Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2013 00:17 - КУКЛИ - СЕВЕРНО ДЕТЕ
Автор: germantiger Категория: Изкуство   
Прочетен: 30147 Коментари: 54 Гласове:
42

Последна промяна: 20.08.2013 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРЕЛЕСТ И ИЗКУСТВО

 НЕЖНО - ДЕТСКО - СКЪПОЦЕННО 

"Сестрата" на куклите
"върха" на нослето ще рече Stubsnase на германски
(По идея на братовчедка ми)


image

КРАСОТАТА НА БЯЛАТА РАСА И В КУКЛИ

НЕ ПЕДОФИЛИЯ И НЕ ЗАБАВЛЕНИЕ САМО ЗА МАЛКИ

 КУКЛИ НЕ СЪМ ИМАЛ, НИТО СЪМ ЖЕЛАЛ - Разбираемо за момче!

Кликвайте върху изображенията - мащабни са.

МЪЖА ТРЯБВА ДА ИМА СИЛНОТО И "СЛАБОТО" - СИЛАТА И ЛЮБОВТА - мъжеството и омразата, но също усета за красота и очи за красивото, не само на жената трябва да е дадено това - казва моя позната. Тя ще види постинга след месец и твърди, че ми е "дадено"

Дано след този пореден несериозен постинг, направя някой от планираните сериозни - за вероятния първия летял преди братя Райт - ГУСТАВ ВАЙСКОПФ, за германския героизъм през ПСВ при Капоретто и втория Таненберг, за геноцид - отново изтребването на германско население след ВСВ, но и през ПСВ в Россия


"ДЕМОНИТЕ" ПЛАЧАТ

image


СИРЕНИТЕ СВЕНЛИВИ

image

 
РОШАВА "АЛИСА" В СТРАНАТА НА ЧУДЕСАТА

image


ТРЕТИ ИГРАЯТ НА ПИПИ - ДЪЛГОТО ЧОРАПЧЕ

image


 А ИМА ПАЛАВИ И НЕПОКОРНИ

image


И ВСЕ ПАК ДЕМОНИТЕ СА ЧЕРВЕНООКИ...

image

 
..........

Ще започна (или продължа) нетипично с "големите"

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 
Айде продължение с "малките"

Пей прасе - ДЗП в ръце ?!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



image

 
Някои по-тревожни

image


Други капризно-взискателни и "нацупени на света"

image


Трети миловидни, дори разногледи

image

  ..........

Накрая отново червените демони с "вятър в косите"

image


... или магия в косите...

image


 ... и в очите!

image

  ..........

АКЦЕНТИ на финала


"Каката" на куклите

image


и "Феята" на куклите

image




Гласувай:
45



1. lovertosimplicity - Здравей, Тигре!
20.08.2013 01:38
Красиви са!
Защо да не е сериозно?
Напротив - мен поне ме накара да се замисля за някои неща.
Особено пък в светлината как една братовчедка контактува с братовчед си и имат предполага се прекрасни отношения.
Това ме зарадва.
Това ме накара да се усмихна.
Благодари й от мое име и й предай много поздрави.

Както и тайничко на лични /аз ще модерирам това изречение после/ ми дай инфо за любимите й музика и прочие и ще я поздравя изрично при мен.

Поздрави!

Рей
цитирай
2. germantiger - ...
20.08.2013 01:57
Далечко е тя в един друг континент и в бгблогове не влиза.

Първото изображение е (може би) от друга моя позната (deni1313 от вибокс7), нея също може да поздравиш - тя има отношение към подобни "неща", същото е и за няколко още мои познати от женски пол. За съжаление (и разбираемо), много от мъжете нямат или не изразяват явно отношение към изкуство.

"Що" трябва да си гей, за да имаш усет и отношение към "тва" в постинга (така мислят една камара балкански главочи). Аз не съм гей и не се вълнувам от подобни, но отношение към красивото нямам срам да показвам (е не на маса с миришещи на джибри шопари, примерно).

Има обаче и други момци - такива каквито уважавам и то наистина български мъжкари (без ирония).

На няколко от тях си позволих да сигнализирам за постинга (иначе го направих към много дами).
цитирай
3. vmir - Всичко,
20.08.2013 06:42
включително и куклите на онзи, изминал пътя от пълната катастрофа и подчиненост до лидер по мирен път е интересно и поучително.

Моите адмирации за такива и категорични разграничения от нуждаещите се от войни, дрънкане на оръжие и насилие, за да триумфират, които със закон крият шокиращите истини за истинското си положение, за да продържават да мразят, лъжат и клеветят успяващите по мирен път.
цитирай
4. syrmaepon - Навремето баща ми беше донесъл к...
20.08.2013 08:05
Навремето баща ми беше донесъл кукла от Германия и бях я кръстила Лили. Наистина беше хубава, макар че въднъж се пробвах да я пострижа ))) и малко я окепазих.
Тази фея на куклите досущ ми заприлича на Снежната кралица.. )
цитирай
5. germantiger - ...
20.08.2013 08:57
syrmaepon написа:
Навремето баща ми беше донесъл кукла от Германия и бях я кръстила Лили. Наистина беше хубава, макар че въднъж се пробвах да я пострижа ))) и малко я окепазих.
Тази фея на куклите досущ ми заприлича на Снежната кралица.. )


Аз кукли съм нямал и слава Богу никога не съм имал щения за кукли като дете, и за камиончета нямах, само за войничета и един арбалет (който си имаше "либрите" уж детски, но с него почти претрепах няколко деца без да искам).

Как си се стила да постригваш, обаче ;) :) :О

...

Единствените кукльоци, които някак са ме провокирали, са едни германски кукли в трахтен/дирндл/носии - виждал съм такива е нет-а.
цитирай
6. germantiger - ...
20.08.2013 09:00
vmir написа:
включително и куклите на онзи, изминал пътя от пълната катастрофа и подчиненост до лидер по мирен път е интересно и поучително.

Моите адмирации за такива и категорични разграничения от нуждаещите се от войни, дрънкане на оръжие и насилие, за да триумфират, които със закон крият шокиращите истини за истинското си положение, за да продържават да мразят, лъжат и клеветят успяващите по мирен път.


Ако правилно съм те разбрал - в коментара ти иде дума за белия човек най-общо казано/написано?!

А пропо - куклите не са германски, а на някакви арттворци да ги нарека със сайтове в нета (повечето) и то ако добре помняимената и визията им беше на латиноси?!

Други няколко изображения не са намерени от мен, а както споменах от познати.

