Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2014 04:11 - АНТИТЕРРОР – ЛЯСКОВЕЦ
Автор: germantiger Категория: Политика   
Прочетен: 21825 Коментари: 49 Гласове:
41

Последна промяна: 15.03.2014 05:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

АНТИТЕРРОР – ЛЯСКОВЕЦ
КОНКРЕТИКА преди и самия ЩУРМ

Как се прави НЕ в България - Криза със или без заложници

На запад биха го нарекли гайд или просто и стандартно
 HOSTAGE RESCUE MANUAL ili COUNTER-TERRORIST TACTICS

НЕ критикувам случая Лясковец, показвам на прима виста как се върши в детайл...

 Съжалявам за вероятно пръснатото което ще предложа – засега на прима виста и късно вечер толкова
 Куха радост за окото като фотосите - постнах ги като ефект за младежите


image

РЕЗУЛТАТ-решения на кризата – 3

1. След успешни преговори без щурм

2. С точен снайперски лъки шот

3. След щурм/атака

 

ПРОЦЕДУРА” 

Отцепване на района (вкл.с кучета)

Начало на комуникация с терориста/терористите

Установяване на щаб, коммцентър

Сбор свидетели и инфо на ситуацията-акта

Съхраняване на всичко, архивиране, събиране

Евакуация на всички близки постройки в ареата

Установяване вече на вътрешен и външен периметър

Екипите навътрешния прикрити позициониране

Движение по периметъра – ограничено, в тъмно (рядко по светло), по определени маршрути, с прикритие (огън) ако се налага

 

ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПРЕССАТА

Не се снима поддготовката на щурма

Не се снима движението на полиция и звена

Без стресиращи терориста твпредавания и инфо

Без психоза сред цивилисти и роднини

 

ИНФО за терориста/те

1. Персонално терориста – етнос, семейство, раса, емигрант

2. Криминало, опит на терориста

3. Психосъстояние, дрога, фармация,боледуване

4. Мотиви, мании, пороци, кауза, религия

5. Брой на терористите, лидери,въоръжение,екипировка

6.План на сградите и района, вкл.летище, паркинги итн

7. Пътища, маршрути, комуникации

8. Телефони, канализация, елтабла и прочие

Профайли на терористи и заложници с различни цветове (добавям съвет)

9. Колко мъже, колко жени има терористи

10. Облекло,фотоси, персонификация

 

СГРАДАТА

1. План-схема

2. Комуникации

3. Прозорци,врати,ключалки

4. Датчици, камери

5. Точно стаята/стаите с терористи и заложници

6. Взривни материали в сградата-къде

7. Осветление,вентилация

8. Местност, ареа извън обекта-сградата

Пропускам да щрихирам/нарисувам сграда или вземате примерна скица и се нанася код

На запад е

Бяло за фронта фасадата

Зелено за лявата стена

Червено за дясната

Черно за гърба на сградатa

Приземните „прозорци” на мазите са „ред 4”и първия отляво става 4/1, до него надясно ако има 4/2, 4/3 итн

Първия етаж е ред 3 и съответно прозорците са 3/1, 3/2 итн

Втория етаж 2...

Таванския е 1...

„съвет” – обикновено съобразявате, че големите са прозорци на спалнии холове, средните на други стаи, а малките на тоалетни, килери итн

 

ОЦЕНКА

Релеф,видимост от съседни сгради,възможни позиции за снайпери

Позиции за наблюдение и подслушване

Наличие въобще на укрития ипозициониране в района

Места за установяване на изкуствени модули и прикрития

Изходи от сградата и въможни маршрути за бягство на терористите

 

ПРИОРИТЕТИ

Живота на заложниците (при щурма става живота на атакуващия)

Живота на други цивилни в района

Живота на щурмуващата секция, екип, звено

Живота на ... самите терористи

(НА ИЗТОК ЖИВОТА НА ХОРАТА Е ПОЧТИ БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ)

 

ПРЕГОВОРИ –КОНТАКТ С ТЕРОРИСТИТЕ

Занимавка вниманието на терориста

Обсъждане на дребни детайли,уморяване и печелене на време

Цигари с фасили без, ядене със сол или без...

Храна със захар, сънотворни

Печелен на отстъпки

Чрез разговор сваляне на напрежението

Чрез разговори – освобождаване на заложници

Първо на децата и жените, болните, ранените

Отстъпка за едно, печалба за друго в преговори

Примерно за алкохол и дрога да освободят няколко заложника

Мамене спреложение да се явят по тв или пресса

Чрез преговори – снижаване на исканията им

МАНИПУЛАЦИЯ И ДОВЕРИЕ – ПЕЧЕЛЕНЕ ДОВЕРИЕТО НА ТЕРОРИСТА И НА ПЪРВО МЯСТО – ДА СЕ ПРЕДАДЕ БЕЗБОЙ

 

МАНИПУЛАЦИЯ И „ПРЕССИНГ”

Чрез изключване на вода и елток

Чрез заплаха за семействата на терористите

Чрез думите имза справедливост и кауза срещу самите тях

Преговарящия психолог никога не дава команда на лидера заатака

Лидера на бойата група никога не преговаря с терорист (да пиша ли защо-ясно е)

Преговарящи в мултикулти среда – психолози от съответния за терориста етнос

Преговарящия ако има опция даговори с някой заложник задавайки му въпроси за отговори само с ДА и НЕ – всички ли сте живи, видяхте ли взривове, всички ли сте в едно помещение и подобни

 

ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО

Групата за атака влиза в зоната на бой, а преговарящи казва на терориста „Всичко е ок,спокойно” в този смисъл
 

image

image

image

 

СНАЙПЕРИ

Нощем унищожават осветителните тела

Ликвидриат кучета (ако имат терористите,има и такива случаи)

Наблюдава и информира

Стреля по прозорци, автоврати итн

 

СВАЛЯ ПЪРВО ТЕРОРИСТА С НАЙ-ОПАСНО ОРЪЖИЕ

СВАЛЯ ТОЗИ КОЙТО Е БЛИЗО И БИ УБИЛ ЗАЛОЖНИК

ЗА ВСЯКА ЦЕЛ/ТЕРОРИСТ СЕ ЗАКРЕПВАТ ПО ВЪЗМОЖНОСТ 2СНАЙПА

ВСЕКИ СНАЙПЕР ЕВДВОЙКА-ДРУГИЯНАБЛЮДАВА,СМЕНЯ ГО

ПРЕДИ ЗАЕМАНЕ НА ПОЗИЦИЯ,ВТИЛАСНАЙПЕРА СКЧА НА МЯСТО С ЦЯЛАТА ЕКИПИРОВКА – ЗА БЕЗШУМНОСТ ПРОВЕРКА

ПОЗИЯТА НА СНАЙПЕРА ВЪЗМОЖНО ПО-БЛИЗКО ДО ЦЕЛТА

ЗАПАСНИ ПОЗИЦИИ СЪЩО ЕВЕНТУАЛНО
 

Снайпер на покрив не е идеално решение – подложен на вятър, дъжд, слънце, заснет от вертолети на тв и новинари, главата му се отличава на ясно небе,демакскира се сглинтотблясъци,проблем сотклонение вятър при високи сгради

