Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2013 02:41 - НОРД - фентъзи - ЖЕНА 2
Автор: germantiger Категория: Изкуство   
Прочетен: 12180 Коментари: 21 Гласове:
24

Последна промяна: 08.08.2013 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КРАСОТА - ПРЕКРАСНО
КАРТИНИ - ЕЛЕМЕНТИ - НАКРАТКО
СЛЕД ВРЕМЕ, ВЕРОЯТНО КЛИП ВЪВ VBOX7

Мотивиран от ns4e
http://www.vbox7.com/user:ns4e?p=allvideos
НАД 80 ПРЕВОДА НА ГЕРМАНСКИ LIEDER-И И КЛАСИКМУЗИКА

image
 
Постинга базиран върху мод на Скайрим/Skyrim

Кликвайте изображенията - качествени и мащабни са!

Следващата би "изиграла" гламурна Фрейа

image

image

image

image

В тази има повече сурова сила - чудесна Валкирия

image

image

image

image

Следва смекчена нежност

image

image

image

image

И гордост и тревога и адел/аристократизъм

 image

image

Просто Пупилле-зеници на германски (вероятно от латински)

image

image

image

image

Кифленско, но горещо...

image

image

Чаровно, дори магично

 image

Съжалявам за "ръката" която следва, но пък погледа е...

image

image

image

image

image

 Същата потна...

image

... и все по-потно гореща, изсечена...

image

Лапешко, но и адско, някак нездраво перверзно

image

... почти невинно ?!

image

Осъзнато ?

image

Обожавам тази северна изострена долихокефалност

image

image

СЛЕДВАЩИТЕ ТРИ СА ЗА NS4E - подхождат ти!

image

image

image

 След хората следват елфите

image

image

image

Ангелче

image

image

Идеалното "коте кукла"

image

image

image

image

"Коте" с характер и малко каприз

image

image

Устремено нордическо

 image

image

image

image

Секси и спортно и малко зъбато

image

image

image

image

Огнен вятър в косите, точки в очите и да я пернеш през фейса

image

 Три "акцента" в края, коват:

ЖЕНА И СИЛА

image

ЖЕНА, ПРЕЦЕНКА И ОПИТ

image

СИЛНА ИДЕЯ И "МАМКА МУ", НЕГЪРСКИ УСТНИ ?!

image

  "Свършвам" с Ребекка Фъргюсън в сериала The White Queen

 Онази красота на англичанките за която е писал Достоевски или Чехов (простете не помня) и причината да харесвам винаги англосаксонското (разбира се, и заради англ. литература - в сравнение с нея някои германски автори изглеждат като драскали деца, а Анна Каренина на Л. Толстой, е нищо и никаква женица пред Тес Д"ърбъруил на Томас Харди - лично мнение):






Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - ?
08.08.2013 10:52
" Онази красота на англичанките за която е писал Достоевски или Чехов (простете не помня) и причината да харесвам винаги англосаксонското (разбира се, и заради англ. литература - в сравнение с нея някои германски автори изглеждат като драскали деца, а Анна Каренина на Л. Толстой, е нищо и никаква женица пред Тес Д'ърбъруил на Томас Харди - лично мнение):"
Често обвиняваш българите в пристрастност, в субективизъм, в некоректност... А нима самият ти не си пристрастен?... :) Все пак "Анна Каренина", "Война и мир" са признати за световна класика /не от българите/... :)
цитирай
2. germantiger - Благодаря за първия коментар, Марине
08.08.2013 15:08
За това написах ЛИЧНО МНЕНИЕ ;)

Разбира се, че руската класика е призната заслужено по света, както преди нея английската, но в България за Анна Каренина знаят, докато за Тес на Харди много малко - лошо няма, в това няма задължителност за познание, както няма и задължителност за харесване на Каренина.

Прочетох я преди доста години и ми остана блед спомен - така при мен.

От друга страна винаги се сещам новеллата/повестта на Александър Куприн - Олеся, това вече ми харесва МНОГО!

