерен поглед с „блясък”, а при хибриди и евреи - мътен, матов поглед. Германски бляскав поглед е описан от Цезар при древните германи, подобен е пресъздаден в Еддата, Нибелунгите и епосите на северните народи. Този поглед придава хладина, суховатост, жестокост или деловитост.

 

Средиземноморска раса

Според Серджи най-красивата, нисък ръст, но не изгледжат набити, а са пропорционални. Половото съзряване започва по-рано, но и застаряването също, грациозни са. Мъжете не са широплещести, жените са с по-кръгли бедра, но са гъвкави. Имат дълъг череп като норд и също тясно, финно лице. По-плътни устни, неагресивно изражение и неъгловато катопри норд лице. Кожата на средиземномореца има лек пигмент, не розовеят, имат черни или кестеняви коси, както и вежди, които са и по-гъсти. Чите са им повече тъмни и имат весел израз или флирт-изражение.

 

Динарска раса

Те както и норд са най-високи сред европейците, стройни са, жените имат по-широки кости. Имат тясно лице, широко чело, носа им също изпъква напред, но челото не толкова като при норд. Долната челюст е изразена и създава понякога грубо впечатление. Получават торбички под очите и косички покрай челото. Кожата е леко тъмна, очите тъмни до черни, косите са тъмно-кестеняви или черни. Лицето им изразява сила и увереност. Някои изследователи смятат, че това е предноазиатска раса и има прилики с арменци, кападокийци и хети преди векове.

 

Източна алпийска раса

Рано завършва растежа и по-рано настъпва стареенето, сравнително нисък ръст, но здрави и набити. Имат здрава шия, къса глава, тежък торс, малко по-пълни, по-едри и широки бедра. Широколики са, но някои от жените изненадаващо може да са с тесен таз. Нямат силни надочни дъги, лицето в профил е притъпено, малък нос, нерешително изражение, широки скули и дори окръглено чело. Кожата им е по-дебела и мазна, пълни бузи, широки уши и склонност към пълнеене. Имат тежки коси, кестеняви до тъмни, очите най-често са кафяви, нямат хладното изражение на нордчоите, но не и топлото при средиземноморците.

 

Източно-балтийска раса

Ост-балтите са често яки и едри и високи над средното, имат голяма глава, къси ръце, по-късно съзряват и рано стареят. Широко лице, лек наклон на челото, масивна долна челюст, по-голямо разстояние между очите, безобразен и понякога грозен нос, широки скули. Светла кожа, но без розов оттенък, светли коси, при норд са златисто-руси, при балтите пепелно-руси. Очите са леко скосени, светли, но не ярки, водно-сини са, по-мътни и с неясно изражение. Правят общо впечатление на набити, груби хора с умислено и тъжно изражение.

 

Фалска-далска раса

Считат я за реликт на палеонаселението в Европа и някои не я възприемат като отделна раса. Висок ръст с широко лице, едри кости и стави, широка уста и окосменост покрай лицето. Главата е ъгловата, имат масивни челюсти, гъсти вежди, очите изглеждат малки, често дясното око е „някак” по-голямо от лявото, склонност към бръчки. Най-често имат светли очи и светли коси или с оттенък към рижаво. Има и още една „разновидност наричана от някои Судетска раса или дославянска – предславянска, защото е населението обитавало земите на които векове по-късно идват славяните. И го претопяват. Среща се в Чехия, Полша, Германия и дори Естония. Расата е наричана още изтоногерманска брахикефална. Предполагат, че в нея има микс на норд и монголска или централно-азиатска раса в доисторически времена.

 

ДАУН И ЛЕНЦ ОПИСВАТ БОЛЕСТТА МОНГОЛОИДИЗЪМ (днес наричана „неправилно” синдром на Даун)  ТАЗИ БОЛЕСТ АВТОРИТЕ ИЗСЛЕДВАТ КАТО СРЕЩА НА ПОДОБНИ БЕЛЕЗИ И ГЕНИ РЯДКО В ЕВРОПЕЙЦИ ДАВАЩИ КАТО „ПЛОД” ИДИОТИЗЪМ ИЛИ МОНГОЛИЗЪМ НАРЕЧЕН ТОГАВА (днес наричан  политкоректно различно).