Сега се сетих, че можех да добавя едни по-нормални и класически (да ги нарека) германски кукли в носии, но пропуснах. Тях ще им намеря място в бъдещи постинги за германската душа.
цитирай
7. pvdaskalov - Германски тигре, прекрасни са...
20.08.2013 10:59
Обаче няма да ги показвам на една малка моя внучка, защото тя си има братче и ако то се влюби от пръв поглед, поглеждайки иззад гърба й монитора, кажи какво ще правим. Как ще му обясним, че те не са истински. Да вземе да писне: "Искаааам я!"
То аз се прехласнах по "феята" на куклите, а какво остава за едно 4-годишно мъжле, което сука до 2-годишна възраст и има хитра усмивчица...
цитирай
8. germantiger - Духовит и енергичен коментар, ти си като Джована, ама мъжката версия ;) комплимент
20.08.2013 11:13
А... Е... Ха... ;)

Това за хитрата усмивчица, само едно засукано мустаче му липсва и ще е кукла бъдещо коцкарче ала Миодраг иванов и той имаше и сигурен съм още има една хитра дяволита хм.

Въобще твоите коментари показват, че си от тези мъже, които имат око и за силното, и за нежното, и за "палавото" (всякакво)!

И да ти е здраво мъжлето, момичето и майка им!
цитирай
9. zaw12929 - Прекрасна колекция
20.08.2013 12:32
Прекрасна колекция
цитирай
10. germantiger - ...
20.08.2013 12:36
Благодаря за добронамереното ти отношение и коментари под мои постинги.
Знаеш разликата в позициите ни за днешние ден или "политика" и много се радвам, че ти имаш очи и за едното в което сме различни и за другото в което споделяме красивото :)
цитирай
11. vmir - 6. germantiger,
20.08.2013 19:03
germantiger написа:


Ако правилно съм те разбрал - в коментара ти иде дума за белия човек най-общо казано/написано?!



Нямам предвид раса, а характерни навици. Помислих, че куклите са германски. Изумително е колко бързо германците успяха да се възстановят от разгрома след ВСВ до днешната си лидерска позиция. Без хленчове, без вайкания, без търсене на врагове и световни конспирации, въпреки, че бяха във война с целия свят, въпреки пропагандата, поставяща ги в ролята на необходимия за всичко виновник. Изумителна нация с върхови постижения във всяко начинание.
цитирай
12. germantiger - ...
20.08.2013 19:20
С "една поправка" от моя страна, саркастична поправка (не към теб).

Хубаво си написал, че германците успели да се възстановят, но онези там не са германци, 90% от тях не са германци - това са едни безродници, които възпитават не характери, а послушковци, които не познават голяам част от героите си, не се гордеят с нищо силно след 1813г. и позволяват на всеки да им се изплюе държавно на физиономията на определени дати. За "капак" извиняват се за всичко и на всички - било за минало, било за натояще, аз очаквам и за някакво бъдещо "събтие" да поднасат извиненията си.

Иначе казано - възтасновеното не е Германия - такава след 1945г. няма

И възстановилите го може да са били германци,но днешните им наследници на 90% са кифладжии, да, професионално способни кифладжии все пак.

P.S.
Впрочем благодаря за ласкавата оценка, ако бяхме "на живо" - щях да те перпя каквото пиеш. Както може би, вече си разбрал от мой рекоментар към друг потребител - куклите не са германски, а повечето от латиноси. То рядко има някой северняк в западна Европа, който да цени своето и да го продължава (написано на ангро 90% не)!
цитирай
13. germantiger - ...
20.08.2013 19:29
Излишно е да добавям, но ме избива на цинизъм като стане дума за ония там - съвременните, модерните новите "германци".

Онова там не е държава - то е търговско дружество, във ФИРМАТА наречена германия, хората имат много малко деца (германски), който мигрант не е отишъл - той не се е уредил с германска жена и има повече негермански паметници от последната голяма война, отколкото германски.

С "две думи" - дрисли и дрисльовци!

Следващия път ще се владея, извинявам се ;)

Излишно е да споменавам, че коментара ми не е насочен срещу теб, напротив!
Твоите коментари винаги ме радват и много ги ценя!
цитирай
14. stamenmihalevski - Тигре(всички така те наричат, а и ...
20.08.2013 19:42
Тигре(всички така те наричат, а и ника ти е такъв, така че... :)) много красиви кукли си постнал! Особено последните две. :))) Прави ми впечатление обаче, че няма нито една с черна коса. Има и чернокоси германки и то доста красиви! Предполагам обаче, че това е по-скоро заради вкуса ти, а не защото приемаш, чернокосите и чернооките за хора от друга раса. По отношение на гейовете - Защо по дяволите се интересуваш, кой приемал за гейско любовта или поне интереса към красотата? Аз винаги давам следния пример на мойте приятели и познати - Ако примерно хората си мислят и говорят, че аз съм милионер, а аз не съм, то техните приказки и мисли няма да ме направят милионер, nicht wahr? Поздравявам Deutschland от теб, а ти поздрави България от мен! ...und... mach's gut! Поздрави!
цитирай
15. germantiger - ...
20.08.2013 19:49
Благодаря за включването/коментара ;)

Вярно казват ми по ник "тигре" и особено като ми го споменават жени се въргалям в "собствен сос" от кеф ;)

Сега сериозно:

ИМАМ ИЗОБРАЖЕНИЯ И НА КУКЛИ С КЕСТЕНЯВИ И ТЪМНИ КОСИ, ИМА НАИСТИНА ВЕЛИКОЛЕПНИ ДА НЕ НАПИША - ВЪЛШЕБНИ ДОРИ!

Може би, след време ще направя постинг и с такива, по подобие на постинга ми за норд - фентъзи жена, после направих един за дарк (в смисъл на тъмнокоса) фентъзи жена.

Тъй-като правилно си се досетил, че в блога ми целенасочено наблягам, буквално се "вманиачавам" в нордическото - за това и така в този ми постинг.

...

"Колебая се утре дали да направя постинг с червенокоси фентъзи моми.

Иначе аз съм си в България и те поздравявам от Варна - теб и всички около теб да сте живи и здрави!

P.S.
Гейове познати нямам, нито ме вълнуват, но нямам против да си живеят хората, виж бисексуални дами съм познавал и познавам с хубаво!
цитирай
16. vmir - 13. germantiger,
20.08.2013 20:13
germantiger написа:
Излишно е да добавям, но ме избива на цинизъм като стане дума за ония там - съвременните, модерните новите "германци".

Онова там не е държава - то е търговско дружество, във ФИРМАТА наречена германия, хората имат много малко деца (германски), който мигрант не е отишъл - той не се е уредил с германска жена и има повече негермански паметници от последната голяма война, отколкото германски.

С "две думи" - дрисли и дрисльовци!

Следващия път ще се владея, извинявам се ;)

Излишно е да споменавам, че коментара ми не е насочен срещу теб, напротив!
Твоите коментари винаги ме радват и много ги ценя!


Совите не са това, което са, приятелю!