Личното ми усещане издига на първо място в света английската литература от автори като Томас Харди, Шарлът Бронте, Джейн Остин и Джордж Елиът/Мери Ан Евънс.
цитирай
3. mt46 - Не съм съгласен,
08.08.2013 16:59
че у нас английската литература е малко позната... Чел съм "Тес от рода Дърбървил" доста отдавна и имам бледи спомени... Западноевропейска литература се превеждаше и четеше у нас и през соца... За мен по-стойностни автори са Шекспир, Суифт, Дикенс...
Английската литература превъзхожда руската по отношение на криминалните романи / А. К. Дойл, Агата Кристи/...
цитирай
4. germantiger - ...
08.08.2013 19:55
Не си напълно или докрай прав Марине и добре знаеш това ;)

1. РУСКИТЕ АВТОРИ БЯХА КАТЕГОРИЧНО ФАВОРИЗИРАНИ

2. СЪВЕТСКИТЕ АВТОРИ СЛЕД ПЪРВИТЕ СЪЩО

3. След тях бяха всички останали

И това лесно може да се усвети, дори провери, като се сетим или "видим" заглавията и тиражите в опнова време. Нямаше и как да е иначе - руското се фаворизираше в история също, дори се лъжеше в интерес на руско-съветското.

Не случайно българите поколения наред знаеха и тачеха повече руското (не просто защото разбираме славянските близки езици, а и защото учехме руски задължително в училище). Това също бе един косвен начин да се популяризира първо руската култура включая (с русизъм) и литературата.

P.S.
За Дикенс съм съгласен - Малката Дорит и Домби и син са ми любимите от всички негови "томове".
цитирай
5. germantiger - ...
08.08.2013 21:58
1. mt46 - ?
10:52
Често обвиняваш българите в пристрастност, в субективизъм, в некоректност... А нима самият ти не си пристрастен?... :)

...

Така е, аз също съм пристрастен.

Разликата между НЯКОИ (не всички) и мен е, че като иде реч за история аз пиша с факти, а те много често с догадки или явни грешки. Винаги съм се стремял първо да коригирам другия, после да го "обвиня или уязвя".

Винаги правя това в отговор на другия и почти никога първи.

Никога (или поне аз не се сещам) в мой постинг не съм крал и не съм присвоявал българско, докато някои блогъри в блог.бг са го правили - присвояването на чуждо. Ако пък те са прави (има и тази възможност) нека бъдат добри да опровергаят учените и ако желаят скромните ми забележки (вярно декларирани в немалък обем и "гръмогласно" - умея го това).

Пристрастността в харесването я адмирирам, пристрастността в историята не! Всеки я има, но на един тя пречи повече в оценката, на друг по-малко пречи. Аз нескромно мисля съм от тия на които пречката е в малко (дано не греша).

С "две думи" - корил съм в пристрастност пишещите за история, не другите харесали каквото и да е и то корил съм пристрастността, когато върви ръка за ръка с невежество и грешки - фактологически. Всички сме грешни, така и аз има за какво да бъда корен справедливо.
цитирай
6. germantiger - Позволявам си да копирам две лични съощения между мен и Марин:
08.08.2013 22:11
mt46:
Да, разбирам... Аз съм от малкото толерантни хора, които уважават правото на чуждо мнение, стига да не е крайно...

от мен:
Да, ти си по-толерантен от мен, а аз още се уча на това, освен това съм как да кажа - заядлив и дребнав понякога, а мисля дребнавостта в историята за нужен педантизъм.

Както и да е - ще си позволя да постна това твое лс като коментар под постинга ми, за да мога да сложа и това което ти пиша сега, а искам да сложа и моето, защото се усещам кофти след като ти ми пишеш добронамерено, аз някак сякаш те позахапвам, а това не ми харесва - не ми харесва в мен!
цитирай
7. mt46 - ...
08.08.2013 22:44
Не случайно българите поколения наред знаеха и тачеха повече руското (не просто защото разбираме славянските близки езици, а и защото учехме руски задължително в училище). Това също бе един косвен начин да се популяризира първо руската култура включая (с русизъм) и литературата.

P.S.
За Дикенс съм съгласен - Малката Дорит и Домби и син са ми любимите от всички негови "томове".