Снайпдвойката си взема вода и храна, шише за пикаене

 

ПЕРФЕКТНАТА ПОЗИЦИЯ (рядко има такава)

НЕ ОТГОРЕ И НЕ ОТДОЛУ НА ЦЕЛТА/ТЕРОРИСТА, А СРЕЩУ НЕГО ВЕДНА РАВНИНА

ВЕ ОФИС ПРИМЕРНО, БЕЗ ОСВЕТЛЕНИЕ, ВДЪНОТО НА СТАЯТА

ОТВОРЕН ПРОЗОРЕЦ НА СТАЯТА В КОЯТО Е, НО ОТВОРЕНИ ПРОЗОРЦИ И НА ДРУГИ СТАИ В СГРАДАТА

При двама снайпери – единия в равнина с целта, другия отгоре-надолу

При преграда – пъряво стреля единия, после втория

При стрелба през преграда - сериозен калибър, тежък проектил, ЦЕЛЕНЕ В ГЪРДИ, ГРЪБ ЗА СИГУРНО ПОПАДЕНИЕ, НЕ ВЛИЦЕ ИЛИ ШИЯ

 

СНАЙПКОД 

Червен – стрелбата е забранена

Жълт – разрешена стрелба само ако живота на заложниците е застрашен

Зелен – откриване на стрелба е разрешено и задължителна при вече убит заложник

 

ИЗСТРЕЛ

При терорист с лице към снайпера – в триъгълника между очи и нос

При терорист с гръб към снайпера – в гръбнака между „лопатките”

При терорист „странично” към снайпера – в ушния „канал”

 

КОД ЗА АТАКА

На 3 истрел от снайперистите

На 2 – свето, шумови и шок гранати,газ

На 1 щурм на бойната група, влизане

Команда огън-огън два пъти за без съмнение и увереност

Споменавал съмпреди за ВОЙСКАРСКИТЕ, НЕ ПОЛИЦЕЙСКИТЕ КУЧЕТА

Военното куче не хапе и да зависва като полицейското, а хапе много пъти в серия

Военното куче е привикнало на звук от снаряди, бойна техника

Кучетата пестят човешки живот

Усещат от дистанция противника

Пълзят под прегради, спират и са тихи

Проблема е, че не отварят блокирани врати ;)

 

ЩУРМ

Щурмовата група обикновено е 4-5-6 човека (зап.практика)

Унифицирано облекло, за да няма приятелски огън

Поне един с подготовка и на медик

1. С помпа или таран разбива и я премята нагръб, взема пистолет

2. Втория с „автомат”, влиза и стреля при „нужда”

3. Третия е лидера на екипа, отделя или взема „в плен”

4. Четврътия пак може с помпа и заменя номер 1

5. Петия остава в коридора и държи под контрол тила на групата

Лидиращия отброява с пръсти и знаци, с пипане итн – „гайда” на всички знаци особено за борба в местност примерно гора на видимост е доста

Влизащите двама (2 и 3) разделят условно помещението на две и влизат или на кръст или всеки покрай стена, при Х всеки вижда къде ще влиза – това е в полза.

ЧИСТО ПРОДЪЛЖАВАМ НАПРЕД – бойците

ЧИСТО ПРОДЪЛЖАВАЙ НАПРЕД – командира

В самата стая приоритет е живота на щурмуващия не на заложницитe 

В МОМЕНТА НА ЩУРМА – ТЕЛЕФОННО ОБАЖДАНЕ ИЛИ НИЗКОЛЕТЯЩ ХЕЛИКОПТЕР, САМОЛЕТ ЗА КАМУФЛИРАНЕ НА ШУМА И АТАКАТА

 

„ЗАКОН”

ОБИКНОВЕНО ВРЕМЕТО ЗАСТРЕЛБА В ЦЕЛ Е 3-4 СЕКУНДИ,ЗА ТОВА ВРЕМЕ СМЕНЯШ ПОЗИЦИЯ И ЗАЕМАШ НОВА, ТРЕНИНГ ЗА СТРЕЛБА В РАЗЛИЧНИ СТАИ, С РАЗЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ, С ДИМ, ПРИ НАЛИЧИЕ НА НЯКОЛКО ЦЕЛИ, ВНИМАНИЕ ЗА ТЕРОРИСТ ДЕГИЗИРАН КАТО ЗАЛОЖНИК (това е непредвидимо и излиза от главата в бой)

Брониран щит – проблем ако има стрелба „отгоре”, може двама с щитове и клин

ЩИТОВЕ НА КОЛЕЛА – ТЕЖКИ,тарани,лостове,брадви, чукове – хората с тях са по-едри

При щурм в сграда се изключва осветлението, атакуващите имат визьори и ”маскиочила”

Три пъти знак или в наушниците (някога са над главата в шлема) команда Атака – шокова граната и щурм.

Със заглушители се свалят осветителни тела

С мокър заглушител в сгради със запалими материали, в самолет, атомцентрала итн с „меки”разпадащи се боеприпаси...

 

СТРЕЛБА В СЕРИЯ ОТ ТРИ ИЗСТРЕЛА ОБИКНОВЕНО НАЙ-ЕФЕКТИВНА

ХЕКЛЕР ЕНД КОХ ИМАТ ТАКЪВ ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ ДОРИ

СТРЕЛБА С АК47 НЕ Е ПРЕЦИЗНА – откат, движение на цели компоненти

ШОК-ГРАНАТИ – звук и светлина, след това остава звън в ушите, някои хора стават пасивни, идеални втъмнастая и в нейния център, тънки огледала за под врати...

ОЧИЛА ЗА НОЩВИЖДАНЕ СВГРАДЕНИ ИНФРАРЕД ОСВЕТЯВАНЕ, проблем при шлема (каска наречена тук) и очилата е ограничения обзор, но се свиква...


image

БРОНЕЖИЛЕТКИТЕ ИМАТ РАЗЛИЧНИ НИВА НА ЗАЩИТЕНОСТ, ОСВЕН СТАНДАРТНИТЕ КОМПОНЕНТИ ИМАТ ДОПЪЛНИТЕЛНИ „ДЖОБОВЕ” ЗА ОЩЕ ЕЛЕМЕНТИ, ИМА И ОГНЕУПОРНИ ЖИЛЕТКИ, ИМА И ЗА КУЧЕТА ДОРИ

Наколенници, налакетници, рукавици (крабове за бой в затвор примерно)...

Удобна екипировка, без да се закача, за пълзене в шахти, теснина, здраво и плътно крепене на всичко по човека... с такива се учиш да лазиш, не раздадени сефте за акция!