Величието е в примирението защото примирението е единственият път към него. Малките изостанали нации като българската бленуват за величие и в тях е типично мисленето, че величие се постига с налагане на собствената воля над останалите, а големите нации и империите плащат за влиянието и постиженията си с отказ от себе си. Войните са само завръщане на големите нации към себе си или онова, което малките не изпускат и за момент от страх, че няма да има с какво да се гордеят или самоопределят. Прекаленото натрупването на суета и акумулирането й в национализъм прави войните неизбежен инструмент за оправяне на настроението и самочувствието на гражданите в една държава.
цитирай
17. germantiger - Поздрави
20.08.2013 20:26
Мога да намеря и намирам мъдрост в думите ти, дори не само мъдрост, но и стратегия, политика, или това, което чудесно си написал и ще цитирам (излишно е да го развалям с мои думи):

"... големите нации и империите плащат за влиянието и постиженията си с отказ от себе си. Войните са само завръщане на големите нации към себе си или онова, което малките не изпускат и за момент от страх, че няма да има с какво да се гордеят или самоопределят."

И все пак отново две корекции от мен (чудесно знаеш, че не е нужно да се съгласяваш с тях):

1. Голяма нация няма да има, просто защото демографски германското умира, както никога досега не е умирало. Тази нация няма как да се върне към себе си, просто защото други ще я подменят, ако ще да се нарекат после и "германци".

2. Тази гавра, Шулдкомплекс и възпитание на поколения германци от деца във всесветовна вина и забрана за гордост с почти всичко в последната голяма война - няма аналог в историята, а аз нескромно мисля, че познавам историята. Подобно подменено и антигерманско възпитание в "германия" няма аналог в света при работеща и съществуваща държава.

Иначе казано - този път умира месото и връщане към германското не може да има - може да има подмяна, която ще нарекат трансформация. Възпитанието на един народ да мрази себе си и да не почита световната си сила, когато я е имал, няма аналог в историята.

Иначе за другото си прав, мъдър, бих казал в мегаисторични рамки, накара ме да се замисля и да запомня голяма част от коментара ти - за мен си прозрял стратегията на историята!
цитирай
18. planinitenabulgaria - И аз имам заслуги към германците:
20.08.2013 21:13
Поне десетина германци направих туристи като мен и те заобичаха планината. Германецът е най-висшата категория човек за мен. Мафията наложи позорен договор на Германия след ПСВ, буквално разруши Германия през ВСВ, без да има нужда разруши и културната й столица, Дрезден, но германците се възсатановиха и пак са първи в Европа. Не виждам обаче бъдеще за тях, което заслужават заради внедрената там американска система, наречена пазарна /б. м. просташка, циганска/ икономика и мултиетнически /б. м. паразити и гостоприемници заедно/ тип държави. Те с това трябва да се пребори Германия, ама няма как...
цитирай
19. veilet - Някак ми е трудно да приема, че вс...
20.08.2013 21:18
Някак ми е трудно да приема, че всичко това са просто кукли.... Мое виждане- не знам?! Аз например съм срещала жени- германки, които в лице са по-хубави и от тук представените кукли. Не коментирам телосложение, а само лице. А съчетанието между бяла памукова кожа, напъстрена с лунички и големи синьо-езерни очи обръщат погледите не само на силния пол...И феята накрая е "убиец"!!! Поздрави за подбора от нежност, съблазън и детска невинност!!!:)))
цитирай
20. vmir - 17. germantiger,
20.08.2013 22:01
Малко ми е странно, че точно в горните ти възражения се разминаваме почти диаметрално противоположно. Ако германския дух умира, умира не повече от онази част от него, която е нарочена от обстоятелствата, (включително от антигерманската пропаганда) да умре. Вместо да се тръшкат колко са велики, германците бачкат. И бачкат не само с мускули, чукове и лопати, но бачкат така, че да успяват в начинанията на умния човек, който не позволява на зложелателите му да го отклонят от призванието му. На това е способна единствено нация, толкова дълбоко убедена в способностите си, че не изпитва нужда да се самомотивира с развяването им като детско байряче, каквато е модата на изток от Германия, а ние грешим, като преценяваме германците от позиция, че меродавна е единствено тази мода. Колкото и мекушави и безхарактерни да ни изглеждат днес германците, нямам ни най-малко съмнение, че ако бъдат забъркани във война, няма да имат равни на себе си по храброст и издържливост. Защото знаят, че понасянето на униженията е единственият им позволен от света път към техния просперитет и имат необходимата национална самодисциплина да не се поддадат на провокациите, които ще им изсмукват силите и енергията в инфантилни спорове "кой е по-по-най".

Впрочем, германците са известни от древността с впечатляващите си добродетели, морала и посветеността си на общността и семейството, както разбира се, и с пословичната си храброст и честност, поне това са качества, които са доминирали над останалите и са компенсирали недостатъците и слабостите им, като са ги сплотявали до упорство, надделяващо над страха от смъртта и дребнавите лични сметчици. На всичкото отгоре, историческата ретроспекция показва, че германците са били агресори в пъти по-рядко от останалите народи. Днес тяхното традиционно миролюбие е замъглено от агресивната пропаганда, която продължава да търси дивиденти от ВСВ, но и това е на изчерпване, защото инвестициите в тази пропаганда отдавна са невъзвращаеми и проблема е как да бъдат спрени, защото са превърнати в култура.
цитирай
21. tikoev - "Щюбснасе" ли се чете? ...
20.08.2013 22:11
"Щюбснасе" ли се чете? Поздрави, тигре! :)
цитирай
22. djovana38 - БЕЛИЯТ ЦВЯТ НА КОЖАТА Е АРИСТОКР...
20.08.2013 22:36
БЕЛИЯТ ЦВЯТ НА КОЖАТА Е АРИСТОКРАТИЧЕН.Когато Калигула изпратил сестра си на остров Лесбос и тя цял ден стояла край морето се е опитала да наложи слънчевия загар и шоколадовия цвят за модерен, но не е успяла. Изобщо в римската империя се е знаело, кой е бял и кой чер. А ВСЯКА РАСА СИ ИМА ОПРЕДЕЛЕНИ НАВИЦИ.И НАЙ-ЛОШОТО, ЧЕ СИ ГИ НОСИ СЪС СЕБЕ СИ В КОЯТО И СВЯСТНА ДЪРЖАВА ДА СЕ ПРЕСЕЛИ. Тези кукли ме върнаха в детството!Не бяха точно такива.Парцалени кукли бяха повечето.Но моите бяха немски и румънски!Как се фуках и колко ми беше мъчно, че другите нямат,затова споделяхме куклите в игрите.И докато разгледам и прочета всичко в постинга, усмивката не слезе от лицето ми!Приятно ми беше!Поздравявам те!
цитирай
23. germantiger - ...
20.08.2013 23:08
tikoev написа:
"Щюбснасе" ли се чете? Поздрави, тигре! :)


Щубснаазе с удължена гласна "а", ст и в началото правят ш почти винаги, с почти винаги в начало на дума е з, в случая с в думата за нос обаче пак става з - нааЗе.