Да, но освен руски език, се учеше и един западен език /френски, немски или английски/...
Освен "Война и мир", в училище се изучаваха и "Илиада", "Дон Кихот", "Хамлет", "Тартюф", "Фауст", "Йожени Гранде" /или "Дядо Горио"/...
Като ученик /през 80-те г./ си купувах книги. Тогава се запознах с големия немски писател Е. М. Ремарк. Купих си "Триумфалната арка" /изд. 1981 г./, а после и "Сенки в рая", "Искрица живот", "Трима другари", "Живот назаем"... Друг любим немски писател ми е Херман Хесе...
Нима поставяш на руската и на съветската литература категорично знак минус? А какво ще кажеш за "Чевенгур" на А. Платонов, "Ние" на Е. Замятин, "Майстора и Маргарита" на Булгаков, "Доктор Живаго" на Б. Пастернак /получил Нобелова награда/?...
Смятам за необективно, некоректно да се твърди, че всичко немско е добро, хубаво, а всичко руско - лошо, некачествено...
цитирай
8. germantiger - ...
08.08.2013 22:54
Хайде сега Марине ДА МЕ ЦИТИРАШ:

- Къде твърдя, че всичко немско е добро

- Къде твърдя, че всичко руско е лошо

- Къде намеквам или слагам минус и зачерквам всичко руско

Вероятно ще те питам, докато ми се извиниш, защиото ме кориш в нещо, което не съм направил ;) !!!

...

По червено време се издаваше дори турска литература, но тя не беше фаворизирана, издаваше се и финландска, дори японска, но има разлика коя беше изтиквана напред винаги.

Дори да не сравняваме тези по-малки нации с делото на руската, то ТИ САМИЯ СИ ПОТВЪРДИЛ ТЕЗАТА МИ ЧРЕЗ ЕЗИКА, А ИМЕННО:

САМ ПИШЕШ, ЧЕ ОСВЕН РУСКИЯ СЕ УЧЕШЕ И ЕДИН ЗАПАДЕН ЕЗИК

Ще рече Марине, че от 100 човека - 100 учат руски

и примерно 50 немски
примерно 30 англисйки
и 20 френски

100 ру
50 де
30 ук
20 фр

Съзираш ли разликата ?!?!?!
Убеден съм - да!

Нека те питам "оребром", за да не сучим:

УТВЪРЖДАВАШ, ЧЕ РУСКОТО БЕШЕ НАРАВНО С ВСИЧКО ДРУГО ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ?
ЗАЩОТО АЗ ТВЪРДЯ, ЧЕ РУСКОТО БЕ НАД ВСИЧКО ДРУГО В ОНОВА ВРЕМЕ - В ИСТОРИЯ, В КУЛТУРА, В ЕЗИК!
цитирай
9. germantiger - Понеже влагаш в устата ми думи, КОИТО НЕ СЪМ ИЗРЕКЪЛ:
08.08.2013 22:57
Хайде сега Марине ДА МЕ ЦИТИРАШ:

- Къде твърдя, че всичко немско е добро

- Къде твърдя, че всичко руско е лошо

- Къде намеквам или слагам минус и зачерквам всичко руско

НИКЪДЕ НИЩО ПОДОБНО НЕ СЪМ ЗАЯВИЛ И НЕ ГО МИСЛЯ

Та питам те, Марине... питам
цитирай
10. germantiger - ...
08.08.2013 23:07
И да напомня "педантично", Марине:

Всичко започна от моя кратък текст на финала в постинга, който текст от мен ЗАВЪРШВА с думите "ЛИЧНО МНЕНИЕ", личат добре до името на Харди над клипа.

Та Марине, аз съм убеден, че може да имам лично мнение и то да не харесва Анна Каренина колкото Тес Д'Ърбъруил

Мога да имам Марине, лично усещане и позиция, че английската литература е над германската и над руската (за поставянето отдолу на германската нищо не спомена, но за руската се застъпи - лошо няма - имаш право)

