Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2017 14:36 - Великите в ЦИТАТИ
Автор: germantiger Категория: Политика   
Прочетен: 9684 Коментари: 19 Гласове:
24

Последна промяна: 11.05.2017 15:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Афоризми"

от военни и политици

не за война, а за днес според мен
(собствените ми бележки в скоби)


image

                                           КЕМАЛ АТАТЮРК:

Свободата и независимостта са моя характер.

 

МОРИХЕЙ УЕШИБА:

Твоят дух е истинският ти щит.

 

НАПОЛЕОН БОНАПАРТ:

Единствените победи, които са трайни и не оставят никакви съжаления след себе си, са победите над самите нас.

 

ДЖОРДЖ УОШИНГТЪН:

Оръжията са второто по важност нещо след Конституцията, те са зъбите на свободата.

 

ТОМАС ДЖЕФЕРСЪН:

От време на време дървото на Свободата трябва да бъде поливано с кръвта на тирани и патриоти.

 

ДЪГЛАС МАКАРТЪР:

Годините възраст набръчкват кожата, но липсата на интерес набръчка душата.

image


КОНФУЦИЙ:

Благородният човек разбира кое е правилно; низшият човек знае кое се продава добре.

Благородният човек мисли винаги за добродетелта, обикновенбият за – удобствата.

Да виждаш кое е правилно и да не го правиш, е малодушие.

(виждаш ли го германецо или си сляп за убийството на Родината?!)

 

СУН ДЗЪ:

Ако се отнасяш към войниците си като към свои синове, можеш да ги поведеш към най-дълбоката пропаст и те ще те последват; но ако ги обичаш и не можеш да им заповядваш, значи ще имаш непослушни деца.
(днес в „германия” има много разглезени и неуправляеми „деца” идващи и живеещи на социални помощи, за разлика от други здраво работещи)

В армията наградите са външната страна, а наказанията – вътрешната. Когато наградите и наказанията са ясни, властта на пълководеца се осъществява.
(в „германия” политкоректността и цензурата тъпче само германците, явно правила има само за тях, но за мигранта не винаги е така, следователно интеграция няма, няма да има и Германия ще се руши, както всъщност се руши от десетилетия – демографски, културно и нравствено)

 

ЯМАМОТО ЦУНЕМОТО:

Дори загубата да изглежда неизбежна, отвърни на удара. Тук нито мъдростта, нито техниката помагат. Истинският мъж не мисли за победа или поражение. Той се хвърля безразсъдно към ирационална смърт. И по този начин се събужда от илюзиите.

Веднъж господарят Наошиге казал: „Пътят на самурая се състои в безразсъдството. И десет мъже не могат да убият такъв човек. Здравият разум не може да извърши велики дела. Просто бъди безумен и безразсъден.

Човек трябва да живее с мисълта, че превъзхожда другите по бойна чест, да несе подценява, кйогато се сравнява с тях, и да култивира своята дързост.

 
image

ЛИЗАНДЪР:

Когато жителите на Аргос спорели с лакедемонците/спартанците за границата помежду им, изтъквайки солидни доводи, Лизандър изтеглил меча си и казал: „Онзи, който държи това, има най-силните аргументи.”

 

ТУКИДИТ:

Силните правят каквото трябва да бъде направено, а слабите приемат каквото трябва да бъде прието.
(днес вие вече сте слабите, вие сте зрители на историята, която преди творяхте или сечахте)

 

АЛЕКСАНДЪР ВЕЛИКИ:

Не ме е страх от армия лъвове водени от овца; боя се от армия овце, водени от лъв.

 

ФЛАВИЙ ВЕГЕЦИЙ РЕНАТ:

Ако искаш мир, готви се за война.

 

НИКОЛО МАКИАВЕЛИ:

Невъоръженият богат човек е наградата на бедния войник.
(белия човек за мигранта криминал също)

 

ЖАНА Д’АРК:

Не се страхувам – аз бях родена за това.

 

УИЛЯМ ШЕКСПИР:

По време на мир нищо не подхожда на човека добре така, както скромното мълчание и смирение. Но когато бурята на войната задуха в ушите ти, тогава подражавай на тигъра, стегни мускули, сухожилия и маскирай добрата си приода с непримирима ярост.