Движение на групата

Стоп, слух на звук, после пак движение

Всеки от екипа държи сектор на обстрел – напред, нагоре, ляво, дясно, надолу при стълба

Сегмент на оръжие не се подава при завой на стена

В нощ движение не под лампи или осветени зони

Без лъснати обувки за глинт

Преди десант от хеликоптер дълго се обикаля над сградат, за да привикне терориста на шума и не очаква десантиране

Техниците се занимават с микрофони и камери през вентилация,тоалет, през стъкло подслушване, преносими радари автономни за малка местност

 

ЕКИПА НЕ СПИРА ЗА ПОМОЩ НА СВОИ РАНЕНИ – ПРАВИ ГО БЕКЪПА ТИЛА

В УЧИЛИЩА ЕКИПА Е ГОТОВ НА ГЛЕДКА С ДЕТСКА СМЪРТ

ПРИ ДВИЖЕНИЕ ОРЪЖИЕТО НАГОРЕ, НАДОЛУ ПРИ ИЗСТРЕЛ ИМА РИКОШЕТИ

ПО-УДОБНО Е ЧИСТЕНЕТО НА СГРАДА ОТГОРЕ-НАДОЛУ,ВМЕСТО ОТДОЛУ-НАГОРЕ

ВТОРА ДУБЛИРАЩА ГРУПА С ВТОРИ ПО ВЪЗМОЖНОСТ „ПРОХОД”

ПРИ ТЕРОРИСТИ С ТЕЖКО ВЪОРЪЖЕИЕ И МИНИРАНЕ – НИКОГА АТАКА ПРЕЗ ВХОДА – МИНИРАН И ПОД ОБСТРЕЛ

ПРОБИВИ ЕДНОВРЕМЕННИ В СТЕНИТЕ 2-3 И ОТГОРЕ

НЕПОПАДАНЕ В ТЕСНИНИ И КОРИДОРИ – „СМЪРТКОРИДОРИ”

За подготовката на отделния войник (контакт, сближаване, покрай прозорци) и движението му не влизам в детайл (някъде посочих), защото е за „книжле” 

Какво от това на изток и точно българите знаят, тренират, могат и са придобили като опит – мислете, съдете и гадайте сами. Надявам се, да не се ухилите горчиво, да псувате или теглите една майна (аз съм го правил години преди) – сега само им гледам тъпотата (на някои, не всички, в никой случай).

..........

Пръснато и смесено писано, но в 4 посред нощ и на спомен – толкова!

СЛЕД ВРЕМЕ МОЖЕ ДА НАПИША ПОСТИНГ ЗА УДАР НА ВЛАК, КОРАБ, САМОЛЕТ, АВТОБУС, АВТОМОБИЛ ЗА ЗАЛОЖНИЦИ (до него или нестигат илипланирано след дистанция се „скапва”), ключовете на покрива при посягане от терориста-  снайпер стреля итн......

 

ПЛАНИРАХ ДА ПИША ПОСТИНГ ЗА

 

ДУШАТА НА СЕВЕРА

ДВА ЗА СРЕДНОВЕКОВНА ЕВРОПА И НЕЙНОТО ЗАПАДНО СНАРЯЖЕНИЕ

„Посоката”, обаче сочи постинг, който ще е нещо, което убеден съм едва ли ще прочете някъде като конкретика – НАЕМНИЧЕСТВОТО „ВЧЕРА” И ДНЕС – БЯЛОТО В АФРИКА (ЧАСТНИ "ФИРМИ"/КОМПАНИИ И БОЕВЕ). За писането на това като тема имам свои колебания въобще дали да си позволя, за това което бих написал нямам никакви колебания. Провокира ме потребител рицар фен на народа на Крим и лафовете му за западните толерасти и педерасти – след написаното руските му матрьошки войничета ще изглеждат мъжки кукли, а колегата блогър не знае нищо за света като наем и война, то знаещите въобще не са бройка където и да е.

Във видеото "обучавания", всъщност тествания и пречупван не се справя, но след няколко месеца може и да започне.

image






Гласувай:
46



1. deleted-4udovi6teto - !
15.03.2014 08:05
Учебник!
Чу
цитирай
2. getmans1 - Значи, полицейските шефове .....
15.03.2014 08:41
... мислят и действат все още като милиционери т.е. само при техния вид задължително пребледняване и разтреперване при вида на оръжие „гражданина“ задължително да се напикае, поне!
Власт е това Ей, няма значение какъв е човека, луд, отчаян,бетонен или чучело какво значи тук някаква си личност!
За чий праз ти е интелект, „ .ората, те облекли във власт ,униформа и ШАПКА“и сега какво, да сме благодарни че жертвите и пострадалите са „само толкова“!?
цитирай
3. ka4ak - Митак,една критика!:(
15.03.2014 08:53
Можеше да запознаеш МВР,как се прави,а не да изпращат "командоси",за пушечно месо!!!:(((
И без това намаляваме,а винаги съм бил против,ПРЕРЕЖДАНЕТО!!!!,А С ТОВА УПРАВЛЕНИЕ/ЕДИН УБИТ И ДВАМА С АМПУТИРАНИ КРАЙНИЦИ???!:(((?
цитирай
4. veilet - Еееееееееееееее......
15.03.2014 09:21
това много професионално горе си го описал. Направо ми прилича като наръчник по "Направи си сам"- четеш и действаш. Сигурна съм, че си го споделил от личен опит- РЕСПЕКТ!!! Мисля, че доста представители от твоя пол /а и не само от него/ тайничко биха ти завидели: за знания, пък ако щеш и за преживяно. И стигнахме до "атаките" на госпожа/госпожица Сивия: selber schuld!!! Като си кадърен, ей така ще те искат момите!!!:))) Ха, сега да те видя как ще изработиш тактика срещу тях?!:)))
цитирай
5. ssdimitar - Подготвен много, както винаги!...
15.03.2014 09:49
Подготвен много, както винаги!!!Мисля, че спец отрядите ги знаят тези неща.По-скоро причината за фаталния резултат, както си го описал в коментара си е, че действат, като милиционери.Подценяват ситуацията.Със някакво социалистическо превъзходство си мислят, че всяват респект и той е достатъчен.Сякаш им е неудобно и под достойнството им да се отнесат сериозно с някакъв дребен престъпник.
цитирай
6. mt46 - Да,
15.03.2014 10:04
нашите нямат достатъчно опит, практика...
Но - акцията е закъсняла. От 2 г. оръжието на този "терорист" е незаконно, т. е. трябвало е да се отнеме...
цитирай
7. syrmaepon - От показаното в медиите останап с впечатление, че е имало доста други възможности през тези 2 г.
15.03.2014 10:47
mt46 написа:
нашите нямат достатъчно опит, практика...
Но - акцията е закъсняла. От 2 г. оръжието на този "терорист" е незаконно, т. е. трябвало е да се отнеме...


А зашо веднага от съда не са го отвели в болница например с прокурорско решение
цитирай
8. freeoldmen - Човекът е бил разработван достатъчно дълго време.
15.03.2014 10:51
Психолози са дали доста точна оценка какво може да се очаква от него.
Основна пречка явно е бил фактът, че не е напускал жилището си, за да може да бъде обезвреден безпроблемно.
Но и за това си има процедури. Например писмо, че е спечелил нещо, или проблеми с наследството му, могли са да намерят начин да го изкарат.
Няма такива предприети действия. Става дума за престъпна небрежност, но това се отнася за работата на цялата ни полиция, във всички години на Прехода...
цитирай
9. getmans1 - Докога, така mt46?
15.03.2014 10:59
mt46 написа:
нашите нямат достатъчно опит, практика...
Но - акцията е закъсняла. От 2 г. оръжието на този "терорист" е незаконно, т. е. трябвало е да се отнеме...