Тази дума не звучи добре, има други поне за мен приятно звучащи думи на "немски", а думата я посочих защото е специфична ;)
цитирай
24. germantiger - ...
20.08.2013 23:13
djovana38 написа:
БЕЛИЯТ ЦВЯТ НА КОЖАТА Е АРИСТОКРАТИЧЕН.Когато Калигула изпратил сестра си на остров Лесбос и тя цял ден стояла край морето се е опитала да наложи слънчевия загар и шоколадовия цвят за модерен, но не е успяла. Изобщо в римската империя се е знаело, кой е бял и кой чер. А ВСЯКА РАСА СИ ИМА ОПРЕДЕЛЕНИ НАВИЦИ.И НАЙ-ЛОШОТО, ЧЕ СИ ГИ НОСИ СЪС СЕБЕ СИ В КОЯТО И СВЯСТНА ДЪРЖАВА ДА СЕ ПРЕСЕЛИ. Тези кукли ме върнаха в детството!Не бяха точно такива.Парцалени кукли бяха повечето.Но моите бяха немски и румънски!Как се фуках и колко ми беше мъчно, че другите нямат,затова споделяхме куклите в игрите.И докато разгледам и прочета всичко в постинга, усмивката не слезе от лицето ми!Приятно ми беше!Поздравявам те!


Не знаех този "случай" с дивия Калигфула и всъщност със сестра му, а уж знам доста за класическия Рим ;) ще го запомня - кефи "казуса"!

Някои разнасят простотия, но ти не си от тях, ти на автогара примерно си фурия и не само на автогара! А не само балканците знаеш носят простотия - някои не напили се западнячета по бгкурортите също...

А както очаквах - била си хем шавливо и мило добро дете, хубаво, че не са ти окрали куклите някои не толкова мили, повече завистливи ;)
цитирай
25. tera - Ха-ха, много мило е това с куклите :)
20.08.2013 23:17
Обаче - всичките ти кукли си приличат! Те са май от по-ново време. Тип Барбита.
Докато моята любима кукла Мима (внос от ГДР навремето) е съвсем различна. Както и руската ми кукла Оля, донесена специално за мен по поръчка на майка ми от една нейна приятелка от Москва или Ленинград, де да знам.
Знаеш ли, не бях се сещала за тези мои кукли, ако майка ми не ги е изхвърлила, може да им направя по някоя снимка, поне са автентични.
Готин пост! :)


цитирай
26. germantiger - И пак за тикоев
20.08.2013 23:18
минало звучащо добре, макар в изпълнение на Нана Мускури

http://www.vbox7.com/play:ae95e0b1

и днешно пак що-годе добре в изпълнение на поппевица

http://www.vbox7.com/play:e2685614
цитирай
27. germantiger - Към Тера
20.08.2013 23:22
И за мен тези в постинга са прекалено захаросани (някои), други прекалено луди, имам усещането че държат нож зад гърба си хах ;) трети пък не са за кукли (тия представляващи по-голямата възраст).

И всичките ГОЛЯМОоки, "а стига бе" - прекалено, но пък впечатляващо изящество и магия имат, браво на създателите!

Снимай кукльоците и ако са ок може също да направиш постинг и да ми сигнализираш ;)
цитирай
28. germantiger - ...
20.08.2013 23:26
planinitenabulgaria написа:
Поне десетина германци направих туристи като мен и те заобичаха планината. Германецът е най-висшата категория човек за мен. Мафията наложи позорен договор на Германия след ПСВ, буквално разруши Германия през ВСВ, без да има нужда разруши и културната й столица, Дрезден, но германците се възсатановиха и пак са първи в Европа. Не виждам обаче бъдеще за тях, което заслужават заради внедрената там американска система, наречена пазарна /б. м. просташка, циганска/ икономика и мултиетнически /б. м. паразити и гостоприемници заедно/ тип държави. Те с това трябва да се пребори Германия, ама няма как...


Абсолютно съм съгласен с коментара ти и най-вече с последното изречение (за съжелание)!
Изненада ме, когато положителен и добронамерен човек като теб напише нещо толкова (поне за мен истинно), но рязко!
Ще рече - добрите хора като теб не са заспали (знам, че не си заспал откакто Марин задочно ми показа твоя блог),защото умния човек не може да е заспал.
цитирай
29. germantiger - ...
20.08.2013 23:30
veilet написа:
Някак ми е трудно да приема, че всичко това са просто кукли.... Мое виждане- не знам?! Аз например съм срещала жени- германки, които в лице са по-хубави и от тук представените кукли. Не коментирам телосложение, а само лице. А съчетанието между бяла памукова кожа, напъстрена с лунички и големи синьо-езерни очи обръщат погледите не само на силния пол...И феята накрая е "убиец"!!! Поздрави за подбора от нежност, съблазън и детска невинност!!!:)))


Феята вече има три гласа с твоя - и на мен ми харесва, стоя часовник зад нея, ще е феята на Пепеляшка, може би?!

За германките - много си ги захорасола, чак чак, брех брех ;)

За кожата, ЛУНИЧКИТЕ И ОЧИТЕ съм 1 000 % съгласен!
Луничките, луничките, стига да не са прекалено много, луничките са...
цитирай
30. germantiger - КОМЕНТАРА ТИ ЗАСЛУЖАВА ЦИТИРАНЕ
20.08.2013 23:39
vmir написа:
Малко ми е странно, че точно в горните ти възражения се разминаваме почти диаметрално противоположно. Ако германския дух умира, умира не повече от онази част от него, която е нарочена от обстоятелствата, (включително от антигерманската пропаганда) да умре. Вместо да се тръшкат колко са велики, германците бачкат. И бачкат не само с мускули, чукове и лопати, но бачкат така, че да успяват в начинанията на умния човек, който не позволява на зложелателите му да го отклонят от призванието му. На това е способна единствено нация, толкова дълбоко убедена в способностите си, че не изпитва нужда да се самомотивира с развяването им като детско байряче, каквато е модата на изток от Германия, а ние грешим, като преценяваме германците от позиция, че меродавна е единствено тази мода. Колкото и мекушави и безхарактерни да ни изглеждат днес германците, нямам ни най-малко съмнение, че ако бъдат забъркани във война, няма да имат равни на себе си по храброст и издържливост. Защото знаят, че понасянето на униженията е единственият им позволен от света път към техния просперитет и имат необходимата национална самодисциплина да не се поддадат на провокациите, които ще им изсмукват силите и енергията в инфантилни спорове "кой е по-по-най".

Впрочем, германците са известни от древността с впечатляващите си добродетели, морала и посветеността си на общността и семейството, както разбира се, и с пословичната си храброст и честност, поне това са качества, които са доминирали над останалите и са компенсирали недостатъците и слабостите им, като са ги сплотявали до упорство, надделяващо над страха от смъртта и дребнавите лични сметчици. На всичкото отгоре, историческата ретроспекция показва, че германците са били агресори в пъти по-рядко от останалите народи. Днес тяхното традиционно миролюбие е замъглено от агресивната пропаганда, която продължава да търси дивиденти от ВСВ, но и това е на изчерпване, защото инвестициите в тази пропаганда отдавна са невъзвращаеми и проблема е как да бъдат спрени, защото са превърнати в култура.