 

ОЛИВЪР КРОМУЕЛ:

Необходимостта не признава закони.
(а необходимостите ще бъдат съдбовни демографски, културни, нравствени)

 

ДЖОРДЖ УОШИНГТЪН:

Когато хората станат неспособни да се самоуправляват и бъдат готови за господар, вече няма значение откъде ще дойде той.
(комунист до комуниста, Жан или Иван циганин, цар-комарджия на бял кон, пожарникар за премиер... все тая)

 

ЕЙБРАХАМ ЛИНКЪЛН:

Когато хората мълчат, вместо да протестират, те стават страхливци.
(днешните „немци” са превърнати точно в това)

 

УИЛЯМ ШЪРМАН:

В нашата страна една класа от хора предизвиква войната и оставя друга да я води.

Гласът на народа е гласът на глупостта.
( ДА, всеки десен знае това)

 

АРТЪР УЕЛСИ херцог УЕЛИНГТЪН:

Единственото нещо, от което се страхувам, е страхът.

 

КАРЛ ФОН КЛАУЗЕВИЦ:

Завоевателят винаги е голям привърженик на мира. Той би предпочел да завладее страната ви без съпротива.
(или с мигрантски бебета в „германия” например – „бебелашников” вместо калашников)

Известно познаване на военното дело е от решаващо значение за онези, които се занимават с политика.
(де да го разбираха днешните лидери на ЕС, защото турския изрод, руския урод и американския идиот явно са наясно)

Най-добрата защита е нападението.

 
image

НАПОЛЕОН БОНАПАРТ:

Началната точка за разбирането на войната е разбирането на човешката природа.
(в т.нар. „бял свят” днес се нагала „женското начало”, а именно – пасивпацифизъм, вселюбов – утопия за мир – глупост)

Мнозина сред онези, които не обичат потисничеството, обичат да потискат.
(„зелените партии” днес със сигурност, кой още – либерали, неолиберали, политкоректни – кой ли не)

Изкуството на устава е да наказва строго, за да не наказва често.
(изкуството на закона също, и трябва да е особено строг този закон, приложен спрямо мигранта)

 За да наказваш по-рядко, наказвай по-сурово.
(без съмнение – абсолютно)

 Военен принцип е, че когато можете да си послужите с гнева, той е за предпочитане пред оръдието.
(днешния бял цивилизован човек бяга от гнева, той е пораснало позитивно мислещо бебе и женствено мъжле)

 На врага не трябва да се оставя никакво предимство, дори на мнение...

 Със слабост народи не се управляват, а върху тях се навличат нещастия;
(не се управляват със слабост и мигранти в собственото ти тяло, Германийо)

 Нищо не е по-оздравително от страшни примери, дадени своевременно.(задължително пред „бежанците”, които вършеят из тебе, Германийо)

 Няма да спечелите народите с милувки... Народът на Италия и народите въобщ, ако не съзрат господар, са предразположени към неподчинение и метежи.
(народите на Балканите, тези в източна Европа и маса неевропейски със сигурност и това е самата истина)

 Ако народите не виждат господар, са предразположени към неподчинение и бунтове.
(масата от източно-европейските, азиатските, африканските и южно-американските – факт)

 Опитът ме научи, че при дадени обстоятелства прилагането на брутална сила е възможно най-човечно. Единствено слабостта е нечовечна. След като е направено всичко, продиктувано от умереността, трябва да се приложи енергичност, без която умереността е просто слабост.
(точно тази слабост руши „германия” днес - демографски, културно и нравствено позволявайки и налагайки пробивния, наглия, нахалния чужденец)

 

ОТО ФОН БИСМАРК:

Хората никога не лъжат толкова много, както след лов, по време на война или преди избори.

 Главното нещо е да правиш историята, а не да я пишеш.
(грешиш Ото – твоето беше преди – днес лъжата се пише от победителите и истината няма значение за ширпотребата)

 
image

КЕМАЛ АТАТЮРК:

Герои, които проляхте своята кръв и изгубихте живота си! Сега вие лежите в земята на приятелска страна. Затова почивайте в мир. За нас няма разлика между Мехметовци и Джонита, защото те лежат един до друг в тази наша страна. Вие, майките, които изпратихте вашите синове от далечни страни, избърщете сълзите си. Вашите синове сега лежат на нашите гърди и почиват в мир. След като загубиха живота си на нашата земя, те станаха и наши синове. / При поднасяне на почит към загиналите австралийски и новозеландски войници в битката при Галиполи, 1915г. Думите на Ататюрк са изсечени върху мемориална плоча, поставяена на гробището на падналите войници от АНЗАК, противници на Турция през ПСВ;
(няма да чуя или прочета подобни думи за германските жертви от никой победител през ВСВ, от нито един източен руски боклук или западен англо-саксонки боклук)

Ако не бях станал президент, бих искал да бъда министър на образованието.