„Мамка им на другите, та се осерахме Ний“! / така де, влязохме в НАТО и международния империализъм не „върви“ /

Така ли ще обяснят на децата на убития, на родителите му, на съпругата му, на близките на пострадалите?
цитирай
10. batogo - !!!:))) Поздрав!
15.03.2014 11:03
Много прецизно, шапка ти свалям!
цитирай
11. learningtogether - Леле,
15.03.2014 11:53
Що оръжие, що приготовления за хладнокръвно убийство, да, за убийство, на един нещастен човек. Защо вместо това не прочетете Босия:
bosia.blog.bg
цитирай
12. learningtogether - bosia.blog.bg
15.03.2014 11:55
"Какво всъщност стана?

Един 53 годишен безработен, нереализирал се човек в едно малко градче се нуждае от помощ. Нуждае се от приятели, работа, психологическа /не психиатрична/ помощ. Нуждае се от нормален живот. Но не го получава. Той е депресиран, напрегнат, безпаричен, неразбран. Тук искам да вметна, че като него има стотици, хиляди българи. И те се нуждаят от това, от което се нуждае Петко, но и те не получават нищо, освен досадните лъжливи обещания на свинската банда, наречена политическа класа. По места е още по-страшно. Местните феодали в лицето на местните олигарси, администратори и политици държат в желязно менгеме финансите, работните места, реда и йерархията. Това са прокурори, съдии, полиция, общинска власт, ОПГ. Там правосъдие и демокрация няма и не може да има. Там има мафия и плутокрация. ...
цитирай
13. djovana38 - Не се изненадвам...,
15.03.2014 11:56
....че толкова обстойно обясняваш как трябва да се действа! Е, не могат хората.Толкова могат по-точно! А са знаели! Преди две години! И Калин Георгиев се е отказал от задачата, защото било опасно тогава! Изобщо пълен гювеч! Ако всички длъжностни лица(или поне шефовете) бяха наясно с това, което си написал, нямаше всички телевизии вчера да ни занимават с нискотарифен екшън, Жалко, с един българин по-малко! Поради некадърност!

цитирай
14. learningtogether - bosia.blog.bg
15.03.2014 11:57
"Случаят с убийството на полицай и ранени трима негови колеги има няколко аспекта:

Първият аспект е силовото мислене на МВР. Те имат в главите си мускул вместо мозък и планират операциите с много хора, оръжие и всяване на страх. Това доведе до безумно планиране на операции, при които важен е силовият подход. Той трябва да внуши, че държавата е силата, която подчинява както отделния български гражданин, така и големи групи от хора. Спомнете си действията на МВР по време на протестите, когато концентрираха огромно количество униформени сили на МВР в София и правеха всичко възможно, за да внушат страх и ужас сред протестиращите. Нима силата решава проблемите на нацията и държавата? ..."
цитирай
15. zaw12929 - Направо сте готов за зам миниатъ...
15.03.2014 13:20
Направо сте готов за зам миниатър

Така или иначе- пак сте точен, изчерпателем! Няма по добри от вашите постинги, като текст и онагледяване
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Много си се постарал, направо ме ...
15.03.2014 13:42
Много си се постарал, направо ме ошашави, това трябва да го пратиш като линк на МВР, та да спрат да се дуят, че са направили всичко какта трябва. Не съм специалист по залавяне на терористи, но си мисля, че ако поне една десета от тези предписания да бяха изпълнили, то нямаше да има убит и ранени полицаи. Поздрави!!
цитирай
17. ka4ak - Извини ме!По горе,коментирах,но видях и този мой пост,от началото ми в блога!Вписва се,в темата!!!:)))
15.03.2014 15:26
19.02.2009 02:32 - да спасиш живот!
Автор: ka4ak
Прочетен: 8186


Знам ,че ще се чудите!Явно очаквате да Ви кажа колко наркомани съм спасил и как съм ги върнал към живота!И за това ще Ви разкажа,но тука искам да говоря,за хората които нямат проблемите на наркомана,а са едни от нас и просто са изпаднали в"дупка" и нищо не може да ги върне на пистата на живота!Не трябва да си наркоман,за да се отчаяш и да смяташ,че си в безизходна ситуация!Ние сме родени и сме живи,защото в нас е заложено,да се борим,за да сме живи!Мисълта и разума ни прави по различни от всички твари на земята!И точно мисълта е тази,която ни кара да правиме глупости!
Имаме нагласата,това е така!Но се стремим,да не се съгласим с канона,те са го измислили преди нас!Максиомата"Всичко ново е добре познато старо",просто е показател,че не искаме да мислим!Когато имаш свободата да си ти,престъпление е да не се възползваш,престъпление е да оставиш,човека до теб,да се самоунищожи,престъпление е да знаеш,че може да помогнеш и да не го направиш!Ние сме силни,не защото сме сами,а защото сме заедно!Независимо,че "ще си запаля къщата ,за да му изгори плевника"аз Ви призовавам,не само да злословите за комшиите,а да ги погледнете с други очи и да бъдете,добронамерени,за да може взаимно да си помогнете и около Вас,да се получи една положителна атмосфера,която да помогне и на Вас и на комшията!Помогнете,ще се почувствате по добре!Може в един момент и те да Ви помогнат,да си повярвате,че можете!

цитирай
18. born - Много професионално и компетен...
15.03.2014 15:40
Много професионално и компетентно! Поздрави. Проблемът е, че т.н. управляващи на всички нива са под всякакво ниво-вкл. и явна и т.н. спецчасти. Вчера имаше предаване за убития полицай, който според разбирачите е бил изключително подготвен. Какво остава да мислим за останалите. Лека му пръст на човечеца. Вчера помолих гл.секретар да не ходи на екшъна, да не би да бъде застрелян и той. Че народът да осиротее.
цитирай
19. kostadin - Ако бяха милиционери или от баре...
15.03.2014 16:13
Ако бяха милиционери или от баретите на Тато това нямаше да е така .
Държавата е скапана до дъно.Само с външна парадност ни става Трябва си пипе за тази работа и най важно спазване на всички нормативи и правилници с една дума законите и тяхното своевремено приложенние.
Във всички случай рибата се вмирисва откъм главата.
Какво ли щешеда се случи на спецовете ,ако насреща си имаха истински терорист.
Спецовете са във мафията!
цитирай
20. tota - Каквото и да напишем...
15.03.2014 16:48
Има смърт и то на млад баща, а другите двама дали ще са читави един бог знае. Ами предизвикалият всичко това 53 годишен мъж и майка му, нали и те са хора. Държавата е абдикирала много отдавна от гражданите си.
Има основание, това, което е споделил с нас Дуков: "Днес много хора са недоволни от политическата класа в България.
Всъщност нека да сме наясно, това не са български политици, това не е българска политическа класа, това е колониална администрация, поставена да обслужва интересите на империята. Неоколониализъм в действие, завоалиран под термина "демокрация", което разбира се изисква избор. Затова се регистрират различни по наименование, но еднакви по същност политически структори, създаващи впечетлението за избор и контролирани от НПО, контролния орган на империята. Това е реалността и ако се гледа в тази светлина, всичко друго логично си идва на мястото ... Българина трябва да дорасне до идеята, че само национално освободително движение, обединено от национална идея, може да промени живота му в положителна посока, до тогава той остава част от колонията, даваща ресурса си в касата на империята, без значение под каква форма и без значение от цвета на административното управление на протектората ... !" Защото сме загубени и ще ни отклоняват вниманието ето с такива неща, които иман висока цена, защото държавата не е помислила въобще за поданиците си."
Поздрави за споделеното! Професионално, макар да съм далеч от тази област и структури.
цитирай
21. ka4ak - Пуснах,поста ти и във фейса!!!:)))
15.03.2014 16:53
Белким,стигне и до Народното Събрание, Министерския Съвет и Президенството!!!:)))))))
цитирай
22. get - - Възползвам се от учтивата ти покана да пиша ...
15.03.2014 18:46
... та ще ти отговоря, като професионалист от МВР !