 

Pagan Fest

image

image

image

image

image

image

 

Alicia Witt

image

image

image

image

 

Catherine Elise Blanchett

image

image

image

Nicole Kidman

image

image

image

 

Romola Garai, тази без прадядо й

image

Старата школа  

Morgan Fairchild

image

image

image

image

Младата школа по Джейн Остин

Louise Dylan

image

 Следват два германски модела 

Sonia Gleis

image

image

image

Tina Keiser

image

Американката 

Taylor Swift
чудесно междурасово сравнение

image

image

image

image

image

image

image

 Фентъзи от Skyrim с mod

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

Споменавам изследователите, които формират конкретното и ясно разбиране за расите и „расизма”:

НОРДИЧЕСКА РАСА
Наречена от „руснака” Деникер – нордическа
Рипли – тевтонска
Линнай и Лапуа – хомо еуропеус
Брок – кимерийска
Коллман – долихолептна
Вирхоу – франкска
Рециус – германски тип
Серрджи – нордвариация на евро-африканския тип
Чекановски – тип А
Рехе – тип II

СРЕДИЗЕМНОМОРСКА РАСА
Серджи – евро-африканска
Лапуа – хомо меридионалис
При англ. – иберийска раса
При французи и италианци – легурийска
Леманс - западна

ДИНАРСКА РАСА
Деникер – адриатическа
Фон Хьолдер – рето-сарматска
Чекановски – тип D
Лапуа – акрогонус

ИЗТОЧНА РАСА
Деникер – севенска
Рипли и Лапуа – алпийска
Брок – келтски тип
Фон Хьолдер – турнски тип
Беддоу – овернски тип
Серджи – евразийски тип
Вирхоу – южно-германски брахикефали
Рециус – ортогнат брахикефал
Вилдер – кръглоглава
Мидларски – тип W
Понякога я наричат и монголо-туранска

ИЗТОЧНО-БАЛТИЙСКА РАСА
Деникер – източно-европейска
Пьох и Крайчек – източна
Бунак – балтийска
Столиво – източно-балтийско-нордическа

ФАЛСКА РАСА
Смята се за миксирана нордическа
Паудлер, Хенчел и Керня наричат далска от даларне в Швеция
Ленц я назовава атлантическа

P.S.
Туранска не значи тюркска или турска
Атлантическа няма общо с атланти и подобни
Фалската и ост-балтската са микс”версии” на норд

 

Следват пичовете

Gerard Butler

 

image

image

image

image

image

image

image

 

Travis Fimmel, сериала разбира се, не се гледа заради тази

image

image

image

Олд Скуул

Jim Peters

 

 image

 

Richard Alan

 

image

 

Robert Durant

image

Til Schweiger, първо като млад, а после дрисльо в "еПИЧНИ" антигермански филми

image

image

image

image

 

Manuel Neuer

image

image

image

image

image

С другия национален вратар на "германия" - Рене Адлер

image

 На финала аристократичен блясък и тежест от

Sean Bean

image

image

image

image

image

image

 "Точка" с това, което умря

image 

 