цитирай
31. germantiger - Към vmir
20.08.2013 23:52
Написал си един казано не на шега АПОТЕОЗ за вероятния германски следвоенен път - психология, манталитет или фундамент поне в мотивацията.

С повечето съм съгласен, бих искал за всичко написано да си прав и още нещо - БИХ КАЗАЛ, ЧЕ МЕ ТРОГНА КОМЕНТАРА ТИ, за това - Благодаря!

Сега за "несъгласието" или разминаването мое с теб в отделни детайли или дори в базиса в отделни положения:

- мисля, че надценяваш германците и тяхната народопсихология, но дай Боже да си прав

- мисля също така, че генерализираш и съзираш някаква народна тяхна воля, осъзната и ясна, а това само по себе си в един наяден народ и не поставен в критично положение или не възходящ едва ли има такава воля. Осъзнатия мотив се появява най-често в трагедия или триумф, по-точно пътя към двете крайности.

- струва ми се, че едното не трябва да изостава за сметка на другото или поне не толкова - какво казвам - не пречи да имаш професионализма и съзиданието типично за модела там и заедно с това да имаш някоко идеи германски фундамент, гордост, силни примери. Не крайността с американския флаг навсякъде, не с френския шовизинизъм (на моменти), но една дупка да зее в "германия" що иде реч до силно и национално е лошо. Тази дупка дава плодове и ще дава още гнили плодове, последствоята според мен ще са убийствени за германското (за държавата няма да са)

- прощавай детайла, но се съмнявам, че имат смелостта (като нация общо), че имат характера който са имали. Българите го нямат онзи български (у някои да, но национално не), същото е при германците и други нации. Мога да дам пример КАК ДВЕ ТУРСКИ ХЛАПЕТА СА ГОТОВИ ДА СКОЧАТ НА НАД 10 ГЕРМАНСКИ И ПОСЛЕДНИТЕ В 1 ОТ 2 СЛУЧАЯ ЩЕ СЕ РАЗБЯГАТ - това са факти, които можеш да видиш и на видеа и да прочетеш. Подобно е положението и в други "бели" страни.

В книга за германския манталитет от която превеждах с НЕизненада прочетох, че германците не обичат деца около себе си, че семейството вече не е на първо място за тях. трите К Kinder-Kueche-Kirche умряха
цитирай
32. germantiger - ...
20.08.2013 23:57
Моите изводи vmir:

1. За много от написаното си прав, бих казал впечатляващ, мъдър и дрои геополитически - рамката и мащаба които си засегнал в коментарите са огромни, да не кажа и философски на моменти

2. Мисля обаче, че много се облягаш на германското минало и добродетели (които вече са диоста ликвидирани), мисля, че силно надценяваш германците и намираш обща народна воля там където едва ли я има

3. Ако я имаше в степента в която ти я съзираш, то ТАЗИ СЪЩАТА ВОЛЯ ЩЕШЕ ДА СЕ ПРОТИВИ НА ДЕМОГРАФСКОТО, КУЛТУРНО И НРАВСТВЕНО УБИВАНЕ НА ГЕРМАНИЯ. щеше да се противи както би го направила една национална воля - силно, масово, упорито, непреклонно и осъзнато.

Аз това в германците не виждам, следователно се съмнявам в качествата и волята които ти разчиташ в тях.

Всъщност нашата разлиак е, че аз казвам - не стига това което днес, трябва и още и друго и различно но германско

А ти казваш - това днес не е падение, нищо не е умряло, това е техния път и е правилен

Да - ще допълня аз, техния път е, но правилен според мен - не.
Лодка имат, гребла не.
цитирай
33. vmir - 32. germantiger,
21.08.2013 01:29
Мисля, че се досещам откъде произтича разминаването ни. Ти приемаш, че аз преценявам колективната воля и качествата на германците. А аз извеждам мнението си с интерполации във времето и ги отнасям към състояния на проблема в други времена и условия. Чел съм подигравателни и снизходителни оценки за качествата на германците през XVIII и XIX век, когато французите с техните бунтове, революции и лозунги буквално са вземали акъла на света, не по-малко, отколкото руснаците с техния комунизъм през 20-те и 30-те тодини на XX – ти век. Във всяко от тези сравнения, германеца изглежда почти като безлично угоено самодоволно прасе, неспособно на каквато и да било воля или човешко вълнение. Какво е ставало в други години, знаеш не само доста по-добре от мен, но и страдаш по “изчезналата” германска воля и дух, сякаш не са били една светкавица време, а винаги са блестели все така ярко и видимо за всички.

Затова няколко думи с всичките рискове и условности на обобщенията и масовите сравнения. Колкото и нехаен и безгрижен да е изглеждал германеца през вековете, а другите в сравнение с него социално ангажирани, германците за мен са видимо по-задълбочени и рационални. Груба грешка е да олицетворяваме една нация с отделния човек, който ни е впечатлил с нещо хубаво или лошо, или който пропагандата ни сочи за пример. Това, че човешкото съзнание работи с познати символи и стереотипни образи е оправдание за пропагандата, но тя е илюстративен, а не познавателен инструмент. Когато говорим за поведението и навиците на голяма група хора, например нация, познаването им не се изразява в качествата на подбрани за добро или лошо индивиди, а точно обратното – в честотата на случайното им откриване, при мерки за абстрахиране от влиянието на пропагандните модели, ако мога така да определя безпристрастността на преценката. Така вече никой няма да очаква гениалното прозрение от овчаря, а храбростта от охранения бакалин. И ще знае, че липсата им в едни не означава, че те липсват във всички. И ще знае, че конкретните качествата на групата си имат своите конкретни носители. И когато добродушният шишкав бакалин чуе мисълта на учения и не се почувства длъжен да му доказва колко е тъп, а приеме тази мисъл като важна за двамата, а учения не бъде предизвикан да обяснява на бакалина колко трябва да научи, за да има основания за критиките си, за решаването на проблема, бакалина става почти толкова квалифициран по въпроса, колкото и учения. Същото става и с храбростта. Двама – трима храбреци с истински смели сърца са в състояние да превърнат 1000 уплашени и готови да се разбягат в мъже, решени да се бият до последно. Говоря за храбреци на дело, готови да тръгнат срещу куршумите, не за “смелите” думи, които стигат до оплюването на противника, но после чакат другите да тръгнат срещу него. А при германците не само се намират и умни и храбри, но и малцина биха предпочели да ги развенчават, вместо да се солидаризират с качествата им и най-вече с усилията им.

Не по-различно е положението с ценностите – оплакването на загубата им в определени граници само помага за укрепването им и в това е силата на демокрацията – че може да превърне персоналната критика в групова самокритика за намиране на колективни решения. Стига критикуващия да има необходимата мяра, вместо да мисли, че колкото повече критикува, толкова повече помага на другите да станат специалисти по въпроса, и това е достатъчно за оправдаване на трагичното му невежество в материята, по която неуморно критикува останалите.