- Пропуснал си в тактиката, за действие при такива случаи, още две неща ? Вероятно си трениран за "щурмовак" или "снайперист", та ... Конкретика относно пропуска ти(който не е фатален !) ?
- Споменаваш за външно отцепление - но не се спираш на "вътрешното" ... което при конкретната ситуация би следвало да е:
а) по периметър на атакуваният обект(вън на сградата)
б) след като обекта за обезвреждане не е на първият етаж, следва да имаме "непосредствено отцепление"-вътре, на етаж (горен) и долен, с което се осигурява: първо безопасност на щурмовата група(за да не им "излезе в гръб" някой и ги атакува ?); и второ: евентуално граждани(съседи) които изпаднали в паника, да навлязат в "непосредственото поле" на "действията", с което да се дадат жертви от цивилното население или да попречат с присъствието си на "щурмоващите"!
- Като цяло, това което си изредил, като Тактика на действие при такива ситуации явно си го "играл на практика" и е правилно, но недей да мислиш, че почти същите процедури не са в сила и при българското МВР !
- Дотук говорихме за противодействие на "тероризъм" !

- В даденият случай не се касае за терорист а обикновен гражданин и-и-и ... явно "инструкциите" не сработват, защо ли ?
- Друго което ще ти кажа, но вече, като полицай криминалист, а не като "анти-терорист(или жандармерист)", като алегория (?) - Стигнем ли до там да вадим оръжие - това означава само едно ! Не сме си свършили предварително, същностното в работа ни, като по-този начин "сме изтървали" всички възможни "влакове" и-и-и тичаме след последният, с идеята, че ще го хванем ?

- Защо го казвам това, последното ли ? По причина, че съм работил и преживял доста "ситуации" а от това научил много ! Последното ме кара, да не-долюбвам твърде, зрелищните екшън-изпълнения - след като мога, тихо и незабележимо за хорските очи, да си свърша работата !

В тази връзка има сентенция - Господ да пази държавата, народа на която, има нужда от герои !
цитирай
23. sestra - Ами имало е подобен опит
15.03.2014 19:37
предната седмица, десетина дни, нещо такова. Всичко да, но като се оказа, че е излизал, да са намерили начин да го обезвредят навън някъде. Що за тъпотия?! Жалко за хората.
цитирай
24. ka4ak - 23. get - - Възползвам се от учтивата ти покана да пиша ... Григоре,първи етаж е!!!:(((
15.03.2014 19:39
get написа:
... та ще ти отговоря, като професионалист от МВР !

- Пропуснал си в тактиката, за действие при такива случаи, още две неща ? Вероятно си трениран за "щурмовак" или "снайперист", та ... Конкретика относно пропуска ти(който не е фатален !) ?
- Споменаваш за външно отцепление - но не се спираш на "вътрешното" ... което при конкретната ситуация би следвало да е:
а) по периметър на атакуваният обект(вън на сградата)
б) след като обекта за обезвреждане не е на първият етаж, следва да имаме "непосредствено отцепление"-вътре, на етаж (горен) и долен, с което се осигурява: първо безопасност на щурмовата група(за да не им "излезе в гръб" някой и ги атакува ?); и второ: евентуално граждани(съседи) които изпаднали в паника, да навлязат в "непосредственото поле" на "действията", с което да се дадат жертви от цивилното население или да попречат с присъствието си на "щурмоващите"!
- Като цяло, това което си изредил, като Тактика на действие при такива ситуации явно си го "играл на практика" и е правилно, но недей да мислиш, че почти същите процедури не са в сила и при българското МВР !
- Дотук говорихме за противодействие на "тероризъм" !

- В даденият случай не се касае за терорист а обикновен гражданин и-и-и ... явно "инструкциите" не сработват, защо ли ?
- Друго което ще ти кажа, но вече, като полицай криминалист, а не като "анти-терорист(или жандармерист)", като алегория (?) - Стигнем ли до там да вадим оръжие - това означава само едно ! Не сме си свършили предварително, същностното в работа ни, като по-този начин "сме изтървали" всички възможни "влакове" и-и-и тичаме след последният, с идеята, че ще го хванем ?

- Защо го казвам това, последното ли ? По причина, че съм работил и преживял доста "ситуации" а от това научил много ! Последното ме кара, да не-долюбвам твърде, зрелищните екшън-изпълнения - след като мога, тихо и незабележимо за хорските очи, да си свърша работата !

В тази връзка има сентенция - Господ да пази държавата, народа на която, има нужда от герои !

Милиционерщината е проблема и като бивш милиционер,гледаШ да замажеш ИСТИНАТА!!!:(((
цитирай
25. get - 25. ka4ak - 23. get - Григоре, първи ...
15.03.2014 20:49
25. ka4ak - 23. get - Григоре,първи етаж е!!!:(((
Милиционерщината е проблема и като бивш милиционер,гледаШ да замажеш ИСТИНАТА!!!:(((

===================
Явно сте твърде предубеден, за което съдя, че професионалното наименование "милиционер" във вашият пост доби ... твърде неласкаво звучение(смисъл) !

- Ако щеш ми вярвай, когато започнат да показват репортажи по "Синдрома-Лясковец" ПРЕВКЛЮЧВАМ телевизора!- Не знам, кой е етажа?

- Не искам да замажа нищо! Твърдя че ? - има утвърдени инструкции за действие (при подобни ситуации) КОИТО НЕ СА СЕ СПАЗИЛИ в даденият случай! А това е ВИДНО от ТРАГИЧНИТЕ резултати!

- Ако ТРЯБВА ДА БЪДА ОЩЕ МАЛКО ОТКРОВЕН - показната СИЛОВАЩИНА в МВР(най-вече под вида жандармерия!) започна да добива ХИПЕРТРОФИРАН вид !
- Това има отношение и към конкретният случай - Тигъра, е посочил(написал) ЯСНО, но не сте го прочели или разбрали !
ЗАЩОТО !!
- ВИНАГИ ПРЕДИ ПРЕДПРИЕМАНЕ НА ДЕЙСТВИЯ - добрият ръководител(пък било то и глупаво "ченге") прави РЕКОГНОСЦИРОВКА: Която е първи и ПРЕДХОЖДАЩ всички останали стадии-действия !
- Така че, наместо преди "да показват мускули", АКО бяха "ползвали главите" си, белята нямаше да дойде ! Нямаше да има убит и тежко ранени(вероятно трайно инвалидизирани млади хора) служители на МВР!
Нямаше да има скандализирано и допълнително ошашавено общество от тиражираните на килограм, "журналистически репортажи" от мястото на събитието. Повечето от които, за мен са си откровени глупости, писани само заради сензацията !

