Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2020 19:51 - СЪЩНОСТ
Автор: germantiger Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1135 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 26.04.2020 22:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТЕКСТА в youtube, текста в клиповете, другото почти няма значение

Клиповете със СУБТИТРИ на руски - пуснете опцията при желание - знак СС под клипа

Поне за мен е силен текста, не видеата, не картината - английски или руски език по избор



image



Четири клипа, които ме изразяват - ТЕКСТА

Разбира се клиповете няма как да са същност човешка, житейска

И въпреки това, поне за мен са силно направени и по своему или моему близки

......

- да, всичко е черно и бяло, радикално и опростено

- да, филмарско, прекалено ефектно, излишно с доматена "кръв"

- да, бих казал на моменти наивно, експресивно нарочно, масово (не) културно



image

Последното терцио от Рокроа


......

въпреки всичко:

1 клип 

СЛЕД 1.01 - всички сме се сливали с тълпата или отличавали в живота, лично аз съм грешал много пъти, защото винаги съм искал целенасочено да се отлича - така ми е кеф - обикновено това е грешка,когато обаче попаднем на човек над нас, КАЧЕСТВЕН ЧОВЕК той те разбира, цени, позлва, издига, РАЗПОЗНАВА - рядко е, но е солта на момента и пътя напред, винаги, винаги съм се различавал... очаквам един ден да умра в някаква забележителна поза ;) ако не се различиш от другите си маса "дете"

СЛЕД 1.15 - отговора е уж суетната слава - тя не е суета, а мотив да станеш по-силен, по-професионален, абсолют, разбира се непостижим

съвременния арогантен човек си въобразява, че славата е его и разбира се грях верски, че тя е примитивна, разбира се не е само това елементарни човеко

СЛЕД 2.14 - когато така предизвиква, крещи Ахил е красиво - ярост - сърцевината на силата, глупостите за бушидо, път на война и сие в канавката - О МУЗО ВЪЗПЕЙ ОНЯ ГИБЕЛЕН ГНЯВ НА АХИЛА ПЕЛЕЕВ и гибелен трябва да е, иначе би бил детска буря в чаша вода - истинския гнав на война трябва да е с последствия

СЛЕД 2.25 - двубоя и красотата в тази размяна след 2.53 лафа за камъчето да, точно така с презрение

КАКТО ЗНАЕМ СЛЕД ПОБЕДАТА АХИЛ СЕ ГАВРИ С ТРУПА НА ХЕКТОР И БАЩИНАТА ТРАГЕДИЯ НА ПРИАМ... към врага не може да има отказ, пощада, разбиране, уважение, а само омраза - след победата и в историята може да уважиш, на полето не

перверзията, омразата, яростта, губенето на мярка, НЯМА НИЩО СВЯТО, ни род, ни родина, ни бог, ни човек - това е махалото в едната посока на края... след това търсиш другхата крайност - любовта, доблестта, достойното, финното, задушевното

КОЛКОТО ПО-ДЪЛБОКО МРАЗИШ И ПОСЯГАШ БЕЗ СПИРАЧКА, БЕЗ ГРАНИЦА, БЕЗ МЯРКА,толкова повече след това обичаш, със срам, със самокритика, с отвращение от самия теб

МОДЕРНИЯ ЧОВЕК НЕ УСЕЩА ТИЯ ДИАПАЗОНИ, той е дрисльо в средата,който на всичкото отгоре съди, който раздава оценки, пикльо без кур, без кураж и с малка душа, със заешко сръце

ДИАПАЗОН - ВСИЧКО СПОЯВАШ, всичко събираш - крайно в сила, крайно в душа, побратимяваш контраста - жестокостта засищаш с любов и обратно

НА 2.32 - това е .путка, това е жената с тъмните очи, какви устни, но още по КАКЪВ ПОГЛЕД, не фрау крюгер боклука,не русата идиотка в живота лайно, а тази шатенката или брюнетката е ЖЕНА

СЛЕД 3.13 - същност, това съм аз казва героя, то изразява всичко - път, природа, заложби, темперамент, плюс и минус, добредетел и цена

СЛЕД 3.55 - разбира се, че една робиня и с любов или секс ще го усмири агамемноне прост... ако влезем в диалога на филма ще питам агамемноне - ей вожде, царю, владетелю - нима ти искаш да легнеш и усмириш тоя Ахил, та ти ще се посереш вожде, царю, владетелю, търговецо, провидецо, творецо... жена би овладяла само за нощ хероя епичен ;) тъп въпрос и заключение агамемноне

СЛЕД 4.22 - боговете олимпийски казваш завиждали - ЗА МЕН БОГ И БОГОВЕ НЯМА, бог не може да е това което ни предлагат религиите,те са обида към него/без главна буква, бог не може да е това жалко, слабо, разпнато синовно, избрало изродите в стар завет, помогнало за този или онзи геноцид на деца, жени и скот в онзи завет - глупости, отвращение предизвиква, въпроси, омраза и да го посочиш с вина

СЛЕД 5.03 - спомен, следа, "слава" или осъждане от поколения или завинаги в Илиада

ДА НАПОМНЯ ЧОВЕКО НЕВЕЖ:

- НЕ, ОМИР НЕ Е НАПИСАЛ ИЛИАДАТА, БИЛ Е СЛЯП ТЪПАКО, РЕЦИТИРАЛ Я Е

- ЗА ИЛИАДАТА НЕ Е ВАЖНО КОЙ Е ТРОЯНЕЦ, АХЕЕЦ ИЛИ ТРАК

ИЛИАДАТА ЗАПОЧВА С О МУЗО ВЪЗПЕЙ ОНЯ ГИБЕЛЕН ГНЯВ

ГНЯВ... ГНЯВ...  за това е илиадата е всъщност


за следващите клипове не ми се пише - изпразних се душевно, но впрочем е така

достатъчно, безкрайно честен бях - самозабравен ще кажеш нали

немъдър, незрял - та аз това си го знам,но не забравяй и друго

аз винаги съм прав в това което познавам - война и характер

НЕ ОРИГИНАЛНИЧА, НЕ СЕ ЛИГАВЯ, НЕ СЕ "ПРАВЯ"

всеки път, когато чуя нещо хубаво за бог, вяра, религия - в мен избухват 100 или 1000 против, 100 пъти абсурд, обвинение, присмех дори, не е нарочно, просто ми идва от раз










Гласувай:
13



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4651104
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930