И в този случай привидностите са много силни, а да не реагираш на всеки лозунг като като французин не доказва със сигурност, че нямаш отношение и, че не би изразил това отношение в случай на реална нужда по-действено и по-ефективно от лесно палещия се французин, стига да намериш достатъчно сериозно основание за намесата си. (Нима циганите, всеизвестни с бързото си палене и гаснене, намират по-трайни решения на проблемите си? Обратното - тъпчат на едно място като глупав капризен българин, който си мисли, че е достатъчно да повтаря и хленчи какво иска и властта ще му го изпълни, въпреки всички чудовищни дела, които неуморно й приписва без каквито и да било меродавни доказателства и без необходимата политическа и обществена подкрепа. Подозирам, че възпитанието в много други държави, би възспряло от подобна неадекватна глупост дори децата, камо ли възрастните да се занимават с такива обречени на провал начинания, които се провалят заради неадекватният си утимативен характер, с който само потвърждават поговорката: "Куче, което лае, не хапе". Но българите сме една от рекордно нелогичните и неадекватни нации в света не, защото няма умни между нас, не, защото не обичаме умните, а защото обичаме онези умни, които някой друг ни покаже, а най-вече пропагандата или конюнктурата, която си търси лица да героизира по свои си причини и по махаленски фамилиарните си мерки за света.

Много ми допада умният начин, по който западняците и най-вече американците си управляват държавите, като се позовават на критиките, имам чувството, че самото щатско правителство си произвежда всички онези ужасяващи според нашите просъветски коментатори апокалиптични "новини" за САЩ и щатските дела, които цял век, ежедневно ни уверяват, че утре САЩ ще загине, и тези или го вярват, или реалността не ги интересува, а само и единствено пропагандата и затъпяващият й ефект върху публиката.

За примера с турчетата не се заблуждавай, германчетата са поставени в културния контекст на гостоприеми стопани, които трябва да дават добър пример на не дотам цивилизованите си гости, и това няма нищо общо със ситуация, в която страната им или техни сънародници са обект на похищение от неканени "гости" и трябва да бъдат защитени, Хитлер например споменава десетки хиляди избити в Полша германци като причина за анексирането на някогашните германски територии, с което започва ВСВ.
цитирай
34. germantiger - ...
21.08.2013 15:15
Отново поздравления - преди да одобря коментара го прочетох два пъти за да осмисля и да разбера (надявам се, да съм разбрал) това, което изразяваш, а след като е одобрен и се появи под постинга (обикновено със закъснение до 10 минути често пъти), ще го прочета и трети път.

Нещо повече - ще сигнализирам за поредицата ти коментари на кордон и надеждабракалова от блог.бг, които са ми добри познати и извън нет-а, те ще оценят по достойнство, а може би и ще разберат още повече от коментара ти отколкото аз.

Със сигурност това е мащаба в който вие повече прозирате или се интересувате. Условно казано/написано, аз повече гледам тактическия и оперативния мащаб, вие по-често стратегическия и разбираемо в това лошо няма, напротив - едва ли има разбиращи във всичко и от всичко, нека да са повече и различни!

Особено за френските революции (не случайно в мн.ч., макар да е имало и едно германаско подобие) Надежда особено ще сподели и размисли върху коментара ти, а за предходните ти коментари и пътя Кордон.

С последния ти коментар аз съм съгласен, особено в частта му за американците. Въобще първите критици на т.нар. запад обикновено винаги са от запада, както и почти всичко ползвано като инфо в източни да ги наречем клипове антиамерика отново са изпълнени с инфо изникнало първо там - на английски и в щатите или запада. На изток, критиката се "разкодира" като слабост, а аз като теб намирам, че тя може да е сила - не на момента и не декларирана, но градяща, след момента и с много по-трайни положителни последствия!

И поздравления за коментара ти, всъщност и за предишните.
Подобен тип или род теми трябва (ако желаеш) да коментираш в блога ти!
Намирам, че си рядък ум в това, в блог.бг със сигурност един от малкото, да не кажа уникалните.
цитирай
35. chara - Прекрасни са ...
21.08.2013 15:28
:)
цитирай
36. germantiger - ...
21.08.2013 19:38
Благодаря chara, ти си от тези (няколко) от които винаги очаквам окуражаващ отзив и още пращайки ти линка се усмихвам (няколко такива сте, но не много) - просто ми е приятно!

vmir - позволих си да предложа нашата кореспонденция цитирайки теб и мен с никове в две групи във вибокс7 и към над 20 потребителя които ценя там.
цитирай
37. veilet - Хо, хо, хо....
21.08.2013 19:41
vmir написа:
включително и куклите на онзи, изминал пътя от пълната катастрофа и подчиненост до лидер по мирен път е интересно и поучително.

Моите адмирации за такива и категорични разграничения от нуждаещите се от войни, дрънкане на оръжие и насилие, за да триумфират, които със закон крият шокиращите истини за истинското си положение, за да продържават да мразят, лъжат и клеветят успяващите по мирен път.

Извинявай, ама толкова си се издигнал на мета ниво в разсъжденията и наблюденията, че без телескоп нищо не виждаш. Само дето мисля, че основната причина е, че си се скарал с накакъв един немец, дето ти е плюл пред вратата и сега вече цяла Германия е нисша духом. Хайде, опровергай ме ...
цитирай
38. germantiger - ...
21.08.2013 19:57
Що така към него, veilet ;) ?!

В моите коментари нагоре, аз още повече ги (немците) подцених или дори напсувах, едва ли не унизих (може би, неправилно)?!

Моята приказка е, че винаги съм виждал там прекалено послушни мъже, а аз намирам полезно и в лошите характери.

Всъщност послушни хората ми са се стрували почти навсякъде по света където съм бил (ще рече, че аз съм без възпитание или "лошо момче" ;)

Айде, спирам да се будалкам.
цитирай
39. germantiger - ...
21.08.2013 20:02
Извинение за спортнотъпия пример:

Лично аз предпочитам не просто професинален отбор с професиналисти и изпълнители.

Предпочитам такъв, но с няколко "идиоти" като Каан и Еффе(нберг)

Професионализъм + характер и злоба дори

И още "по-тъп" пример:

НЕ Веермахт, ДА СС - не само умението, но и жестокостта (в този трагичен исторически "случай")

Добре уредена държава, възпитани хора, но и респект, почитане дори гръмогласно на онези от последната война и не само тях - ЛИЧНО НА МЕН МИ Е ПИСНАЛО ДА ГЛЕДАМ ПОНЕ 3 ФИЛМА (едното сериал) ЗА ГАДНИЯ АЛТЕ ФРИТЦ - ФРИДРИХ (ново"германски" филми - идиоти)!