За да бъдат обуздани алчността, хищничеството и злобата, гражданите трябва да се образоват. Истинските спасители на нацията са учителите.

 

ФРАНСИСКО ФРАНКО:

Комунистите трябва да бъдат смачкани като червеи.

 

ДЖОРДЖ ПАТЪН:

Човек може да върви напред само като прави неща, които другите не са правили.

 

ШАРЛ ДЬО ГОЛ:

За да стане господар, политикът се представя за слуга.

 

МАО ДЗЕДУН:

Политиката е война без кръвопролитие, докато войната е политика с кръвопролитие.


image 

АДОЛФ ХИТЛЕР:

 Победителят никога няма да бъде питан дали е казал истината.
(както победителите след ВСВ извратиха нейната история)

Винаги е по-трудно да се бориш с вярата, отколкото със знанието.
(разбира се, защото вярата не е знание с аргумент, а увереност за такова плюс фанатизъм – понякога)

Какъв късмет за водачите, че хората не мислят!
(не само във времето на Адолф, но и днес)

Когато някой противник заяви: „Няма да се присъединя към вас”, аз спокойно му казвам:”Твоето дете вече ни принадлежи... Кой си ти? Ти ще отминеш. Твоите потомци обаче сега са в новия, нашия лагер. И не след дълго те няма да познават нищо друго освен тази нова общност.
(всъщност така убиват днес Германия... Това го е казал Хитлер, но в действителност са го „казали” и приложили победителите след ВСВ и ние го виждаме днес – тяхната политкорктност, тяхната „гледна точка” кое добро и кое лошо в историята. Негерманската гавра с германската истина, каквато вече няма за масовия човек. На 9 май руснаци празнуват в „германия”, всяка година германофобски филм от Холивуд за война, всеки път едно и също за Холокоста, но за германските избити деца и изнасилени жени нищо и това вече над 70 години! )

Гибелта на една нация може да бъде избягната само чрез буря от надигащи се страсти. Но само онези, в чиито гърди  бушуват страсти, могат да събудят страст у другите.

 

ДЖЕНГИЗ ХАН:

Ако тялото ми умира, нека умре, но нека моята страна не умира.
(о, да, Германийо – в себе си „крещя” ден ката ден - не умирай!)

 

 На финала клип без връзка с постинга, но с огромно удоволствие за мен с една красавица въпреки широкото лице, което има. Нейните очи са божествени от 0.27 до 0.40 и особено на 1.07, а на 1.28 когато за миг пое въздух и шията й се "стегна" - такива моменти трябва да бъдат вечност и акцент с повече продължителност в кое да е изкуство! В сериала унижена, изнасилена и смазана, но на финала заслужено победила, отмъстила, решила финалната битка и хвърлила своя поробител на собствените му кучета жив да го ядат.






Гласувай:
24



1. germantiger - Книжките благодарение на Надежда Бракалова
11.05.2017 15:23
Постинга е подбор от книжки издадени на български легално:

Как да водим война
Наполеон

Сун Дзъ
изкуството на войната

Изкуството да побеждаваш
книга четвърта Бележки от вечността

......

Наполеон като "избрани и пресяти" от други съчинения съм чел на небългарски в пъти повече като обем, Сун Дзъ също е издаден на бг непълно и доста скромно, да не говорим за маса източни чисто военни трактати, които има освен Сун Дзъ, но тук се преповтаря до втръсване само този "велик учител". Колкото до последната книжка четвърта и най-голяма като количество мисли - там ясно прозира модерния "подбор" с превалиране на англоговорящи заслужили и НЕЗАСЛУЖИЛИ.

И все пак - по-добре такива издания отколкото никакви, това също заслужава адмирации!
цитирай
2. blackpredator - подбрано от Предатора
11.05.2017 16:11
Лавров: " Който не иска са говори с мен, да говори с Шойгу!"
цитирай
3. germantiger - ...
11.05.2017 16:18
Дядо ми е опитал да говори с руснаците на фронта

мълчали са...