Гласувай:
40



1. valmont - осмислихте ми деня
01.07.2013 15:58
с Alicia Witt :))
цитирай
2. demograph - Красиво
01.07.2013 16:23
Поздрав!
цитирай
3. djovana38 - ЗА ОСВЕЖАВАНЕ...
01.07.2013 16:55
Хубаво е, човек да задържи поглед върху всяка снимка,дори правена специално за реклама и да си представи един друг красив Свят! Подсъзнателно се успокояваш!Ако умееш да го правиш! Да живееш е изкуство! Благодаря ти за този разтоварващ постинг! Давай още....:)
цитирай
4. pvdaskalov - Тигре, цар си при подбора на красивото!
01.07.2013 17:06
Ще добавя към твоите сериозни изследвания, че още добре известният римски архитект Марк Полион Витрувий търси, намира и описва расите от юг на север, "обвинявайки" за различията Слънцето. Това прави някъде в своите "Десет книги за архитектурата".
Бъди все така оригинален. Сигурен съм, че с твоите постинги ще увеличиш раждаемостта в България... Необходимо е...
цитирай
5. veilet - Душевност, скрита зад картините /фотосите/...
01.07.2013 17:11
Немкините са красиви (вместват се в нашенското разбиране за красота - русичко и т.н.) и което е най-интересното въобще не го съзнават. Нямат и голямо самочувствие, но са леко вдетинени, което може да създаде измамно впечатление.Така че Мъже- възползвайте се /ако Ви стиска- ха, ха, ха.../. И нататък ще премина в щрихи.
1. Харесва ми, че немските жени се обличат неутрално и младежки – вместо да се дегизират като търговски продукт за ширпотреба... Колко ли хилядолетия трябва да минат, докато българската жена разбере, че 9-сантиметровите токчета, ноктопластиката, масивното злато и плътният фон дьо тен са тотален анахронизъм! 2. Харесва ми немското чувство за достойнство и принципа да си плащат сами сметката, както и да си делят разходите, когато живеят заедно – отчаяно съм убедена, че този модел гарантира висока доза лична независимост...3. Харесвам кавалерството и дори известната женственост на немските мъже. Прекланям се пред способността им да сервират собствен кулинарен специалитет, както и да те изненадат с елементарен жест от рода на това да отсервират собствената си чиния, след като са се нахранили........
4. Харесвам обръщението Bitte и триумфалното му шествие из всички части на изречението – не знам защо неговият български еквивалент изобщо не се радва на подобна популярност.......5. Харесвам изправеното положение на гръбнака и спокойствието при изпълнение на определени дейности – от зареждането на бензин до ваденето на портмонето на опашката в супермаркета...Капитулирам пред загадката, как така в България буквално се изтрепваме да бързаме и никога не успяваме да сме навреме?
цитирай
6. veilet - Продължение...
01.07.2013 17:16
6. . Харесвам уравновесения и приглушен тон на разговор, както и премерената предпазливост при задаване на лични въпроси. Честно казано, от сега се готвя за словесни сражения през лятната ваканция в България – както и за опустошително нашествие на гости в къщи, също и на непредвиден брой допълни персони при среща с приятели навън, довлечени специално, за да бъдат почерпени...... Което се разбира някак си от само себе си! За десерт: блаженото усещане, че никой изобщо не е възнамерявал да научи нещо ново, предпочитайки сам да ти разкаже, какво пък той е чул от други хора....... Включително за страната, в която ти самият пребиваваш!
7. Харесвам скромността на немците, дори определения аскетизъм в бита и облеклото им. При всяко връщане лятото в България се сгърчвам от срам, че може да ни видят отнякъде, как се “замеряме” със златни колиета, икони и маркови парфюми по разни рождени и имени дни и се местим от софра на софра, докато всички не се изпокарат и разделят с пяна на устата........ И не разменят дежурните любезности за “монархо-фашизъма” и “комунизъма”, които със сигурност ще надживеят и седмото коляно след нас...

Майко мила, както е тръгнало, няма спиране....... Освен да оставя за някой друг път! Или май и това дотук е достатъчно? Моля за извинение, специално ще се концентрирам върху друга гледна точка при следващото писане....... За целта моля някой да открие темата “Велика България”, че аз не смогвам!