Вероятно истината е някъде по средата между мен, vmir, а може би и veilet
цитирай
40. veilet - Хо, хо, хо... /част2/
21.08.2013 20:08
Изключително съм доволна, че Съдбата ми предоставя възможност да общувам с немци в пълното им "разнообразие" по области на географско териториално разположение. От тях научих да обичам и уважавам глобалната природа, точност в мисленето, прецизност в действието,чистота, ред и дисциплина...
Уроците по социална справедливост, гражданска смелост и инициативност В ПОЛЗА И НА ДРУГИТЕ- не случайно понятията "благотворителност", "детска градина", коледна елха са "изобретения" на немската духовност.

Лежали са в затвори и са умирали за правата на работниците...Кои българи са дали живота си И ЗА ДРУГИТЕ ????
Васил Левски и после..???

Вижте във: http://de.wikipedia.org/w/index.php?tit ... arch&ns0=1

deutsche Erfinder, Philosophen,Komponisten и какво ли още не....

Никой от нас не си е "избирал" къде да бъде роден, но малко или повече СЪЗНАТЕЛНО решава къде да е !!!!

цитирай
41. germantiger - От vbox7
21.08.2013 22:00
anticonformist каза:
преди 55 мин.

В сравнение с вашите познания в материята, моите са някъде долу в "къра". С моите по-ограничени наблюдения над народопсихология на германския народ, може и най-вероятно ще "прозвуча" не много на място и затова просто ще си изкажа становището и няма да му апологетнича в последствие, считайки че съм "изказал" прекалено невярно виждане.

Няма да отричам работохолизма на германците, защото никой няма да ме вземе на сериозно, но доколкото съм чувал, на германците им е позволено да се възстановят бързо след ВСВ, тъй като без същия този техен работохолизъм, Европа би била един порядък по-малко Европа - поне що се отнася до икономиката. Вън от всякаква съмнение е, че ако Съюзниците искаха Германия да стои в перманентна криза, това несъмнено щеше да стане. Вън от всякакво съмнение е, че с работохолизма, за който говоря си е причината никой да не иска да прави от германския народ икономически мъченик. Това е имал предвид вероятно човека - в икономически план. Емоционалните проблеми на Германия, които ти си визирал - "Деца-Църква-Кухня" не мисля, че са решени, а и доколкото виждам от вашите изказвания, няма големи очаквания да се решат.

Чарлз Дарвин е казал, че ще оцелеят най-приспособимите, не най-силните, не най-умните, не най-благородните или каквито и да било други "по-по-най". Това се вижда примерно в Япония - вече почти няма толкова благородни хора, които да казват "Провалих се, учителю, ще ми окажете ли честта да ми отрежете главата?". Къде отидоха тези хора? Ами с отрязани глави, погребани без почести, неоставили поколение, на което да дават пример. Предполагам (без да го знам) , че същото става в Германия - хората са толкова благородни, че явно по-малко честолюбивите, не само чужденци, а и местни, им се "качват на главата". Истината е, че когато си прекалено културен и водиш прекалено праволинеен живот, подчинен на идеален ред, си еволюирал извън кръга на онези, които ще оцелеят. Белите не мислим, за това как да направим поне 3 деца с любимия си човек, а сме повече кариеристи или поне отдадени на други по-"значими" неща от правенето на деца. При "другите" с голям демографски потенциал стоят точно обратните ценности и в крайна сметка аритметиката си казва думата.

Аз лично харесвам германския народ, не само заради общите ни исторически мъки, а и защото за разлика от западните си съседи, не са нахлули във всяка една страна, в която са имали дори и малка възможност. Заради тази моя умерена симпатия ми става тъжно, ако нещата, които предполагам се окажат истина, дори и само донякъде.

Не знам доколко големите империи се отказват от себе си, защото сега живеем в една империя, ръководена от едни такива затворени, консервативни, които дори се бракосъчетават с близките си роднини, че богатството да не напуска рамките на семейството. Исторически вярно е това за разпадането на великите империи, да се надяваме и че тази сегашната ще си отиде, че ни е писнало да слушаме за гоненията, които са изтърпели миличките дискриминирани евреи.

ПС: Моят нос също е островърх и вирнат, като на елфката от първата снимка, което няма връзка с темата.
цитирай
42. germantiger - От vbox7
21.08.2013 22:02
audan
преди 1 ч. 35 мин.

Моето скромно мнение на неспециалист.
От 1945 г. втрви оберкървяване на Германия - вина и внос на мигранти.
1. Всеки психолог знае, че за да продължи напред една личност, първо трябва да си прости. А на германците не им се дава прошка. Защо ли?
2. Мигрантите ги "вкара" германската социална поолитика. Ето как.
Работиш 1 месец и после напускаш, но 6 месеца си на социални, коиито са почти колкото минималната работна заплата. Сиреч няма смисъл да работиш 7, след като можеш само 1 месец. Да, но така има много незаети места и ... ето защо идват чужденците.
Поляци и сърби -ок, но турците са друга култура. И ето моя коментар за 2-те турчета и 10-те бягащи германчета.
Разликата е в домашното И! религиознопто възпитание. "Еврейската религия за неевреи" - християнството" учи на пасивност - бият ти шамер, ти обръщаш другата буза ... вкл долната.

Ислямът учи на агресия, особно към немюсю;маните, които са "кучета". Подобна е ситуацията и в Чечения. Руснак сподели, че никога няма да спечелят войната, защото всеки чеченец учи детето си да е борец, докато руснака учи своето да слуша и да се подчинява.

И все пак има надежда за германството.
Дори кръвта да изчезне, след време идеята за германския дух, ще "зарази" негерманци, които ще възродят уха на Германия. нима същото не правеха княз Батемберг и цар Борис - двама небългари по кръв, но по-българи по дух от мнозина "кръвни българи"?

Заб. "ГЕР - МАН" значи "човек - герой, хора, потомци на герой", според мен
цитирай
43. germantiger - Към anticonformist
21.08.2013 22:05
И с твоя коментар съм съгласен особено в частта му за честолюбието.

Не бях се замислял за Дарвин, но казаното, че ще оцелеят или явно оцеляват най-приспособимите, не другите най е велико, защото в природата, а може би и в историята е ИСТИНА - ще го запомня - интересен и решаващ детайл.
цитирай
44. germantiger - Към audan
21.08.2013 22:06
"1. Всеки психолог знае, че за да продължи напред една личност, първо трябва да си прости. А на германците не им се дава прошка."

- бих казал, че този цитат от теб е велик

- Иначе на старогермански гер е копие, а ман беше прародителя или там първия от който тръгват колена и племена, това помежду впрочем и ти си писал за теб все пак що ще рече - блг!
цитирай
45. vmir - 37. veilet,
22.08.2013 03:28
veilet написа:
vmir написа:
включително и куклите на онзи, изминал пътя от пълната катастрофа и подчиненост до лидер по мирен път е интересно и поучително.

Моите адмирации за такива и категорични разграничения от нуждаещите се от войни, дрънкане на оръжие и насилие, за да триумфират, които със закон крият шокиращите истини за истинското си положение, за да продържават да мразят, лъжат и клеветят успяващите по мирен път.