- Четейки до преди време, статиите по вестници и гледайки телевизия ЗАПОЧВАМ ДА СЕ ПИТАМ - Кой (или кои) имат ЗА ИНТЕРЕС България, да става(замязва) все повече и повече, на "бананова държава" ... това аз, ти или "те"("преуспелите" в живота хора, с повече пари, и по-малко морал) СА ? - или някаква "трета сила"?
- Отново питам на глас - Кой има за интерес, да поддържа в съзнанието на българите състоянието на постоянен страх, негативизъм и безразличие към бъдещето ни, на народ и държава ?!

Рекогносцировка - значение:
от латинската дума: recognosco - оглеждам/запознавам се.
Във военното дело е предварителен оглед на позициите на противника в района на предстоящите бойни (или учебни) действия.

Извършва се лично от командира (командващия) и/или щабни офицери (както и от специално изпратени разузнавателни подразделения) за събиране на оперативна информация при планиране на последващите действия. ЦЕЛ получаване на преимущество и приемане на правилни и адекватни на оперативната обстановка решения- Същата може да се извършва както в мирно, така й във военновремено положение - използва се за подготовка планирането на успешни бойни или подготовка на учения и/или други действия.

- Повече е безпредметно да коментирам било по темата, било относно: В какво състояние се намира в момента, вътрешното ни министерство ?! - а то вече, е достатъчно "демонизирано" в съзнанието на голяма част от българските граждани - Жалко !
цитирай
26. kostadin - Не жалко отношението на народа!
15.03.2014 21:32
За полицията залавянето накрая ,ще се окаже още един плюс в борбата с престъпниците :
Хванали са убиец-голям престъпник ,ама луд психясъл човечец, обрулен от демокрацията.
Тия където се палеха ,не вършат работа за статистиката на полицията.
Предлагам да направят полицията поне 120 000 човека и да поставим ново начало в борбата с престъпленията.
цитирай
27. getmans1 - germantiger, виждаш ли колко хора ....
15.03.2014 22:33
.... знаят за какво става въпрос, макар и да не са спец. по въпроса, защо ли?
Защо ли, хора които не са спецове само по резултатите могат да правят преценки?
Защото, мислят!
Някои все още не разбират че този народ вече не иска телевизора, радиото и вестника да му казват „колко е добре или зле“ иска нещата да стават.

И ако, само малка част от енергията която днес се употреби за оправдания бе употребена в правилната посока, сега нямаше да водим този разговор!
Днес чу ли думата отговорност, не, няма и да я чуеш ама оправдания бол.
цитирай
28. alchemist - Навремето имаше едно българско списание "Командос"
15.03.2014 22:39
и там се представяха различни антитерористични подразделения, в европейските страни. Имаше много интересни статии; имаше доста полезна информация и всичко беше написано много достъпно и интригуващо. Но както вече се досещаме, в малка България всичко върви наопаки или е направено да върви наопаки ;) Вече се досещам за заглавието на една статия: "В гнездото на орела пърхат тлъсти врабци"...
цитирай
29. darktales - @
16.03.2014 00:30
При атентата в Сарафово в продължение на 4 часа всеки можеше да влезе в спешното отделение на болницата, където се водеха всички пострадали, и да внесе вътре каквото си иска. Нямаше никакво отцепление, никакъв филтър. Разни полицейски и общински шефове влизаха да питат неща, за които нищо не разбират, молехме ги да ограничат достъпа, никой нищо не направи. Да благодарим на терористите, че не решиха да си продължат работата. Но като знаят какви михлюзи имат насреща, следващия път може да не е така. Та искам да кажа, преди оборудването трябва акъл в главата.
цитирай
30. demograph - Тигърче, трябва да те цаним най-малко зА даскал в МВР академията
16.03.2014 00:58
Поздрав!...Нямам какво да добавя. Ти си казал всичко.
цитирай
31. germantiger - ...
16.03.2014 08:04
ssdimitar написа:
Подготвен много, както винаги!!!Мисля, че спец отрядите ги знаят тези неща.По-скоро причината за фаталния резултат, както си го описал в коментара си е, че действат, като милиционери.Подценяват ситуацията.Със някакво социалистическо превъзходство си мислят, че всяват респект и той е достатъчен.Сякаш им е неудобно и под достойнството им да се отнесат сериозно с някакъв дребен престъпник.


Част от написаното не знаят и не практикуват,защото различните звена вразличните държави или частни компании си имат различие в екипировката, кадрите, тренираността, възможния противник и ПРАКТИКАТА. Едни "знаят" едно, други - друго, има разлики в обучението,но несъмнено то е доста "приближено" според службите и техните цели, задачи, противници.

На запад знанието и моженето е повече поради повечето и по-качествена екипировка и въоръжение, парите вложени и визията за години напред, практиката като боен опит в повече, отделно анализите и постоянното усъвършенстване с което се занимават бол "центрове" при обобщаване на боен опит.

Оставям настрана истинния лаф за

едно е да искаш
второ е да можеш
трето и четвърто е да го направиш

Факта, че не прилагат и не могат съответно са примерите, един явен такъв Норд-Ост случая в Русия
цитирай
32. germantiger - ...
16.03.2014 08:09
learningtogether написа:
Що оръжие, що приготовления за хладнокръвно убийство, да, за убийство, на един нещастен човек. Защо вместо това не прочетете Босия:
bosia.blog.bg


БОСИЯ МОЖЕ ДА ПИШЕ КОЛКОТО ЖЕЛАЕ ПОЛИТИКА, БЕЛЕТРИСТИКА или социология (и това е достойно за уважение).

Той е обаче няма място в бой или професия, където няма подготовка.

"ШАПКИТЕ" НЯМА ЗАЩО ДА СИ "БЪРКАМЕ".
цитирай
33. germantiger - ...
16.03.2014 08:11
zaw12929 написа:
Направо сте готов за зам миниатър

Така или иначе- пак сте точен, изчерпателем! Няма по добри от вашите постинги, като текст и онагледяване


Благодаря за оценката,но не я заслужавам.

Мисля, че не мога да администрирам и нямам опит в това, следователно не съм готов въобще ;), но отново благодаря за коментара.
цитирай
34. germantiger - ...
16.03.2014 08:18
kasnaprolet9999 написа:
Много си се постарал, направо ме ошашави, това трябва да го пратиш като линк на МВР, та да спрат да се дуят, че са направили всичко какта трябва. Не съм специалист по залавяне на терористи, но си мисля, че ако поне една десета от тези предписания да бяха изпълнили, то нямаше да има убит и ранени полицаи. Поздрави!!


Несъмнено огромна част от това, което написах (още повече НЕ написах), "та" със сигурност хората в службите са наясно с предложеното в този постинг,разбира се, снякои разлики, защото както писах нагоре има разлика в екипировка, въоръжение, кадри, опит и противници.Българите отстъпват на водещите в световен мащаб и това не е срамно, а е нормално соглед бол фактори, действия и следствията от тях.

С "две думи" - войскарите знаят част от написаното с някои разлики - част не им е известно, друга част ще допълнят и не е известно на мен.