защото ги е бил утрепал

3 - трима
цитирай
4. viva1122 - G_T...
11.05.2017 17:10
- "когато влезеш в битка, ако искаш да победиш трябва да си готов да умреш "

- запомних го от един японски сериал

и ще цитирам само това - което е не е единствено, направило ми впечатление

Наполеон Бонапарт
Мнозина сред онези, които не обичат потисничеството, обичат да потискат.

Поздравления за постинга - така подбрани и представени - за мен бе удоволствие да ги прочета - ще ги архивирам!
цитирай
5. germantiger - Благодаря за коментара, вива
11.05.2017 17:39
Казаното от Наполеон се отнася особено днес за много лицемерни демократи, които не са на истина демократи и девалвират демокрацията.
цитирай
6. apostapostoloff - Чакам с нетърпение
11.05.2017 17:54
"Пежо" да произведат първия си "Опел", за да си купя един.
цитирай
7. germantiger - ...
11.05.2017 18:01
Мислех, че караш Булгар - Рено?!
цитирай
8. nbrakalova - Чудесна идея да се напомни за някои велики
11.05.2017 21:01
Дали в съвремието ни се раждат съпоставими като тези велики?!

"Единствените победи, които са трайни и не оставят никакви съжаления след себе си, са победите над самите нас." (Наполеон) Това го е изстрадал. В споделените цитати като че ли само той най-вече говори за това ниво на воюване.

"Благородният човек разбира кое е правилно; низшият човек знае кое се продава добре. Благородният човек мисли винаги за добродетелта, обикновеният за – удобствата. […]" (Конфуций)

За самурая си позволявам да разсъждавам (повече наум). Не мога да сложа равенство между безрасъдство и смелост. Освен това съм с резерви към самурая, който за мен е преди всичко зависим, наемник, а не свободен. Иначе, наистина често пъти в много отношения "здравият разум не може да извърши велики дела". Но пък що е здрав разум и що е велико дело?

"Опитът ме научи, че при дадени обстоятелства прилагането на брутална сила е възможно най-човечно. Единствено слабостта е нечовечна. След като е направено всичко, продиктувано от умереността, трябва да се приложи енергичност, без която умереността е просто слабост." (Наполеон) – Забележително, и в по-дълбок смисъл.

Любопитно: "Винаги е по-трудно да се бориш с вярата,отколкото със знанието." (Хитлер) Интересен е контекста за това му становище, защото сам той е в голяма степен вярващ човек, макар не в християнския смисъл на думата, защото окултизмът и суеверията са заклеймени в Библията.
цитирай
9. troia - Привет!
11.05.2017 21:17
Интересни, вечни и мъдри мисли. Мислех да цитирам някои, които уж повече ми харесаха, но всъщност всички са стойностни. Отказах се.:)
Поздравления!

цитирай
10. germantiger - ...
12.05.2017 12:36
troia написа:
Интересни, вечни и мъдри мисли. Мислех да цитирам някои, които уж повече ми харесаха, но всъщност всички са стойностни. Отказах се.:)
Поздравления!



Извел съм предпочитаните от мен като 6 в началото и ти благодаря за оценката на всички мисли.
цитирай
11. germantiger - Към nbrakalova
12.05.2017 12:42
Първо да ти благодаря отново за книжките :)

Второ ще маркирам само разликите ми с теб, защото в поне половината от това, което си написала съм съгласен с теб.

- Наполеон не е страдал много поне според мен, макар, че е трудно да претеглим какво става в другия - той си усеща тежестта и все пак - повече са страдали заради него, неговия живот не е страдание, а много повече триумф, също така го намирам за надценен в някои отношения и то доста надценен

- самурая не бих нарекъл наемник, не е точно да го сравнявам с рицаря, но рицаря според мен е много повече и по-често наемник от самурая, в много случаи самурая въобще НЕ е бил наемник!

- не съм специалист по живота на Хитлер, но това което съм чел за него, че и от него, а аз съм чел все пак немалко за него ми е показвало, че той не е бил дълбоко вярващ въобще, разбира се, мога да греша и това е мое впечатление и то ясно такова впечатление следствие от негови думи, речи и действия, както и на тези около него чиито действия той е одобрявал и помагал

- колкото до Вярата - по този въпрос както знаеш аз не съм християнин, а ти си и в този смисъл Вярата за мен няма земен аргумент, който да доказва, докато за вярващите земни аргументи не са необходими ако са наистина вярващи, а и според вярващите има и земни аргументи за божественото

мисълта ми е - емпирично Бог не е доказан на земята, емпирично и не е нужно за вас, в този ред на мисли предполагам това е искал да каже Хитлер, но може да е имал друго предвид
цитирай
12. nbrakalova - Към germantiger
12.05.2017 19:44
Аз пък благодаря за рекоментара ти.