Извинявай, ама толкова си се издигнал на мета ниво в разсъжденията и наблюденията, че без телескоп нищо не виждаш. Само дето мисля, че основната причина е, че си се скарал с накакъв един немец, дето ти е плюл пред вратата и сега вече цяла Германия е нисша духом. Хайде, опровергай ме ...


Не съм се карал с германец, нито намирам Германия за нисша духом. За мен Германия е традиционен световен лидер във философията, в техниката и в духовността. Не виждам при изобилието от изяви в тези области, германците да са имали нужда от войни, терор и насилие, за да триумфират, обратното - германците са сдържани и рационални, а това, че за няколко години развиха невъобразима военна индустрия и скочиха на целия свят, няма как да има общо с дрънкането на оръжия, което е навик на примитивните изостанали общества и диктаторите, които упражняват властта си чрез създаване на парализиращ страх, верноподаничество и сляпо подчинение.

Примери, които бяха пред очите на всички ни - 1990, кризата в Персийския залив. От нахлуването на Ирак в Кувейт, до един момент преди намесата на САЩ, преброих 17 (седемнадесет) официални предупреждения на САЩ към Ирак заради инвазията и гаврата с инспекторите по оръжията за масово поразаване на ООН, които Саддам няколко пъти прогонваше от Ирак. Тогава Саддам отговаряше на американците, че щял да им ликвидира армията, да погребе САЩ в пустината, и прочие глупости, каквито кварталните бабаити ценят безкрайно и намират за връх на патриотизма. От БСП пък му пратиха пушка да отстрелвал янките. Това наричам "дрънкане на оръжие" - този блъф на управляващите, вкарващи народите си съзнателно във войни, за да се харесват на кварталните гамени. Това няма нищо общо с германците и американците, които защитават принципите и ангажиментите си, когато местни тарикати се опитват да ги провокират, за да лъжат селяните си, че са съизмерими със силата, постиженията и способностите на тези нации. Користни измами, дори Милошевич не можа да мине без тях, а пропагандата на бандитските държави тръби, че не те, не далавераджийските им правителства и мафиотски кохорти, а американците дрънкат оръжие. Силният не плаши с оръжие, но и не трябва да тръгва с голи ръце срещу бандити, защото бандитите искат най-много точно това.
цитирай
46. vmir - 34. germantiger,
22.08.2013 04:22
germantiger написа:

Подобен тип или род теми трябва (ако желаеш) да коментираш в блога ти!


Темите и според мен са изключително важни, но в блога вече не ми се пише по тези въпроси. Позволих си да коментирам при теб, защото не се съмнявам в твоята коректност и виждам, че търсиш истината като се придържаш към принципи, но ти си измежду малкото добри изключения тук.

Не си заслужава да се разискват подобни теми между потребители с манталитет на руски мужици, които нямат скрупули да манифестират манталитета на азиатския помешчик като връх на генеалогията и човешката цивилизация.
цитирай
47. zaw12929 - Ich liebe dich Deutschlandр nur ...
22.08.2013 10:51
Ich liebe dich Deutschlandр nur venisch!.Warum? Sie wissen... Ich wünsche Ihnen Gesundheit und Erfolg
цитирай
48. zaw12929 - germantiger - Към vmir но аз не му ...
22.08.2013 10:55
germantiger - Към vmir но аз не му позволявам да ми пише коментарим защото такива в блога си той няма.
цитирай
49. germantiger - ...
22.08.2013 17:35
zaw12929 написа:
germantiger - Към vmir но аз не му позволявам да ми пише коментарим защото такива в блога си той няма.


В цитата не те разбрах ;) ?

Иначе благодаря за пожеланието (вених, вместо вениш), но това не е проблем :)
цитирай
50. kass - germantiger
23.08.2013 16:44
Куклите са страхотни, особено израженията им. Проследих и дискусията ви с Вмир с интерес. Истината е, че и в двете мнения има добри попадения. Моето мнение е, че народите са твърде различни по темперамент, не напразно за някои народи казват, че имат "гореща кръв"... Е, тъй като ти имаш част от тази гореща кръв, няма как да не желаеш да са и малко: "Професионализъм + характер и злоба дори"...
Поздрави!
цитирай
51. germantiger - ...
23.08.2013 19:27
"Там е работата", че са били с такава кръв - от почти всички (тези от северняците_ направили част от великите географски открития, през викингите подпалили половината познат тогава свят, до такива люде като Фридрих Велики, Бисмарк, през огромна част от поетите и въобще хоратра на изкуството като Беетовен, Вагнер, дори философи като Нитцше и Шопенхауер (независимо от "човекомразството" на последния).

Целенасоченото отнемане на характера днес у западните нации върви заедно с процеса въобще на нациоликвидирането им )поне така си мисля аз).
цитирай
52. allvin - Аз бих натоварил куклите на един ...
26.08.2013 14:19
Аз бих натоварил куклите на един камион и бих ги пратил на депутатите да си доизживеят детството ... (sorry за грубостта,но все пак не бих сложил в куклите взрив,както съм чувал някои да го правят в разни войни ... )
цитирай
53. nbrakalova - Поздравления
12.10.2013 22:58
за усетеното учудващо за "жанра" разнообразие от изразност, излъчване, характер, настроение…, нещо повече от "голата" Барби-красота :) Част от приказния свят, който, спасявайки и съхранявайки от реалния, запазва чувствителността не само към значимото, но и към "дребното"…

На фона на впечатляващите принципно аналитични и трезви коментари на vmir, си позволявам мимоходом да маркирам един "несъществен" детайл – основанието на anticonformist, цитирано в 41. germantiger, а именно:
"Чарлз Дарвин е казал, че ще оцелеят най-приспособимите…" Звучащо едва ли не като постулат, инстинктивно реагирам в защитна позиция, това за кои същества се отнася – за животните, за хората или и за двата вида, въпреки че в светлината на съвременното звучене на неговата теория кажи-речи и човекът е животно. По силата на тази теория за животинския свят оцеляването на най-приспособимите индивиди ми е обяснимо. Но ако е включен и човекът, то най-приспособимите хора няма ли и не са ли най-компромисните и докъде би довело света и човешкия дух тяхната компромисност? Компромисът е свързан с морален избор, към който все още поне част от човечеството има отношение, независимо че теорията за естествения подбор изключва морала както като понятие, така и като действие. В такъв един свят на ожесточена приспособимост ще има ли място за личности, народи, … кукли…, за споменатото благородство, което задължава?…
Не полемизирам, само долових тема за размисъл.
цитирай
54. redrown - Благодаря за поста
16.09.2014 00:17
Очарователно коментари. Започва на куклите, постепенно преминаване към политиката... Много интересни дискусии. Моля провери моите кукли (те могат да бъдат за ви "прекалено захаросани" ...). Искам да общуват с хора, които се интересуват от кукли. http://redrown.blog.bg/hobi/2014/09/12/tyrsia-kolega-hobi-na-kukla-bjd.1296648
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4620962
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031