За съжаление убити винаги ще има без значение от коя страна, защото там където се ползва оръжие и целта е да се наложиш чрез ползването му - ще има винаги загуби. То това е работата - да убиват.
цитирай
35. germantiger - ...
16.03.2014 08:21
ПРОЧЕТОХ АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ КОМЕНТАРИ И НАИСТИНА БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ КОМЕНТИРАЛ!

РЕКОМЕНТИРАМСАМО НЯКОИ, като отговорите ми към тях, всъщност могат да са отговори на още няколко подобни коментара.
цитирай
36. germantiger - ...
16.03.2014 08:26
freeoldmen написа:
Психолози са дали доста точна оценка какво може да се очаква от него.
Основна пречка явно е бил фактът, че не е напускал жилището си, за да може да бъде обезвреден безпроблемно.
Но и за това си има процедури. Например писмо, че е спечелил нещо, или проблеми с наследството му, могли са да намерят начин да го изкарат.
Няма такива предприети действия. Става дума за престъпна небрежност, но това се отнася за работата на цялата ни полиция, във всички години на Прехода...


Това с печалбата е оригинално ;)никога не ми е хрумвало на мен,както и никога не съм чувал за подобно по света,но може би, именно там е хрумнало на някой. Проблем ще е ако този не играе тото, но начин винаги има - идеята е интересна (макар такива хора да са подозрителни и мнителни).
цитирай
37. germantiger - ...
16.03.2014 08:29
learningtogether написа:
Що оръжие, що приготовления за хладнокръвно убийство, да, за убийство, на един нещастен човек. Защо вместо това не прочетете Босия:
bosia.blog.bg


Това "звучи" като лошите животни срещу добрия човек ;)

В живота не е така, щом иде реч за оръжие, за заплахи и за стрелба.

Човешката история е включително низ от убийства, а не ролева игра - оценката за човечеца или тези античовечеца е хубавао ДА НЕ СЕ ДАВА ПРИБЪРЗАНО!
цитирай
38. germantiger - ...
16.03.2014 08:31
tota написа:
Има смърт и то на млад баща, а другите двама дали ще са читави един бог знае. Ами предизвикалият всичко това 53 годишен мъж и майка му, нали и те са хора. Държавата е абдикирала много отдавна от гражданите си.
Има основание, това, което е споделил с нас Дуков: "Днес много хора са недоволни от политическата класа в България.
Всъщност нека да сме наясно, това не са български политици, това не е българска политическа класа, това е колониална администрация, поставена да обслужва интересите на империята. Неоколониализъм в действие, завоалиран под термина "демокрация", което разбира се изисква избор. Затова се регистрират различни по наименование, но еднакви по същност политически структори, създаващи впечетлението за избор и контролирани от НПО, контролния орган на империята. Това е реалността и ако се гледа в тази светлина, всичко друго логично си идва на мястото ... Българина трябва да дорасне до идеята, че само национално освободително движение, обединено от национална идея, може да промени живота му в положителна посока, до тогава той остава част от колонията, даваща ресурса си в касата на империята, без значение под каква форма и без значение от цвета на административното управление на протектората ... !" Защото сме загубени и ще ни отклоняват вниманието ето с такива неща, които иман висока цена, защото държавата не е помислила въобще за поданиците си."
Поздрави за споделеното! Професионално, макар да съм далеч от тази област и структури.


Така е tota.

Но СМЪРТ ВИНАГИ ЩЕ ИМА - където има оръжие и решителност за ползването му!

Слее месец или година ние ще позабравим този случай и убития - ще го помнят вечно близките.
цитирай
39. germantiger - ...
16.03.2014 09:05
get:
Господ да пази държавата, народа на която, има нужда от герои !

...

Впечатляваща сентенция или лаф - оригинална и будеща размисли.

Щом иде реч до конкретиката - можех да се подсетя инапишаоще,както и предварително да си направя поне "схема" какво да напиша - немалко "моменти" съм смесил или поднесъл в безредие.

Както писах в друг рекоментар:

Несъмнено огромна част от това, което написах (още повече НЕ написах), "та" със сигурност хората в службите са наясно с предложеното в този постинг,разбира се, снякои разлики, защото както писах нагоре има разлика в екипировка, въоръжение, кадри, опит и противници.Българите отстъпват на водещите в световен мащаб и това не е срамно, а е нормално соглед бол фактори, действия и следствията от тях.

С "две думи" - войскарите знаят част от написаното с някои разлики - част не им е известно, друга част ще допълнят и не е известно на мен.

Част от написаното не знаят и не практикуват,защото различните звена вразличните държави или частни компании си имат различие в екипировката, кадрите, тренираността, възможния противник и ПРАКТИКАТА. Едни "знаят" едно, други - друго, има разлики в обучението,но несъмнено то е доста "приближено" според службите и техните цели, задачи, противници.

На запад знанието и моженето е повече поради повечето и по-качествена екипировка и въоръжение, парите вложени и визията за години напред, практиката като боен опит в повече, отделно анализите и постоянното усъвършенстване с което се занимават бол "центрове" при обобщаване на боен опит.

Оставям настрана истинния лаф за

едно е да искаш
второ е да можеш
трето и четвърто е да го направиш

Факта, че не прилагат и не могат съответно са примерите, един явен такъв Норд-Ост случая в Русия.

...

МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ka4ak както за коментарите,така и за личната ни кореспонденция.
цитирай
40. germantiger - Детайл
16.03.2014 09:56
От финала на постинга, много четящи ще останат с впечатлението, че не съм респектиран от руските "подразделения" и служби. Разбира се, че ги уважавам!

Финала ми е такъв, защото с потребител рицар си имаме лаф и "закачка", споменатия потребител също уважавам и винаги е бил коректен и уважителен с мен,аз като по-рязък, дори му дължа извинение за минали дискусии. Освен това благодаря на всеки, който по някакъв начин ме мотивира да пиша, а той го прави.

С "две думи", често съм съгласен с написаното от него, но за да има "интрига" си противоречим повече от необходимото!
цитирай
41. learningtogether - tiger,
16.03.2014 21:35
Всичко сигурно би трябвало да е точно така, както го описваш, защото явно си специалист, ако ...
... ако този човек е терорист и е имало достатъчно основание да бъде обезвреден по този начин.
Но! Всичко в тази история ми звучи прекалено неестествено. Как един обикновен човек с ловджийска пушка, или няколко, които повечето май нямат автоматично презареждане (къде е сведението от полицията за инцидента, и защо се мълчи толкова много?), е могъл изобщо да причини толкова щети ???
Не знам! Звучи ми неестествено и моя немалък житейски опит ме кара да се съмнявам, че това е всичката истина. Много се съмнявам !!!
Една много по-логична история/хипотеза е спомената при alibababg.blog.bg
Защо не прочетеш и да кажеш какво мислиш по нея? Наистина сериозен въпрос!
Защото ако трябва да се стреля, ти си го описал много точно как, предполагам.
Но преди да се реши дали и как, е работа не само военна. Без "да си мешаме капите", друг е трябвало да прецени това и този друг много е сбъркал, ... или пък не е грешка, точно така е трябвало да стане(?!), защото това все пак са професионалисти ! Така си мисля аз.
цитирай
42. germantiger - СЪГЛАСЕН СЪМ С ВАС
17.03.2014 04:13
Напълно съм съгласен с Вас!