Вярно е, че НАПОЛЕОН е един от онези, за които са страдали много. Триумфът е за нас видимата част, но той не е постоянна величина. След него идват поредица от събития и размисли, а специално Наполеон е имал доста време, за да разсъждава, независимо от желанието и опитите за връщане "у дома".
Ето още няколко мисли от него, на които съм попадала:
"Александър, Цезар, Карл Велики и аз сме създали империи. Но на какво лежи създаденото от гения ни? На сила. Исус Христос е основал империята си върху любов. И в този час милиони хора биха умрели за него."
"Каузата, не смъртта, създава мъченика."
"Войникът, осъзнах, трябва да е имал приятели у дома и в неговия полк. И все пак, (накрая) той лежи изоставен от всички, освен от неговото куче. Наблюдавал съм безпричастно битки, които решават бъдещето на нации. Без сълзи съм давал заповеди, които убиват хиляди. И ето, тук бях разтърсен, дълбоко разтърсен, разтърсен до сълзи. И от какво? От едно тъжно куче, легнало на фронта до умрелия си стопанин."
"Има две сили в света - на меча и на ума. В дългосрочен план мечът винаги е победен от ума."

САМУРАЯТ е професионален войник, независимо от класовия си произход. За тях наемник наистина не е най-подходящата дума, но има нюанси в тяхната мотивация и материална издръжка особено в периода, когато остават "без работа". Рицарите са също професионални войници, но от един момент "рицар" става почетно благородническо звание, превръща се в понятие за добродетели, посвещение, образованост, аристократизъм...

Аз и по живота на Хитлер не съм специалист, но от онова, което съм "попрочела", той като мистик и езотерик в известен смисъл е вярващ човек, но както споделих, не в християнския смисъл на думата, защото окултизъм и суеверие са заклеймени в Библията. Нещо повече, според него Църквата е банална.

Въпросът за ВЯРАТА не обхваща и не бива да се съотнася само до Бога или богове. Човек може да не е християнин и въпреки това да вярва. В известен смисъл вярата наистина няма земен аргумент, защото по всичко личи, че е вродена в човека и е мотивираща сила. (Има ли някой, който да живее без да вярва в нещо? Било свързано с кауза, амбиция, в светлото или в не светлото бъдеще...) Само боговете са различни; богове, пред които човек и човечество продължават да жертват и днес. Колкото до вярата в Бога, като творческо начало, няма и окончателни "земни аргументи", че Той НЕ съществува. Така че и тези, за които Той съществува, и тези, които казват, че няма такъв – все сме вярващи. И всяка от двете групи има своите аргументи. Това, че във всякакви учебни заведения днес се излагат, обсъждат и властват само аргументите за несъществуване, то е по-скоро защото не се обсъжда другата, което е ограничителна неравнопоставеност, отнемаща правото човек САМ да реши "кой прав и кой крив" :) , както и "връзва ръцете" на научното изследване. Има обаче учени умове, които не се примиряват с "така е прието" и търсят за себе си отговорите точно в името на науката, независимо от своите убеждения. Та, в този смисъл емпирично също не е доказано, че Бог не съществува.
Това е само споделяне на виждане, а не покана за дебат.
цитирай
13. germantiger - ...
13.05.2017 18:00
Наполеон не ме изненадва и това е нормално, защото ние сме хора и рядко можем да надскочим човешкото. Споменатото с кучето е "евърггрийн" от Антчността до днес и моцжем да прочетем често пдобни размисли, но аз не ги натоварвам с нещо особено, освен цинизма на казалия ги, оригиналниченето му или охкането на тълпата пред това. Всеки може да почувства споделеното от Наполеон и точно защото Наполеон не е всеки, това прави още по-жалко осъзнатото от него, че в живота си не е бил човеколюбец, та "сега" да се прехласва пред куче. Можеше да запази това за себе си, всички сме го усещали - нищо особено в това негово изказване, осбеността я придава личността му, което вече в някаква степен е измамно или лъжовно или несъответстващо.