П. П. На автора изразявам моите пожелания за все така будещи размисъл постинги!!!
цитирай
7. seasonofthewitch - Поздрави,Гладиаторе!:)
01.07.2013 17:39
И защото съм една истинска жена съм длъжна да капризнича и мрънкам:))))))
Първо Бътлър,Шон Бийн и Тил Швайгер имат много по-хубави фотографии:(
Второ в твоите постинги неизменно присъстват жени и гей-аристократи,които ми развалят вкуса,но ще ти простя и този път:)))))).
цитирай
8. germantiger - Червен демон е Алиш ;)
01.07.2013 17:45
valmont написа:
с Alicia Witt :))


За Алиша съм съгласен, като хлапе е много забавна в Дюн с Кайл Маклоклън.
цитирай
9. germantiger - ...
01.07.2013 17:46
demograph написа:
Красиво
Поздрав!


Същото красиво може да се направи за българите, но не знам защо никой не го е направил като поредица в блог.бг или аз не съм забелязъл?!
цитирай
10. germantiger - ...
01.07.2013 17:49
djovana38 написа:
Хубаво е, човек да задържи поглед върху всяка снимка,дори правена специално за реклама и да си представи един друг красив Свят! Подсъзнателно се успокояваш!Ако умееш да го правиш! Да живееш е изкуство! Благодаря ти за този разтоварващ постинг! Давай още....:)


Вдъхновено си написала този коментар, за което благодаря!
Красиви думи, донякъде това е и целта на постингите ми в тази "пореица"!
цитирай
11. germantiger - ...
01.07.2013 17:57
veilet, коментарите са може би точни, жестоки "на моменти", но за сметка на това струва ми се истинни! Разумния ще го подтикнат към размисъл и вероятно корекция!

Такива коментари трябва да са мотив за промяна (ако човек желае да се променя и евентуално развива)!

В интерес на истината, ти знаеш, че критика за германците може също да се напише и то унищожителна в други "насоки и посоки"! Иначе казано - да не сме толкова жестоки към народите български и германски, макар самия аз често да съм щом истината е жестока!

Лично на мен не ми харесва женствеността на някои германски мъже, въобще възпитанието на запад и растежа на едни пораснали бебета, не мъже понякога там! Ненавиждам липсата на характер особено в мъжете, а т.нар. западен модел плоди точно това - друго не плоди, то демографски мре!

Като теб, аз също се дразня от гостувания необявени при мен и дори не отварям вратата, кича и демонстрацията също ме раздразват, курвенския изглед на част от бгмомичетата също и абсолютно! Въобще не обичам бутафорията, многото хора, говорилнята и дори жестове като прегртдки и целувки сред слабопознаващи се хора или колеги.

Изключително много ти благодаря за коментарите, пак "казвам" - импулс за размисъл и промяна са!

P.S.
Впрочем, ти си германка ;)
цитирай
12. germantiger - ...
01.07.2013 18:00
pvdaskalov написа:
Ще добавя към твоите сериозни изследвания, че още добре известният римски архитект Марк Полион Витрувий търси, намира и описва расите от юг на север, "обвинявайки" за различията Слънцето. Това прави някъде в своите "Десет книги за архитектурата".
Бъди все така оригинален. Сигурен съм, че с твоите постинги ще увеличиш раждаемостта в България... Необходимо е...


Изглежда Витрувий е написал едно "поливалентно" и въобще енциклопедично съчинение и явно няма как да е иначе при толкова томове!

Благодаря, че споменаваш с добро моите изследвания, но аз не правя такиава и не съм толкова наясно с темата, както може би изглежда. Във всеки случай, расологията е ефектна или така ми изглежда ;)
цитирай
13. germantiger - ...
01.07.2013 18:06
seasonofthewitch написа:
И защото съм една истинска жена съм длъжна да капризнича и мрънкам:))))))
Първо Бътлър,Шон Бийн и Тил Швайгер имат много по-хубави фотографии:(
Второ в твоите постинги неизменно присъстват жени и гей-аристократи,които ми развалят вкуса,но ще ти простя и този път:)))))).


При пичовете постнах изображения, които мисля, че не са от най-популярбните или известни, а и от мъжка красота не вдявам ;)

Ако желаеш - винаги може да ми пратиш линкснимки на някои пичаги или мъже и аз да ги включа в постинг спиоменавайки те или ти самата да започнеш подобна поредица в твоя блог - ще е преллюбопитно, СЕРИОЗНО!