Та Марине, за мен английската е най-въздействаща за мен и аз япоставям над другите, съзнавайки и тяхното величие, но предпочитанията ми са ясни и право на тях имам.
цитирай
11. mt46 - Отговарям ти... Ето точните ми думи, за които ти се хващаш:
08.08.2013 23:22
"Смятам за необективно, некоректно да се твърди, че всичко немско е добро, хубаво, а всичко руско - лошо, некачествено..."
Както виждаш, не става дума конкретно за теб, а по принцип, като позиция... Срещат се доста русофоби, които имат подобна позиция, затова не се засягай лично...
Смятам, че ти отделих достатъчно време... Лека вечер!...
цитирай
12. germantiger - ...
09.08.2013 00:21
Марине, не ти подхожда като мъж така да се "изсулваш" ;)

Двамата половин ден коментираме руско - английско

В един момент ти намесваш руско и германско

И то го намесваш точно в моя блог и след "спор" за руско - английско

И след всичко това искаш да микажеш, че просто декларираш нещо вън от НАШИЯ ДИАЛОГ, просто като позиция "във въздуха висящо" ;)

Айде Марине, недей така ;)

Благодаря ти за отделеното време - възприемам го сериозно и се надявам да не съм възпрепятствал други твои занимания!

Има понякога хора, които пишат буквално:
твоето мнение не ме вълнува и твърде много време ти отделих
Ти не си от тях!

P.S.
И русоФИЛИТЕ в България са повече, Марине - правото на избор си го има всеки (по червено време обаче нямаше)!
цитирай
13. mt46 - Добро утро, Тигре!
09.08.2013 08:18
Доста разширихме темата на постинга... Но не само аз имам вина, а и ти... :) Започнахме с литературата, а ти намеси и езика...
Лек ден и не се ядосвай!... :)
цитирай
14. allvin - Поздрави!
09.08.2013 10:44
Поздрави и от мен за ns4e!!! Да е жива и здрава!!! :) :) :)
цитирай
15. germantiger - ...
09.08.2013 14:37
mt46 написа:
Доста разширихме темата на постинга... Но не само аз имам вина, а и ти... :) Започнахме с литературата, а ти намеси и езика...
Лек ден и не се ядосвай!... :)


Така е, аз съм си заядлив ;)
Струва ми се, че бях излишно рязък към теб, но и повече прав в аргументацията ми.
Не се ядосвам, просто съм си "куче по следва", понякога досадно, но докрай :)

Благодаря ти, Марине за добронамереността и толерантността ти към мен и към малко кривия ми характер!
цитирай
16. germantiger - ...
09.08.2013 14:38
allvin написа:
Поздрави и от мен за ns4e!!! Да е жива и здрава!!! :) :) :)


Благодаря ти, Алвин, ще й предам!
цитирай
17. germantiger - Към Гет
11.08.2013 08:52
Хорейшо ми е позната личност - чел съм немалко за него, но не знаех точно това!

Склонен съм да се съглася със стария "франкофон", въобще волтеровия стар Фритц, защото освен него, подобни мисли са писали много бележити личности и ще е несериозно да мислим, че всички те са били заблудени или "гръЧки" мекерета ;)

Друг е въпроса ако тракийското е останало в сянката на елинското или въпбще не му е бил даден шанс да бъде в познанието на поколения преди нас и то по света и най-вече в Европа.
цитирай
18. djovana38 - ПОЗДРАВ за постинга!
11.08.2013 12:27
Нямам много време за четене(време за гости), но много добър ПОЗДРАВ КЪМ ВСИЧКО КРАСИВО С ФОРМИ НА ЖЕНА! и ДОБЪР ЕТИКЕТ ПОД ВСЯКА ФОТОГРАФИЯ!
цитирай
19. cefules - Великолепна.
15.08.2013 09:10
Великолепна.
цитирай
20. veilet - Привет! С огромно закъснение по...
15.08.2013 19:23
Привет! С огромно закъснение поради летни грижи си позволявам да изразя предпочитания само към елфите от всичко прегледано. Жените с прекалено тънък кръст, никак не ме "грабнаха"... Но какво пък- въпрос на вкус?! "Почти "невинно" е моя фаворит, а пупилите немски- мммммм.....потъваш в тях неосъзнато. Летен поздрав!!!
цитирай
21. germantiger - ...
15.08.2013 21:06
Аз също съм с предпoчитания за елфките, а Augenstern (вероятно позабравена и вече неползвана дума?!) са си вече германските зеници :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4619704
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031