В рицаря няма нищо благородно и аристокатично, когато е гребител, разбойник какъвто доста често, повтарям доста често е бил рицаря в едни векове. Не съм познавач на самурая и "самурайското", но туък доста свободно се отпускаш да пишеш, в което няма лошо, но истинно също едва ли в пълнота и точност.

Разбира се, че няма аргумент за НЕсъществуването на Бог или богове, но няма аргумент и против това, че аз в момента съществувам и пиша паралелно в няколко вселени. Сигурно и доказано обаче без съмнение е друго - че аз пиша и мисля точно сега и тук и това е разликата на тази земя с аргументите контра и про Бог и боговете, а именно: тяхното съществуване или всекосмичност не е доказана, както е доказано съществуването дори на червея и амебата в този свят. В днешните учебни заведения се учи не едната гледна точка, а тази която е доказано материално или научно или според материалните закони тук. "За сметка на това" векове наред се е изучавала и налагала брутално небрутално религия, неученето й е може би от няколко века.

Разбра се, че хората са вярвали, вярват и ще вярват в какво л не - в Бог, в комунизъм, в любов, в наука и в още и още, но това сочи психика СЪС СИГУРНОСТ, може би да, а може би не и нещо друго.
цитирай
14. planinitenabulgaria - Брависимо за този постинг.
13.05.2017 23:16
Това, което ме впечатли най-силно беше:
Благородният човк разбира кое е правилно, низшият човек знае кое се продава добре.

И една критика:
все по-млко време намиирата за Блог. бг.
цитирай
15. nbrakalova - Към germantiger
14.05.2017 00:31
С коментара ти за Наполеон съм съгласна. Споделих го може би със смесено и провокативно чувство. Дори не съм сигурна дали е истина или е фолклор.

За рицари и самураи се отпуснах свободно, защото не мисля професионално, а любителски. Може би романтично и от позицията на възприетото понятие, не толкова от отрицателните случаи като при Клайстовия Михаел Колхаз, където има форма без съдържание. И това ще ми е за урок, когато не мога да изразя точно онова, което искам да кажа, да замълча :)

За вярата в творческото начало (теорията на креационизма) и за вярата в случайното начало (теорията на еволюционизма) не обичам да споря [особено пък когато се намесват паралелни светове :)]. И не това е било намерението ми с коментара. Не спорът открива истината, а търсенето.
цитирай
16. barin - Здравей, germantiger. Чудесна ...
15.05.2017 08:12
Здравей, germantiger. Чудесна идея е да се напишат основните мисли, с които великите личности са запомнени и са останали в историята. Всеки е оставил следа в историята и при споменаване на името му се сещаме за мисълта, която си написал. Поздрави!
цитирай
17. batogo - !!!:))) Поздравления и благодарности за този смислен постинг, Тигре!
17.05.2017 17:20
Мъдростта на силните духом е и винаги ще бъде светлината на човечеството по пътя към Истината.
Да си жив и здрав!
цитирай
18. brancaleon - Здравей,
31.05.2017 21:41
Бисмарк кърти мивки с актуалния към момента цитат. Поздрав!
цитирай
19. ard - Харесах си много цитати, но ще се спра само на някои, например:
18.07.2017 10:35
ДЪГЛАС МАКАРТЪР:
"Годините възраст набръчкват кожата, но липсата на интерес набръчква душата."

Дали това ще се случи или не на някого, зависи от самия него/нея.
Дано не се случи и на мен:)

КОНФУЦИЙ:
"Благородният човек разбира кое е правилно; низшият човек знае кое се продава добре."

Да, установих го като факт в някои минали скорошни мои срещи с HomoFaber.
Макар че, не бих нарекла тези хора "низши", по-скоро имат други интереси свързани с търговията и покупко-продажбата на стоки, и тези им интереси изпълват целия им свят.
Но благодарение на теб, сега знам какво е HomoFaber / преди да споменеш за това в предходен разговор не бях чувала за това понятие/ и сега си обяснявам по-добре поведението на този тип хора.

ЯМАМОТО ЦУНЕМОТО:
"Дори загубата да изглежда неизбежна, отвърни на удара. Тук нито мъдростта, нито техниката помагат. Истинският мъж не мисли за победа или поражение. Той се хвърля безразсъдно към ирационална смърт. И по този начин се събужда от илюзиите."

Чрез всяка загуба винаги се събуждаме от илюзиите.
Но така е по-добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4621338
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031