Кои са тук педалите ;) ?!
Някои гейове манекени, вярно имат стил и са красавци (други като нашите известни са отврат)!
Ейдън Шоу от предишни постинги го знам, но тук идея нямам кой от постнатите, тримцата ретро са от позната - освен там да е заровеното кучето ;) ?!
цитирай
14. allvin - Приказка без край ... :)
01.07.2013 19:21
Поне за 5 минути нека бъдем малки елфчета! :) Иначе хубави ,,работи",Тигре,но в реалността мнозинството за съжаление е ,,куцо,кьораво и сакато" - имам предвид психика и дух ... Иначе постинга си е хубав :) Поздравления и пожелания за нови успехи! :)
цитирай
15. nbrakalova - Красиво, спокойно, обосновано и нагледно поднесен урок по "расиализъм"! :)
01.07.2013 20:04
С увлечение се възхитих на подбраното красиво приложение, макар да не бих почувствала липсата на мъжкия раздел. Мъжете са несъвършени същества, ако се изясня със задявка в стила на Другата… :) Но в името на равнопоставеността и във все още неотпадналата традиция за силния пол – разбира се, въпросните илюстрации e задължително да присъстват. А и това е урок, не изложба с произведения на изкуството. :)
цитирай
16. leonleonovpom - Здравей Германтигър! Смятах да ...
01.07.2013 21:04
Здравей Германтигър!
Смятах да ти пращам съобщение, но материалът ти е точно на тази тематика. Ако имаш време, обърни внимание на постинга ми за Котков Той загина ,преди ти да си роден, няма как да имаш спомен. Но ме впечатлиха думите ми на приятеля му Топчев ,че със сините си очи и руси коси той е северен тип. Аз свързах аплодисментите в Дюселдорф за него и с това , освен с играта му. Всичко говори, колко абсурдно е да се търси чистота на расата. може да се търси начало, както ние с основание го търсим при траките- французи и англичани -при келтите, германците-оставям на теб, защото може и да сгреша, а не искам
Поздрави1
цитирай
17. leonleonovpom - Извинявай, че се включвам отново, ...
01.07.2013 21:13
Извинявай, че се включвам отново, но страшно много информация даваш и виждам, че дори и аз мога да се включа някъде. Сериозно, до около пет ,шест години , имам спомен, а и снимки бях с руси къдрави коси. Не знам по каква причина ме остригаха и косите ми с времето почерняха. Е, очите ми си останаха синьо-зелени Сам си отговарям, някакъв ген е излязъл на преден план, което говори за микса при всички народи, повече или по-малко
цитирай
18. shtaparov - Моделите са по дефиниция хубави, ...
02.07.2013 01:53
Моделите са по дефиниция хубави,независимо от расовата им принадлежност. Е,не винаги де: липсата на актуална Българска кръв понякога веднага се усеща! И почти няма случай между тези,в който да не може да открием мнгого голямо подобие с някоя Българка или Българин,чийто адрес е в някое наше село или град! Но ако наредехме между тях восъчни фигури на младия Хитлер,принц Чарлз или Хелмут Кол,всеки който не ги познава добре от "прима виста" (пръва вижда) би помислил,че нямат и капка нордическа кръв във вените си! Което надали да изглежда фатално но по-скоро е закономерно в очите на човек,който има моите възгледи по въпроса!
цитирай
19. germantiger - ...
02.07.2013 08:46
анонимен написа:
Но... когато вземаш наготово снимки на артисти, модели, политици, а и спортисти, недей да си сигурен, че тези от снимките непременно са германци или европейци, защото абсолютното мнозинство от този "бранш" са евреи, навсякъде, но особено в Германия!!, която за тях - евреите, е поробена страна, с поробен народ - техен "легитимен" военен трофей!?
"Нека не си затваряме очите" за неприятните реалности!