Всеки трябва да бъде изслушан или поне представен като "гледна точка"

И този човек от Лясковец също трябва да има тази възможност (ако я иска и не идиот)

...

За конкретния случай - аз също имам свои "резерви"

Ловец (не военен трениран), на 53 години (не в първа младост и умения), с ловно оръжие (не специализирано), в нощ (без нощна оптика), срещу уж подготвени полицаи, да рани тежко трима и да убие един...

4 полицаи поразени при положение, че могат да си избират закрити позиции илипоне добро прикритие, че трябва да се прикриват ако се налага със стрелба и да са поне в елементарни огневи свръзки...

Какви са пораженията в защитната им екипировка, за колко време ги е поразил, въобще другите попадения в зид, къща, огради...

С "ДВЕ ДУМИ"- ЧОВЕК, КОЙТО НЕ ПОДДЪРЖА ПОСТОЯННА ПРАКТИКА НА ПОЛИГОНИ И СРЕЛБИЩА, КОЙТО НЕ Е МЛАД И ТРЕНИРАН, КОЙТО НЕ РАЗПОЛАГА СЪС СПЕЦИАЛИЗИРАНО ОРЪЖИЕ, В НОЩЕН "БОЙ" СРЕЩУ ПРЕВЪЗХОЖДАЩИ ГО ПОЛИЦАИ В БРОЙ, ОГЪН И ТРЕНИРАНОСТ, КАКТО И ЗАЩИТНА ЕКИПИРОВКА ДА УБИЕ 1 И СВАЛИ НЕУТРАЛИЗИРА ОЩЕ 3...

Допускам да са тръгнали без бронежилетки, всички заедно (идиотия) в цял ръст(още по-голяма), без предварително заети и премислени позиции, но гадаем!

Така, че разсъжденията ни са излишни в държава като БГ - и това ще мине, трагедията е за близките на убит и ранени - толкова.
цитирай
43. germantiger - ...
17.03.2014 04:25
сляпата неделя, трябва да е била много сляпа

всичко е възможно, дори заявеното от министерство

едно дете може да утрепе ветеран, НО ТОВА СЕ СЛУЧВА МНОГО МНОГО МНОГО М Н ОГ О рядко в живота и все пак е възможно
цитирай
44. germantiger - от vbox7.com
17.03.2014 18:31

sagitarius14 каза:
преди 5 ч. 18 мин.
Поднасям си разсъжденията по информацията, която бе изнесена, тоест трябва да изчакаме за подробности.

За годините не споря, макар понякога те да са предимство, а не недостатък. Човекът е имал някакъв опит с оръжията, неизвестно какъв, но все пак години наред беше казано, че е ходел да си тренира мерника. Тоест си е познавал добре възможностите на оръжието. Акцията започва в 6.00 сутринта, когато вече просветлява. А той е на собствен терен, който предварително е подготвил, барикадирал врати, прозорци и т.н. Тоест и в мрак да беше би трябвало да не му пречи, даже напротив. Полицаите са знаели с какво разполага като оръжии, а то не е никак слабо, включително т.нар. "ловен Калашников", който си е споменатата щурмова пушка, но фиксирана за единична стрелба и с пълнител за 5 патрона (но може да се слага и стандартен за 30). Останалите пушки са голямокалибрени, тоест при стрелба отблизо ефектът е огромна ударна сила, а на средна дистанция поразяване по площ.
Доколкото се видя, става дума за жилищен блок. Поне двама полицаи няма как да се прикрият, защото трябва да са пред вратата, за да се избегне стрелба с евентуални цивилни жертви от срещуположниа апартамент (ако има такъв) или на стълбището.

По изнесената информация за съжаление издънката не е на самите щурмоваци, а на тези над тях, които изрично е трябвало да дадат указания, че оказването на въоръжена съпротива е повече от възможна. Че блокът тихомълком е трябвало да бъде евакуиран (обектът може да разполага и с взрив и да срути цялата сграда)...

Така че, слабо ръководене на операцията. По обща оценка успешна (обектът е неутрализиран, цивилни жертви няма), но като цяло оценка 3.00 Никакво разузнаване - екипът отива и в общи линии се запознава с обстановката, когато по тях вече се стреля. да не говорим, че според слуховете, обектът предварително е очаквал атаката и е бил подготвен именно от некадърно проведено проучване - цивилни ченгета с камери.

...

german_tiger каза:
преди 1 мин.
Тъй-като не следя случая в детайлтова инфо не го знаех.

В него ми прави впечатление КОЛКО Е УДОБНО ЗА МВР - ВСИЧКО СИ "ИДВА НА МЯСТОТО", не всичко, но основното - защо са тези жертви "в бой".

Какво ебиловсъщност разбира се, ние няма да разберем, то не е и жизненоважно за нас.

...

Като му пробият дистанционно вратата и отново от дистанция му вкарат газови и димни гранати нямаше въобще да има част от тези разсъждения.
цитирай
45. germantiger - +
17.03.2014 18:38
От МВР установиха ли кое как ще го "лъжат" - човека не е излизал барикадиран от 2010 в къщата ;) или е ходил да пуца редовно навън?!

Предлагам друга "версия" - всъщност той е имал брат-близнак и стрелците са били двама, ще се насиля да се смея дори.
цитирай
46. learningtogether - @ 43. tiger
17.03.2014 19:05
Добре е, че признаваш правото на всички гледни точки.
Но нали не е само на думи?
Апропо аз прочетох още няколко смислени версии тук в блога, че
полицаите не са имали законово основание да го атакуват по тоя начин.
А сега трябва да изфабрикуват версия !
Жалко е, ако всички ние гледаме само в една посока,
утре оръжието по служба ще е в нас и ние ще стреляме ...
Апропо, имал ли си в живота случаи, когато всички, или почти всички
гледат и виждат само в една посока,
а тя не е най-правилната, не е най-справедливата и човешката ?
Ще се радвам на отговор !
цитирай
47. germantiger - Не е "на думи"
17.03.2014 19:20
Има и лаф за това, който често съм ползвал:

КОГАТО ВСИЧКИ МИСЛЯТ ЕДНАКВО... ЗНАЧИ НИКОЙ НЕ МИСЛИ!
цитирай
48. dolsineq - Днес слушах обясненията и на май...
23.03.2014 19:42
Днес слушах обясненията и на майката на терориста от Лясковец. Лично за мен тя е съучастник в плана на синът си и би трябвало също да бъде подведена под отговорност.
цитирай
49. viva1122 - german_tiger
10.04.2014 13:27
Интересен и полезен постинг -поздравления - ами аз съм готова за спец. частите /в тила/ :)
- Относно всичко, което показаха и показват наяве не е цялата истина и няма как да бъде - и това, което се опитват да ни внушат от медиите с коментарите и събеседниците е замазване на цялата ситуация - и виновниците не са сред изпълнителите, а сред командващите - както е навсякъде
- и истината ще остане скрита от обществото - има много тъмни петна, които няма да изсветлеят - мое мнение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620349
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031