Почти напълно съм съгласен с коментара ти, но в този ми постинг мисля не съм включил евреи, а и да бях не е проблем ако са като Джери Шпрингер примерно - абсолютен нордид от "прадеди" приели юдаизма европейци.

От друга страна аз много подробно и детайлно "изследвам" почти всяка жена която харесам:

Именно за това споменавам прадядо на Ромола Гарай - унгарски еврейн, но всичко друго норд в предтечите й
Именно за това споменавам, че не гледам сериала Викинги на Хистъри, защото главната героиня се играе от канадка с украински корени. Нищо против украинците, дори са ми симпатични заради немалко причини, но мисля, че сериал за викинги трябва да се играе от скандинавци, както и филм за Богдан Хмелницки примерно ще е добре да се изпълнява от поляци или украинци.

Иначе казано - ако знаеш как "проследявам" хората, които си харесвам - ум да ти зайде, сериозно ;)
цитирай
20. germantiger - ...
02.07.2013 08:51
shtaparov написа:
Моделите са по дефиниция хубави,независимо от расовата им принадлежност. Е,не винаги де: липсата на актуална Българска кръв понякога веднага се усеща! И почти няма случай между тези,в който да не може да открием мнгого голямо подобие с някоя Българка или Българин,чийто адрес е в някое наше село или град! Но ако наредехме между тях восъчни фигури на младия Хитлер,принц Чарлз или Хелмут Кол,всеки който не ги познава добре от "прима виста" (пръва вижда) би помислил,че нямат и капка нордическа кръв във вените си! Което надали да изглежда фатално но по-скоро е закономерно в очите на човек,който има моите възгледи по въпроса!


Също съм склонен да се съглася със същината на коментара ти - всички сме миксирани и разбира се "реплики" на световните могат да се срещнат в България, както и почти навсякъде сред белите по света.

Примерите ти, обаче са неточни:

Кол е явен далонордид като антропологичен тип, а според расологията е фалец/далец и то подчертан такъв.

Чарлз има нордически черти (бих казал и комични, не допада на естетическото ми чувство), но тясното лице, подчертания нос, за жалост "събраните" или близко разположени очи, цвета и суховатото му изражение показват преобладаващ норд.

"Виж" Хитлер вярно е по-особен. Но много често несправедливо е осмиван и определян като ненордид. СИНИТЕ МУ ОЧИ, БЛЯСЪКА В ТЯХ, СНИМКИТЕ МУ ОТ ПСВ ПОКАЗВАТ НОРДМИКС, иначе типа му на известните фотографии от ВСВ и особено нейния край са може би на алпийски преобладаващ тип.
цитирай
21. germantiger - ...
02.07.2013 08:55
Благодаря на всички коментирали вчера - чета всеки коментар и то не "по диагонал", но случва се така (и психологията го обяснява), че отговарям като полемизирам с тези и на тези в които имам разлика или "разминаване". Простете ;)
цитирай
22. anonimen65 - eeeee
02.07.2013 10:01
ne dokazvai istinata,che detsata sa ot tam kadeto e maikata! dokaji,che se intresuvash I ot horata sred koito si izrasnal I jiveesh I napravi I za tiah takav posting:)
цитирай
23. germantiger - ...
03.07.2013 00:10
Хубаво предложение, но то трябва да е отправено първо към всички що се зоват българи-патриоти и националисти в сайта/блога.

Колкото до мен - то аз не се интересувам и от германците (тези днешните не ме занимават, те за мен в много отношения са плява).

Вълнува ме най-вече великото правено векове преди нас във война и изкуство - то ме интересува и доставя удоволствие.

Постингите ми са като събрани снимки на покойник от неговата младост - патетично, но след десетилетия може би и истинно "казано"!
цитирай
24. ssdimitar - германци и българи
03.07.2013 01:38
germantiger написа:
demograph написа:
Красиво
Поздрав!


Същото красиво може да се направи за българите, но не знам защо никой не го е направил като поредица в блог.бг или аз не съм забелязъл?!


Ако се напише нещо добро за нас,то ще е изключение -ще стане въпрос за някакъв конкретен случай, а не, като хора по-принцип /или ще се спомене за доброто старо време, когато по-принцип сме били голяма работа/.Разликата мисля, че не идва толкова от расите , колкото от бита,детството,ценностите.Обидите, подигравките и неразбирането съпътстват живота ни от най-ранна детска възраст.Как да станем спокойни,уверени и мислещи.Всъщност, ако някой знае, как израстваме и живеем може да предположи, какви ще бъдем.Въпросът е, дали ние се замисляме,колко абсурди има около нас?Просто ги приемаме без да се замислим, а какво остава да реагираме.
Тайгър, тези постинги /и някой коментари, като този на veilet/ ми дават материали да мисля за все по-задълбочаващата се пропаст между германския народ и нашия -вече почти напълно интегриран в ...циганския!
цитирай
25. germantiger - Съгласен съм с мъдростта и дълбочината на коментара ти, но виждам и надежда за българите:
03.07.2013 10:29
Може би, ще те учудя, но мисля, че българския народ е по-малко "интегриран" в циганския отколкото интеграцията на германския безроден "народ" в турския или "емигрантския".

Също така мисля, че българите имат качества днес, които са им от полза пред почти всеки западняк и тук не иде реч за съобразителност, "тарикатлък" итн прочие "ползи" или "недостатъци, а за осъзната и умна твърдоглавост, съмнение и опозиция, както и УСЕТ не само з алошото или деструктивното, но и усет за българското, което се подменя.

С "две думи" - българите намирам за по-осъзнати национално от почти всяка западна нация - съвсем сериозно, колкото и абсурдно това да "звучи"!
цитирай
26. ssdimitar - за оптимизмът
03.07.2013 12:13
Радвам се, че виждаш качества в българите, които могат да ни изведат напред, като народ-още повече, че сравняваш с германския.Мога да ти кажа доста неща за нас, но темата тук са расите и техните физически характеристики по-точно и, затова ще се въздържа.Може би във вбокса.
цитирай
27. oranjevia - Тъй-леко уточнение- монголоид...
03.07.2013 21:33
Тъй-леко уточнение- монголоидизма е монголоиден фациес без имбецилност и нормално умственно и психическо развитие.Болестта на Даун е генетично нарушение и е тризомия 21 /допълнителна хромозома към 21 двойка/.Освен с монголоиден вид е съпроводено с имбецилност и вродени сърдечни пороци.
цитирай
28. zaw12929 - Публикучаи го в книга: заслужава
03.07.2013 22:48
Публикучаи го в книга: заслужава
цитирай
29. joysii - Постингите ти са красиви. Много ...
04.07.2013 10:33
Постингите ти са красиви. Много вървят с кафето сутрин. Създават ми приятно настроение.
Поздрави,Тигърче.
цитирай
30. nkf - Обаче според другарите ултра-л...
06.07.2013 11:32
Обаче според другарите ултра-либерали-социалисти от Брюксел раси нямало! Всички двуноги по планетата (заедно с маймуните) сме едно и също, казват. В случая, добре, че и ти си политНЕкоректен, че да се напомня истината и красотата. Само, че не съм съгласен с това, че пишеш за...славянска раса. Такова чудо няма. Така нареченото славянство няма биологични и антрополгични измерения. Това си е чисто и просто една имперска доктрина и нищо повече. Например, далеч по-добре щеше да е, ако се каже, че руснаците са предимно остбалти и угрофини, отколкото да се използва евфимизма "славяни". Поздрав за статията.
П.С. Добре щеше да е, ако под или над хубавите снимки беше указал с кратък текст към кой тип спадат съответните хора на тях.
цитирай
31. letopisec - Браво, поздравления. Тук е по-к...
06.07.2013 13:56
Браво, поздравления. Тук е по-красиво даже от Плейбой...Освен това и изводите ти са очевидни...
цитирай
32. germantiger - До голяма степен съм съгласен с теб за славянството!
06.07.2013 18:13
nkf написа:
Обаче според другарите ултра-либерали-социалисти от Брюксел раси нямало! Всички двуноги по планетата (заедно с маймуните) сме едно и също, казват. В случая, добре, че и ти си политНЕкоректен, че да се напомня истината и красотата. Само, че не съм съгласен с това, че пишеш за...славянска раса. Такова чудо няма. Така нареченото славянство няма биологични и антрополгични измерения. Това си е чисто и просто една имперска доктрина и нищо повече. Например, далеч по-добре щеше да е, ако се каже, че руснаците са предимно остбалти и угрофини, отколкото да се използва евфимизма "славяни". Поздрав за статията.
П.С. Добре щеше да е, ако под или над хубавите снимки беше указал с кратък текст към кой тип спадат съответните хора на тях.


Автора не пише за славянска раса, а за ост-балтийска, която е характерна предимно за славяснките народи в централна и източна Европа (дори условно да ги зовем славянки). Вероятно аз съм добавил нещо иот себе си при превода за да не ме разбереш докрай прецизно/точно.

В Русия, Беларус и Украйна особено е такъв луд микс, че там може да се открие какво ли не като "образ и подобие", примерно в Украйна ост-балтите въобще не са мнозинство, но като угро-фини в Русия са.

В постинга ми направих чрез изображения нямах за цел и НЕ представих расите или подрасите за които набрах и преведох текст. Набрания текст също е ограничен и силно съкратен от мен, спестих "сечения", ъгли, черепи и измервания, а фотографиите са на нордиди и микс нордиди с други.

Иначе казано - постинга ми въобще НЕ Е прецизен и нямах това за цел, а го направих по-скоро за моя радост и в "традицията" на "несериозните ми" нордпоствания.
цитирай
33. proximus - Благодарен съм и аз за прекрасната ...
10.08.2013 14:35
Благодарен съм и аз за прекрасната информация, както и интересните коментари.
Като типичен балканец ( и като визия ), определено германската красота ми се вписва в идеала за красота. Светлата коса, сини очи, стройна фигура... класика :-) За добро или зло ост-балтийският тип, разб. славянският почти сме го претопили на Балканите. Рядкост са вече българите със светли коси и очи.
Но за това какви са и какви не са западноевропейците, ми е трудно да обобщавам. Всеки е рожба на своето време и домашно възпитание. Аз лично виждам младежите им тук предимно като зачервени, безформени лигльовци плюцкащи Каменица от 2лв. В Германия същите те са старателни професионалисти спазващи работното си време от 8ч. х 5дни, уравновесени хора, търсещи своят домашен рай. На средна възраст се занимават с несвойствни за тукашните геогр. ширини спортове като бягане и колоездене, в "гейски" както тук бихме ги нарекли, high-tech клинчета и тенисчици. Мечтата им е да избачкат до пенсия, да бият шута на лапетата и да започнат най-накрая да живеят.
Но ние не сме по-лоши. Просто несправедливостите на които ставаме свидетели, социалната несигурност, наложеният ни като ценност индивидуализъм и материализъм, малко по-емоционалният ни характер, ни разказват играта. Правят ни несъстрадателни, затворени в нашите си проблеми, диви и агресивни към ближният, със склонност да живеем рисково и показно ден за ден.
цитирай
34. germantiger - ...
10.08.2013 14:39
Напълно съм съгласен с теб и това го пиша не за "парлама", а защото прочетох целия ти коментар (както винаги правя) и действително мисля като теб - вкл. за "гейските" хай-тек екипировки.

А пропо - тези днес НЕ са германци - Германия умря 1945г., оттам-нататък са менте-германци!

За манталитета да се бачка до пенсия и после долче вита вкл. с купен имот в БГ съм съгласен - такива познати чужденци тук край варна дори имам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620480
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031